Перейти до змісту

Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром


vkhavr2

Recommended Posts

У ДВЗ автономність краща в рази. Кіловат-години в звичайну діжку не наскирдуєш і посеред степу з каністри в бак не заллєш.

 

Як це не наскирдуєш  ;o

Батареї в принципі можна міняти, є також варіанти швидкої підзарядки...... А от бензин ти і справді без доступу до нафтопереробних заводів, у яких є доступ до нафтовиї родовищ "наскирдувати" вже ніяк не зможеш..... Навіть теоретично...... 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 517
  • Created
  • Остання відповідь

Top Posters In This Topic

Як це не наскирдуєш  ;o

Батареї в принципі можна міняти, є також варіанти швидкої підзарядки...... А от бензин ти і справді без доступу до нафтопереробних заводів, у яких є доступ до нафтовиї родовищ "наскирдувати" вже ніяк не зможеш..... Навіть теоретично...... 

В значної кількості населення планети існує зима. Мороз сильно підриває позиції батарейок поки що.

Link to comment
Share on other sites

В значної кількості населення планети існує зима. Мороз сильно підриває позиції батарейок поки що.

 

Багато в чого проблеми на морозі..... У дизелів, наприклад..... Не кажу вже про віслюків з верблюдами ..... 

Тим не меньше Норги якось вирішують це питання.... Та і технології не стоять на місці..... 

Змінено користувачем Uki
Link to comment
Share on other sites

Багато в чого проблеми на морозі..... У дизелів, наприклад..... Не кажу вже про віслюків з верблюдами ..... 

Тим не меньше Норги якось вирішують це питання.... Та і технології не стоять на місці..... 

 

Якщо лити правильний дизель і мастило, то нема ніяких проблем

Link to comment
Share on other sites

Якщо лити правильний дизель і мастило, то нема ніяких проблем

 

Ну не відразу ж "правильні" дизелі з мастилами з'явились......  З часом будуть і "правильні" батарейки

Link to comment
Share on other sites

Литиевые батарейки были придуманы в70ом году. Современный вариант появился на свет в 91. В телефонах массово используются уже больше двадцати лет. За это время они не уменьшились в размерах, автономность гаджетов уменьшилась в несколько раз и удешевление привело к тому, что батарейки начали взрываться и травмировать владельцев. Если за столько времени ничего не поменялось, технология явно тупиковая. Но на бездумно экономных пользователях успеют заработать.
Link to comment
Share on other sites

Для любої нової технології треба років 10 втілення та обкатки...... В цей час шо в печерах жити?

Уже прошло 9 лет на воплощение и обкатку и двадцать на массовое использование и доводку. Тридцать лет прошло, а воз и ныне там. Те же двс и года не проходит, что-бы что-то новое не появилось и они не стали ещё мощнее, экономичней и экологичней. А акумы десятки лет топчутся на месте. В Тесле используются батарейки от буков прошлого века. Их надо греть зимой и охлаждать кондеем летом. Льготы позволии вывести на рынок древние технологии и все. За четверть века, ничего нового не появилось. Змінено користувачем shurken
Link to comment
Share on other sites

 

 


Як це не наскирдуєш

Отак це. Соляру чи бензус можна зберігати та транспортувати на крайняк хоч в пляшках від пива і прямо з тих же пляшок заливати в бак.

А теслу від пальчикових батарейок з місцевого волмарту не підзардиш.

Link to comment
Share on other sites

ви зациклилися на джерелі енергії для авто, а потрібно дивитися на проблему автономності, тобто споживачів прив"язують до джерела енергії, який кимось контролюється

Link to comment
Share on other sites

Когда потребители смогут сами себя обеспечивать энергией, думаю тесла им уже не понадобится. Проблема то не найти источник энергии, проблема сохранять ее в достаточном количестве и пополнять за разумное время. И это относится не только к транспорту.
Link to comment
Share on other sites

 

 


ви зациклилися на джерелі енергії для авто, а потрібно дивитися на проблему автономності, тобто споживачів прив"язують до джерела енергії, який кимось контролюється

 

Я саме за автономність й дорікаю. Теслу від айхвона не підзарядиш. Навіть теслу від тесли не вийде.

Теслі тре функціонуюча інфраструктура для підзарядки. Сонячні/вітряні не пропонувати - ніч, хмарність, штиль і усьо, ніхто нікуди не їде.

Урбаністична іграшка, критично залежна від інфраструктури.

Link to comment
Share on other sites

Теслі тре функціонуюча інфраструктура для підзарядки. Сонячні/вітряні не пропонувати - ніч, хмарність, штиль і усьо, ніхто нікуди не їде.

Урбаністична іграшка, критично залежна від інфраструктури.

 

:fp1: всі авто урбаністичні іграшки.....  :weep:

 

Тіпа на виробництво та роздачу бензину інфраструктура не потрібна ..... :weep:

Link to comment
Share on other sites

:fp1: всі авто урбаністичні іграшки.....  :weep:

 

Тіпа на виробництво та роздачу бензину інфраструктура не потрібна ..... :weep:

можливо, буде непотрібна, бо бензин продаватимуть знову в аптеках :)

Link to comment
Share on other sites

можливо, буде непотрібна, бо бензин продаватимуть знову в аптеках :)

 

.... ну да, в кожній з яких стоятиме апарат перегонки нафти  :D .......

 

зі: а аптеки - це не інфраструктура?

Link to comment
Share on other sites

 

 

ще не було такого поняття - інфраструктура
Поняття може й не було, а інфраструктура вже була.

 

Тридцать лет прошло, а воз и ныне там.
Це не так. 30 років тому на одній зарядці протягом усього дня можна було проїхати кількадесят км максимум. І термін придатності акумуляторів був 3 роки, і маса їх була неймовірна. За усіма цими параметрами прогрес тепер беззаперечний.
Link to comment
Share on other sites

Це не так. 30 років тому на одній зарядці протягом усього дня можна було проїхати кількадесят км максимум. І термін придатності акумуляторів був 3 роки, і маса їх була неймовірна. За усіма цими параметрами прогрес тепер беззаперечний.

 

Exactly :tu:

Link to comment
Share on other sites

Поняття може й не було, а інфраструктура вже була.Це не так. 30 років тому на одній зарядці протягом усього дня можна було проїхати кількадесят км максимум. І термін придатності акумуляторів був 3 роки, і маса їх була неймовірна. За усіма цими параметрами прогрес тепер беззаперечний.

Фик там, двадцать лет назад у меня была пара буков с элементами один в один как у Теслы. Отходили восемь лет практически без потери ёмкости, после чего за год потеряли практически всю ёмкость. Современные акумы в буках так могут? Нет, качество упало ниже плинтуса. Ещё и загораться начали. Нет никакого прогресса, деградация связанная с удешевлением.
Link to comment
Share on other sites

Ну ми ж не про буки. В мене у хламі валяється Сіменс А50 на згадку про старі часи. І зовсім не літієва його батарея працює досі норм - нещодавно перевіряв! Хоча наче вже і не мала б. То була якість докитайського періоду. 

274px-Siemens_A50.jpg

Але з батареями для авто інша історія. Там окрім усього потрібна форсована потужність і віддача.

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

Фик там, двадцать лет назад у меня была пара буков с элементами один в один как у Теслы.

По формфактору? И с ёмкостью, временем зарядки и т.п. в 10 раз хуже современных батарей ;)

Змінено користувачем Zzzz...
Link to comment
Share on other sites

По формфактору? И с ёмкостью, временем зарядки и т.п. в 10 раз хуже современных батарей ;)

Что за бредовые идеи? Не смыслите в технике, обсуждайте пирожки. Ёмкость была процентов на тридцать меньше, дык и буки были бюджетные, по аналогии ценника ближе к Ланосу. А заряжались быстрее Теслы, сто процентов за час.

 

Если бы не госдотации, теслов и лифтов мы бы не увидели. Это все старые технологии и перспектив на радикальную модернизацию и конкуренцию особо нет. За столько лет свет в конце туннеля мог бы нарисоваться.

Link to comment
Share on other sites

Что за бредовые идеи? Не смыслите в технике, обсуждайте пирожки. Ёмкость была процентов на тридцать меньше, дык и буки были бюджетные, по аналогии ценника ближе к Ланосу. А заряжались быстрее Теслы, сто процентов за час.

20 лет назад в том же формфакторе емкость была всего на 30% меньше? В бюджетном ноуте за час заряжались?

Если вы такое утверждаете, вас даже к пирожкам подпускать опасно! :lol2:

Змінено користувачем Zzzz...
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...