Стиви Джи Опубліковано 16 травня, 2014 Report Share Опубліковано 16 травня, 2014 Київське метро очолив КазюлькінП'ятниця, 16 травня 2014, 17:21 Версія для друку Коментарі0Столичний метрополітен очолив Руслан Казюлькін, який раніше обіймав там посаду фінансового директора.Про це повідомляє прес-служба Київського метрополітену.16 травня голова Київської міської державної адміністрації Володимир Бондаренко зустрівся в Адміністрації метрополітену з керівним складом та представниками трудового колективу столичної підземки і представив нового начальника.Співрозмовники "Української правди" в столичному метрополітені називають Казюлькіна "смотрящим", приставленим на підприємство за режиму Януковича.Як відомо, 14 травня Бондаренко звільнив начальника столичного метрополітену Володимира Федоренка. отака от люстарция, поцоны если олдбой и иные юлесосы захотят в качесте аргумента привести статью про Пороза с главной УП- http://www.pravda.com.ua/articles/2014/05/16/7025568/не старайтесь, я её прочитал, согласен что Порошенко чмокак насчот Бондаренко? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 16 травня, 2014 Report Share Опубліковано 16 травня, 2014 как насчот Бондаренко?Кабан з Борщаги, що не ясно? Link to comment Share on other sites More sharing options...
My4A Опубліковано 16 травня, 2014 Report Share Опубліковано 16 травня, 2014 а ? Неужели будет рулллить? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dickmobbis Опубліковано 16 травня, 2014 Report Share Опубліковано 16 травня, 2014 Києву потрібна 4 гілка метрополітену. Під цей проект (який вже розроблено і затверджено) можна взяти пільговий кредит ЄБРР. В першу чергу необхідно зробити з'їзд від мосту на правому березі до нової станції з пересадкою на станцію Тараса Шевченко, і відкрити станцію На Райдужному біля зупинки швидкісного трамваю та міської електрички.Вже потім можно або за старим проектом рити під проспектом Маяковського, або ж, зекономивши чималі кошти, прокласти метро по існуючий лінії швидкісного трамваю (габарити ділянки дозволяють, переробивши колію та станціі пустити потяги метро). Link to comment Share on other sites More sharing options...
My4A Опубліковано 16 травня, 2014 Report Share Опубліковано 16 травня, 2014 Нужно кольцо Link to comment Share on other sites More sharing options...
dickmobbis Опубліковано 16 травня, 2014 Report Share Опубліковано 16 травня, 2014 Нужно кольцо Кільце вже є - міська електричка, всого лише треба 3-4 нові потяги (або поремонтувати старі для початку), карати керівників за недотримання розкладу, та зробити зупинки на Протасовому Яру та Либідській. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dickmobbis Опубліковано 16 травня, 2014 Report Share Опубліковано 16 травня, 2014 Ще треба єдиний квиток на проїзд в електротранспорті. Link to comment Share on other sites More sharing options...
My4A Опубліковано 16 травня, 2014 Report Share Опубліковано 16 травня, 2014 Кільце вже є - міська електричка, всого лише треба 3-4 нові потяги (або поремонтувати старі для початку), карати керівників за недотримання розкладу, та зробити зупинки на Протасовому Яру та Либідській.Кольцо метро, а не лехтрички Link to comment Share on other sites More sharing options...
кноп Опубліковано 16 травня, 2014 Report Share Опубліковано 16 травня, 2014 х\з мои многие знакомые на мера в основном собираются голосовать за Оробец..некоторые за Ильенко...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
лєса Опубліковано 16 травня, 2014 Report Share Опубліковано 16 травня, 2014 красивый фамилий... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts