Перейти до змісту

Ілон Маск - Геній нашого часу!


Klaus

Recommended Posts

Тесла 3 коштує 60000.це категорія для багатих або понти.нові авто популярні це 20000 до 35000.

ВTesla запускала Model 3, щоб конкурувати з іншими марками в низькому ціновому сегменті без будь-яких додаткових субсидій. Але це не означає, що субсидії скасовуються зовсім.  Офіційна ціна електромобіля починається з $ 35,000, але після субсидій і податкових відрахувань покупцям вона може дістатися всього за $ 25,000 пише Electrek. 

https://hightech.fm/2017/07/27/model3_25k

Змінено користувачем Klaus
Link to comment
Share on other sites

Залежно який.Накручений ф150 зі шкірою так а крюкеб наприклад може бути нормальним воркхорс.Я маю сілверадо1500.

Бо

4х4

Можна закинути або куб дров або 4 пар лиж або ярд щебеню чи купу інструменту.ну і причеп малий потягнути.Крім того не люблю малих і тісних авто.

Link to comment
Share on other sites

Залежно який.Накручений ф150 зі шкірою так а крюкеб наприклад може бути нормальним воркхорс.Я маю сілверадо1500.

Бо

4х4

Можна закинути або куб дров або 4 пар лиж або ярд щебеню чи купу інструменту.ну і причеп малий потягнути.Крім того не люблю малих і тісних авто.

 

Ну а в теслі людям подобається простота, якість, відсутність вібрацій, маневровість, тяга, ну і стиль звичайно. Снобізм тут причому

Link to comment
Share on other sites

Укі якщо за малий седан треба викласти 35000 мінімум то це авто не для середнтої сімї бо за таке бабло можна купити краще.в Канаді ціна 60000 до речі .Для того щоб це була 2 авто в сімї це для вище середнього доходу.Мерсів і авто такого класу повно а тесли бачу може раз в місяць.тобто понти або статус річ для флаші піпл.
Link to comment
Share on other sites

Укі якщо за малий седан треба викласти 35000 мінімум то це авто не для середнтої сімї бо за таке бабло можна купити краще.в Канаді ціна 60000 до речі .Для того щоб це була 2 авто в сімї це для вище середнього доходу.Мерсів і авто такого класу повно а тесли бачу може раз в місяць.тобто понти або статус річ для флаші піпл.

 

Між малим мерсом седаном за 35к та малою теслою за 35к люди обирають теслу, бо їм більше подобається її дизайн, а обслуговування обійдеться на порядки дешевше.

Link to comment
Share on other sites

Тесла за 3 квартали продала 140000 авто по всьому світу.

 

На скільки фізично вистачило потужностей стільки і продали. Нарощено ці потужності досить швидко, і процес рухається

Link to comment
Share on other sites

В Онтаріо як тільки відмінили субсидії продажі встали і народ побіг контракти на делівері відміняти.Поки не буде та само ціна з бензиновими середнього класу тобто 20000 25000 і пробвг на зарядці до 700 км при часові зарядки 15 хв до півгодини нічого масового не буде
Link to comment
Share on other sites

В Онтаріо як тільки відмінили субсидії продажі встали і народ побіг контракти на делівері відміняти.Поки не буде та само ціна з бензиновими середнього класу тобто 20000 25000 і пробвг на зарядці до 700 км при часові зарядки 15 хв до півгодини нічого масового не буде

 

Для того шоб возити жопу на роботу та назад (а це десь 90% майліджу всих легкових авто) така швидкість зарядки не потрібна. 

Link to comment
Share on other sites

Любе авто мусить бути готове до використання на більші дистанції.крім того фактор забув підключити вечором,застряв в трафіку взимі і пічка чи кондюк зжер заряд.мало того зараз просто нема дловедених потужностей щоб в навіть 50 відсотків перейшло на електричні.Кожний раз як жара то просять лишнього не включати бо мережа не витримує як всі починають кондюки ганяти.Ще додай фактор податки в ціні бензину.Де бабло брати?або акцизи в ціну авто або електрику оподатковувати
Link to comment
Share on other sites

Любе авто мусить бути готове до використання на більші дистанції.крім того фактор забув підключити вечором,застряв в трафіку взимі і пічка чи кондюк зжер заряд.мало того зараз просто нема дловедених потужностей щоб в навіть 50 відсотків перейшло на електричні.Кожний раз як жара то просять лишнього не включати бо мережа не витримує як всі починають кондюки ганяти.Ще додай фактор податки в ціні бензину.Де бабло брати?або акцизи в ціну авто або електрику оподатковувати

 

Всі ті проблеми що ти перерахував абсолютно не критичні. Не сумнівайся, коли реально вони вилазитимуть, знайдуть для них рішення. А поки що я спостерігаю як третя модель поступово захоплює дороги ЛА

Link to comment
Share on other sites

Дотації закінчились в вересні.всі продажі були в Онтаріо,Брітіш Коламбія і Квебек.Тільки ці провінції мають ребайт і дотації.Дальше сам роби висновки

 

Ну давай динаміку по Онтаріо. обсмокчем

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...