Перейти до змісту

Брехюлька і її побрехенькі


snow_bird

Recommended Posts

 

 


Тока напуркуя сёдня не помнить то, что говорила вчера?

 

ну зочем же сразу альцгеймер?

возможно, она прекрасно помнед, просто не ассоцыируед себя с тем...  :shuffle:


Прикинь. :consul:  А потом этими руками он истчё хлеб есть будет...Наверное... :shuffle:

 

заплакатыми?

будет солёновый хлеп.  :shuffle:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Бідна Юлія Володимирівна...

 

У соцмережах запущено чергову провокацію проти Юлії Тимошенко. Невідомі розповсюдили рекламу офіційної сторінки Юлії Тимошенко з зображенням лідера «Батьківщини» на фоні карти України без Криму.

 

- то невідомі від її імені карту України без Криму запостять

- то невідомі від її імені наказують тримати танки в боксах і не робити супротиву захопленню України

- то невідомі, перевдягнувшись в Юлію Володимирівну ручкаються з терористами в Донецьку

- то невідомі від її імені розпродують армію

- то невідомі від її імені зривають вступ в НАТО

- то невідомі від її імені укладають газовий контракт з газпромом, що приводить до десятків мільярдів збитків України (в доларах)

- то невідомі від її імені вбивають Нафтогаз

- то невідомі від її імені набирають 23 мільярди доларів боргів за 2 роки правління і успішно зливають їх кудись

- то невідомі від її імені вбухують 1,5 мільярди доларів в мертвий і нікому не потрібний Родовід Банк

- то невідомі від її імені озвучують путінські хотєлки

- то невідомі здають в оренду Юлії Володимирівні житловий будинок в Конче-Заспі, при тому, що Юлія Володимирівна інколи не може придбати собі 1 вареника і 0,5 таблеточки.

- то невідомі за сотні тисяч баксів наймають їй лоббістів в США...

 

Ох вже ці невідомі...

Бідна Юлія Володимирівна...

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Или со вчера всё ужо настока изменилося? А что ж таде завтрева будет?

Поліпшився рейтинг.

Поглибилася дупа.

Розбір польотів призвів до зміни концепції.

Link to comment
Share on other sites

 
Послухав вчорашню програму з Юлією Тимошенко.
Вона як завжди була яскрава, дотепна, впевнена, переконлива. За харизмою і сміливістю ніякий Порошенко з нею і поруч не стояв.
Подивився і зробив висновок: я не підтримаю її навіть якщо доведеться обирати між нею і Порошенком. Не підтримаю жодного з них за будь-яких умов. Тому що і Порошенко і Тимошенко то поразка, то страх перед Московією і особисто перед Путіним. Мабуть, на обох в Москві зібрані докладні справи, які тримають їх на гачку.
Я почув її. Як і Порошенко, Тимошенко не буде воювати проти Московії. Хай Будапештський меморандум воює, каже пані Юлія, а вона вимагатиме від США і Великої Британії, щоб ті нас захищали.
Не хоче пані Юлія "все для перемоги", не хоче пані Юлія "кожен громадянин - воїн" як в Ізраїлі чи Швейцарії, боїться пані Юлія озброєного народу і не довіряє йому. Так само, як і Пєтя, як і Сєня.
Юля така ж сама поразка, як Пєтя, лише приємніша на вигляд.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

швиденько переглянув новини. цілий букет брудних справ Брехульки та іі посіпак :consul:

 

1) Пенсіонери більше не підтримують Тимошенко внесками – "Наші гроші"

 

Упродовж 2017 року фізичні особи припинили спонсорувати ВО "Батьківщина". Такий висновок зробили журналісти програми "Наші гроші з Денисом Бігусом", проаналізувавши фінансові звіти партії за 4 квартали 2017 року.Так з лютого 2017 року партія "Батьківщина", згідно фінансового звіту, не отримала жодного добровільного чи членського внеску від фізичних осіб. Водночас у 2016 році таких внесків було на 7,5 мільйона гривень. Останні 630 тисяч внесків "Батьківщина" отримала на початку 2017 року. Натомість протягом всього року партію фінансували компанії, пов'язані з керівником київського обласного осередку ВО "Батьківщина" Костянтином Бондарєвим.Загалом, компанії надіслали партії понад 1,7 мільйона гривень.ТОВ "Агроконтакт" тричі внесло пожертви на 445 900 грн. Керівниця компанії - екс-помічниця Бондарєва – Світлана Тараненко. Інша фірма Тараненко - "Квік-Принт" - докинула партії ще 398 900 грн. Компанія "Форкіада", в якій Тараненко була директором раніше - перерахувала партії 149 950 грн.Фірма "Іліор" пожертвувала "Батьківщині" 147 000 грн (керівником є колишній працівник ТОВ "Торговий дім "Бондарев"). Компанія "Торговий дім "Бондарев" також володіє будівлею, в якій знаходиться приймальня нардепа від "Батьківщини" Сергія Власенка й офіс ломбарду "Дешева готівка", який перерахував родині Тимошенко 2,4 млн грн.

Окрім того серед донорів партії - "Марбург рент" (617 тис грн), за адресою нерухомості якої розміщено відділення ломбарду "Дешева готівка". Крім того, "Марбург рент" орендує площі компанії "Торговий дім "Бондарев".Як повідомлялось, партія "Батьківщина" за 2016 рік декларувала в якості доходів внески окремих громадян. Кошти нібито надавали безробітні, пенсіонери, медики, освітяни. Водночас частина "донорів" взагалі спростовували будь-які внески. З червня 2017 року було відкрито кримінальну справу щодо недостовірних даних у фінансовому звіті партії.

Лідер партії "Батьківщина" Юлія Тимошенко заявляла, що перевірка фінансування партії з боку Національного агентства з питань запобігання корупції є "тиском на опозицію".

 

2) «Батьківщина»: хто ховається за «спонсорами» зі столичних околиць :fp1:почитайте ! це просто шок  B-)

 

https://www.pravda.com.ua/cdn/graphics/2017/03/batkivshhyna_hto_hovajetsja_za_sponsoramy_zi_stolychnyh_okolyc/

 

3) і Кадаффі (шури-мури з Брехулькою :D

 

Помічник сина Каддафі особисто подорожував до України, щоб передати гроші команді Тимошенко

Про це повідомляє арабське видання Asharq Al-Awsat.За інформацією видання, лівійський лідер Муаммар Каддафі витратив 50 млн євро на кампанію французького президента Ніколя Саркозі та $5 млн на підтримку одного з кандидатів у президенти США 2004 року. Повідомляється, що він також передав 4 млн євро кампанії Юлії Тимошенко у виборах 2010 року. Помічник сина Каддафі розповів, що особисто привіз кошти до України. "Гроші були у портфелі, я відвіз їх до України приватним рейсом. Я прилетів до київського аеропорту та доставив портфель заступнику прем’єр-міністра", - розповів він.

 

:nose3:

 

Тут внезапно жульки как-то проникли в БПП и реализовали там схему пожертвований от физлиц.

https://www.pravda.com.ua/cdn/graphics/2018/04/vchytelko_moja_sponsor_bpp/

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Тут внезапно жульки как-то проникли в БПП и реализовали там схему пожертвований от физлиц.

 

https://www.pravda.c...ja_sponsor_bpp/

 

Йопаній стид.

Реальний стид.

За себя, за людей.

Откуда єти твари досі лезуд?

Какая, нах, перемога?

Какая межпартийная борьба?

Зи. Щаз мне расскажуд, шо где ваши доказательства и ваще надо смотредь на перспективу.

Стидно как пионєру.

Link to comment
Share on other sites

Тут внезапно жульки как-то проникли в БПП и реализовали там схему пожертвований от физлиц.

https://www.pravda.com.ua/cdn/graphics/2018/04/vchytelko_moja_sponsor_bpp/

 

не отбрасываю и диверсию брехульковцев, запустили "вирус" и ББП стали зомби  :D 

 

или :Ganba: ББП  :nose3:

Link to comment
Share on other sites

червона така :love: , ось- ось з луі віттона вистрибне  :D  спалила шкіру в солярії ? хоча, хто його знає ...

Пішла в солярій спалилась, :beach: прийшла до ДА, обгорнута прапором без Криму, і витріщила рожу в об'єктив. :tease:

Link to comment
Share on other sites

Reload Page to see tweet..Link..

я в другой ведке давала ифу от облпрокуратуры и фоточки. Культурно так организоаано, деньги завернуты в агитки белосердешных... епично еще то, что в этой ОТГ сцепились бютовцы меж собой - те, кто хоть пред.райсовета но уцепился за власть (это люди Дубового некогда серого кардинала ЮВТ на Одещине, какгрил Серега Лещенко http://dosye.info/«Серый_кардинал»_Тимошенко_-_из_Одессы и те, кого в свое время эти же юльки выгнали из себя потому как ваапще шлак, щас этот шлак только у ЮВТ в распоряжении и имеется...) наши местные журналисты проанализировали декларацию депа облмовета Стояновой Аллы, которая по совместительству еще п глава ячейки "Батькивщины" - занимательное рядом в той декларации: она показывает свой доход на уровне 500долл./мес., у мужа итого меньше т.к. он простой водитель у нее на фирме, при этом покупает за год недвижимость немалую и наличными семья все равно имеет столько же как и в предыдущий год, порядка ляма баксов. Достойные люди идут за спиной ЮВТ
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Reload Page to see tweet..Link..

 

гарний твіт, актуальні новини, жару та смальцю шкаварка піддає добряче  :D  шкварчять на пательні сектанти, підстрибують від люті, і вище за всіх головна Брехульчисса :love:  

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Тимошенко: Тарифы на коммунальные услуги будут снижены на следующий день после выборов президента

В первую неделю работы нового Президента Украины тарифы на жилищно-коммунальные услуги будут снижены до адекватного уровня.

Об этом лидер «Батькивщины» Юлия Тимошенко заявила на своей странице в Facebook, отвечая на вопрос пользователя о огромной задолженности населения за коммунальные услуги.

«Первые шаги, которые будут сделаны в течение первой недели – будет списан долг бедных людей за ЖКХ! Потому что наличие этого долга свидетельствует о непосильности установленных тарифов для людей. И для того, чтобы с ними рассчитаться, бедным людям скоро придется продавать свои почки. Мы снимем с них это бремя», – сказала она. Политик пояснила, что долг за коммунальные услуги был обусловлен не объективным рынком, а «исключительно желанием узкой группы людей заработать сверхприбыли».

 

https://www.unian.net/politics/10097729-timoshenko-tarify-na-kommunalnye-uslugi-budut-snizheny-na-sleduyushchiy-den-posle-vyborov-prezidenta.html

 

Вот это теперь неплатежи пойдут. :nose3:

 

Link to comment
Share on other sites

Ну шо? Так і дрочите на юлясуку - корінь усіх негараздів?

 

Раджу статтю на Громадському, яке завжди позиціонувалося як відверто юлефобське, про натхненників процесу. За матеріалами Гардіан. З чітким поясненням, звідки в вас такий "світогляд".
6 квітня, 2018 20:00
 
Колишній керівник кампанії Трампа Пол Манафорт прямує до своєї машини біля будівлі Федерального суду в Александрії, штат Вірджинія, США, 8 березня 2018 року Фото: EPA-EFE/SHAWN THEW
Прізвище Юлії Тимошенко мало з’являтися у словосполученнях зі словом «концтабір», щоб створити враження, що вона спонукає до створення концтаборів у країні. Споріднені теги на кшталт «Голокост» мали розганятися арміями ботів та тролів у соцмережах.
Таким був один з елементів стратегії Пола Манафорта — ключового іноземного консультанта Віктора Януковича — яку він розробляв спільно з піарником Аланом Фрідманом у 2011-2012 роках, щоб максимально відбілити образ тодішнього президента, затаврувавши водночас його опонентку антисеміткою і нацисткою.
 
Нова інформація щодо порад консультанта Януковича продовжує випливати через розслідування діяльності Манафорта під час передвиборчої кампанії Дональда Трампа у 2016 році, якою він опікувався.
 
Громадське вже публікувало огляд детального розслідування Франкліна Фоера. 5 квітня нові документи з’явилися в британській The Guardian.
 
Автор нового розслідування Люк Гардінг, у розмові з Громадським розповів: методи, які використовувала команда Манафорта у 2011-му, надзвичайно подібні до тих, які застосував Кремль для дискредитації Гілларі Клінтон перед американськими виборами у 2016 році. «Ми маємо справу із витонченим підходом і розумінням того, як працюють соціальні медіа», — вважає Гардінг. Він стверджує, що операції Манафорта, по суті, передбачили аналогічну кампанію Росії за декілька років.
 
У публікації наводиться план кампанії, яку у 2011-2012 роках мала організувати для Януковича базована в Лондоні PR-компанія у тісній взаємодії з Манафортом. Також наводяться результати майже річної реалізації кампанії та опис деяких характерних інструментів. Серед них — маніпуляції та дезінформація.
 
Кампанія передбачала відбілювання іміджу Януковича на Заході всіма можливими способами та максимальну дискредитацію його тодішньої опонентки, Юлії Тимошенко.
 
«Деконструкція» Тимошенко
 
У так званій «цифровій дорожній карті» від липня 2011 року, яку Манафорту та Януковичу пропонує його піар-партнер Алан Фрідман (про нього нижче) стоїть завдання «деконструювати Юлію Тимошенко» та «позитивно представити Україну, що рухається до тісніших зв'язків з ЄС».
 
План інформаційної атаки на Тимошенко містить ознаки маніпуляцій, з якими Україна згодом зіткнеться під час російської агресії та інформаційної війни.
 
Він пропонував почати з тези Тимошенко, відповідно до якої Україна за Януковича перетворилася на «величезний концтабір у серці Європи». Тактика міжнародних піарників Януковича полягала в тому, щоб розкрутити це послання якнайширше, водночас перетворивши на свою протилежність.
 
Експлуатація тільки самого словосполучення «концтабір» у зв'язку з Тимошенко з відповідними теґами (наприклад, «Голокост»), мало би створити враження, ніби Тимошенко не критикує Януковича за створення країни-«концтабору», а спонукає створювати концтабори в Україні. Фактично, Тимошенко перетворювали на антисемітку та нацистку — технологія, яка згодом поширюватиметься російською пропагандою на Україну загалом.
 
План пропонує брати кадри, де Тимошенко виказує неповагу до суду, і використовувати їх у відео проти неї 
 
Теґи на кшталт «Голокосту» мали би поширювати «користувачі Twitter» — ймовірно, план передбачав створення армії ботів і тролів у соцмережах.
 
Перенаправлення комунікації з осмислених повідомлень на суміш слів-теґів було також однією з головних стратегій. «Незалежно від того, чи йдеться про авторські статті чи колонки із 2000 словами чи про твіт зі 140 знаків, вирішальну роль у цій кампанії відіграватимуть саме слова, які ми використовуємо», — йдеться в «дорожній карті».
 
Інша тактика маніпуляції та «перетворення на протилежність» — це використання поведінки Тимошенко в суді. План пропонує брати кадри, де Тимошенко виказує неповагу до суду, і використовувати їх у відео проти неї. Показуючи, зокрема, що вона «нерозважлива і поводиться не як державна діячка», ба більше — «підла, поширює наклепи, має антисемітські погляди і презирство до суду».
 
Колишня прем'єрка України та лідерка опозиції Юлія Тимошенко (в центрі) під час оголошення вироку на засіданні суду, Київ, Україна, 11 жовтня 2011 року. Печерський районний суд міста Києва засудив Тимошенко до семи років позбавлення волі без права посідати державні посади протягом трьох років Фото: EPA/SERGEY DOLZHENKO
 
Інша технологія — асоціація з негативом, адже соціальні медіа, йдеться в листуванні, «створюють величезні можливості для того, щоб перекладати на когось чужу провину».  Тимошенко пропонували «асоціювати» з іншими лідерами, яких західна аудиторія краще пам'ятає, щоб створювати просту асоціацію і простий емоційний зв'язок.
 
Пов'язувати Тимошенко пропонували з Борисом Єльціним — «неврівноваженим» російським лідером і його «виплесками ексцесів у публічну площину».
 
На архівному фото — президент Росії Борис Єльцин (у центрі) танцює з музикантами на сцені в Ростові після виступу в межах своєї передвиборчої кампанії напередодні президентських виборів, Росія, 10 червня 1996 року Фото: EPA/YURI KADOBNOV
 
Ще одним методом було створення сайту «Файли Тимошенко», який би мав протиставляти Тимошенко (негативний персонаж) та Інну Богословську (позитивний персонаж).
 
Це протиставлення було б видно навіть з візуального наповнення: «картинки та зміст презентуватимуть Богословську як сміливу, дружню та відкриту, а Тимошенко — як «лукаву та підступну»; причому це протиставляння нав'язуватиметься глядачеві «від миті, коли користувач уперше заходить на сайт, до миті, коли він йде». Крім того, сайт мав пропонувати белетристичний стиль (у формі «майже новел»). Такий собі серіал, що регулярно і порціями презентуватиме різні погані історії про життя Тимошенко.
 
Зліва направо: народна депутатка Інна Богословська, третій Президент України (2005-2010 роки) Віктор Ющенко та Патріарх УПЦ КП Філарет перед початком засідання загальнонаціонального круглого столу «Об'єднаємо Україну», Київ, 13 грудня 2013 року Фото: Владислав Мусієнко/УНІАН[hide]
 
Таємний піар-консультант
 
Опубліковані The Guardian документи стосуються не лише Манафорта, але і його партнерів по співпраці з Януковичем, зокрема, американського піар-консультанта Алана Фрідмана.  
 
Фрідман раніше був журналістом Wall Street Journal та Financial Times. Відтак перебрався до Італії, де став телеведучим. А у 2015-му опублікував першу «авторизовану» біографію колишнього прем'єр-міністра Італії Сильвіо Берлусконі.
 
У кінці 90-х створив піар-фірму FBC Media, яка займалася виробництвом та поширенням медіа-контенту. У серпні 2011-го спалахнув скандал — журналісти з'ясували, що FBC працювали з урядом Малайзії для поліпшення іміджу малайзійських урядовців. Тоді фірма отримала 17 мільйонів фунтів від малайзійського уряду, виготовляючи відеосюжети про Малайзію для BBC. У них виправдовувалася політика уряду з вирубки тропічних лісів.
 
Це важливий елемент історії: він свідчить, що FBC Media йшла тим самим шляхом, яким йшов і сам Манафорт, допомагаючи сумнівним урядовцям із не надто демократичних країн «відбілити» імідж на Заході. Янукович був не єдиним і не першим.
 
Колишній журналіст Wall Street Journal та Financial Times, американського піар-консультант та ведучій на італійському телебаченні Алан Фрідман на міжнародному фестивалі «Історичний фестиваль» Фото: Daria Lodi/Sugarpulp
 
Скандал з Малайзією був настільки гучний, що вже в жовтні 2011 року FBC Media закрилася й розпочала процедуру банкрутства.
 
Цікаво, що саме час цього скандалу та закриття фірми був піком співпраці FBC та її шефа, Алана Фрідмана з Манафортом та Януковичем.  
 
Згідно з документами, опублікованими The Guardian, 20 липня 2011 року (тобто ще до скандалу з Малайзією) FBC запропонувало Манафорту «цифрову дорожню карту» — той самий план піар-кампанії з просування Януковича та дискредитації Тимошенко у світі. Ключова діяльність почалася вже влітку 2011-го.
 
The Guardian опублікував також «Звіт про стратегічну комунікацію України» для українського міністра закордонних справ (тоді — Грищенка) щодо реалізації піар-кампанії. Звіт датований 27 березня 2012 року, в ньому йдеться про діяльність другої половини 2011-го і весни 2012-го.
 
Загадковий персонаж, прихований під ініціалами SL, імовірно, це Сергій Льовочкін. Автори кампанії пишуть, що «запропонували проект стратегічних документів, які Пол (Манафорт) передав SL» 
 
Іншими словами, саме тоді, коли фірма Фрідмана опинилася в центрі міжнародного скандалу і почала процедуру банкрутства, вона активно працювала на Манафорта та Януковича.  
 
Хто ще фігурує в документах?
 
Окрім українських політиків (Янукович, Тимошенко, Азаров, Грищенко) у документах, опублікованих The Guardian, також фігурують деякі цікаві особи:
 
Кость Бондаренко — один із ключових українських аналітиків, що просував порядок денний Януковича — фігурує як автор статей у західних медіа, які стали частиною кампанії.
 
Шеф-редактор тижневика «Левый берег» Кость Бондаренко (праворуч) з картонним зображенням лідера «Партії регіонів» Віктора Януковича перед початком урочистої церемонії вшанування кращих журналістів і партнерів тижневика, 24 квітня 2009 року Фото: Андрій Скакодуб/УНІАН
 
Олег Волошин, директор департаменту інформації політики МЗС України часів Януковича, — як контактна особа в міністерстві для організаторів кампанії. «Наша робота включає в себе… зв'язок з Полом Манафортом, Костянтином Килимником та Олегом Волошиним у Міністерстві закордонних справ щодо стратегії та меседжів», — ідеться у звіті. Згодом в інтерв'ю американському журналісту Френкліну Фоеру Волошин розповість, який вплив Манафорт мав на зовнішню політику України.
 
Загадковий персонаж, прихований під ініціалами SL, імовірно, це Сергій Льовочкін. Автори кампанії пишуть, що «запропонували проект стратегічних документів, які Пол (Манафорт) передав SL».
 
Костянтин Килимник — один із ключових партнерів Манафорта в Україні. В останньому звинуваченні американського спеціального прокурора Роберта Мюллера щодо втручання Росії в американські вибори, він, імовірно, фігурує як «особа А», яка мала постійні зв'язки з Манафортом та його партнером Робертом Ґейтсом. У звинуваченні Мюллера стверджується, що це — «колишній офіцер російської розвідки», який працював на ГРУ.
 
Олег Волошин Фото: Андрій Дубчак (RFE/RL)
 
У документі згадуються й кілька західних журналістів, які публікували позитивні щодо Януковича і негативні щодо Тимошенко статті в західних виданнях.
 
Також у паперах, опублікованих The Guardian, ідеться про Адріана Каратницького — колишнього президента Freedom House, а нині — аналітика Atlantic Council. У «цифровій дорожній карті» його згадують як людину, якій запропонували долучитися до «Центру з вивчення колишніх соціалістичних республік» — нового європейського аналітичного центру, що мав піарити Януковича. Невідомо, чи він погодився, але на початку ери Януковича Каратницький підтримував міф про те, що Янукович прагне будувати «модерну» та «європейську» Україну.
 
Адріан Каратницький Фото: Михайло Штекель (RFE/RL)
 
Піар під маскою «незалежності»
 
Власне, створення «Центру з вивчення колишніх соціалістичних республік» (CXSSR) був одним із наріжних каменів піар-стратегії, запропонованої Януковичу.
 
Центр і справді створили, він мав сайт (www.cxssr.org — нині не працює) де поширювали матеріали, що позитивно висвітлювали політику Януковича.
 
Мета роботи центру, ймовірно, полягала не лише в тому, щоб впливати на європейських політиків, журналістів та експертів, але й у тому, щоб впливати на український інформаційний простір «з Європи».
 
«Віденський» центр створював би зручне прикриття, мовляв, авторитетний європейський аналітичний центр висловлює думки, що підтримують політику Януковича та критикують Тимошенко.
 
Непрямо про це і йшлося в пропозиції: публікації сайту центру створюватимуть інформаційну хвилю в Україні. Автори вживають поняття «echo chamber» — «резонансний простір» — який, імовірно, підконтрольні оточенню Януковича медіа мали розвивати, поширюючи посилання центру та легітимуючи позицію «регіоналів». У документах, який наводить The Guardian, організатори кампанії називають центр «незалежним», але пишуть це слово в лапках — мовляв, вони самі розуміють, що «незалежний» він тільки на папері.
 
Центр також мав би ховатися під машкарою цілком європейського та респектабельного, «виключаючи расизм, сексизм та неналежну лексику», але коментатори «зможуть висловлювати жорсткі погляди». Тобто вдавана європейська «політкоректність» навпаки давала можливість для інформаційної агресії, передусім щодо опонентів Януковича.
 
Голова адміністрації Президента України Сергій Льовочкін (праворуч) та прем'єр-міністр України Микола Азаров (у центрі) під час православного свята Хрещення, Київ, 19 січня 2011 року Фото: Володимир Гонтар/УНІАН
 
Піар-булька
 
Опубліковані The Guardian матеріали також містять цікавий звіт кампанії (липень 2011-го — березень 2012-го).
 
Звіт містить декілька звичних PR-технологій. Це організація інтерв'ю Януковича, Азарова чи Грищенка (тодішнього міністра закордонних справ) з відомими західними і східними медіа (у списку медіа-партнерів фігурують також китайські та індійські телеканали). Це поширення новин та прес-релізів в агрегаторах новин, через які вони з’являлися на популярних західних платформах. Це написання статей під іменем Януковича і їхнє «розміщення» (одна з таких статей з’явилася, приміром, у Wall Street Journal).
 
Фактично, Манафорт та Фрідман робили звичну для себе справу: роздували міжнародну «піар-бульку» навколо клієнта, створюючи імідж, абсолютно протилежний до того, ким він є насправді 
 
Мета кампанії полягала в тому, щоб надавати, як стверджують автори, «збалансованої похвали» українським реформам: виокремити «позитивні» посилання, пов'язані з Україною Януковича, та активно поширювати. Найголовніші: Україна йде в Європу (однією з назв було «Шлях України до ЄС безальтернативний»), «гідно» організовує Євро-2012, здійснює реформи, зростає в індексі медіа-свободи, допомагає розв'язати придністровську проблему, готова організувати чесні та вільні парламентські вибори 2012 року тощо.
 
Це мало б створювати «проєвропейський туман» навколо образу Януковича у світовій пресі, який дозволяв би не помічати його авторитарної, кримінальної та проросійської природи.
 
На екрані — екс-президент України Віктор Янукович (праворуч) та міністр закордонних справ України Костянтин Грищенко в прес-центрі під час прямої трансляції Донорської конференції зі збору коштів на фінансування чорнобильських проектів, Київ, 19 квітня 2011 року Фото: Володимир Гонтар/УНІАН[/hide]
 
Фактично, Манафорт та Фрідман робили звичну для себе справу: роздували міжнародну «піар-бульку» навколо клієнта, створюючи імідж, абсолютно протилежний до того, ким він є насправді.
 
Однак конструювання такої бульки містило елементи агресивного чорного піару, поширення фейків, дезінформації, перетворення змісту на протилежне, маніпулювання асоціаціями та використання простих негативних прив'язок (наприклад, з нацизмом), які згодом активно використовувалися і під час російської агресії, і під час передвиборної кампанії Дональда Трампа.
Link to comment
Share on other sites

Я извиняюсь, а разве тарифы на воду и отопление не местная власть устанавлиает? Ведь эти тарифы в нас.пунктах разные, не? Каким образом даже През Всия Украина может шота списать на уровне местных советов?
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...