Перейти до змісту

Recommended Posts

гугл в помощь.

"25 сентября 2015

Электрический автобус на базе переоборудованного «Богдана» начал курсировать в Луцке по маршруту №2. Стоимость проезда в таком маршрутном такси составляет 1.5 гривны.

Силовая установка потребляет 50 кВт•ч электроэнергии на 100 км пути, а максимальная дальность пробега от одной зарядки составляет 250 км.

Максимальная скорость движения – 80 км/ч."

http://glavnoe.ua/news/n243262

post-2013-0-55166200-1477124368_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Цікавить ціна батарейки і періодичність її заміни.

п.с. ну і, звичайно, хто сплачує бенкет при вартості проїзду 1,5 грн.?

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

"09 листопада 2015
У Львові представили електробус
Його зарядки вистачає на 200 км пересування по місту
Як повідомляє Depo.Львів, у Львові 0 18.00 відбулася презентація першого в Україні електробуса. Його розробив "Концерн Електрон".
Повністю низькопідлоговий 12-метровий електробус "Електрон" моделі Е19101 розрахований на перевезення 100 пасажирів. Для перевезення пасажирів з обмеженими можливостями передбачені відкидний пандус і місця в салоні. Електробус обладнаний автономним обігрівачем і кондиціонером."

http://lviv.depo.ua/ukr/lviv/u-lvovi-predstavili-elektrobus-09112015180600

-----

"Споживання електроенергії електробуса на день в 10 разів дешевше від споживання пального звичайного міського автобуса.
Можлива швидка зарядка батарей високим струмом: за 15-20 хвилин можна зарядити до 70 % загальної ємності батарей."

http://ecotown.com.ua/news/Novyy-ukrayinskyy-elektro-avtobus-maye-v-10-raziv-nyzhchu-sobivartist-perevezennya-nizh-u-zvychaynykh/

post-2013-0-36711600-1477124979_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Щоу них? 350 миль на одній зарядці,по місту.

----------

"Date of Publication: 09.12.16.
The bus from Proterra, a leading North American manufacturer, is set to hit the streets next year. Musk’s top of the line Model S gets 315 miles per charge. Proterra’s newest? Up to 350 miles on city streets—enough, in many places, for a full day’s worth of routes."

https://www.wired.com/2016/09/new-electric-bus-can-drive-350-miles-one-charge/

---------

"Электро-автобус, проезжающий 563 километра на одной зарядке. А зарядка занимает пару минут, потому что на автостанциях ему быстро меняют аккумуляторы."

http://uainfo.org/blognews/1473795844-elektro-avtobus-proezzhayushchiy-563-kilometra-na-odnoy-zaryadke-.html

post-2013-0-30200000-1477125784_thumb.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

украинцы или считать не умеют или понты колотят. хотел себе Лиф. он по цене в два раза дороже аналогичной тииды. то есть купил бензинорвую и на разницу 30 лет бесплатно катаешься

"21 April 2015

Компанія “БІО Автомотив” .Офіційний імпортер і дистриб’ютор Гонгконгского автовиробника “BIO Automotive Co” . Рада надати Україні серійні електромобілі, які працюють виключно на електроенергії. І коштуватимуть  6 500 $.

Технічні характеристики:

максимальна швидкість 70-80 км/год;

пробіг на 1 повній зарядці 100-120 км;

повний цикл заряду від побутової розетки 8 Квт/год;

час повного циклу зарядки 6-8 годин (можлива дозарядка при неповній розрядці акумулятора);

середня вартість одного повного циклу зарядки складає 3-5 грн (еквівалентно заправці автомобіля паливом на 130-160 грн);

термін служби акумуляторів 5 років (800 – 1000 циклів);

вартість 2-місного електромобіля – від 164 500 грн;

вартість 5-місного електромобіля – від 228 780 грн.

  Є можливість заряджати авто із звичайної розетки 110/220ВМожливість підзарядки від побутової електричної мережі (від розетки), але такий спосіб в 5—10 разів довший (триває біля 6 годин), ніж від спеціального високовольтного зарядного пристрою;"

http://pmcu.com.ua/news/elektromobil-krok-u-majbutne/

Link to comment
Share on other sites

Цікавить ціна батарейки і періодичність її заміни.

п.с. ну і, звичайно, хто сплачує бенкет при вартості проїзду 1,5 грн.?

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

"Водневий двигун (мотор) - різновид двигуна, де використовується для отримання енергії водень як пальне. Двигун складається з двох основних частин - це паливний елемент, як первинний генератор енергії та електродвигун, який її використовує для зміни її типу.
Автомобілі на водневому паливі умовно можна розділити на три класи.
Перший — це машини зі звичайним двигуном внутрішнього згоряння, який працює на водні або водневій суміші.
Однак, з огляду на витрати і й складності конструкторського плану, цей тип може розглядатися тільки проміжним, перехідним етапом на шляху до третього типу.
Другий — це машини з двома електроносіями, так звані гібридні, їх колеса рухає електропривод, енергію якому постачає акумулятор, що у свою чергу заряджається від високо-економічного двигуна внутрішнього згоряння, що працює на водні або суміші водню з бензином.
Третій — справжній водневий автомобіль — це машина з електродвигуном, який працює від паливного елемента, що знаходиться в автомобілі. Теоретично ККД паливного елемента, що працює на суміші водень—повітря, може перевищувати 85%. Зараз вже вдалося одержати двигуни з ККД близько 75% — це більш ніж удвічі вище відповідного покажчика найкращих двигунів внутрішнього згоряння. В умовах міста такі машини одержать п'яти-шестиразову перевагу над звичайними автомобілями."

-----------

"15 грудня 2014
У Японії почалися продажі першого в світі серійного автомобіля з водневим двигуном - седана Mirai ("Майбутнє") виробництва компанії Toyota Motor Corp"

Link to comment
Share on other sites

Цікавить ціна батарейки і періодичність її заміни.

п.с. ну і, звичайно, хто сплачує бенкет при вартості проїзду 1,5 грн.?

цена самой маршрутки тоже интересна)
Link to comment
Share on other sites

Цікавить ціна батарейки і періодичність її заміни.

п.с. ну і, звичайно, хто сплачує бенкет при вартості проїзду 1,5 грн.?

Акумулятори електробуса безпечні в експлуатації і мають великий ресурс (від 5000 до 8000 циклів «заряд-розряд» залежно від умов експлуатації та обслуговування). Бортовий зарядний пристрій забезпечує зарядку батареї від побутової електромережі 380 В

батарейка для Лифа стоит 5000 долларов. то есть тут 10) если кто то в попу догонит. ремонт сразу увеличивается на стоимость батареи)

ооо нашел цена 9 миллионов. а обычный сколько?

ой как неудобно. обычный всего в 9 раз дешевле. порядка миллиона

Змінено користувачем Смирнов
Link to comment
Share on other sites

Це круто, але розрахунковий термін придатності у роках який?

инфа из вики. на машинах гарантия 8 лет кажется. но года с 3-4 падает ресурс. то есть уже будет не 250 а 150 км. и это идеально. зимой почти в два раза падает дальность. то есть через 3-4 года это будет 100 км и ночь заряжать. ) то есть день она уже не выдержит.
Link to comment
Share on other sites

"30.12.2015
Французькі вчені розробили прототип натрій-іонної батарейки у форматі 18650. Акумулятори формату 18650 подібні на звичайні «пальчикові» батарейки, але містять значно більше енергії. Їх використовують, зокрема, у батареях ноутбуків, а також у потужних ліхтариках.
 У прототипу нової натрій-іонної (Na-ion) густина енергії складає 90 Вт*год/кг. Тривалість життя прототипу перевищує 2000 циклів зарядки-розрядки (для порівняння, ресурс літій-іонних батарейок розрахований на 500-1000 циклів), при цьому натрій дешевший за літій. Зазначимо також, що прототип батарейки майбутнього швидко заряджається.
Проекту з розробки Na-ion батарейки присвячено ряд публікацій в наукових виданнях і патентів. Він отримав фінансову підтримку від Міністерства вищої освіти і досліджень Франції, CNRS, CEA, Національного агентства досліджень Франції (ANR) та Управління оборони Міністерства озброєння Франції. Дослідники, задіяні у проекті, наразі працюють над тим, щоб поліпшити надійність нової технології та адаптувати її до запровадження у широке виробництво.
  Ще одною хорошою новиною цього року стало те, що дослідники з Каліфорнійського університету розробили винахід, що дозволив виготовити папероподібний матеріал, який може призвести до появи нового покоління акумуляторів підвищеної ємності. Величина його електричного заряду на одиницю маси акумулятора в 10 разів більша, ніж в графіту, який використовується зараз. Також вони винайшли метод збільшення кількості циклів використання акумулятора до сотні разів. Цей винахід, в разі його промислового застосування, може бути революційним для виробництва електромобілів та розвитку відновлювальної енергетики."

http://ecoautoinfo.com/techno/novi-rozrobki-batarei-mozhut-vivesti-elektromobili-na-novii-riven.html

Link to comment
Share on other sites

цена самой маршрутки тоже интересна

Вартістю самої залізяки виробники зараз демпінгують. Як колись виробники струйних принтерів вигадали продавати їх по ціні двох комплектів картриджів з чорнилами, а заробляли далі на ціні картриджів. Ще й калькулятор ресурсу туди ліпили, який міг показувати "пусто" і блокувати роботу і при 70% реального заповнення. А оскільки транспорт це джерело підвищеної небезпеки, там теж повинні зробити систему завчасного примусу до заміни.

 

инфа из вики. на машинах гарантия 8 лет кажется. но года с 3-4 падает ресурс. то есть уже будет не 250 а 150 км. и это идеально. зимой почти в два раза падает дальность. то есть через 3-4 года это будет 100 км и ночь заряжать. ) то есть день она уже не выдержит.

Не думаю, що в середньому термін реальної експлуатації буде хоча б 5 років. І якщо експлуатувати саме авто років 15, за рахунок батарей його вартість мінімум подвоїться.

Але це, звичайно, поки що. Прогрес є і в осяжній перспективі напевно дійсно задовільні за усіма параметрами джерела енергії знайдуться.

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

"18 липня 2016
У Києві презентували унікальний автобус, який працює на метані. Таку модель для міського транспорту спільно розробили: Львівський Автобусний Завод та державне підприємство "Укравтогаз".
 Зовні цей автобус не відрізняється від звичайних пасажирських, які бігають вулицями столиці. Такий же салон та місткість. Однак усередині він кардинально інший. Цей автобус на метановому двигуні. За кордоном уже готові його купувати.
 Це експортний варіант машини. Єдиний в Україні. Який виготовлено спеціально під єгипетський тендер, який ми виграли торік,
– розповів представник управляючої компанії ЛАЗ Володимир Германов.
  Палива цей автобус споживає стільки, як і дизельний аналог. Однак метан дешевший за традиційну "солярку". Набагато менше і шкідливих викидів в атмосферу.
  "Зменшуються витрати на обслуговування, відповідно зростає термін експлуатації і загалом моторесурс двигунів і відповідно значно зростає екологічність від використання метану в якості моторного палива", – розповів головний інженер ДП "Укравтогаз" Валентин Шевченко.
  Такі автобуси вже готові сотнями купувати в Єгипті та Грузії. Але є проблема – держава не сприяє збільшенню експортного потенціалу розробників."

http://24tv.ua/ukrayintsi_predstavili_unikalniy_avtobus_na_metani_n706685

Link to comment
Share on other sites

"Якщо минулого року за перші шість місяців українці купили всього 72 електричних машини, то цього річ за той же період – вже 192 машини. Так, обсяги невеликі. Але вони більші, ніж, наприклад, в Польщі або РФ, де за ті ж півроку продали всього 33 алектромобілі.

  Як нещодавно писало видання, сьогодні Україна – одна з найлояльніших до електромобілів країн у Європі. В січні-червні цього року за часткою електрокарів на ринку нових авто ми поступилися лише шести країнам Європи: Норвегії, Швейцарії, Австрії, Франції, Нідерландам і Швеції.

 Для зростання продажів електромобілів в Україні є кілька причин:

зниження податків;

подорожчання пального;

розвиток інфраструктури."

http://glavcom.ua/news/ukrajina-bje-rekordi-z-prodazhu-elektromobiliv-378927.html

"У Європі найвища частка електромобілів на ринку в Норвегії – 15%. Вище за Україну в рейтингу також розташувалися Швейцарія Австрія, Франція, Нідерланди і Швеція.

  При цьому частка електромобілів в Україні є значно вищою. Їх громадяни купують і закордоном. Так, за даними Державної фіскальної служби,  упродовж січня-травня 2016 року було ввезено 822 електромобіля."

http://zaxid.net/news/showNews.do?ukrayina_uviyshla_v_desyatku_krayinlideriv_yevropi_na_rinku_prodazhiv_elektromobiliv&objectId=1407380

-----------

Цікаво,скільки ввезено після травня?

Link to comment
Share on other sites

"Одесский морской порт 19 октября принял танкер c 84,7 тыс. тонн азербайджанской нефти для Беларуси. До 22 октября танкер разгрузили. Об этом сообщает пресс-служба порта.
"После откачки в береговые емкости одной из одесских нефтебаз нефть будет отправляться железнодорожными цистернами на Мозырский НПЗ", — говорится в сообщении."

http://delo.ua/business/azerbajdzhan-postavil-neft-v-belarus-cherez-ukrainskij-port-324191/

Link to comment
Share on other sites

"24 октября
Сегодня ночью инспекторы патрульной полиции Одессы устроили погоню за электромобилем марки Nissan LEAF, которым управлял судья Овидиопольского районного суда.
Об этом на своей странице в Фейсбуке сообщил исполняющий обязанности начальника управления патрульной полиции Одессы Евгений Стельмах.
После остановки автомобиля выяснилось, что судья был с признаками алкогольного опьянения и в присутствии свидетелей отказался проходить проверку."

-----------

Ці електромобілі,так і "льотають" !

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

"Synchronous — український електромобіль від компанії Electric Marathon International, представлений в Монако у квітні 2016 року та у травні в 2016 році в Києві.
Габарити електромобіля складають 2,1х2,2х4,5 м. Synchronous розрахований на 7 чоловік — водій та 6 пасажирів. Салон обладнаний 2 м’якими кріслами, кондиціонером. Вікна затоновані.
Запас ходу на одній зарядці акумуляторів 130-160 км. На даху автівки розміщені сонячні батареї. Транспортний засід розвиває швидкість 60-70 км/год."

post-2013-0-09655700-1477467230_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...