Перейти до змісту

Про значення Дебальцевого як залізничного вузлу


A.W.

Recommended Posts

Вопрос поднят Вольтером, как невозможность существования лугандонии без Дебальцево. Могут, они существовать. Они вот сейчас, без мозгов существуют, смогут и без Дебальцево. Не смогут без паРаши.

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Ну саме так.

Бо на великому пулі Донбансу в Дебальцевому завжди вантажили купу всього й вся - там,здається чи 3 чи 4 великих вантажних парка, зате сортувальний там розрахований лише на накопичення й передачу вагонів на Ясинувату, де й йшло основне переведення вантажопотоків. там - навпаки - купа сортувальних парків з 1 невеликим вантажним.

Link to comment
Share on other sites

Вопрос поднят Вольтером, как невозможность существования лугандонии без Дебальцево. Могут, они существовать. Они вот сейчас, без мозгов существуют, смогут и без Дебальцево. Не смогут без паРаши.

 

:lol2: :lol2:  здається, що так. Вони-то існувати будуть, але залізнична мережа в них функціонувати не буде як треба.

Link to comment
Share on other sites

було бщо вантажити.а де ,не першого рівня проблема на сьогодні в лугандону.перекриття кордону-ось кощеєва смерть вати.Тому хуйло і так впирався і буде впиратися у ЦЬОМУ.

Link to comment
Share on other sites

Копія мого допису на фупі

Тут більш спокіна атмосфера й я запрошую всіх просто прочитати й зрозуміти - чому саме боротьба йде за Дебальцеве

 

Сейлор неправий коли каже, що йде з Росії п"ять доріг.

Насправді магістральних шляхів всього ДВА. Це - Іловайськ, як головна станція зміни роду току, та головна сортувальна станція на шляху до Ростовської області, та конгломерат малих станцій "Красна Могила - Довжанська", що є всього-навсього підбираючим вузлом для "великого донецького пулу вузлових" . Все що заходить з боку росії до трикутника "луганськ-ізварино-родаково" - це одноколійна нееелектрифіковна лінія, на якій руху порядного вже не було давно, так там можна заягти вагонів 10 машкою або чмухою, але там тягти треба з напряжного шматку т.зв. Воронізького обходу, частина якого ..контролюється нами у районі Мілового і є , скажімо так, домовленість, що якщо там піде щось не те - той шлях закриється наглухо.А обходу цього шматку в Росії немає - його тільки планують збудувати і якщо буде щось перти зі сторони Ростова-Волгограду, то те все треба скидати в Родаково, бо ні Луганськ ні Ізварине не мають потужностей з перевалки.Але - в Родаковому правлять бал кізяки що не дуже жалують пана Плотніцкого. . Тобто фактично зараз у сепарів немає зв"язної логістики для перевалки великої кількості боєприпасів якнайближче до лінії фронту, бо єдина станція де безпечно можна здійснити ту перевалку - Іловайськ. А потім тягати то всьо автомобілями.  І це лише для гавриків з ДНР. для луганських кізяків така можливіть взагалі відсутня. Зараз все завозиться через знов-таки Іловайськ. Чого не через Ясинувату - БО ТАМ НЕМАЄ ПРИСТОЙНИХ ВАНТАЖНИХ ТЕРМІНАЛІВ. Ясинувата завжди була сортувальним вузлом з малими можливостями по розвантаженню й вона, до речі, була найбільшою вузловою станцією в Європі.

 

А от взяття Дебальцевого вирішує декілька задач

 

1.зв"язність залізничної мережі  - все буде йти з північного кавказу через вільну й незавантажену таганрозьку гілку через іловайськ

2.наявність великої навалочної інфраструктури в Дебальцевому. яку наші скоріше за все не знищать - бо це власність Ахметова й він приплатить генштабу щоб той цього не робив - зробить процес розвантаження вантажів для донецьких бандюків легкою справою. й для луганських справи будуть йти набатато легше - той же плотницький отримає повнісю контрольовані поставки зброї по хорошій лінії з мінімальною затримкою, чого він ніколи не отримає по своїм. Тобто не треба буде гнати техніку своїм ходом з Іловайську, або везти її на трейлерах та вантажних машинах - буде Дебальцеве !

 

Що, як на мою думку треба робити ?

 

Величезною помилкою, або свідомим гадством для нас було полишення цілою інфраструктури ст.Іловайськ. Її треба було знищити, причому для цього існують спеціальні методики - так, щоб оперативне відновлення її силами РЗВ було неможливим хоча б рік. Були такі пропозиції. але наш генштаб їх відмів, мовляв. це ж приватна власніть, її не можна нищити - було інтерв"ю когось з комабатів у ФБ на цю тему у вересні, пошукайте.

 

Зараз, якщо існує справді загроза для захоплення Дебальцевого - необхідно повнітю знищити вузлову з вантажними терміналами й маістральні розгалуження на прийнятну довжину й добре ті всі руїни замінувати. так, воплі зі сторони росіян будуть "ах сволачі укропи" але - ми врятуємо місто. Бо у випадку повної втрати вузлової станції з перевалочним комплексом цей район стане росіянам нецікавий бо не буде ані логістичним хабом для ДНР, ані зв"язковим для ЛНР.

 

Рейкова війна про яку багато хто пише - є абсолютно неефективною й не наносить багато шкоди, залізничне сполучення поновлюється силаи спеціалізованого потягу за 40-50 хвилин в повному об"ємі. Єдине що допомагає - це знищення залізничого шляху на відстані від 3-5 км ПОВНІСТЮ з розвалом баластної призми на 80-90 відсотків.

 

Десь так.

100500 :tu:

Link to comment
Share on other sites

Видел хронику времен ВОВ. Немцы отступали, поезд, к последнему вогону приделан типа плуг.

Поезд едет и за собой перерубает все шпалы.

Й зараз є такі пристрої, але справа в тому, що просто роздрочування шляху вже не несе такої загрози як є баластна призма . Заходить комбайн з купою рейкових решіток, відкидає порізані рейки й кладе нові. За тиждень все відбудовується. А от якщо насипу немає, плюс замінування - все, хана. Й це справедливо для магістрального шляху. А от як відбудувати вузлову - на це потрібні місяці а то й роки й ще важче. ясинувату після війни перебудували за 4 роки !.

 

До речі, те що я кажу є в широкому доступі і ніяких секретів я не відкриваю. Це як комусь закортить абвініть міня в нарушєніі гостайни :K

@сержант Вудс,

 

;o ;o ;o

Link to comment
Share on other sites

Ну ось собствєнно підтвердження моїх слів.
 
http://biz.liga.net/all/transport/intervyu/2943626-kto-kontroliruet-debaltsevo-tot-kontroliruet-i-ugolnyy-biznes.htm

 

 

 Борьба за Дебальцево - это борьба за грузопоток угля донецкого региона, полагает директор Центра транспортных стратегий Сергей Вовк

Бои за крупнейший транспортный узел на востоке Украины - Дебальцево - не угасают, несмотря на Минские договоренности. По данным штаба АТО, за минувшие сутки террористы 88 раз обстреливали Дебальцево и близлежащие поселки.

До недавних пор Дебальцево было одним из крупнейших железнодорожных узлов Украины. С августа станция фактически не работает в нормальном режиме. По словам одного из бойцов Киевской 101-й отдельной бригады, железнодорожный узел и подъездные пути практически полностью разрушены. Значит ли это, что Дебальцево утратило "логистическую" ценность и превратилось в символ стойкости украинской армии?

О ценности даже разрушенного Дебальцево как транспортного узла ЛІГАБізнесІнформ поговорила с директором Центра транспортных стратегий Сергеем Вовком (на фото).

- В чем важность Дебальцевского железнодорожного узла для транспортной системы Украины?

- У Донецкой ж/д было два основных хода движения грузовых маршрутов. Первый: Синельниково - Авдеевка - Донецк - Мариуполь. Это основной путь, по которому поставлялась железная руда на Мариупольский металлургический комбинат имени Ильича и Азовсталь. Второй - как раз через станцию Дебальцево, которая расположена на выезде из Луганской области: через нее проходит большинство грузов с этой территории. Это ключевой узел, в котором сходятся практически все транспортные артерии региона. Поскольку это электрифицированные постоянным током направления, естественно, он был важен и для пассажирского сообщения.

- Какие грузы поставлялись через Дебальцево?

- Это третья по размеру сортировочная станция на Донецкой железной дороге. Для сравнения, Иловайск - пятый. Через Дебальцево проходил основной грузопоток угля. На него приходилось до 80% в структуре грузов. Суточная норма сортировочной обработки вагонов станции Дебальцево - 3 600 единиц.

Политический аспект я рассматривать не берусь, а с точки зрения транспорта можно утверждать, что борьба за Дебальцево - это борьба за грузопоток угля донецкого региона. Тот, кто контролирует Дебальцево, тот де-факто контролирует и уголь.

- Какие преимущества и ценность предоставляет контроль над узлом (для Украины и боевиков)?

- Как хотят использовать станцию боевики, я не знаю. Можно предположить, что они могут через эту станцию поставлять уголь в Россию, а потом под каким-то видом реэкспортировать в Украину. Для Украины, если она хочет получать уголь из Донбасса, важно контролировать Дебальцево.

- Какие существуют альтернативные маршруты?

- Их практически нет. Альтернатива - возить через Россию. Но это долго. Кроме того, с точки зрения политики существуют большие риски (сегодня пропустили, завтра - нет). По нашим данным, станция фактически не работает с августа. Для поставок угля использовались обходные маршруты, но они имеют минимальную пропускную способность. Также в пределах Дебальцевского железнодорожного узла остаются заблокированными 900 вагонов с углем, часть из них нагружена еще летом.

Для Украины, если она хочет получать уголь из Донбасса, важно контролировать Дебальцево.

- Представители украинских сил говорят, что там сейчас станция практически разрушена. Есть ли смысл ее восстанавливать?

- Если говорить о восстановлении, проблема номер один - безопасность. Возможность допуска рабочих бригад. По ситуации на декабрь, для полного восстановления всех основных транспортных коммуникаций нужен был месяц работ в условиях мира. Даже если там большие разрушения сейчас, то ж/д узел - это не аэропорт, и восстановить его можно будет за сравнительно небольшие деньги. К тому же, уверен, что значительную часть финансирования могли бы взять на себя заинтересованные в работе станции промышленные предприятия.

Строительство ж/д коммуникаций можно разделить на три составляющие. Первая - рельеф, по которому проходит путь. Это самая дорогая часть. Вторая - путепроводы
(ж/д мосты и другая инфраструктура). И самая дешевая часть - непосредственно пути. Можно предположить, что разрушено ж/д полотно и часть путепроводов. Часть подорвана, часть путей сдана в металлолом: на этом специализировалось несколько бандформирований.

 

 

 

Змінено користувачем A.W.
Link to comment
Share on other sites

Все верно кроме одного НО, в Дебальцево нет перехода из Переменки в Постоянку. Так, что как говорит Болукан до Жопы.

А я й не писав що було. Весь Донбас на постійному (за викл. невеликого шматочку в луганську) Стики на Родаковому,здається, Іловайську, Святогорську . Дебальцево - вузол-перевалка й ні в якому разі не є станцією зміни роду току.

Link to comment
Share on other sites

Перевірив. насправді у 2007 електрифікували Дебальцеве на постійному струмі й дотягли до луганська постійний струм.  У родаково стику немає.

 

 

ДебальцевоЛуганск, ДонЖД (68 км \ =3 кВ). Сроки электрификации: Дебальцево – Коммунарск (35 км) — 2005; Коммунарск – Родаково (22 км) — 2006; Родаково – Луганск (21 км) — 2007.

Змінено користувачем A.W.
Link to comment
Share on other sites

Залізничний вузол в Дебальцевому знищений і втратив своє транспортне значення. Про це в ефірі 5 каналу повідомив заступник начальника департаменту інформаційних технологій Міністерства оборони України Сергій Галушко

Змінено користувачем zig
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

На жаль - не висадили.

 

Ось, до речі - гілка-обговорення в ЖЖ одного ватного персонажу Сергія Сигачьова. Він рейлфан, як я і , на жаль,  - підтверджується те що я боявся

 

1.Станція не знищена, що видно з фото

2. Станцію можно легко поновити, причому нібито вже аж керівництво РЖД за плітками, цим займається.

 

 

http://periskop.livejournal.com/1367519.html#comments

Link to comment
Share on other sites

На жаль - не висадили.

 

Ось, до речі - гілка-обговорення в ЖЖ одного ватного персонажу Сергія Сигачьова. Він рейлфан, як я і , на жаль,  - підтверджується те що я боявся

 

1.Станція не знищена, що видно з фото

2. Станцію можно легко поновити, причому нібито вже аж керівництво РЖД за плітками, цим займається.

 

 

http://periskop.livejournal.com/1367519.html#comments

 

ото ж бо й воно

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...