Перейти до змісту

Про питання у ЗНО


RedBorsch

Recommended Posts

Читаючи новини, що ходять Фейсбуком про ЗНО, зацікавився, а що ж воно таке. Сам я не зазнав цього покращення - здавав старі добрі екзамени.

 

Вирішив переглянути питання з української мови та літератури: http://zno.osvita.ua/ukrainian/143/. І що я побачив?

 

 

Запитання 6 з 57

 
Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину в реченні
 
Запитання 9 з 57
 
Уточнювальною обставиною ускладнено речення
 
Запитання 11 з 57
 
Звук [д] є в кожному слові рядка
 
Запитання 15 з 57
 
Подовження приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх іменників рядка
 
Запитання 25 з 57
 
З’ясуйте, який відокремлений член речення є в кожному прикладі.
 
 
Відокремлений член речення
1означення
2обставина
3прикладка
4додаток
 
Запитання 26 з 57
 
Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.
 
 
Випадок уживання тире
1тире при відокремленій прикладці
2тире в реченні з однорідними членами
3тире між підметом і присудком
4тире в неповному реченні
 
Запитання 27 з 57
 
Установіть відповідність між видом речення та прикладом.
 
 
Вид речення
1складнопідрядне
2безсполучникове
3складне з різними видами зв’язку
4складносурядне
 
Запитання 35 з 57
 
Вислів давньогрецького філософа Епікура «Дякуємо блаженній природі за те, що потрібне зробила неважким, а важке непотрібним» використано у творі
 
Запитання 45 з 57
 
«Його романи та повісті складаються з окремих цілком закінчених (сюжетно й композиційно) новел, що своєю ідеєю, персонажем, загальною психологічною настановою й внутрішніми взаємозв’язками творять дивну цілість і закінченість», – сказано про
 
Запитання 53 з 57
 
Представником постмодерного письменства в Україні є

 

Господи, це що, питання на вступ до лінгвістичного ВНЗ? Якщо загуглити, скажімо, питанння 35 і 45 - результатами будуть лише ресурси так чи інакше пов'язані з ЗНО. Тому питання корисності цих знань для мене риторичне.

 

Тепер я починаю розуміти, чому батьки наймають репетиторів, щоби забити голову своїм дітям непотрібним багажем знань аби здати це кляте ЗНО.

 

Чим ця маячня краще за старий добрий диктант і чому всі так переживають за це ЗНО? Чи це буде трагедія, якщо майбутній математик чи географ не знатиме, скільки пісень у Наталці-Полтавці?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Сами учителя утверждают, что подготовка к ЗНО (как и школа вообще) знаний не дает, а учит лишь сдавать подобные тесты. Деградация системы образования очевидная: от старого отказались, а нормально новое сделать не в состоянии. Увы, но так у нас практически со всем, что управляется государством.
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 Оскільки тест здають усі, в тому числі і майбутні літературознавці та філологи, то він і повинен містити і більш специфічні завдання - математикам і фізикам необов'язково отримувати максимальний бал з літератури, важливіше високий бал по профільним предметам.

Я дивився тести з фізики та математики - цілком адекватні, але, мабуть, у деяких філологів також може бути питання "для чого мені знати, що таке тангенс?".

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

А як буде враховуватися ЗНО при вступі? Чи може бути ситуація, коли, наприклад, учень що здав математику на 200, а мову й літературу на 100 має ті ж самі шанси вступу на фізико-математичний факультет, що й учень, що набрав 200 з мови й 100 з математики?

 

Чому з мови, скажімо, не можна писати старий добрий диктант? Яка у цьому може бути корупція?

 

Ну і насамкінець, невже всі на 146% впевнені, що майбутні питання нікому невідомі? Чи бали нікому не дописують за винагороду? У наскрізь корумпованій державі. Як на мене - та сама корупція, просто з однієї кишені перейшла в іншу, більш централізовану.

Link to comment
Share on other sites

А як буде враховуватися ЗНО при вступі? Чи може бути ситуація, коли, наприклад, учень що здав математику на 200, а мову й літературу на 100 має ті ж самі шанси вступу на фізико-математичний факультет, що й учень, що набрав 200 з мови й 100 з математики?

Раніше так було, але тепер вузи застосовують різні вагові коефіцієнти.

 

Чому з мови, скажімо, не можна писати старий добрий диктант? Яка у цьому може бути корупція?

Коли писали екзамени у вузах, була колосальна корупція. Навіть якщо писати і перевіряти в межах ЗНО, надто великий суб'єктивний компонент у перевірці.

 

Ну і насамкінець, невже всі на 146% впевнені, що майбутні питання нікому невідомі? Чи бали нікому не дописують за винагороду? У наскрізь корумпованій державі. Як на мене - та сама корупція, просто з однієї кишені перейшла в іншу, більш централізовану.

Дійсно, корупція централізована, у менших масштабах і дорожча. Мабуть, це добре. 

 

Оскільки тест здають усі, в тому числі і майбутні літературознавці та філологи, то він і повинен містити і більш специфічні завдання - математикам і фізикам необов'язково отримувати максимальний бал з літератури, важливіше високий бал по профільним предметам.

Я дивився тести з фізики та математики - цілком адекватні, але, мабуть, у деяких філологів також може бути питання "для чого мені знати, що таке тангенс?".

Але тест з математики для філологів непотрібний, а українську мусять здавати і математики, тому тестувати поглиблену ерудицію в галузі літератури для них некоректно.

Змінено користувачем convex
Link to comment
Share on other sites

 

 


а мову й літературу на 100

 

Неможливо на 100, це здати пусті тести+не написати твір.

125, здається мінімум з яким дозволяється документи подавати в ВНЗ. Імхо, стількі балів - це якщо людина взагалі не ходила в школу, і вміє тільки читати.

 

 

 


Ну і насамкінець, невже всі на 146% впевнені, що майбутні питання нікому невідомі?

 

Нікому, унеможливили

 

 

 


У наскрізь корумпованій державі. Як на мене - та сама корупція, просто з однієї кишені перейшла в іншу, більш централізовану.

 

Якраз єдина реальна реформа, що дозволила любій дитині, з любого куточка України вступати на бюджет в престижні ВНЗ. Тому всі починаючи з Табачника, лізуть "виправити", бо бабло мимо пливе. Принаймі люба дитина, якщо постарається і пощастить може закінчити безкоштовно бакалаврат (з магістратурою свої приколи).

 

Щодо рівня знань для тестів - то любий екзамен показує лише здібності дитини засвоювати матеріал. Ті хто першими здавали тести вже закінчили ВНЗ і ефективність тестів дуже висока, бо хто гарно здав тести - добре вчились в універі, багато хто має червоні дипломи. Цю інфу можна знайти.

Link to comment
Share on other sites

А як буде враховуватися ЗНО при вступі? Чи може бути ситуація, коли, наприклад, учень що здав математику на 200, а мову й літературу на 100 має ті ж самі шанси вступу на фізико-математичний факультет, що й учень, що набрав 200 з мови й 100 з математики?

Очевидно, потрібні різні вагові коефіцієнти на профільні та інші предмети. Не знаю, як насправді.

 

 

Чому з мови, скажімо, не можна писати старий добрий диктант? Яка у цьому може бути корупція?

Головна перевага тестів - можливість повністю виключити людину з процесу перевірки. З диктантом - складніше, коли в школах буде достатньо комп'ютерів, диктант теж можна буде реалізувати. Альтернатива - відсилати на перевірку зашифровані роботи в інші міста, і, наприклад 2 незалежних перевіряючих роблять оцінку, порівнюють оцінки,  якщо вона однакова, то виставляється оцінка, якщо сильно відрізняються - перевіряє третій. Але цей варіант - складний в реалізаціі.

 

 

Ну і насамкінець, невже всі на 146% впевнені, що майбутні питання нікому невідомі? Чи бали нікому не дописують за винагороду? У наскрізь корумпованій державі. Як на мене - та сама корупція, просто з однієї кишені перейшла в іншу, більш централізовану.

Всі на 146% впевнені, і в старих шкільних екзаменах, і, особливо, у вступних екзаменах до університетів (з одиничними винятками) була величезна корупція - значний людський фактор на кожному етапі. 

Так що ЗНО я однозначно розцінюю як позитив.

 

При нормальній реалізації, підборі питань можна зробити так, що без грунтовної  бази неможливо буде "натаскати" на здачу тестів за рік чи два. Потрібні реальні знання.

Досвід інших країн користь цього підходу підтверджує.

Змінено користувачем ray
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 Оскільки тест здають усі, в тому числі і майбутні літературознавці та філологи, то він і повинен містити і більш специфічні завдання - математикам і фізикам необов'язково отримувати максимальний бал з літератури, важливіше високий бал по профільним предметам.

Я дивився тести з фізики та математики - цілком адекватні, але, мабуть, у деяких філологів також може бути питання "для чого мені знати, що таке тангенс?".

По профильнім предметам сдаются расширенные тесты.... Там сложность выше.и баллов больше можно взять.... К примеру, мой планировал КПИ, он сдавал украинский, физику и расширенный математику.

Змінено користувачем злой
Link to comment
Share on other sites

Крім Епікура - все просто, а топік стартер - малограмотний сортиромий. Диктант писати не можна, тому що він не відображає знання мови.

Питання про Епікура - думаю, щось з Г. Сковороди, назву, правда, не знаю.

Link to comment
Share on other sites

Да в этом году тесты по украинскому были спорными.... четыре или пять вопросов.....даже сама автор текста  львовская тетя не помню фамилию вмешалась....на что Ликарчук ответил - меня мнение автора  не интересует...... и заслуженно оказался на сегодня в жопе.

Link to comment
Share on other sites

При нормальній реалізації, підборі питань можна зробити так, що без грунтовної бази неможливо буде "натаскати" на здачу тестів за рік чи два. Потрібні реальні знання.

Досвід інших країн користь цього підходу підтверджує.

В этом то и проблема - в реализации. Пытаться скопировать чужую работающую систему и реализовать свою действенную (пусть на заимствованной основе) - не совсем то же самое. Сколько лет уже, как ввели ЗНО? А практические результаты год от года приносят все больше вопросов. Причины тому, как по мне, давно лежат на поверхности: власти экономят не там, где нужно (как на специалистах в данном конкретном случае), экономят на важном, чтобы было что украсть там, где это будет незаметно. Так что вопрос с ЗНО - вопрос о том же самом: о людях во власти, которые в нее идут для обустройства своей жизни, а не для работы в интересах работодателя - своей страны и её граждан. Пока принципиально не изменится подход к тому, что такое власть и чем именно она должна быть (любая из ветвей), вопросы с ЗНО и им подобные будут пребывать в стадии вечного полудилетантского эксперимента - по сути верного, но бесконечно ущербного и вредного, если говорить о влиянии на "подопытных свинок" - детей, мультиплицирующих все ошибки. А ошибки в воспитании и обучении - пострашнее врачебных, пилюлями и хирургическим вмешательством их не исправишь, эти ошибки - навсегда.
Link to comment
Share on other sites

У ЗНО много проблем......  гораздо больше проблем у экзаменов(повальные системные взятки). Надо просто совершенствовать ЗНО и посадить лет на десять каждого кто вмешался в компьютер   и отчислить показательно тех перцев-студентов.... а здеся что-то тишина....

Link to comment
Share on other sites

Неможливо на 100, це здати пусті тести+не написати твір.

125, здається мінімум з яким дозволяється документи подавати в ВНЗ. Імхо, стількі балів - це якщо людина взагалі не ходила в школу, і вміє тільки читати.

Що це за шкала оцінювання така дивна, що навіть пусті тести - це 100 балів?

 

Нікому, унеможливили

 

Яким же чином, цікаво? У ДАІ теж здають тести, та ще й на комп'ютері, але якщо дати хабаря, то дивним чином ці тести будь-яку відповідь вважають правильною :)

 

 

 

 

Якраз єдина реальна реформа, що дозволила любій дитині, з любого куточка України вступати на бюджет в престижні ВНЗ. Тому всі починаючи з Табачника, лізуть "виправити", бо бабло мимо пливе. Принаймі люба дитина, якщо постарається і пощастить може закінчити безкоштовно бакалаврат (з магістратурою свої приколи).
Щодо рівня знань для тестів - то любий екзамен показує лише здібності дитини засвоювати матеріал. Ті хто першими здавали тести вже закінчили ВНЗ і ефективність тестів дуже висока, бо хто гарно здав тести - добре вчились в універі, багато хто має червоні дипломи. Цю інфу можна знайти.

Може й так, хотілося би виріти. Але думаю, якщо занести кому треба за тести + заносити регулярно за заліки в універі - то буде той самий результат.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 


Але думаю, якщо занести кому треба за тести

 

Неможливо, навіть не уявляю, який рівень взятки і яких високопосадовців потрібно турбувати. Дешевше дитину натаскати з репетиторами. Щоб Ви розуміли, хлопець, бабуся якого писала частину тестів і який є хрещеником ректора престижного ВНЗ вступав на загальних засадах, і тести здав набагато гірше ніж звичайні діти. Ну а при вступі на магістратуру все залишилось по-старому.

 

 

 


заносити регулярно за заліки в універі

Навіщо? Заносять щоб здати, а не щоб високий бал отримати.

Link to comment
Share on other sites

Що це за шкала оцінювання така дивна, що навіть пусті тести - це 100 балів?

 

Ну от так, від 100 стартує, дають, за те, що прийшов :D

 


У ДАІ теж здають тести, та ще й на комп'ютері, але якщо дати хабаря, то дивним чином ці тести будь-яку відповідь вважають правильною

 

Пишуть тести різні люди, з різних міст, обирає питання система в довільному порядку. Не думаю, що аби-хто може просто так влізти в систему.

Привозять їх одночасно запакованими з купою печаток на всі пункти тестування. Тестова картка не має призвища, а тільки код. Відкриті завдання перевіряють в інших містах, двічі, ідентифікувати їх неможливо, знов же код. Та що там казати - різні тести діти здають в різних частинах міста, подалі від місця проживання, списати неможливо, подекуди відеоспостереження , кругом - купа спостерігачів, в туалет навіть виходять з наглядачем. Кажуть в селах, містечках подекуди вчителі-спостерігачі можуть допомогати, але ніде ні один не зміг "надопомогати" на 200 балів.

 

 

 


У ДАІ теж здають тести

Ну і купа людей і без хабаря здають ті тести, з першого разу :D

Змінено користувачем snow_bird
Link to comment
Share on other sites

в природі бувають корупційні диктанти які чужі ніколи не напишуть

 

напхати складну пунктуацію, діалектизми, назви рідкісних рослин і вуаля, здирай гроші

Чим це відрізняється від питань у стилі "скільки пісень у Наталці-Полтавці" (у одному з перших ЗНО було й таке!)? Добре, якщо ти знаєш зазделегідь, що питання буде саме таке. Але беручи до уваги кількість літературних творів у шкільній програмі і що з будь-якого можуть взяти абсолютно випадкову цитату чи факт? І, власне, яким чином це свідчить про знання мови, вміння мислити, робити висновки - те, заради чого дитина навчається 10-12 років?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

"скільки пісень у Наталці-Полтавці" :fp1: 

тому наші учні не вміють критично мислити як і китайці

пережоване запам"ятовують як папуги

наши дети не умеют критично мыслить.... в этом виноваты мы родители, которые садим их за комп...лишь бы не было влияния улицы и наркотиков.....театры мы и сами забыли..... не то что детей водить

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...