дуже хибне твердження, обмеження швидкості в місті не тільки обгрунтовано цілями безпеки, (гальмівний шлях тощо), дуже важливо враховувати швидкість самого транспортного потоку,
Швидкість задають самі водії. І якщо "дідусь" виперся зі своїми 50-60 в ліву смугу, то тим самим він, по суті, створює аварійну ситуацію.
роботу і інтервал світлофорів,
Так мало б бути, але не є. Принаймні, далеко не всюди робота світлофорів підігнана під швидкість 60.
пропускну здатність вулиць і перехресть,
Пропускна здатність тим вища, чим вища середня швидкість потоку. Наприклад, Московський міст не в змозі в час пік пропускати необхідну кількість машин навіть при їх середній швидкості за 60. А ще років 5 тому там взагалі знак 40 був.
наявність громадського транспорту.
Громадський транспорт має їхати по правій смузі. Звісно, коли маршрутки займаються тим, що внаглу пруть в ліву смугу, бо там швидше, то створюють аварійну ситуцію. Але ж це - вина саме цих водіїв, а не тих, хто їде 100 на легковому авто.
тобто молодий водій який їде по місту із швидкістю в 100 км/год не завжди приїде швидше до кінцевої точки ніж пенсіонер на жигулях середня швидкість якого 50 км/год. а якщо і приїде швидше, то цей час не буде настільки суттєвим щоб для цього піднімати максимальну швидкість в місті тим самим збільшуючи ризик підвищення загальної аварійності.
Перевіряв. Якщо я їду на роботу не більше 60, то це займає приблизно на третину більше часу, ніж у випадку, коли їду, зважаючи виключно на дорожню обстановку. Звісно, при нормальному трафіку.