Перейти до змісту

КиївТрансПаркСервіс: "працюємо по-новому"


d2den

Recommended Posts

Сьогодні відвіз гостей на Центральний вокзал Києва й припаркувався саме біля Південного порталу на вулиці Ползунова.


Підійшов паркувальник, такий собі мордатий бичок і одразу подумалося, чому такі здоров'яки не в армії, а на такій малокорисній і начебто взагалі непотрібній роботі - зараз послуги паркування сплачуються виключно через паркомат, передплачені талони та мобільний телефон (так стверджує сайт КП "КиївТрансПаркСервіс").


Втім цей паркувальник не байдикував - не встиг я вийти з машини, як він підскочив і запропонував сплатити послугу паркування - 7 гривень. Мені бракувало часу опановувати паркомат, та й ще я забув вдома окуляри. Тож дав 10 гривень в руки паркувальнику з вимогою надати чек про сплату послуги паркування.


"Нема проблем" - відповів паркувальник, дав здачі 3 гривні і пішов до паркомата реєструвати послугу. Я якось механічно пішов за ним, адже паркомат був на відстані всього 5-ти метрів, і з-за його спини побачив найцікавіше:


Паркувальник щось запхав в купюроприймач і отримав від пристрою 2 документи. Перший він передав мені, а от другий поспіхом сховав в своїй кишені.


Така поведінка паркувальника мене насторожила, але розглянути отриманий документ і розібратися в скоєному я зміг тільки вдома, коли озброївся окулярами.


З'ясувалося, що я отримав документ під назвою "Службовий чек", який мав би покласти під автомобільне скло. В ньому був зазначений мій час паркування і тариф 7 грн/год. Сайт компанії "КиївТрансПаркСервіс" (http://parkservis.kiev.ua/category/1-godina/) підтвердив, що тариф справжній - вул Ползунова розташована в межах 2-ї територіальної зони паркування.


Виникає питання, навіщо паркувальник приховав від мене другий, "Фіскальний чек"? Відповідь проста - він його приберіг для наступного клієнта, який щойно припаркувався поруч зі мною. Якщо цей клієнт попросить у паркувальника чек, останній тільки імітуватиме сплату на паркоматі, а насправді видасть клієнту, в якості підтвердження сплати, саме мій "Фіскальний чек" - сума та ж сама, а невідповідність часу роздрукування чеку ніхто не помітить, адже сплило не більше хвилини.


Якби я вимагав від паркувальника "Фіскального чеку", він би його одразу, вибачаючись, віддав. А якщо наступний за мною клієнт спитає, "що покласти під лобове скло?", паркувальник скаже: "Не турбуйтеся - я контролюю паркування, а ви вже все сплатили".


От в такий нехитрий спосіб паркувальник з двох клієнтів отримує в другій зоні 14 грн, а сплачує в паркокмат тільки половину - 7 гривень. Взагалі він не відходить від паркомату - якщо ви надумаєте самостійно скористатися пристроєм, він наполегливо запропонує вам допомогу в якості консультанта, а насправді проведе свою шахрайську оборудку.


Зупинити це шахрайство просто - достатньо видавати службовий та фіскальний чеки одним документом, не розділяючи їх на два. Вирішив був зателефонувати на гарячу лінію КП "КиївТрансПаркСервіс", але потім засумнівався - а чи не зацікавлене в цьому й само керівництво підприємства?


Link to comment
Share on other sites

 

 


Вирішив був зателефонувати на гарячу лінію КП "КиївТрансПаркСервіс", але потім засумнівався - а чи не зацікавлене в цьому й само керівництво підприємства?

 

а сколько бабла от них в бюджет Киева попадает...хуй да нихуя.....

Киев реально только на парковках могбы спокойно асвальт например переложить....

я уже не говорю...про горячую воду...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Вирішив був зателефонувати на гарячу лінію КП "КиївТрансПаркСервіс", але потім засумнівався - а чи не зацікавлене в цьому й само керівництво підприємства?

 

зацікавлено

Link to comment
Share on other sites

А автор об этом еще кому-то рассказал, или только в инторнете посетовал?

Давайте учиться у старших европейских братьев принципам цивилизованного доклада куда надо.

Иначе ничего не будет.

Link to comment
Share on other sites

Як автор, повідомляю: це відбулося сьогодні і я ще нікуди не доповів.
Краще підкажіть, куди повідомляти - здається в сам "Київтранспарксервіс" звертатися немає сенсу... 

Link to comment
Share on other sites

Ну почему же нет смысла?

Есть смысл позвонить на все доступные горячие линии, вплоть до 1551.

И написать в фейсбучек Автомайдану.

Чем больше будет удар камнем о воду, тем больше круги пойдут.

Link to comment
Share on other sites

В нас в Калгарі гарна система-купуєш місце парковочне в автоматі але квитанції не треба-вбиваєш номер  машини а паркувальники їздять машиною довкруги з камерою і система зчитує номера і порівнює з базою чи  ці номера оплачені-якщо ні то прийде штраф додому автоматом

Link to comment
Share on other sites

непонятно одно :

 

ТС без очков не видит нихуя, но сесть за руль это не помеха   :K

Крім короткозорості є ще далекозорість, от при останній, як правило, не вистачає довжини рук щоб прочитати дрібний шрифт, а от для нормального водіння воно зовсім не заважає. В окулярах навпаки можна лоба розбити

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...