Перейти до вмісту


Фотография
- - - - -

Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

економіка

  • Авторизуйтеся для відповіді в темі
Повідомлень у темі: 474

#1   vkhavr2  :

vkhavr2

    Серйозний

  • Клуб
  • 7892
  • Country Flag

https://auto.24tv.ua..._avtoprom_n7961

 

Швидке зростання Tesla не тільки вдарить по конкурентах, але, що більш важливо, може привести до безробіття всесвітнього масштабу

У третьому кварталі 2018 року Tesla за кількістю вироблених машин не тільки обігнала Porsсhe і Jaguar, але і обійшла Mercedes-Benz (останній правда тільки в США). Поставлена мета – 83 500 машин за квартал – начебто трохи, але в доларовому еквіваленті це сильно перевищує суму в 5 млрд. При цьому ще в другому кварталі 2018 року американська компанія за кількістю випущених автомобілів сильно поступалася всім перерахованим конкурентам.

Читайте також: Tesla Model 3 названо найбезпечнішим автомобілем на ринку

Ще сумніше те, що на даний момент ніхто з її суперників не зміг запропонувати власного переконливого аналога "Тесла": Jaguar I-PACE, не кажучи вже про GM Bolt і інших, їй все ще поступаються, і в найближчі роки скоротити цей технологічний розрив навряд чи вдасться. На жаль, модель взаємодії Tesla з навколишнім світом нагадує ставлення європейців з їх індійськими колоніями: зростання самої компанії здатне привести до спаду в навколишній світовій економіці. Чим це загрожує?

Вічні автомобілі проти вічної зайнятості

У 1953 році американський фантаст Кліффорд Саймак опублікував роман "Кільце навколо Сонця". Сюжет його простий: якась група осіб ставить собі за мету руйнування світової економіки з метою створення масового безробіття, що провокує міграцію людей в інші світи. Тому вони виводять на авторинок вічмобілі – "вічні автомобілі". Для них не ведеться ніякої рекламної кампанії: "немає кращої реклами, ніж чутки...". Кмітливі громадяни негайно зрозуміли: поява вічмобіля значила, що закриються всі автомобільні заводи, більшість гаражів і ремонтних майстерень. Це завдасть серйозного удару по сталеливарній промисловості, і сотні тисяч людей втратять роботу.

За дивним збігом, з 2012 року компанія Tesla почала виробництво машин, у яких виявився досить великий ресурс. Комплект електродвигунів і трансмісії Model 3 пройшов 1,6 млн км, крутившись на випробувальному стенді зі змінним навантаженням, що імітує різні умови. Це еквівалентно 80 рокам пробігу для середнього автовласника. І це більше, ніж в принципі може пройти серійний двигун внутрішнього згоряння або його трансмісія. Ті ж блоки моторів і трансмісій стоять на електрофурах Tesla Semi, які почнуть випускати у 2019 році. Згідно зі статистикою 2018 року, батарея "Тесла" зберігає 90% ємності після 300 000 км пробігу (~ 15 років для користувача, який не є таксистом), після чого втрата ємності сповільнюється. За результатами стендових тестів виробника, більше 80% ємності збережеться і після 800 000 км пробігу (~ 40 років, якщо користувач не таксист).

Чому так – зрозуміти нескладно. Tesla першою в світовій практиці зробила електромобіль з рідинним охолодженням батареї, що дозволило не тільки опалювати машину без зайвих витрат енергії (батарея при роботі нагрівається), але і швидко заряджати і розряджати акумулятори без перегріву, що вносить головний внесок в знос літієвих накопичувачів.

Варто нагадати, що Tesla, так само як і її попередники з наукової фантастики, не витрачає ні долара на рекламу, вважаючи, що "немає кращої реклами, ніж чутки". Різниця з романом 1953 року лише в тому, що головний канал поширення таких чуток – соцмережі і твіттер самого Ілона Маска.

Tesla настільки близька до вічмобіля, наскільки реальний автомобіль сьогодні взагалі може бути до нього близький. Більшість їх водіїв банально не проживуть так довго, щоб побачити кінець життєвого шляху свого авто. Непоганий спосіб влаштувати масове безробіття: з урахуванням того, що в електромобілі менше деталей, для їх випуску знадобиться набагато менше робочих.

Перша жертва

Що найнеприємніше – споживач вибирає "Тесла" взагалі не за їх ресурс. Сьогодні не існує бензинових машин з таким же поєднанням динаміки і розміру салону, як у Tesla Model 3. І сумнівно, що вони взагалі можливі: електромотори компактніше, тому електромобіль має більше місця, а короткий капот дозволяє збільшити і довжину салону. В теорії ДВС-мобіль може мати ті ж розміри, але тоді його доведеться робити довше і дорожче, або "утискувати" двигун. Він може мати кращу динаміку, але для цього йому треба мати двигун суперкара і ціну суперкара. Все це означає, що Daimler, BMW, Audi і Lexus повинні сильно постраждати від американського новачка.

Саме це і відбувається: в 2017 році Model S обігнала Mercedes S-class, BMW 7-ї серії і Аudi A8 в своїй ціновій категорії в Європі. Причому якщо у Model S європейські продажі за минулий рік виросли на 30%, то у BMW 7-ї серії – впали на 13%. Tesla пожирає європейські марки заживо на їх власному ринку, а у Штатах процес йде ще швидше. У 2018 році Мodel S там знову показала зростання продажів, у той час як продажі Cadillac XTS просіли на 27%, Mercedes S-class – на 16%. Само собою, цінових однокласників Model 3 обійшла куди сильніше, ніж бюджетну Toyota Corolla. Tesla поки і на домашньому ринку не може задовольнити попит навіть на найдорожчі модифікації своєї нової машини. Тому в Європу і КНР вона піде тільки в наступному році, тоді ж і почне продаж базової версії Model 3.

Tesla не просто має намір вдарити по традиційним автовиробникам, а вже це зробила. Її продажі в США у вересні 2018 року в штуках виросли на 563,6% в порівнянні з вереснем минулого року. А у Mercedes-Benz – впали на 15,6%. І це тільки початок. У наступному році випуск тієї ж Model 3 подвоїться. У 2020 році буде запущено кросовер на тій же платформі. До 2023 року планується запуск у виробництво ще більш дешевого "тесламобіля" за ціною від $ 25 000.

Друга жертва

"Тесли" б'ють по світовій економіці навіть сильніше "вічмобілей" Саймака. Справа в тому, що фантаст 1953 роки не міг собі уявити успішну машину без ДВС, тому вічмобілі у нього заправлялися бензином. Tesla не просто продає електромобілі – вона ще й встановлює сонячні батареї на даху будинків. До весни 2018 року ці фірми виробили 10,3 мільярда кіловат-годин. Це дорівнює річному споживанню 3,4 млн Model 3 (при пробігу 20 000 км на рік у кожній). На сьогодні Tesla випустила куди менше електромобілів. Таким чином, ця компанія не просто тисне своїх конкурентів серед автовиробників, а й завдає великого удару по нафтовидобутку. За свій життєвий цикл кожна з її машин заощадить не менше 80 000 літрів бензину – тобто скоротить попит на нафту на суму, яка більше її вартості.

З урахуванням того, що Tesla в третьому кварталі 2018 року випустила ~80 000 електромобілів, нафтова галузь може втратити близько $ 20 млрд за 2018 рік. Зниження попиту на бензин позначиться не одномоментно. Проблема, однак, полягає в тому, що "Тесли" в світовій економіці будуть накопичуватися, а темп їх виробництва – рости. До 2020 року їх будуть робити стільки, що обсяг щорічно знищуваного попиту на нафту досягне $ 50 млрд. "Тесли" – це повільно діюча отрута для видобутку нафти. Поки його мало, отруєні нічого не відчувають, але коли його стане досить багато, щоб щось відчути – буде вже пізно щось робити.

Поки єдина країна, де електромобілі привели до падіння продажів рідкого палива, – Норвегія. Решта світу зіткнеться з цим помітно пізніше. Але вже до початку 2030 х років ефект буде більш ніж помітний. В першу чергу – для гаманців мешканців нафтовидобувних країн: дві третини палива в світі споживає саме автотранспорт, і ніякий інший споживач не зможе поглинути стільки нафти.

Виробничі плани Tesla добре відомі – від 10 до 20 гігафабрік по всьому світу, з продуктивністю кожної по півмільйона машин в рік. Такий випуск обернеться щорічним накопичувальним зменшенням нафтового пирога на $ 300-600 млрд.

Неконкурентоспособность

Почему в США нет нормальных конкурентов новому игроку — вполне ясно. Стремление сделать прибыльным очередной квартальный отчет делает руководство "большой тройки" автопроизводителей неспособным к планированию на перспективу: средний глава автокомпании в США раньше уйдет на другую работу, чем успеет завершить разработку новой автоплатформы. Ему, в общем-то, все равно, что там будет с "его" компанией через десять лет. Акционеры требовали от него дивидендов? Нате, получите. И не спрашивайте, почему мы так и не смогли создать конкурента "тесле". Tesla, глава и крупнейший акционер которой в гробу видал выплату дивидендов, — исключение.

А вот европейцы или азиаты — совсем иное дело. На первый взгляд, BMW, у которых продажи из-за Tesla уже сейчас падают, должны как-то озаботиться происходящим. Да, ДВС-мобили не станут как Model 3 — это технически невозможно из-за объективно неустранимых недостатков ДВС и их трансмиссии. Но почему бы не сделать свой электромобиль?

Последняя попытка Jaguar создать "теслакиллер" — Jaguar I-Pace c батареей на 90 киловатт-час и объявленной дальностью в 470 километров — провалилась. Это выглядело мощной заявкой на конкуренцию с Tesla Model X — у ее версии с такой же вроде бы батареей дальность всего 414 километров. Но в реальности, увы, дальность поездки I-Pace не превышает и 320 км. Это очень плохой результат: Tesla Model X даже в версии с батареей на 75 киловатт-часов показывает 383 км в реальной жизни. И это несмотря на то, что она на 0,3 метра длиннее, отчего места внутри значительно больше, и туда могут поместиться до семи человек.

Читайте також: Tesla Model 3 продається краще за Hyundai Elantra

Почему Jaguar не справился? Все просто: в реальных тестах он тратит 26,0 киловатт-часов на 100 км, а Model X 75D — 22,5 киловатт-часа. Это особенно режет глаз потому, что "тесла" больше и поэтому на 0,36 тонн тяжелее "ягуара". Коэффициент аэродинамического сопротивления Jaguar I-Pace — 0,29, у Model X — 0,24 (самый низкий среди всех кроссоверов).

Кроме того, у "тесл" батарея состоит из нескольких тысяч цилиндрических литиевых элементов, между которыми проложены трубки с охлаждающей жидкостью. Другие автопроизводители, с меньшим опытом в электромобилях, вместо этого имеют несколько сотен более крупных литиевых элементов. Неправильный подход к проектированию батарей дает и более медленное пополнение зарядки: Model X пополняет заряд батареи на 250 км пробега за 30 минут. Jaguar I-Pace на 160 км пробега — за 50 минут.

Другой пример непонимания того, как надо проектировать электромобили, — GM Bolt. У "тесл" батарея под полом содержит несминаемую защитную структуру, за счет которой машина при ударах меньше "бьет" по водителю. Среди всех краш-тестов модели "теслы" занимают все верхние места: вероятность ранения пассажира и водителей там в 1,5 раза ниже, чем у ближайших конкурентов. А вот конструкторы GM Bolt решили, что батарею проще расположить более компактно. Конечно проще, тут они правы. Но есть проблема: в итоге GM Bolt имеет безопасность ниже многих машин в ДВС.

Может ли классический автопроизводитель сделать удачный электромобиль?

Теоретически — да. Практически — нет: Tesla Roadster появился десять лет назад, а серьезных конкурентов так и не видно. Причем Jaguar I-Pace — лучший из имеющихся в продаже соперников Tesla. И GM Bolt, и Nissan Leaf имеют еще худшую скорость подзарядки и в итоге еще меньшую популярность. На американском рынке в месяц продается всего3000 GM Bolt и Nissan Leaf вместе взятых. Это в десять раз меньше, чем продает Tesla.

Tesla проектирует полноценные серийные электромобили многие годы и делает их уже шесть лет. У ее конкурентов такого опыта нет, поэтому еще долго они будут на положении догоняющих. Нельзя начать работать над сложным продуктом с опозданием в несколько лет и тут же нагнать конкурента. Надо было решиться на переход к электромобилям одновременно с Tesla, то есть 15 лет назад.

Колониальная модель

Тесла использует колониальную модель взаимоотношений с мировой экономикой. Она не встраивается в имеющиеся цепочки поставок, когда продажи ее продукта стимулируют производство смежников, плюс производителей топлива, плюс рабочие места у дилеров. В ее схеме все наоборот: она покупает материалы, медную проволоку, литий, никель, марганец, кобальт, алюминий, а дальше уже на своих заводах делает и моторы, и аккумуляторы, и все остальное. При этом продажи ее машин не стимулируют нефтедобытчиков или производителей солнечных батарей и ветряков — она сама продает своих солнечных батарей столько, чтобы их годовая генерация с лихвой покрывала энергопотребление ее машин.

Кроме того, она пытается выбить почву из-под ног и у будущих конкурентов в сфере услуг типа Waymo или Uber с проектом Tesla Network. После активации полного автопилота для "тесл" (ближайшие 2-3 года) каждый владелец такой машины через телефон сможет разрешить ей "таксовать", пока она ему не нужна и он не вызовет ее к себе. Tesla через свое приложение при этом выступит в роли агрегатора. Миллионы таксистов по всему миру сегодня зря ругают подобные агрегаторы: да, таксисту трудно с ними конкурировать, но когда им на смену придут роботизированные такси, конкуренция станет просто невозможной.

Еще одна будущая армия безработных — работники дилерских центров. Только в США их больше 2 млн. У Tesla нет дилеров, только небольшое число магазинов. Если в США в руках дилеров стабильно находится миллион машин, которые не получилось быстро продать, то у Tesla остатков почти нет — машина поставляется под заказ, и не в магазин, а клиенту. Сеть поставок Tesla не требует огромных площадей или многих занятых — клиенты заказывают машины в интернете.

Без единого шанса

Следует понимать, что происходящий жесткий передел рынка по сути отсекает от него всех, кто не располагает доступом к большим и долгосрочным кредитам. И это очень плохо.

На таких принципах конкурировать в высокотехнологичной области невозможно. Чтобы хотя бы пытаться выжить в условиях электромобильного нашествия, надо инвестировать, как Volkswagen AG. Эта немецкая компания планирует выжить на одном рынке с Tesla и поэтому намерена вкладывать в электромобили по $5 млрд в год.

Читайте також: Tesla Roadster 2020 представлений офіційно

Но вряд ли хоть один автопроизводитель в мире способен инвестировать в разработку суммы, достаточные для того чтоб хотя бы приблизится к уровню разработок Tesla. Кроме того никто не располагает такими ресурсами времени – Tesla ушла слишком далеко вперед и развивается весьма стремительно. Если не вмешаются регуляторы, которые уже пытаются отстранить Маска от управления компанией, разрушительный эффект Tesla для мирового автопрома и экономики в целом будет очень сложно остановить.

 


  • 1

#2   Юрий с ФУП  :

Юрий с ФУП

    Серйозний

  • Клуб
  • 5356
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

 Знаете какая проблема электро машин  - на всех не хватит электроэнергии  мощностей  подстанций.  У нас после   включения  десятка Тесл  отключаться несколько подстанций в районе  а половину сгорят .  


  • 0

#3   vkhavr2  :

vkhavr2

    Серйозний

  • Клуб
  • 7892
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

 Знаете какая проблема электро машин  - на всех не хватит электроэнергии  мощностей  подстанций.  У нас после   включения  десятка Тесл  отключаться несколько подстанций в районе  а половину сгорят .  

+===========================================================+
Ти читав викладене? Там написано, що Тесла випускає сонячні батареї на

потужність БІЛЬШУ за потужність випущених за цей час електромобілів.


Повідомлення відредаговано vkhavr2: 18.10.2018 - 10:25

  • 0

#4   Юрий с ФУП  :

Юрий с ФУП

    Серйозний

  • Клуб
  • 5356
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

+===========================================================+
Ти читав викладене? Там написано, що Тесла випускає сонячні батареї на

потужність БІЛЬШУ за потужність випущених за цей час електромобілів.

Читал но не видел в продаже . Видел нового поколения   японские , посчитал все равно невыгодно ставить , не окупятся никогда при существующем  тарифе 


  • 0

#5   Euro  :

Euro

    Бувалий

  • Клуб
  • 23605
  • Бермудський трикутник
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

Допоки ми залишатимемось бантустаном, нам не світять Маскові технології через неможливість розбудови необхідної інфраструктури. Лише на гуперлупі хтось попіариться ще трохи.


  • 0

Великі уми обговорюють ідеї. Середні уми обговорюють події. Дрібні розуми обговорюють людей © Елеонора Рузвельт


#6   vkhavr2  :

vkhavr2

    Серйозний

  • Клуб
  • 7892
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

Читал но не видел в продаже . Видел нового поколения   японские , посчитал все равно невыгодно ставить , не окупятся никогда при существующем  тарифе 

 

Читал но не видел в продаже . Видел нового поколения   японские , посчитал все равно невыгодно ставить , не окупятся никогда при существующем  тарифе 

+=====================================================================++

Я вже писав тут неодноразово, що мій старший має 36 сонячних панелей, які виробляють 

влітку до 40 кВт*годин електрики на добу. Це забезпечує його будинок та сім"ю з 4-ма 

дітьми з березня до листопада електрикою на 100%. Тільки взимку трохи споживає з 

мережі. І вся його система з 16 акумуляторами по 200 А*годин ВЖЕ ОКУПИЛАСЯ за 4 

роки.

 

Пи.Си. На наближчий рік я запланував поставити і собі таку систему, але трохи меншу. 


Повідомлення відредаговано vkhavr2: 18.10.2018 - 11:23

  • 1

#7 Гість_Хома_*

Гість_Хома_*
  • Гість
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром


Допоки ми залишатимемось бантустаном, нам не світять Маскові технології через неможливість розбудови необхідної інфраструктури. Лише на гуперлупі хтось попіариться ще трохи.

Я скажу по секрету, ціна тесли занадто висока навіть для тих, хто має бабло.  Я це стосується не тільки тесли, а й усіх електро / гібрідо карів.

 

В Британії, наприклад, можна взяти пристойну бензинову тачку за 10-15к фунтів з пробігом до 15к кілометрів.   Аналогічний пріус маючи 50-70к пробігу буде коштувати 25к+.  Різниця в 10к фунтів легко покриває витрати на бензин за наступні 5 років.



#8   SlavRedko  :

SlavRedko

    Ветеран

  • Клуб
  • 48170
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром
Сэнди Монро организовал компанию, которая разбирает машины и анализирует их недостатки.
Он разобрал больше тысячи машин. Человек с именем в этом бизнесе.
Дошла очередь и до Теслы 3. Нашёл много недостатков с инженерной точки зрения, которые удорожают себестоимость машины.
Например, вместо того что бы сделать задний багажник из одного куска файберстекла, у Теслы он металический с 9 точками сварки. И так далее.
С другой стороны он очень высоко оценил систему батарей, сами электромоторы и компьютерную систему управления.

Эти проблемы показывают что Тесла не традиционная автомобильная компания, не имеет опыта сборки автомобилей и поэтому совершает ошибки о которых в этом бизнесе давно забыли.
Он послал свой отчёт Тесле с предложениями, внедрение которых сможет ускорить сборку машин и понизить себестоимость как минимум на $2,000.
Маск поблагодарил, ответил что уже уволил инженера, но что было сделано не понятно

С самой статьей можно ознакомиться тут http://www.latimes.c...1017-story.html

Ну а в хвалебной статье ТС много чепухи.
Например, непонятно как 80,000 электромобилей могут снизить доход нефтяников на $20 млрд в год.
Простая арифметика - 80,000 машин потребят 600 галлонов бензина в год, это 48 миллионов галлонов по $3 за галлон = $144 миллиона.
У кого то папа был силён в математике :)

Повідомлення відредаговано SlavRedko: 18.10.2018 - 17:11

  • 1
Список игноров : outsider, RiG, stels, On_, Газда, Гопник, Гоша, Андрійович, Spenser H

#9   Святослав_  :

Святослав_

    Юзер

  • Форумчанин
  • 2933
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

Нема худа без добра. Висока ціна на нафту допомагає в конкурентній боротьбі з традиційними авто.  


Повідомлення відредаговано Святослав_: 18.10.2018 - 17:16

  • 0

#10   SlavRedko  :

SlavRedko

    Ветеран

  • Клуб
  • 48170
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром
То что за электромобилями будущее это понятно.
Даже с инженерной точки зрения электромобиль проще авто с ДВЗ - 2 или 4 электромотора и батарея.
И теоретически они должны быть дешевле, вопрос только времени, когда снизится стоимость батарей
Удивляют ошибки Маска в проектировании процесса производства машин. Мог бы нанять кого-то из Большой тройки и сделать правильно с самого начала
  • 0
Список игноров : outsider, RiG, stels, On_, Газда, Гопник, Гоша, Андрійович, Spenser H

#11   shurken  :

shurken

    Серйозний

  • Клуб
  • 8641
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром
Прорыва в аккумулятором производстве не наблюдается. Потому думаю машины станут раньше летать, чем электрички станут массовыми. Пока это модный гаджет типа айфона.
  • 0

#12   SlavRedko  :

SlavRedko

    Ветеран

  • Клуб
  • 48170
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром
Модный гаджет «типа айфона» сейчас в кармане каждого школьника :)
  • 0
Список игноров : outsider, RiG, stels, On_, Газда, Гопник, Гоша, Андрійович, Spenser H

#13   SlavRedko  :

SlavRedko

    Ветеран

  • Клуб
  • 48170
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром
А что до прорыва в аккумуляторном производстве то это дело времени.
Рано или поздно случится и дальше пойдёт по закону Мура как с компьютерами
  • 0
Список игноров : outsider, RiG, stels, On_, Газда, Гопник, Гоша, Андрійович, Spenser H

#14 Гість_Хома_*

Гість_Хома_*
  • Гість
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

Мог бы нанять кого-то из Большой тройки и сделать правильно с самого начала

Так вони теж не сидять на жопі і роблять свій електрокар

#15   shurken  :

shurken

    Серйозний

  • Клуб
  • 8641
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

Модный гаджет «типа айфона» сейчас в кармане каждого школьника :)

Далеко не у каждого.
  • 0

#16   Юрий с ФУП  :

Юрий с ФУП

    Серйозний

  • Клуб
  • 5356
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

+=====================================================================++

Я вже писав тут неодноразово, що мій старший має 36 сонячних панелей, які виробляють 

влітку до 40 кВт*годин електрики на добу. Це забезпечує його будинок та сім"ю з 4-ма 

дітьми з березня до листопада електрикою на 100%. Тільки взимку трохи споживає з 

мережі. І вся його система з 16 акумуляторами по 200 А*годин ВЖЕ ОКУПИЛАСЯ за 4 

роки.

 

Пи.Си. На наближчий рік я запланував поставити і собі таку систему, але трохи меншу. 

 Это продавцы рассказывают что  затраты на панели окупятся через 4 года   и это без аккумуляторов!!! Я  мог купить  и что дальше летом общался с дилерами  Vega-solar   японских панелей .   Речь идет  о том что при существующем тарифе невыгодно ставить  солнечные панели + аккумуляторы Они окупятся лет через   10 -12 и боле   если  все правильно сделать   , за последние год-два  цена на них снизилась более чем на 100 %   это по японским изделиям  а по китайским на 110-115% Есть смысл ставить панели если дом в поле или где то на отшибе . так что не спорь а то я тебе по  гривне посчитаю какой ресурс батарей , сколько дней в году работает система  а потом  разделим   это все на 4 года - 1460 дней. 


Повідомлення відредаговано Юрий с ФУП: 18.10.2018 - 18:27

  • 0

#17   SlavRedko  :

SlavRedko

    Ветеран

  • Клуб
  • 48170
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

Так вони теж не сидять на жопі і роблять свій електрокар


Так пусть делают. Но Макс пока впереди планеты всей именно в электрической и компьютерной части.
И батарея у него лучше и моторы и компьютер.
Не зря он называет Теслу «софтверной компанией».
А вот в сборке авто хромает, хотя там все уже давно решено

Повідомлення відредаговано SlavRedko: 18.10.2018 - 18:25

  • 0
Список игноров : outsider, RiG, stels, On_, Газда, Гопник, Гоша, Андрійович, Spenser H

#18   vkhavr2  :

vkhavr2

    Серйозний

  • Клуб
  • 7892
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

А что до прорыва в аккумуляторном производстве то это дело времени.
Рано или поздно случится и дальше пойдёт по закону Мура как с компьютерами

+============================================================+
Ніякого особливого прориву в акумуляторах не буде: кількість зворотніх 

високоенергетичних реакцій обмежена і всі вони відомі. Максимально 

можлива енергетика в реакції фтор + водень, але ну його нах працювати із

фтором. Найбільш перспективним, на мою думку, є паливні елементи, що

мають працювати на етанолі. Тоді нагнав самограйки, залив в бак і їздь собі. 

ККД паливного елемента перевищує 70-90%, а на виході - постійний струм.


  • 0

#19   shurken  :

shurken

    Серйозний

  • Клуб
  • 8641
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

А что до прорыва в аккумуляторном производстве то это дело времени.
Рано или поздно случится и дальше пойдёт по закону Мура как с компьютерами

Вероятно. А может прорыв случится в другой плоскости и мы забудем о Теслах, как о недоразумении. Как уже было в истории - электромобиль появился раньше авто с ДВС, но более эффективные ДВС похоронили электрички больше чем на сто лет.
  • 0

#20   SlavRedko  :

SlavRedko

    Ветеран

  • Клуб
  • 48170
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

Далеко не у каждого.


В первом квартале этого года было продано 383 миллиона «модных гаджетов» :)
  • 0
Список игноров : outsider, RiG, stels, On_, Газда, Гопник, Гоша, Андрійович, Spenser H

#21   shurken  :

shurken

    Серйозний

  • Клуб
  • 8641
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

+============================================================+
Ніякого особливого прориву в акумуляторах не буде: кількість зворотніх
високоенергетичних реакцій обмежена і всі вони відомі. Максимально
можлива енергетика в реакції фтор + водень, але ну його нах працювати із
фтором. Найбільш перспективним, на мою думку, є паливні елементи, що
мають працювати на етанолі. Тоді нагнав самограйки, залив в бак і їздь собі.
ККД паливного елемента перевищує 70-90%, а на виході - постійний струм.

Вот и я так думаю, правда авто производстве пока смотрят в сторону водорода.
  • 0

#22   shurken  :

shurken

    Серйозний

  • Клуб
  • 8641
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

В первом квартале этого года было продано 383 миллиона «модных гаджетов» :)

И? Это на сколько школьников?
  • 0

#23   SlavRedko  :

SlavRedko

    Ветеран

  • Клуб
  • 48170
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

И? Это на сколько школьников?

Ну прикиньте сами - почти 1.6 млрд «модных гаджетов» в год. Моему телефону уже 3 года :(
Практически у каждого школьника, за некоторым исключением конечно, начиная с 5 класса :)

Повідомлення відредаговано SlavRedko: 18.10.2018 - 18:36

  • 0
Список игноров : outsider, RiG, stels, On_, Газда, Гопник, Гоша, Андрійович, Spenser H

#24   Святослав_  :

Святослав_

    Юзер

  • Форумчанин
  • 2933
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром


Ніякого особливого прориву в акумуляторах не буде: кількість зворотніх  високоенергетичних реакцій обмежена і всі вони відомі.

Не був би такий категоричний. 

 

Максимально  можлива енергетика в реакції фтор + водень, але ну його нах працювати із фтором. Найбільш перспективним, на мою думку, є паливні елементи, що мають працювати на етанолі. Тоді нагнав самограйки, залив в бак і їздь собі.  ККД паливного елемента перевищує 70-90%, а на виході - постійний струм.

 

Етанол з відновлювальних джерел, непогане рішення.


  • 0

#25   shurken  :

shurken

    Серйозний

  • Клуб
  • 8641
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

Ну прикиньте сами - почти 1.6 млрд «модных гаджетов» в год. Моему телефону уже 3 года :(
Практически у каждого школьника, за некоторым исключением конечно, начиная с 5 класса :)

У моей школьницы нет. У подавляющего большинства одноклассников тоже нет и это не самом последнем лицее почти в центре Киева. Опять же больше половины украинцев живут за чертой бедности, им как-бы не до модных гаджетов.
  • 0

#26   vkhavr2  :

vkhavr2

    Серйозний

  • Клуб
  • 7892
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

 Это продавцы рассказывают что  затраты на панели окупятся через 4 года   и это без аккумуляторов!!! Я  мог купить  и что дальше летом общался с дилерами  Vega-solar   японских панелей .   Речь идет  о том что при существующем тарифе невыгодно ставить  солнечные панели + аккумуляторы Они окупятся лет через   10 -12 и боле   если  все правильно сделать   , за последние год-два  цена на них снизилась более чем на 100 %   это по японским изделиям  а по китайским на 110-115% Есть смысл ставить панели если дом в поле или где то на отшибе . так что не спорь а то я тебе по  гривне посчитаю какой ресурс батарей , сколько дней в году работает система  а потом  разделим   это все на 4 года - 1460 дней. 

+===========================================================+

Я написав ПРАКТИЧНИЙ результат: система вже себе окупила. За 4 роки.


  • 0

#27   vkhavr2  :

vkhavr2

    Серйозний

  • Клуб
  • 7892
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

Вот и я так думаю, правда авто производстве пока смотрят в сторону водорода.

 

Вот и я так думаю, правда авто производстве пока смотрят в сторону водорода.

+=========================================================+
Працювати з воднем - заняття для самогубців. Я маю практичний досвід.


  • 0

#28   vkhavr2  :

vkhavr2

    Серйозний

  • Клуб
  • 7892
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

Не був би такий категоричний. 

+================================================================+
Така категоричність зобумовлена глибоким вивченням цього питання з 50-х років.

 

 

 

Етанол з відновлювальних джерел, непогане рішення.

+==========================================================+
Саме тому і був психоз навколо водоростей: їх легко переробляти саме на 

етанол. А це - відчутний удар по нафтовим компаніям. А головне - незалежність 

споживачів від держави та її митарів. Нагнав собі самограйчика із бур"яну, і 

поїхав...


Повідомлення відредаговано vkhavr2: 18.10.2018 - 19:04

  • 0

#29   Юрий с ФУП  :

Юрий с ФУП

    Серйозний

  • Клуб
  • 5356
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

+===========================================================+

Я написав ПРАКТИЧНИЙ результат: система вже себе окупила. За 4 роки.

Не окупится система  ценой около 20- 25  тысяч долларов на тот момент  за 4 года 


Повідомлення відредаговано Юрий с ФУП: 18.10.2018 - 19:07

  • 0

#30   vkhavr2  :

vkhavr2

    Серйозний

  • Клуб
  • 7892
  • Country Flag
Re: Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром

Не окупится система  ценой около 20- 25  тысяч долларов на тот момент  за 4 года 

+=======================================================+
ВЖЕ окупилася за 4 роки. Бо її вартість трохи менше 6 штук баксів. 

https://kiev.prom.ua...paign_id=231640

ця коштує 1806 баксів + 10% за монтаж та деталі.


  • 0