Uki Опубліковано 20 січня, 2019 Report Share Опубліковано 20 січня, 2019 Коротше якось Бомбардьє вирішив трішечки втертись в дуопольний ринок середніх літаків та розробив серію С. Бомбардьє компанія не дуже потужна, для неї подібний проект виявився досить великим тягарем та підвів їх до межі існування. В результаті канадський уряд допоміг їм втриматись в обмін на 49% у цьому новому літаку. Нарешті з горем пополам вони таки завершили розробку літака та почали шукати замовлення. Спочатку бились за замовлення на 40 літаків для Юнайтед з Боїнгом. Боїнг виграв контракт бо дав 70% знижку на перший платіж. Потім Бомбардьє таки отримали замовлення від Дельти на 75 літаків. Боїнг не зміг придумати нічого іншого крім того шоб побігти до трампівської адміністрації з жалобою шо буцімто завдяки канадським субсидіям Бомбардьє вдалось запропонувати низьку ціну. Ну а Трампіським міньонам тільки дай...... Коротше ввели тариф 300 відсотків на цей літак Бомбардьє - одним словом тупо убили контракт, та всі потуги канадської компанії пожвавити конкуренцію в цьому сегменті.В результаті Канадцям нічого не залишилось крім того шоб тупо віддати цей проект Ейрбасу..... https://www.businessinsider.com/boeings-trade-dispute-canada-bombardier-airbus-alabama-winner-2019-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 20 січня, 2019 Report Share Опубліковано 20 січня, 2019 Бомбардье абсолютно нежиттєздатна компанія яка живе від держподачки до держподачки.Не вмерла тільки тому що в Квебеку а голоси квебекців критичні до утримання влади .От і все.Як би були в Зах Канаді вже би давно закрились Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 20 січня, 2019 Автор Report Share Опубліковано 20 січня, 2019 Ну у них був шанс.... Той літак вроді нічо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 20 січня, 2019 Report Share Опубліковано 20 січня, 2019 Кошт виробництва зависокий Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 20 січня, 2019 Автор Report Share Опубліковано 20 січня, 2019 Кошт виробництва зависокий Нормальний був кошт, раз Боінгу довелось демпінгувати. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 20 січня, 2019 Report Share Опубліковано 20 січня, 2019 (змінено) Демпінгували якраз канадці за рахунок субсидії.Крім того в них хронічно терміни порушуються.я всередині Канади їхні літаки тіьки турбопропи бачив на коротких рейсах.А так боїнги і аірбаси все Змінено 20 січня, 2019 користувачем coolzak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 20 січня, 2019 Автор Report Share Опубліковано 20 січня, 2019 Демпінгували якраз канадці за рахунок субсидії.Крім того в них хронічно терміни порушуються.я всередині Канади їхні літаки тіьки турбопропи бачив на коротких рейсах.А так боїнги і аірбаси все 70% знижка - це не демпінг? Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 20 січня, 2019 Report Share Опубліковано 20 січня, 2019 (змінено) На перший платіж?яка ціна літака в кожному оффері,ціна сервісу і навчання пілотів,які ціни запчастин,якінальоти до ремонту і тд.70 відсотків знижки на першому платежі ні про що не говорить Змінено 20 січня, 2019 користувачем coolzak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 20 січня, 2019 Автор Report Share Опубліковано 20 січня, 2019 70% на перший платіж це десь 20% загальної вартості. Теж солідний демпінг. Але тут мова не про те.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 20 січня, 2019 Report Share Опубліковано 20 січня, 2019 Уже лет 10 бомбардье живо только благодаря канадскому социализму. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 20 січня, 2019 Автор Report Share Опубліковано 20 січня, 2019 Ну допомогли раз - то шо вбивати тепер через це? Так тоді і американські автогіганти також треба вбити Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 21 січня, 2019 Report Share Опубліковано 21 січня, 2019 Один раз непрерывно Просто наличие гордости канадского авиапрома очень дорого обходится федеральному бюджету. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aelit Опубліковано 21 січня, 2019 Report Share Опубліковано 21 січня, 2019 знов українцям хтось щось винен)))) весь світ повстав супроти процвітання українців))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Святослав_ Опубліковано 21 січня, 2019 Report Share Опубліковано 21 січня, 2019 До чого тут Україна? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Миклован Опубліковано 21 січня, 2019 Report Share Опубліковано 21 січня, 2019 а ви почубтесь, гарячі земляки по америках-канадах! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIT Опубліковано 21 січня, 2019 Report Share Опубліковано 21 січня, 2019 Один раз непрерывно Просто наличие гордости канадского авиапрома очень дорого обходится федеральному бюджету.А в Україні є антонов там теж не хило пиляють. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 21 січня, 2019 Автор Report Share Опубліковано 21 січня, 2019 До чого тут Україна? Приклад, який показує шо у Антонова абсолютно ніяких перспектив нема. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 21 січня, 2019 Report Share Опубліковано 21 січня, 2019 К сожалению да. Антонов это осколок империи которому не найдется места в новой экономической реальности. Останется одни бразильцы, и те скоро сольются в экстазе с мировым глобализмом. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 21 січня, 2019 Report Share Опубліковано 21 січня, 2019 Антонов мав шанс в вантажних літаках і невеликих пасажирських для всяких Африк,Азій де треба було з грунту літати.Але вже запізно Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts