Перейти до змісту

Ілон Маск - Геній нашого часу!


Klaus

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Засновник Tesla Inc. та SpaceX Ілон Маск став другою найбагатшою людиною у світі, випередивши Білла Гейтса, засновника корпорації Microsoft.
Статки Маска оцінили у 127,9 мільярдів доларів. Лише в цьому році він збільшив свій капітал на 100,3 мільярда доларів, що є найбільшим показником серед 500 найбагатших людей світу.
Ще в січні Маск займав 35 місце. Зазначається, що різке зростання його статків спричинене збільшенням вартості акцій Tesla.
Водночас, це вдруге за вісім років, коли Гейтс опустився нижче другого місця. Укладачі індексу вказують, що якби засновник Microsoft не займався благодійністю так багато, його б статки були б більше. Наразі їх оцінюють в 127,7 мільярда доларів.
Перше місце займає засновник інтернет-компанії Amazon Джефф Безос.
Автори рейтингу також зазначають, що цей рік був прибутковим для найбагатших людей світу, незважаючи на пандемію, вони встигли заробити 1,3 трильйона доларів.

Link to comment
Share on other sites

Днями буде запуск 2ї ступені ракети разом з обтікачем на висоту 15 км і її "планування на череві" з ціллю плавного входу в атмосферу і вертикальної посадки.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Илон Маск анонсировал официальное появление Tesla в России. Также он заявил, что рассматривает РФ как место, где скоро может быть открыт завод по производству электромобилей.

Во время выступления на форуме «Новое знание», помимо объявления о потенциально близком появлении Tesla в России и в СНГ, Илон Маск также рассказал о своём видении будущего: весь транспорт в будущем будет работать на электричестве, кроме ракет. Все машины получат автопилот, переводчики останутся без работы потому что их заменит ИИ. А для того чтобы покинуть Солнечную систему нужно использовать принципиально другой вид топлива - антиматерию, коллапс материй. Внеземная жизнь возможна.
В конце выступления он поблагодарил всех за вопросы и посоветовал россиянам «бороться за будущее», потому что от России исходит много энергии.
Всего выступление Маска продлилось около 45 минут.
"В России много талантливых людей. Я думаю, что должно быть больше диалога и коммуникации между Россией и США. Господин Песков предложил мне это сделать и я согласился. Мне кажется, это замечательно, что мы налаживаем контакт"

https://www.youtube.com/watch?v=qd-s5YMwM00

Змінено користувачем Zzzz...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Експерти Аргонської національної лабораторії в Чикаго провели дослідження і з’ясували, що за сукупним вуглецевим слідом електромобілі приносять екології набагато більше шкоди, ніж моделі з традиційним ДВЗ.

 

Експерти у своєму дослідженні врахували тисячі факторів, починаючи від типу металу, який використовують в акумуляторах, закінчуючи кількістю алюмінію і пластика в конструкції. Головний аналітик лабораторії Джарод Корі Келлі розповів, що при виробництві електромобілів в атмосферу викидається набагато більше вуглекислого газу, якщо порівнювати з машинами, оснащеними ДВЗ. В першу чергу це пов’язано з виробництвом акумуляторів.

 

Як ілюстрацію експерти привели порівняння Tesla Model 3 та бензинової Toyota Corolla і порахували, через скільки кілометрів пробігу електромобіль з нульовим викидом CO₂ нівелює завдану навколишньому середовищу шкоду в процесі виробництва. Так, в умовах Китаю або Польщі, де більшу частину енергії отримують «брудним» способом, спалюючи вугілля, електромобіль стане екологічніше машини з ДВЗ лише через 126 655 кілометрів пробігу. У Норвегії, де відмовилися від такого типу видобутку, точку рівноваги буде досягнуто на дистанції 14 000 кілометрів. Для Америки, де чверть загального обсягу видобутку електроенергії припадає на спалювання вугілля, цей показник склав 21 735 кілометрів.

 

За даними експертів, при виробництві електромобіля середнього розміру генерується 47 грамів вуглекислого газу на милю шляху. І це тільки на етапі виробництва до моменту передачі покупцеві. Для аналогічного бензинового автомобіля на милю генерується 32 грами CO₂. Але не все так погано – згідно зі звітом Reuters, в найгіршому випадку, коли електромобіль в ході експлуатації будуть заряджати тільки від вугільної мережі, він буде викидати в повітря 4,1 тонни CO₂ на рік, в той час, як показник для бензинової машини складе понад 4,6 тонни.

https://www.avtomir.ua/mews/worldwide/eksperty-zyasuvaly-naskilky-vyrobnycztvo-elektromobiliv-shkodyt-ekologiyi/

Link to comment
Share on other sites

Перша фраза маніпулятивна....... Насправді висновок такий - чим меньше електроенергії виробляється спалюванням вугілля, тим меньший сукупний вуглецевий слід від електромобілів....... 

Той факт що в умовах штатів цей слід зрівнюється вже на 21 тис км означає якраз зворотнє висновку в першому реченні........... 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

достаточно интересно что производство самих электро автомобилей ГОРАЗДО более токсичное.

 

ну и надо идти к атомной энергии чтобы сделать более экологичную среду. как видно панели тоже токсичны. интересно будут ли они рассчитывать токсичность производства панелей.

Link to comment
Share on other sites

достаточно интересно что производство самих электро автомобилей ГОРАЗДО более токсичное.

Прогресс не стоит на месте. Первые бензинки и дизеля тоже были ГОРАЗДО токсичне современных ;)

Уже сейчас есть куча технологий производства более ёмких и безопасных аккумуляторов на аллюминии, железо-фосфатах, фторидах и т.д и т.п. Пока это опытные образцы, но надеюсь хотябы часть из них пойдёт в массовое производство.

Link to comment
Share on other sites

Про токсичність - маячня.......... Звичайні авто навіть з каталітиками стільки всякого гівна крім цо випускають в атмосферу за своє життя......... А про токсичність нафтопереробних заводів я взагалі мовчу..........

Link to comment
Share on other sites

Прогресс не стоит на месте. Первые бензинки и дизеля тоже были ГОРАЗДО токсичне современных ;)

Уже сейчас есть куча технологий производства более ёмких и безопасных аккумуляторов на аллюминии, железо-фосфатах, фторидах и т.д и т.п. Пока это опытные образцы, но надеюсь хотябы часть из них пойдёт в массовое производство.

Минимум четверть века массовому применению современных акумов. За столь долгое время, какой-то прогресс мог бы уже и наступить. А его нет. Лично я больше верю в водородные авто, чем в аккумуляторные. Думаю мы раньше начнем летать или телепортироваться, чем пауербанки захватят планету.
Link to comment
Share on other sites

Минимум четверть века массовому применению современных акумов. За столь долгое время, какой-то прогресс мог бы уже и наступить. А его нет. Лично я больше верю в водородные авто, чем в аккумуляторные. Думаю мы раньше начнем летать или телепортироваться, чем пауербанки захватят планету.

То есть переход от свинца к литию - это не прогресс?

Link to comment
Share on other sites

у майкла мура була документалка про зелену енергетику

 

особливо біопаливо і сонячні панелі

 

ніяке воно не зелене) все шкідливе 

 

То пропаганда...... Там взагалі ідея була що ми всі повинні самовбитись щоб врятувати планету............. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...