Euro Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 Не відволікайте главковєрха фігнею, йому промову перед Болтоном на параді вивчати треба. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Юрий с ФУП Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 Надо Петренко быстрей шевелится и активно подавать иски в международный суд на незаконные действия РФ в море. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fexmail2000 Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 Надо Петренко быстрей шевелится и активно подавать иски в международный суд на незаконные действия РФ в море. Сначала нужно понять, в чем они незаконніе Link to comment Share on other sites More sharing options...
fexmail2000 Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 ну шо, всьо? Please wait.. Loading Перш , ніж вірити довбням з фейсбуку. зайди на марінетрафік Як мінімум півтора десятка суден стоять на рейді Маріуполя Link to comment Share on other sites More sharing options...
Миклован Опубліковано 21 серпня, 2018 Автор Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 десяток з яких - портові буксири Link to comment Share on other sites More sharing options...
Euro Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 А марінетрафік відображує онлайн переміщення, як флайтрадар? Тому що на рейді можна усе життя стояти. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Миклован Опубліковано 21 серпня, 2018 Автор Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 (змінено) подививсяя був не зовсім точним - там всі - місцеві буксири, а також маленький контейнеровоз, землечерпалка і вантажний турок Змінено 21 серпня, 2018 користувачем Миклован Link to comment Share on other sites More sharing options...
fexmail2000 Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 (змінено) подививсяя був не зовсім точним - там всі - місцеві буксири, а також маленький контейнеровоз, землечерпалка і вантажний турок Ще нагадайте цьому довбню з фейсбука, що всі "затримання" огляд суден проходить не в морі, а на рейді до чи після мосту, коли судна стоять на якорі в черзі в очікуванні дозволу на прохід каналом. Якщо знову подивитесь на марінетраффік. то там з обох сторін в черзі стоять до півсотні кораблів. Рух жвавий . а канал шириною всього в 150 метрів і двосторонній прохід великих суховантажів. кожному з яких потрібен лоцман. просто неможливийhttps://www.marinetraffic.com/ru/ais/home/centerx:36.7/centery:45.3/zoom:10 http://picua.org/img/2018-08/22/8h4fuon8426aeqy690l47lcgb.jpg Змінено 21 серпня, 2018 користувачем fexmail2000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Юрий с ФУП Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 Сначала нужно понять, в чем они незаконніе 4 года понять не может может нужно с ручника сняться ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fexmail2000 Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 4 года понять не может может нужно с ручника сняться ? Та не , я немного о другом.Все эти осмотры кораблей действительно полностью законны и погранцы имеют на это право.Там проблема в другом. Керч выдает дозвола на проход проливом через несколько суток только. Формально тоже все законно и не подкопаешься. Только вот суда на Ростов получают такой дозвол спустя пару часов... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agh Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 Якщо знову подивитесь на марінетраффік. то там з обох сторін в черзі стоять до півсотні кораблів. Рух жвавий . а канал шириною всього в 150 метрів і двосторонній прохід великих суховантажів. кожному з яких потрібен лоцман. просто неможливийА теперь дайте логическое объяснение, почему раньше такого не было, и тут раз и неможливий Link to comment Share on other sites More sharing options...
fexmail2000 Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 А теперь дайте логическое объяснение, почему раньше такого не было, и тут раз и неможливий Было и раньше. Просто дозвола выдавали по очереди. А теперь "по старшинству". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Юрий с ФУП Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 Та не , я немного о другом.Все эти осмотры кораблей действительно полностью законны и погранцы имеют на это право.Там проблема в другом. Керч выдает дозвола на проход проливом через несколько суток только. Формально тоже все законно и не подкопаешься. Только вот суда на Ростов получают такой дозвол спустя пару часов...Думаю что есть повод для иска Link to comment Share on other sites More sharing options...
fexmail2000 Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 Думаю что есть повод для иска Абсолютно никакого.Досмотр судна погранцами - обычное нормальное явление во всех странах.Волокита с дозволами - выдадут за обычную бюрократию Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patriot Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 А может Пете стоит все таки угоду разорвать, в одностороннем так сказать порядке, или кишка у него тонка? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Юрий с ФУП Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 А может Пете стоит все таки угоду разорвать, в одностороннем так сказать порядке, или кишка у него тонка?Думаю нет смысла в разрыве это формальность , нужно искать другие пути доставки грузов Link to comment Share on other sites More sharing options...
Юрий с ФУП Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 Абсолютно никакого.Досмотр судна погранцами - обычное нормальное явление во всех странах.Волокита с дозволами - выдадут за обычную бюрократию Привести примеры задержек ,собрать все случаи , привести доказательства быстрого пропуска своих судов задержек всех иностранных и украинских Link to comment Share on other sites More sharing options...
fexmail2000 Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 А может Пете стоит все таки угоду разорвать, в одностороннем так сказать порядке, или кишка у него тонка? Что изменится? Разграничения по границам на Азове все равно нет. А Гюрзой против МРК или фрегата не попрешь Link to comment Share on other sites More sharing options...
fexmail2000 Опубліковано 21 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 21 серпня, 2018 (змінено) Привести примеры задержек ,собрать все случаи , привести доказательства быстрого пропуска своих судов задержек всех иностранных и украинских Это ненаказуемо.Портовое начальство может привести сотню причин для задержки. Даже вправе вообще не пропустить по любой надуманной причине.То же и погранцы. За лишний найденный гвоздь могут отбуксировать в порт и месяц мозги компасировать.Здесь вариант "залупиться" просто не пройдет. Нужно тупо договариваться и искать компромисы. Зря наши затеяли возню с Нордом. А может и не зря - бабло не пахнет.Хотя, ИМХО, Азов для Украины уже потерян, после постройки моста Змінено 21 серпня, 2018 користувачем fexmail2000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Святослав_ Опубліковано 22 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 22 серпня, 2018 (змінено) При чому тут міст? Після анексії Криму. Пишуть, що "Укргідропроект" розробляє проект каналу через перекопський перешийок. "...Общая протяженность фарватера канала составит около 120 километров через Перекоп, Чонгарский пролив, залив Сиваш и Арабатской стрелки. При этом непосредственно земляные работы потребуются только на 20 километрах.Как рассказала журналистам ведущий инженер «Укргидропроекта»Татьяна Лунина, специалисты из Украины, Турции, Германии и Венгрии уже обследовали предполагаемую трассу Черноморско-Азовского канала.По их мнению, придется не только выкопать канал шириной в 100 метров через Арабатскую стрелку и Перекопский перешеек, но и существенно углубить фарватер в Сиваше и Чонгарском проливе. Его итоговая глубина для нормального судоходства должна составить 10-15 метров..." http://khersonline.net/novosti/obschestvo/110058-cherez-genichesk-mogut-postroit-kanal-soedinyayuschiy-azovskoe-i-chernoe-morya.html Цікаво, тоді що, пінічно- кримському каналу - кірдик? Змінено 22 серпня, 2018 користувачем Святослав_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
shurken Опубліковано 22 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 22 серпня, 2018 Ему уже кирдык. Что долго не используется, быстро разрушается. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Миклован Опубліковано 22 серпня, 2018 Автор Report Share Опубліковано 22 серпня, 2018 і цей канал остаточно перетворить Крим на острів... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fexmail2000 Опубліковано 22 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 22 серпня, 2018 (змінено) При чому тут міст? Після анексії Криму. Пишуть, що "Укргідропроект" розробляє проект каналу через перекопський перешийок. "...Общая протяженность фарватера канала составит около 120 километров через Перекоп, Чонгарский пролив, залив Сиваш и Арабатской стрелки. При этом непосредственно земляные работы потребуются только на 20 километрах.Как рассказала журналистам ведущий инженер «Укргидропроекта»Татьяна Лунина, специалисты из Украины, Турции, Германии и Венгрии уже обследовали предполагаемую трассу Черноморско-Азовского канала.По их мнению, придется не только выкопать канал шириной в 100 метров через Арабатскую стрелку и Перекопский перешеек, но и существенно углубить фарватер в Сиваше и Чонгарском проливе. Его итоговая глубина для нормального судоходства должна составить 10-15 метров..." http://khersonline.net/novosti/obschestvo/110058-cherez-genichesk-mogut-postroit-kanal-soedinyayuschiy-azovskoe-i-chernoe-morya.html Цікаво, тоді що, пінічно- кримському каналу - кірдик?Ці. це просто пусте мудазвонство на публіку. Поляки півторакілометровий канал на Балтиці будуть копати три роки за мільярд євро.А тут 20 км І поглибити 90км Я мождиво помиляюсь, але як вони збираються копати, коли перекоп і 7 км за ним на північ зараз контролює Россія?Ну і останнє. Хто ризикне щось копати в кілометрі від російських гармат? http://mapscrimea.ru/karta-krima-granicami.jpg Змінено 22 серпня, 2018 користувачем fexmail2000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
shurken Опубліковано 22 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 22 серпня, 2018 (змінено) Ці. це просто пусте мудазвонство на публіку. Поляки півторакілометровий канал на Балтиці будуть копати три роки за мільярд євро.А тут 20 км І поглибити 90км Я мождиво помиляюсь, але як вони збираються копати, коли перекоп і 7 км за ним на північ зараз контролює Россія?Ну і останнє. Хто ризикне щось копати в кілометрі від російських гармат?России этот канал может быть выгоден, т.к. окончательно разрывает связи Крыма с Украиной и возможно меняют статус Крыма. Так-что они могут даже помочь. Не официально конечно. Змінено 22 серпня, 2018 користувачем shurken Link to comment Share on other sites More sharing options...
fexmail2000 Опубліковано 22 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 22 серпня, 2018 (змінено) России этот канал может быть выгоден, т.к. окончательно разрывает связи Крыма с Украиной и возможно меняют статус Крыма. Так-что они могут даже помочь. Не официально конечно.Не, не выгоден совершенно. Крым нуждается в воде, которую ИМХО Крым получит после выборов. Преподнесут как выгоду Украине. так как воду будут продавать.Не для того они канал чистят и поддерживают постоянно в рабочем состоянии Змінено 22 серпня, 2018 користувачем fexmail2000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Миклован Опубліковано 22 серпня, 2018 Автор Report Share Опубліковано 22 серпня, 2018 копати той канал можуть тільки зрадникибо ясно ж, шо рашка дочекається коли ми його викопаємо, вгатимо купу грошей, а потім або забере, або зробить мертвим внаслідок загрози Link to comment Share on other sites More sharing options...
fexmail2000 Опубліковано 22 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 22 серпня, 2018 копати той канал можуть тільки зрадникибо ясно ж, шо рашка дочекається коли ми його викопаємо, вгатимо купу грошей, а потім або забере, або зробить мертвим внаслідок загрози Набагато зробить простіше. Поставить свій сторожовик на виході в Азов і перекриє вихід - води Азова ж спільні. Чи якусь баржу там затопить. як це було в Криму і буде її охороняти. Так чи інакше. щось подібне будувати без згоди Россіх - звичайне балабольство Link to comment Share on other sites More sharing options...
Святослав_ Опубліковано 22 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 22 серпня, 2018 (змінено) ..А тут 20 км І поглибити 90км Я мождиво помиляюсь, але як вони збираються копати, коли перекоп і 7 км за ним на північ зараз контролює Россія?Ну і останнє. Хто ризикне щось копати в кілометрі від російських гармат? Перш ніж сходити скрєпнокацапською піною розберіться з тим що напісяли, не подумавши. Ще нікому не вдавалося копнути на 90 КМ вглиб. Це перше.А друге - без всякого ризику ризикнуть копати і в сотні метрів. Не плутайте Крим та ОРДЛО. По третє - копати треба буде не скелястий грунт, а глину, пісок. На Балтиці - суцільна каменюка. В четверте - канал буде вельми корисний і для екології Азову. Налетівшим зрадофілам - подивіться на точки входу і виходу з каналу, і на можливість парашки їх блокувати законним чином. Змінено 22 серпня, 2018 користувачем Святослав_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Миклован Опубліковано 22 серпня, 2018 Автор Report Share Опубліковано 22 серпня, 2018 малось явно на увазі - поглибити 90 км траси каналу... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fexmail2000 Опубліковано 22 серпня, 2018 Report Share Опубліковано 22 серпня, 2018 (змінено) Перш ніж сходити скрєпнокацапською піною розберіться з тим що напісяли, не подумавши. Ще нікому не вдавалося копнути на 90 КМ вглиб. Це перше.А друге - без всякого ризику ризикнуть копати і в сотні метрів. Не плутайте Крим та ОРДЛО. По третє - копати треба буде не скелястий грунт, а глину, пісок. На Балтиці - суцільна каменюка. В четверте - канал буде вельми корисний і для екології Азову. Налетівшим зрадофілам - подивіться на точки входу і виходу з каналу, і на можливість парашки їх блокувати законним чином. Де ви в моєму дописі бачите "на"?В контексті ясно видно, що це довжина , бо спочатку прокопати довжиною 20 км Глина і пісок набагато гірше. бо відразу замулюєтьсяДля Азова буде ну дуже корисно - виздихає під нуль вся місцева флора і фауна із-за підвищеної соленості води Рибалки Маріуполя і Бердянська будуть просто в захваті Канал виходить просто в Азов, де намає жодних кордонів. В чому проблема заблокувати вихід потопленою баржею? Змінено 22 серпня, 2018 користувачем fexmail2000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts