Перейти до змісту

Перші українські швидкісні потяги вирушать в рейс за тиждень


GarryN

Recommended Posts

Укрзалізниця" почне експлуатацію двох швидкісних потягів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу (КВЗ) вже у середині червня.

Як за них розрахуватися, ще не придумали.Про це заявив на прес-конференції заявив міністр інфраструктури Максим Бурбак, повідомляє Укрінформ.

"Я б хотів вас усіх запросити наступного тижня на урочисту презентацію двох електропоїздів виробництва Крюківського заводу. Ми з заводом заключили договір, і наступного тижня вони уже поїдуть у перший рейс. Вони уже пройшли обкатку, сертифіковані і готові рушати до роботи", – сказав Бурбак.

За словами міністра, один з потягів курсуватиме маршрутом "Київ-Львів", а другий може бути використаний для налагодження швидкісного сполучення між Києвом та Одесою.

Водночас, генеральний директор "Укрзалізниці" Борис Остапюк уточнив, що перші два швидкісні електропоїзди виробництва КВЗ, найімовірніше, будуть придбані на умовах лізингу.

"Зараз наші фахівці працюють над схемою розрахунку. Скоріше за все, це буде лізинг. Ми сьогодні працюємо із державним "Ощадбанком", і він, можливо із залученням схеми рефінансування, дасть нам можливість закупити ці електропоїзди", – сказав Остапюк.

Швидкісний електропотяг Крюківського заводу складається з 9 вагонів, експлуатаційна швидкість – 160 км/год.  Потяг може перевозити 609 пасажирів, у тому числі і пасажирів в інвалідних візках.

 

http://www.theinsider.ua/business/53999f3d0f62e/

  • Upvote 8
Link to comment
Share on other sites

ремонтируют по чуть-чуть

Киев-Харьков уже ездят

За Хьюндаї треба провести слідство, а тих, хто підписав договір про їх закупівлю - судити. Я був в Кореї рік тому, їздив такими, маю фотки (можу підтвердити). НІЯКІ ВОНИ НЕ ШВИДКІСНІ, І ЯК ШВИДКІСНІ - НЕ ПРОЕКТУВАЛИСЯ. Тому й ламаються. Потяги Ротем, які закупила Україна, - звичайні міжміські ЕЛЕКТРИЧКИ. Їздять повільно, 70 км/год. Моя подорож з Сеула до Каниму (на східному узбережжі) таким тривала 5 годин.

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Кредит на придбання вітчизняних поїздів видав державний "Ощадбанк" через "Дельта-лізинг" Миколи Лагуна.

Про це перший заступник генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту ("Укрзалізниця") Максим Бланк повідомив на своїй сторінці в соціальній мережіFacebook.

За словами першого заступника глави "Укрзалізниці", лізингодавцем поїздів ЕКр1 виробництва "Крюківського вагонобудівного заводу" для "Української залізничної швидкісної компанії" ("УЗШК") стала компанія "Дельта-Лізинг", яка є структурою банку "Дельта" Миколи Лагуна.

Фінансує угоду "Ощадбанк". Як зазначив заступник голови "Укрзалізниці", залучення лізингової компанії обумовлено тим, що "Ощадбанк" не має власного лізингового підрозділу і не має права фінансувати збиткові компанії, тоді як "УЗШК" – планово збиткова компанія

Вартість покупки двох поїздів, за даними Бланка, склала 400 млн гривень, термін лізингу – п'ять років, а вартість лізингу – 20% річних без урахування страхування, саме страхування ж складе 1,18% річних.

 

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

За Хьюндаї треба провести слідство, а тих, хто підписав договір про їх закупівлю - судити.

А там важко буде щось довести. Починала справу Юля, закінчував Колєсніков. Кожен має на кого гріхи списувати.

Link to comment
Share on other sites

[ua]Новый украинский скоростной поезд отправился в первый рейс Оригинал взят у http://l-stat.livejournal.net/img/userinfo.gif?v=17080?v=116.5stax_l в Новый украинский скоростной поезд отправился в первый рейс

Новый Украинский скоростной поезд отправился в первый рейс из Киева во Львов.

 

Это один из двух поездов, который государство купило у Крюковского вагоностроительного завода.

 

Приобрели их, дешевле Хюндаи.

 

А технические характеристики корейца и украинского почти одинаковы. 

 
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

С 15 июля на Приднепровской железной дороге проходит цикл динамических испытаний пригородный дизель-поезд КВСЗ ДПКр2-001 на участке пути между станциями Новомосковск-Днепровский – Баловка. Они продолжатся до конца августа. Вся техника Крюковского вагоностроительного завода проходит все необходимые испытания в полном объеме.

 

http://www.kvsz.com/images/stories/Dizel_ispitaniya_1_3.jpg

 

http://www.kvsz.com/images/stories/Dizel_ispitaniya_1_6.jpg

 

http://www.kvsz.com/images/stories/Dizel_ispitaniya_1_9.jpg

 

http://www.kvsz.com/images/stories/Dizel_ispitaniya_1_2.jpg

 

http://www.kvsz.com/images/stories/Dizel_ispitaniya_1_5(1).jpg

 

Пригородный дизель-поезд ДПКр2-001 производства ПАО «КВСЗ» состоит из трех вагонов. Его конструкция позволяет формировать состав от двух до пяти вагонов. Эксплуатационная скорость – 140 км/час, конструкционная – 154. Кузова изготовлены из нержавеющей стали, установлены жесткие сцепные устройства, межвагонные переходы герметичные. Ходовая часть – тележки производства ПАО «КВСЗ» с пневморессорами, что делает ход поезда плавным, комфортным для пассажиров.

В составе дизель-поезда два головных вагона с кабинами управления и аппаратными отсеками. Носовая часть вагонов имеет краш-системы для сохранения машинистов, пассажиров и самого поезда на случай столкновения с любыми препятствиями.

Вагоны имеют блоки кресел, которые размещены по схеме 3х3, тамбурные зоны. В одном из головных вагонов есть места для размещения инвалидов в инвалидных тележках, специальный подъемник. Дизель-поезд имеет прислонно-раздвижные двери: двухстворчатые и одностворчатые.

Длина трехвагонного дизель-поезда – 73560 мм, ширина кузова 3500 мм. Количество приводных тележек – три (по одной в каждом вагоне). Количество мест для сидения – 267, максимальная населенность с учетом мест для стояния – 637 человек.

Дизель-поезд оборудован климатической системой, вакуумными туалетами закрытого типа, видеонаблюдением, автоматической диагностикой работы всех систем, в том числе автоматического контроля нагрева букс.

Во время поездки пассажиры всех вагонов получают информацию при помощи электронного табло о скорости движения, дате, температуре воздуха, времени пребывания в дороге.

 

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...