Перейти до змісту

ИТАР-ТАСС повідомляє (1982)


Гість Хома

Recommended Posts

теперішня риторика росії в подачі новин спеціально організована таким чином, щоб в точності повторяти те, як подавали новини в часи сссра.

це типовий психологічний прийом, що на підсвідомому викликає потрібну реакцію в тих хто колись був ідентично зомбований новинами програми врємя в свій час, що на рівні ассоціаційних порівнянь викликає потрібну психологічну реакцію.

 

це на подобі того як через багато років ви почуєте мамину колискову, або пісню яку не чули багато років, і яка, почувши її через багато років, викликає в вас ностальгічні спогади за тими часами коли ви були молодими.

західні фахівці час від часу застосовують цей прийом в рекламі, коли в роблять рекламні ремейки з часів 20-30 річної давності. ностальгія за продуктом молодості і як наслідок збільшення продаж.

 

російська державна пропаганда вже давно не емоції і особисте відношення до подій дикторів і ведучих, а науково спланована робота фахівців яка методично і цілеспрямовано впроваджується в життя.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...