Перейти до вмісту


Фотография
- - - - -

Зайка-2?


  • Авторизуйтеся для відповіді в темі
Повідомлень у темі: 7

#1   Agh  :

Agh

    Постійний

  • Клуб
  • 14 643
  • Сан-Франківськ
  • Country Flag

Please wait.. Loading


  • 0

#2   Папа_Карлос  :

Папа_Карлос

    Юзер

  • Форумчанин
  • 4 656
  • Country Flag
Re: Зайка-2?

Светофор виноват?


  • 0

#3   Jinx  :

Jinx

    Серйозний

  • Клуб
  • 8 451
  • Country Flag
Re: Зайка-2?

П'яний за кермом спричинив ДТП - розстріл.


  • 2

"Татку, а у царів буває манія величі?" - "Так, синку, іноді буває..." - "І ким вони себе марять?" - "Народом..."


#4   bobrdobr  :

bobrdobr

    Юзер

  • Форумчанин
  • 3 056
  • Country Flag
Re: Зайка-2?

П'яний за кермом спричинив ДТП - розстріл.

На месте...  :shuffle:


  • 0

#5   Миклован  :

Миклован

    Справжній Фан

  • Клуб
  • 71 079
  • Country Flag
Re: Зайка-2?

почекайте!

хай прийде побільше глядачів!


  • 0

#6   Nadin  :

Nadin

    Speranţa

  • Клуб
  • 17 322
  • Теплые края
  • Country Flag
Re: Зайка-2?
 

Издание "АвтоРИА" не поленилось и подробно проанализировало ситуацию с ДТП, и причины, влияющие на нее - в Украине в сравнении со странами ЕС:
«Ознайомившись зі статистичними даними щодо ДТП в Україні за 2017 рік і порівнявши їх з попередніми роками, висновок виходить невтішний – ситуація на наших дорогах не покращується. 
Хоча, поспішати стверджувати, що все однозначно погано - невірно. Адже як тільки які-небудь об'єкти починають рух, тут же виникає ймовірність їх зіткнення. Можливо, наші показники просто якісь «середньостатистичні», такі ж, як і скрізь, де люди користуються автомобілями? Щоб зрозуміти, так це чи ні, ми порівняємо наші дані з європейськими, а потім і зробимо висновки. 
З усіх статданих по ДТП найбільше значення має кількість летальних випадків - немає нічого ціннішого, ніж людське життя. І, говорячи про дорожню безпеку, в якості головного показника ми візьмемо саме кількість смертей на дорогах, те число, яке завжди б хотілося бачити нульовим. 
Ми всі неодноразово чули, що в ЄС жертв ДТП набагато менше, ніж у нас. Чи було так завжди? – Ні, було й гірше. Правда, порівнювати дані, скажімо за ті ж 90-ті роки (або й більш ранні періоди) не зовсім коректно – розміри автопарків, європейського і нашого тоді були непорівнянні. Менше машин – менше пригод. Проте, з кожним роком розмір автопарку кожної країни ЄС збільшувався, а жертв ставало менше. 
До чого слід прагнути? У Франції, при населенні 67 мільйонів, у ДТП гине близько 3400 осіб. Італія: населення 60 млн, летальних випадків на дорогах – 3400. Об'єднане Королівство: 66 млн населення, 1800 загиблих за рік. Іспанія, кількість мешканців можна порівняти з українською, біля 45 млн, при цьому 1700 жертв ДТП. Німеччина – населення 82 млн, на дорогах загинуло близько 3200 чоловік (стільки ж, як в Україні). 
Давайте порівняємо, що і як працює в Європі у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, а що та в якому вигляді з цього діє у нас.

Збір інформації, аналітика і рішення на їх основі.
ЄС: існують структури, що збирають дорожню статистику, вивчають причини ДТП і на основі отриманих результатів досліджень ці організації створюють плани та рекомендації для практичних рішень з метою запобігання ДТП у майбутньому. 
Україна: 18 вересня 2017 року Управління безпеки дорожнього руху було ліквідовано, тимчасово його функції передані патрульній поліції. Проводиться тільки збір даних про кількість ДТП та їх наслідки.

Дослідження причин окремого ДТП
ЄС: кожен випадок (в якому є постраждалі чи загиблі) розглядається фахівцями, в тому числі незалежними, складаються схеми та комп'ютерне моделювання події, вивчаються відеозаписи, проводяться різні експертизи і т.д. Наприклад, якщо експертами встановлено, що водій вантажівки наїхав на велосипедиста тому, що той перебував у «сліпій зоні» видимості, а також їхав без увімкненої фари (вночі) – водій «фури» не отримає тюремний термін. В результаті вивчення події будуть створені рекомендації виробникам велосипедів щодо їх обов'язкового оснащення світловими приладами, у шкільні навчальні програми буде додано абзац про правила безпечного руху на велосипедах. На автозавод, вантажівка якого розчавила велосипедиста, буде надіслано лист з рекомендацією встановити додаткове дзеркало, яке покриє «сліпі зони», або змінити форму вікон кабіни. І це лише один приклад. 
Україна: працює неофіційний принцип «презумпції вини водія», як власника «джерела підвищеної небезпеки». Часто, замість глибокого вивчення всіх обставин ДТП, залучення експертів, пошуку відеозаписів тощо, просто «призначається винний». У поліцейських хроніках домінує резюме «водій не впорався з керуванням». А скільки є випадків, коли причиною ДТП названо невідповідність дорожнього покриття, відсутність знаків або розмітки, неакуратність пішохода або велосипедиста, технічна несправність автомобіля? – Таких висновків майже немає.

Програми підвищення дорожньої безпеки
ЄС: за майже 70 років, на прикладі Німеччини, було створено три глобальних програми, і вони показали свою ефективність. Головна спрямованість таких програм – зміна норм дорожнього будівництва, реконструкція ділянок концентрації ДТП, поліпшення програм навчання водіїв, внесення правок до Правил дорожнього руху, створення стандартів для автовиробників, обов'язкове застосування систем активної і пасивної безпеки в нових авто, освітні кампанії в ЗМІ і т.д. 
Україна: програми «на папері» створюються одна за одною, різного «калібру» - від планів на кілька років до «місячників» та «тижнів безпеки». Також популярними заходами у нас є операції типу «Автобус», «Швидкість» або «Діти на дорозі», які зазвичай запускаються після резонансного ДТП, з уже традиційною метою «карати краще». Одна з останніх програм від Кабміну («Державна програма підвищення рівня БДР в Україні до 2020 року»), в яку хоч і закладено низку непоганих ідей, все ж отримала досить велику порцію критики від експертів. Соціальних відеороликів по тематиці БДР не було і немає.

Водійська культура. Більш точна назва цього підрозділу – загальна культура поведінки всіх учасників дорожнього руху.
ЄС: насправді європейці такі ж «їздуни» як і ми, і потенційних порушників там не менше. Є свої «вчителі», «гонщики», «шашечники» і просто неакуратні водії, як і неуважні пішоходи, велосипедисти, мотоциклісти. Але, вони є тільки теоретично, а фактично всі кермують акуратно і з мінімальними порушеннями, та й пішоходи переходять дорогу у належному місці і на «правильний» сигнал світлофора - тому, що є жорсткий контроль. Розміри штрафів порівнянні з нашими (за дрібне порушення – близько однієї денної середньої зарплати, за повторне або велике – близько місячної). Але, крім грошових покарань, у більшості європейських країн працює система штрафних балів. Тобто, за кожне порушення водій (або навіть пішохід) отримує певну кількість балів. Якщо далі, скажімо за рік, порушень немає – частина або всі бали анулюються. Порушення повторюються – плюс ще кілька балів, і водій потрапляє в «жовту зону». Ще порушення – «червона зона», тобто, тимчасове вилучення посвідчення і «тікет» на обов'язкові (тривалі і недешеві) курси дорожньої безпеки. Не виправився, або попався п'яним за кермом – відразу «чорна зона», після потрапляння в яку відбувається вилучення водійських прав, примусове навчання на спецкурсах, та «ідіотен-тест». Все це дорого, довго, принизливо і обов'язково! Тому, не бажаючи потрапити в цю саму «чорну зону», європейці і дотримуються правил. 
Україна: для водіїв за повторні порушення передбачені підвищені розміри штрафів, в деяких випадках – тимчасове вилучення прав. Пішоходи і велосипедисти взагалі часто опиняються поза увагою поліції, тому масово порушують ПДР. За систематичні порушення (крім алкоголю за кермом) не передбачено заходів пропорційного підвищення відповідальності, а тим більше – виправних рішень. Тобто, наша система передбачає лише покарання, але немає варіантів «відсіяти» з доріг потенційно-небезпечних водіїв, а також перевиховати (якщо людина піддається такому) систематичних порушників.

Автопарк
ЄС: з певною частотою вводяться обов'язкові вимоги щодо оснащення автомобілів подушками безпеки, ABS і іншими подібними елементами активної і пасивної безпеки. В одному з проектів (поки він знаходиться на обговоренні) є навіть плани про введення автоматичних систем розпізнавання дорожніх знаків і світлофорів, з сенсорами дистанції і детекторами пішоходів, які зможуть самостійно уповільнювати або зупиняти автомобіль. Автопарк регулярно оновлюється, тому на дорогах ЄС з'являється все більше нових, більш безпечних автомобілів.
Україна: середній вік автопарку близько 20 років. На дорогах маса старих автомобілів із залізними бамперами, без будь-яких електронних допоміжних систем (або вони у неробочому стані), не кажучи вже про повну відсутність будь-яких елементів захисту на вантажівках, сконструйованих або вироблених ще в часи Радянського Союзу. Річний приплив нових авто в кількості 70 тис. одиниць – це навіть не крапля в морі.

Техогляд 
ЄС: усі автомобілі ТО проходять обов'язково і регулярно. Це допомагає не допускати на дороги потенційно небезпечні транспортні засоби. 
Україна: приватний легковий і прирівняний до нього транспорт ТО не підлягає. Контролюється лише техстан комерційних ТЗ. В чому ризик: наприклад, у разі з'їзду з дороги і удару об огорожу чи дерево (або травмування перехожих), внаслідок засліплення «колгоспним ксеноном», водія, який насправді жертва обставин, скоріш за все, буде покарано, а фактичний винуватець, який встановив невідповідні лампи у фари, просто поїде далі. І таких прикладів безліч. Можна продовжувати і далі – ми встигли охопити лише невелику частину питань, що стосуються дорожньої безпеки».

27545552_1505890003045834_41442427650488
27657228_1505889999712501_84802941655002
27657299_1505889996379168_47539209132485

  • 0
Будем надеяться на то, чего мы хотим, но то, что случится, перенесём.
Марк Туллий Цицерон

#7   кноп  :

кноп

    Справжній Фан

  • Рада Модераторів
  • 91 201
  • Київ
  • Country Flag
Re: Зайка-2?

это где-напротив магазина АТБ если ехать в сторону крытого  рынка и пионерской??

так там сука больше 50-60 ехать чревато(там переход на переходе) и плюс люди ещё и не через зебру бродят где попало....

ипанута дура..

кстати ,а шо там вторая машина-такое ощущение,шо они или ганялись или вторая подрезала эту дуру!не?


  • 0

#8   DA'  :

DA'

    Серйозний

  • Клуб
  • 6 046
  • Львів
  • Country Flag
Re: Зайка-2?

.


Повідомлення відредаговано DA': 14 лютий 2018 - 11:39

  • 0




Кількість відвідувачів, що читають цю тему: 0

0 користувачів, 0 гостей, 0 анонімних