Перейти до змісту

Бондаренко назначил на метрополитен директором смотрящего Януковича


Recommended Posts

Київське метро очолив Казюлькін

П'ятниця, 16 травня 2014, 17:21

 

Версія для друку Коментарі0

Столичний метрополітен очолив Руслан Казюлькін, який раніше обіймав там посаду фінансового директора.

Про це повідомляє прес-служба Київського метрополітену.

16 травня голова Київської міської державної адміністрації Володимир Бондаренко зустрівся в Адміністрації метрополітену з керівним складом та представниками трудового колективу столичної підземки і представив нового начальника.

Співрозмовники "Української правди" в столичному метрополітені називають Казюлькіна "смотрящим", приставленим на підприємство за режиму Януковича.

Як відомо, 14 травня Бондаренко звільнив начальника столичного метрополітену Володимира Федоренка.

 

отака от люстарция, поцоны

 

если олдбой и иные юлесосы захотят в качесте аргумента привести статью про Пороза с главной УП- http://www.pravda.com.ua/articles/2014/05/16/7025568/

не старайтесь, я её прочитал, согласен что Порошенко чмо

как насчот Бондаренко?

Link to comment
Share on other sites

Києву потрібна 4 гілка метрополітену. Під цей проект (який вже розроблено і затверджено) можна взяти пільговий кредит ЄБРР. В першу чергу необхідно зробити з'їзд від мосту на правому березі до нової станції з пересадкою на станцію Тараса Шевченко, і відкрити станцію На Райдужному біля зупинки швидкісного трамваю та міської електрички.

Вже потім можно або за старим проектом рити під проспектом Маяковського, або ж, зекономивши чималі кошти, прокласти метро по існуючий лінії швидкісного трамваю (габарити ділянки дозволяють, переробивши колію та станціі пустити потяги метро).

Link to comment
Share on other sites

Нужно кольцо

 

Кільце вже є - міська електричка, всого лише треба 3-4 нові потяги (або поремонтувати старі для початку), карати керівників за недотримання розкладу, та зробити зупинки на Протасовому Яру та Либідській.

Link to comment
Share on other sites

Кільце вже є - міська електричка, всого лише треба 3-4 нові потяги (або поремонтувати старі для початку), карати керівників за недотримання розкладу, та зробити зупинки на Протасовому Яру та Либідській.

Кольцо метро, а не лехтрички

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...