Перейти до змісту

Який алярм: Tesla вбиває світовий автопром


vkhavr2

Recommended Posts

Літію на всіх масків з їх забаганками не напасесшся. Поки не винайдуть щось принципово нове для зберігання великої ємності квт/год, у невеликому об'ємі, щось типу супер-пупер конденсатора якогось -  забудьте

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 517
  • Created
  • Остання відповідь

Top Posters In This Topic

20 лет назад в том же формфакторе емкость была всего на 30% меньше? В бюджетном ноуте за час заряжались?

Если вы такое утверждаете, вас даже к пирожкам подпускать опасно! :lol2:

Детей пустили в интернет? Ещё в прошлом веке я покупал для плайера никель-металлгибдридные акумы в форм-фактора АА ёмкостью 1500 мАч. Какой должна была быть емкость в полтора раза большего форм-фактора 18850, что-бы в буки имело смыл ставить более доргой литий? Отвечу, если кто посчитать не можете - 2500мАч. Самое забавное, что спустя двадцать лет в свежем нетбуке стоят 2200. Прогресс однако :)

 

Тесла, это дешман авто, которое парят за дораха. На салон без сострадания нельзя смотреть. Цуко в ней даже на антифризе сэкономили. Карбоксилатный антифриз типа тосол в 21ом веке даже в Вазы не льют. А потом они горят как свечки, потому-что антифриз съел батарейки.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Детей пустили в интернет? Ещё в прошлом веке я покупал для плайера никель-металлгибдридные акумы в форм-фактора АА ёмкостью 1500 мАч. 

В прошлом веке АА были 750 мАч, можно было найти 900 мАч но стоили они тогда очень дорого ;)

Link to comment
Share on other sites

В прошлом веке АА были 750 мАч, можно было найти 900 мАч но стоили они тогда очень дорого ;)

Срочно нужны таблетки от склероза. Металгидридных с такой ёмкостью не было от штуки стартовали.
Link to comment
Share on other sites

Срочно нужны таблетки от склероза. Металгидридных с такой ёмкостью не было от штуки стартовали.

Так это металлгидридные у вас 8 лет в ноуте проработали и за час заряжались? :lol2:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Это не минимализм. Это дешман. Минимализм выглядит иначе.

 

Це твоє особисте судження. Я з ним не згоден...... Нормальні там матеріали - не деформуються, не тріскаються, не міняють колір - шо ще треба...... Проблема лише в повній відсутності ергономіки..... 

Link to comment
Share on other sites

Суперконденсатор обіцяє зберігання, високу потужність і швидку зарядку

 

 

Новий суперконденсатор на основі оксиду марганцю може поєднувати ємність акумуляторів з високою потужністю та швидкою зарядкою інших суперконденсаторів, за даними дослідників штату Пенн та двох університетів Китаю.

"Оксид марганцю, безумовно, є перспективним матеріалом", - сказав Хуанью "Ларрі" Ченг, доцент кафедри інженерних наук та механіки та член факультету Інституту досліджень матеріалів, штат Пенн. "Поєднуючись з оксидом марганцю кобальту, він утворює гетероструктуру, в якій ми можемо налаштувати міжфазні властивості".

Група почала з моделювання, щоб побачити, як змінюються властивості оксиду марганцю в поєднанні з іншими матеріалами. Коли вони з'єднали його з напівпровідником, вони виявили, що він створив провідний інтерфейс з низьким опором транспорту електронів та іонів. Це буде важливо, оскільки в іншому випадку матеріал заряджатиметься повільно.

"Дослідження оксиду марганцю з оксидом марганцю кобальту як позитивного електрода, а форма оксиду графену як негативного електрода дає асиметричний суперконденсатор з високою щільністю енергії, чудовою щільністю потужності та відмінною стабільністю на велосипеді", - вважає Чен Чжан, який був відвідувачем вченого в групі Ченга і є головним автором статті, опублікованої нещодавно в Electrochimica Acta.

Група порівняла свій суперконденсатор з іншими, і їх значно більшу енергетичну щільність та потужність. Вони вважають, що завдяки збільшенню бічних розмірів і товщини їх матеріал може використовуватись в електромобілях. Поки вони не намагалися його масштабувати. Натомість наступним їх кроком буде налаштування інтерфейсу, де зустрічаються напівпровідні та провідні шари для ще кращої продуктивності. Вони хочуть додати суперконденсатор до вже розробленої гнучкої, носячої електроніки та датчиків як джерело енергії для цих пристроїв або безпосередньо як датчики з власним живленням.

 

https://translate.google.com/translate?depth=1&hl=uk&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com.ua&sl=en&sp=nmt4&tl=uk&u=http://revolution-green.com/&xid=17259,1500004,15700019,15700124,15700149,15700168,15700173,15700186,15700191,15700201

Link to comment
Share on other sites

Так это металлгидридные у вас 8 лет в ноуте проработали и за час заряжались? :lol2:

Я где-то утверждал, что у меня были буки с металгидридных акумами? Вот фантазёры. С таким склерозом и буйной фантазией, не удивительно, что народ ведётся на рекламу и выстраивается в очередь за битыми лифтами.

 

P.S. кстати металгидрид поболе лития ходит. Заряжается конечно не так быстро.

Змінено користувачем shurken
Link to comment
Share on other sites

Це твоє особисте судження. Я з ним не згоден...... Нормальні там матеріали - не деформуються, не тріскаються, не міняють колір - шо ще треба...... Проблема лише в повній відсутності ергономіки.....

Садишься в Камри за тридцать штук, пересаживается в модел ес за сто штук и сразу поймёшь, что ещё нужно.
Link to comment
Share on other sites

 

 


Тіпа на виробництво та роздачу бензину інфраструктура не потрібна .....

От жеж метросексуали тендітні, йопт. :D Форс-мажор та відсутність електрики навіть уявляти собі не хочуть. 

"Інфраструктура" на зберігання та заправку критично простіша та дешевша. Річний запас палива для легковика займе в гаражі всього пару кубометрів. Запас палива на додаткові 500 км можна без проблем везти з собою у двох чи трьох каністрах та перезаправитися де завгодно.

А акумомобіль у разі непедбачуваних двіжів перетворюється на нерухому власність.

Link to comment
Share on other sites

Садишься в Камри за тридцать штук, пересаживается в модел ес за сто штук и сразу поймёшь, что ещё нужно.

 

Та ну маячня. Не було у мене такого відчуття. А якщо у кого і виникає через незвичність дизайну, то як тільки вмикаєш та натискаєш на гашетку - воно моментально проходить..... пересідати на камрі ніякого бажання після цього нема.....

Link to comment
Share on other sites

От жеж метросексуали тендітні, йопт. :D Форс-мажор та відсутність електрики навіть уявляти собі не хочуть. 

"Інфраструктура" на зберігання та заправку критично простіша та дешевша. Річний запас палива для легковика займе в гаражі всього пару кубометрів. Запас палива на додаткові 500 км можна без проблем везти з собою у двох чи трьох каністрах та перезаправитися де завгодно.

А акумомобіль у разі непедбачуваних двіжів перетворюється на нерухому власність.

 

Та нунах дешевша...... Тримати бак з річним запасом бензину ...... та підливати його туди постійно...... Якщо врахуєш всі ризики та міри безпеки, то вийде не набагато дешевше, чим кілька сонячних батарей та потужний акум з інвертером............  :fp1:

Але суттєва відмінність в тому що бензин треба десь ще знайти шоб залити його в той бак.....

Link to comment
Share on other sites

 

 


Та нунах дешевша...... Тримати бак з річним запасом бензину ...... та підливати його туди постійно...... Якщо врахуєш всі ризики та міри безпеки, то вийде не набагато дешевше, чим кілька сонячних батарей та потужний акум з інвертером............

Питання кількості - то справа індивідуальна. Для аккумоавто "діжка" для зберігання навіть однократного запасу "палива" затягне на тисячі баксів, і в багажник вона не влізе.

Link to comment
Share on other sites

Питання кількості - то справа індивідуальна. Для аккумоавто "діжка" для зберігання навіть однократного запасу "палива" затягне на тисячі баксів, і в багажник вона не влізе.

 

Поперше влізе. Спокійно в багажник влазе додаткових кілометрів  200 батарей.

Подруге при сценарії тотального руйнування всих електромереж, дороги скоріш за все будуть непридатні для подорожей також.................

Link to comment
Share on other sites

Поперше влізе. Спокійно в багажник влазе додаткових кілометрів 200 батарей.

Оно на землю упадет. Дополнительных двести для лифа завесят на столько же килограмм, а для Теслы на всех триста.
Link to comment
Share on other sites

Садишься в Камри за тридцать штук, пересаживается в модел ес за сто штук и сразу поймёшь, что ещё нужно.

 

Ну чо, нормальні сидіння

 

00p0p_hTNCUPHymKK_600x450.jpg

 

Нормальний руль, шо тут не так або гірше чим в Камрі

 

00J0J_jvb5866bcDk_600x450.jpg

Link to comment
Share on other sites

Танунах. Перший інстинкт, коли сів у Теслу - права рука почала шукати мишу, а ліва - намацувати Alt+Ctrl+Del.

 

Просто зовсім інша ідеологія..... Хтось її приймає а хтось ні..... Але нашо казати шо "паршива якість" "дішовка", і тд.........

Link to comment
Share on other sites

Дивлюсь не бачу ніяких проблем. Можеш виділити?

С телефона это напряжно. Смотри на валик боковой поддержки водительской сидушки, который возле двери, ближе к спинке, нормально пожеван. Если посмотреть ровно середину фотки слева, там складка на пассажирской спинке.
Link to comment
Share on other sites

Що взагалі можна роздивитись на стиснутому до неможливості фото 600 х 337 пікселів? При збільшенні там купа артефактів від компресора jpg усе псує.

Link to comment
Share on other sites

;o  Тесла в небезпеці ..... На підході новий конкурент, який розірве теслу на шматки  :D

 

Tesla Roadster Competitor Comes From Most Unlikely Of Places

705669.jpg

 

 

https://carbuzz.com/news/tesla-roadster-competitor-comes-from-most-unlikely-of-places

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...