Перейти до змісту

Ваші пропозиції по теперишньому стану


Provokator

Recommended Posts

Щоб ви зробили на місці теперишньої влади на цей час (про втрату часу майже рік, за який можна було зміцнити оборону, провести реформи або вибити террористів коли вони з калашами ходили вже піздно розмірковувати).

 

Наприклад, я би відключив мобільний зв'язок і інтернет (ще не піздно навіть, якщо це вже незалезна держава ДНР сервери в Україні ще залишилися), або видав військовим особливі картки, а всі інші картки щоб не працювали, щоб "террористи" не могли між собою перемовлятися.

 

Що б ви запропонували? 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Відключити від електро постачаня та всіх видів звязку. Окуповані тереторії можна покинути, але повернутись неможливо. Вчителів які викладають на окуповани тереторіх оголосити посібниками терористів. Керівників підприємст які там ще працюють також.

Link to comment
Share on other sites

Хули там выдумывать?

Когда гитлер оккупировал наши территории, как тов. стален, ебать его в дышло, выплачивал пенсии и осуществлял снабжение жителей?

Все придумано до нас  B-)

Link to comment
Share on other sites

Вопрос поставлен слишком широко, я бы сказал... Но.

 

1. Любыми правдами и неправдами создать Конституционное большинство в новой Раде.

 

2. Первично этим большинством принять ряд законов которые бы сожгли за его участниками мосты не оставив пути к отсиуплению, как то - лишение депутатов всех уровней неприкосновенности, закон о импичменте президента, закон о ограничении избирательного права, закон о новом принципе формирования ВС.

 

3. О последних подробнее. Службу в армии сделать сроком 1 год и отменить нахрен призыв. Только на добровольной основе не взирая на пол. В случае невозможности прохождения службы по состоянию здоровья - альтернативная служба. Лицо достигшее 18 лет и непрошедшее службу в той или иной форме автоматически теряет право избирать и быть избранным, а так же занимать какие либо должности на гос. службе. Лица, достигшие 70 лет теряют право избирать - по возрастному цензу.

 

4. Создание отдельной силовой структуры направленность которой будет - зачистка от коррупционеров, некомпетентов, предателей - силовые структуры МВД, Прокуратуру, Суды. параллельно - принятие закона о контроле расходов гос. служащих и членов их семей. а так же тотальной проверке последних на предмет соответствия расходов доходам. Сам процесс возложить опять таки на новую структуру. В случае невозможности чиновника пояснить источники дохода на те или иные расходы - автоматическое увольнение с лишением всех льгот, а так же выслуги лет, пожизненный запрет на право быть избранным и на занятие постов на гос. службе.

 

5. Принять приоритетными направлениями финансирование ВПК, принять новую военную доктрину, которая бы соответствовала нынешним реалиям. Публично заявить на уровне ООН о том что поскольку гаранты целостности Украины - подписанты Будапештского меморандума не смогли реализовать свои гарантии - Украина считает себя в праве восстановить ЯО без дополнительного информирования об этом кого либо.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

вже піздно завод з Луганська вкрали кацапи, зі Сніжного дорогий завод вкрали, треба евакуювати важливі виробництва в центр та на захід, не тільки військові але й інші заводи, більшовики з гіршою організацією залізничного руху змогли вивезти заводи на Урал, в Україні тепер краща мережа та можливості залізниці, треба вивозити склади з Артемовська, з Соледару. 

 

Склади Госрезерву що не було вкрадено треба вивозити з Донбасу (вкрали і свої і кацапи, так що на складах не тільки металу вже нема, але й банально тушонки  В Горловке вооруженные боевики захватили и грабят стратегический объект Госрезерва Украины http://censor.net.ua/news/293174/v_gorlovke_voorujennye_boeviki_zahvatili_i_grabyat_strategicheskiyi_obekt_gosrezerva_ukrainy). 

 

 

Треба психічно здоровим громадянам України, що пройдуть певний іспит роздавати (НЕ ПРОДАВАТИ!!) зброю зі складів, хоча б старі СКС та Нагани.

На армейских складах Украины хранится уникальное оружие

http://www.segodnya.ua/ukraine/na-armejckikh-ckladakh-ukrainy-khranitcja-unikalnoe-oruzhie.html

 

Щоб коли вороги прийдуть  до села, щоб вони не вбивали чоловіків через катування та не знущалися над жінками, а отримали кулю у лоба.

 

Кожен населений пункт повинен мати коменданта та створити ополчення для захисту конкретного села або міста, а не так як зараз загони територіальної оборони злочинним шляхом посилають в АТО, коли вони добровольці збиралися лише для захисту свого міста. 

 

В АТО повинні брати участь лише досвічені військові на добрій зарплатні, щоб не було непідпорядкування приказам як вже має місце серед добровольців.

 

- Всі підриємства, що мають стратегічну вагу потрібно націоналізувати (щоб гроші від прибутку йшли не на маєтки у Лондоні а на БТР нові) не дивлячись на гЕйС, вони були вкрадені у держави за копійки. ДТЕК, Укртелеком, Укрнафта перші повинні бути націоналізовані як стратегічні підприємства у військовий час.

Змінено користувачем Provokator
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Насамперед журналістам, показати народу можливість сучасних військових технологій, це було б корисно подивитися і генаралітету, який у всі часи готується до минулої війни

Link to comment
Share on other sites

Не буду тратить время на комментирование бредятины, которую некоторые привели выше. Скажу что, все  уже придумано до нас и нехер изобретать велосипед.

 

1. Реформа армии - втыкаем опыт Грузии, где выгнали всех совков из Генштаба, поставили молодых офицеров, отличившихся в боях, наняли иностранных военных советников в помощь министру:

http://nvua.net/opinion/korchilava/Nuzhna-li-Ukraine-reforma-armii--11142.html

http://aljans.by/news/world/voyennaya-ryeforma-v-hruzii-shipy-i-rozy

 

А что у нас было? - Гелетей и его "советник" Данилюк, о я ипу....

 

2. Реформа судебной системы. Тоже не надо ничего выдумывать,  есть необходимый пакет законов который требуется принять для обеспечения стандартов ЕС, в рамках ассоциации.

http://pravo.ua/news.php?id=0044746

 

У нас же Порох создает целый Совет который будет "разрабатывать"  судебную реформу. Лучший способ не делать то, чего не хочешь - поручить это разнообразным "советам" и прочей бюрократии...

 

3. Конституционная реформа, тоже самое - есть требования ЕС, что должно быть изменено с учетом  замечаний Венецианской комиссии. Кстати сюда входит и отмена неприкосновенности и прочее Но что делает Порох? -  вносит куеву хучу  предложений по изменениям, от которых Венецианская комиссия охреневает....

 

Короче, ощущение такое, что у нас все что нужно сделать для развития страны  либо сознательно извращается с ног на голову, или же  поручается к выполнению редкостным долбоебам для того, чтобы в конечном итоге канализировать процесс и не обидеть "любих друзів"

 

А отключение света  и газа в Лугандоне и Крыму - это уже  локальные частности, которые осуществлятся само собой, если начнется наконец-то хоть какое-то движение. На самом деле ведь не в этом проблема.

 

ПыСы: Ну и вот недавно узнал про одного знакомого чиновничка, который был "запачкан" по самое не могу, прошел "люстрационную проверку" и ...пошел на повышение. Полный абзац, господа.

Змінено користувачем Сорока
  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Не буду тратить время на комментирование бредятины, которую некоторые привели выше. Скажу что, все  уже придумано до нас и нехер изобретать велосипед.

 

1. Реформа армии - втыкаем опыт Грузии, где выгнали всех совков из Генштаба, поставили молодых офицеров, отличившихся в боях, наняли иностранных военных советников в помощь министру:

http://nvua.net/opinion/korchilava/Nuzhna-li-Ukraine-reforma-armii--11142.html

http://aljans.by/news/world/voyennaya-ryeforma-v-hruzii-shipy-i-rozy

 

А что у нас было? - Гелетей и его "советник" Данилюк, о я ипу....

 

2. Реформа судебной системы. Тоже не надо ничего выдумывать,  есть необходимый пакет законов который требуется принять для обеспечения стандартов ЕС, в рамках ассоциации.

http://pravo.ua/news.php?id=0044746

 

У нас же Порох создает целый Совет который будет "разрабатывать"  судебную реформу. Лучший способ не делать то, чего не хочешь - поручить это разнообразным "советам" и прочей бюрократии...

 

3. Конституционная реформа, тоже самое - есть требования ЕС, что должно быть изменено с учетом  замечаний Венецианской комиссии. Кстати сюда входит и отмена неприкосновенности и прочее Но что делает Порох? -  вносит куеву хучу  предложений по изменениям, от которых Венецианская комиссия охреневает....

 

Короче, ощущение такое, что у нас все что нужно сделать для развития страны  либо сознательно извращается с ног на голову, или же  поручается к выполнению редкостным долбоебам для того, чтобы в конечном итоге канализировать процесс и не обидеть "любих друзів"

 

А отключение света  и газа в Лугандоне и Крыму - это уже  локальные частности, которые осуществлятся само собой, если начнется наконец-то хоть какое-то движение. На самом деле ведь не в этом проблема.

додам

 

4. Національна антикорупційна програма. Доведення антикорупційного органу до стану реально діючого, який розпочинає та веде впровадження без санкції суда, аж до затримання (можливо за підтримки силовиків). 

 

5. Підняття ВПК. Нарощування виробництва озброєнь (все для фронту - все для перемоги). З одного боку - це так необхідні озброєння, а з іншого - занятість населення, підтримка економіки (внутрішнього виробництва).

 

6. Субсидіювання внутрішнього виробництва. Як тут сказали (все придумали до нас). В першу чергу будівництво, оскільки тут можливо довести все до майже 100-відсоткового внутрішнього виробництва та внутрішнього споживання. Вже є обкатані житлові програми. В рамках цих програм залучаються великі кошти населення на запуск внутрішнього виробництва заради внутрішнього ж споживання. Тобто розкручується внутрішня економіка. Задля цього можно навіть здійснювати керовану емісію (для запуску субсидіювальних будівельних житлових програм).

Link to comment
Share on other sites

додам

 

4. Національна антикорупційна програма. Доведення антикорупційного органу до стану реально діючого, який розпочинає та веде впровадження без санкції суда, аж до затримання (можливо за підтримки силовиків). 

 

5. Підняття ВПК. Нарощування виробництва озброєнь (все для фронту - все для перемоги). З одного боку - це так необхідні озброєння, а з іншого - занятість населення, підтримка економіки (внутрішнього виробництва).

 

6. Субсидіювання внутрішнього виробництва. Як тут сказали (все придумали до нас). В першу чергу будівництво, оскільки тут можливо довести все до майже 100-відсоткового внутрішнього виробництва та внутрішнього споживання. Вже є обкатані житлові програми. В рамках цих програм залучаються великі кошти населення на запуск внутрішнього виробництва заради внутрішнього ж споживання. Тобто розкручується внутрішня економіка. Задля цього можно навіть здійснювати керовану емісію (для запуску субсидіювальних будівельних житлових програм).

 

Это все уже частные производные от того, что я написал выше. Не будет нормальной судебной реформы - до звезды любая антикоррупционная программа. Не будет реформы армии - до звезды все наращивания вооружений. И так далее по остальным пунктам.

Змінено користувачем Сорока
Link to comment
Share on other sites

Это все уже частные производные от того, что я написал выше. Не будет нормальной судебной реформы - до звезды любая антикоррупционная программа. Не будет реформы армии - до звезды все наращивания вооружений. И так далее по остальным пунктам.

 

По пункту 4) - погоджуюсь.

По пунктах 5) та 6) - ні. ЇХ можна об'єднати в один пункт, як складові великої антикризовї економічної політики. Спрямовані вони перш за все на підняття економіки. Просто ці пункти є багатосторонніми. По ВПК - так, стосується армії. По будівництву житла - має ще соціальне спрямування. А якщо говорити про реальний запуск молодіжної житлової програми, так тут буде ще й демографічний аспект.

Link to comment
Share on other sites

По пункту 4) - погоджуюсь.

По пунктах 5) та 6) - ні. ЇХ можна об'єднати в один пункт, як складові великої антикризовї економічної політики. Спрямовані вони перш за все на підняття економіки. Просто ці пункти є багатосторонніми. По ВПК - так, стосується армії. По будівництву житла - має ще соціальне спрямування. А якщо говорити про реальний запуск молодіжної житлової програми, так тут буде ще й демографічний аспект.

Для постройки жилья нету денег, забудьте. Да и по антикризисным мерам возможно, только когда придут в правительство профессионалы (похер откуда - наши или из-за бугра наймут) Но это возможно только после конституционной реформы, ликвидации неприкосновенности, квотного принципа распределения должностей. Короче, когда придут туда "серые мыши", а не политические хитрованы, "придумывающие схемы".  А по-поводу ВПК, для начала нужно признать  что у нас война а не АТО, и тогда можно начинать думать о "военных рельсах".  Я говорю, вы слишком широко замахиваетесь, в то время когда  у нас еще даже база для ваших предложений не сформирована.

Змінено користувачем Сорока
Link to comment
Share on other sites

и это верно. судей надо было люстрировать в первую очередь. судья должен избираться, а не назначаться.

Опять же. Все придумано до нас, например в Германии:

 

http://jurliga.ligazakon.ua/news/2012/2/17/57429.htm

Link to comment
Share on other sites

Для постройки жилья нету денег, забудьте. Да и по антикризисным мерам возможно, только когда придут в правительство профессионалы (похер откуда - наши или из-за бугра наймут) Но это возможно только после конституционной реформы, ликвидации неприкосновенности, квотного принципа распределения должностей. Короче, когда придут туда "серые мыши", а не политические хитрованы, "придумывающие схемы".  А по-поводу ВПК, для начала нужно признать  что у нас война а не АТО, и тогда можно начинать думать о "военных рельсах".  Я говорю, вы слишком широко замахиваетесь, в то время когда  у нас еще даже база для ваших предложений не сформирована.

Ну, тут ми з вами ризикуємо перейти до принципових дискусійних питань. Визнаю, я до кінця не розумію, як буде працювати економіка в умовах військового стану. Як уникнути гіперінфляції в умовах надвисоких військових витрат без зовнішніх фінансових вливань? Як утримати економіку від обвалу, фінансову систему при переході до ручного керування урядом? Та ще, як Ви самі визнали, коли в уряді "политические хитрованы, "придумывающие схемы"".

За один день керівництво не зміниться, навіть якщо розпочати все, що Ви пропонуєте.

Я пропоную свої заходи в умовах АТО (я не проти "військових рельсів" принципово, в мене просто наразі немає повного розуміння, як все працюватиме в цих умовах). А в умовах АТО (тобто формально в мирних умовах), треба щоби економіка працювала в ринкових умовах. Треба, щоби населення було зайнятим, а не сиділо на державних пособіях. Треба, щоби підприємства працювали та платили податки в бюджет та зарплати зайнятому у них населенню.

І тут питання: як розкрутити економіку в умовах великого зовнішнього боргу та дефіциту нових кредитів? Відповідь - внутрішні ресурси. Тобто - кошти населення, та емісійні кошти. Кошти населення мають залучатись добровільно за згодою самого населення (ми ж демократична, правова держава). Емісію треба робити виважено, під реальний обсяг виконаних робіт/вироблених товарів (інакше гіперінфляція, що потягне за собою економічні та соціальні наслідки).

Як це зробити? Лише масштабними державними програмами, які, як ви сказали, були вигадані наче той велосипед, на початку 20-го сторіччя. А це, ВПК, будівництво інфраструктури та житла. Під ВПК та інфраструктуру можна залучати кошти населення шляхом випуску облігацій, якихось інших паперів, граючи переважно на патріотичних почуттях населення. Але цього буде замало. Набагшато ефективніше гроші населення залучатимуться у придбання ними житла. Всі обкатані державні житлові програми влаштовані таким чином, що державі вони не те що нічого не коштують, вони навіть прибуткові з точки зору макроекономіки. Хоча, здавалося б, в бюджеті вони позначаються цілком конкретними сумами державних видатків.

Я міг би продовжувати ще довго. Але в нас з Вами, судячи з усього, трохи різне бачення старту дій влади, та послідовності (паралельності) запуску процесів. Тому далі в деталі не занурюватимусь.   

Link to comment
Share on other sites

 

 

Як уникнути гіперінфляції в умовах надвисоких військових витрат

Стоит все-таки различать просто печатание бабла и печатание бабла под военное производство.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Я пропоную свої заходи в умовах АТО (я не проти "військових рельсів" принципово, в мене просто наразі немає повного розуміння, як все працюватиме в цих умовах). А в умовах АТО (тобто формально в мирних умовах), треба щоби економіка працювала в ринкових умовах. Треба, щоби населення було зайнятим, а не сиділо на державних пособіях. Треба, щоби підприємства працювали та платили податки в бюджет та зарплати зайнятому у них населенню.

В "условиях АТО" любые средства будут априори неефективны. Потому что юридически это и не мир и не война, а по факту таки война. Экономика будет работать только тогда, когда сюда пойдут инвестиции и прочие вливания из-за рубежа, в "условиях АТО" никто сюда ничего вкладывать извне не будет. А у государства нашего тупо нет денег для обеспечения занятости населения, не переоценивайте  значение государственных пособий. Я все-таки в теме того, о чем говорю.

 

Стоит все-таки различать просто печатание бабла и печатание бабла под военное производство.

Правильно говоришь, правда зависит от того, какой вклад импортной составляющей в военном производстве, если  расходники нужно покупать за валюту, а курс  постоянно растет, ну ты понял....

Link to comment
Share on other sites

Стоит все-таки различать просто печатание бабла и печатание бабла под военное производство.

я ніде не кажу про простий друк бабла. Так, емітована грошова маса має відповідати обсягам виробництва. Але ризик в тому, що ВПК - це не продукт споживання. Емісія під ВПК створює певну інфляційну загрозу. Згадайте, навіть СРСР під час ВВ2 змушений був залучати кошти населення через облігації. А ще ж був лендліз. І економіка все одно працювала. Був грошовий обіг, були якісь внятні темпи інфляції тощо. 

Link to comment
Share on other sites

В "условиях АТО" любые средства будут априори неефективны. Потому что юридически это и не мир и не война, а по факту таки война. Экономика будет работать только тогда, когда сюда пойдут инвестиции и прочие вливания из-за рубежа, в "условиях АТО" никто сюда ничего вкладывать извне не будет. А у государства нашего тупо нет денег для обеспечения занятости населения, не переоценивайте  значение государственных пособий. Я все-таки в теме того, о чем говорю.

 

Не згоден. Це в умовах військового стану ніяких інвестицій не буде. В мовах АТО інвестиції також деж складне питання, але все одно можливе.

Щодо твердження "Экономика будет работать только тогда, когда сюда пойдут инвестиции и прочие вливания из-за рубежа". Згоден щодо інвестицій. Але не згоден, що вони мають бути лише з-за кордону. Знову ж таки, звернемося до досвіду, який отримали купа країн і в Америці, і в Європі в 20-30-х роках минулого сторіччя. Були внутрішні інвестиції урядів та населення у промисловість. НІхто ставку на зовнішні інвестиції не робив.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Але ризик в тому, що ВПК - це не продукт споживання

Но ВПК может стать локомотивом в других индустриях, завязанных на местные ресурсы и производство. Это и легкая промышленность (одежда, обувь, обмундирование), автомобильная, пищевая, электронная, металлургия. Это в конце концов рабочие места, зарплаты и налоги.

Link to comment
Share on other sites

Не згоден. Це в умовах військового стану ніяких інвестицій не буде. В мовах АТО інвестиції також деж складне питання, але все одно можливе.

Щодо твердження "Экономика будет работать только тогда, когда сюда пойдут инвестиции и прочие вливания из-за рубежа". 

Вы можете  не соглашаться, сколь угодно долго. Но факт остается фактом, в консалтинговом агентстве с которым я работаю, прекратили обслуживание подавляющего большинства фирм с иностранным капиталом - тупо закрываются и забирают отсюда бабло. О тех кто был завязан на Рашу я вообще молчу, приостанавливается  все (особенно в пищепроме) и тысячи людей выкидываются на улицу. .Серьезный  отечественный бизнес  тоже не хочет особо вкладываться, так как бежит за рубеж  вместе с баблом  при первой возможности, аж гай шумит. 

 

А вы тут теоритизирование разводите, если бы да кабы...да примеры из дремучего прошлого века приводите... 

Змінено користувачем Сорока
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Но ВПК может стать локомотивом в других индустриях, завязанных на местные ресурсы и производство. Это и легкая промышленность (одежда, обувь, обмундирование), автомобильная, пищевая, электронная, металлургия. Это в конце концов рабочие места, зарплаты и налоги.

Тут, згоден. Це фактор +. Але є й фактори -. Просто відпочатку емітуючи гроші під нарощування ВПК треба враховувати безліч моментів. Зокрема і ті, що описали Ви.

Link to comment
Share on other sites

Вы можете  не соглашаться, сколь угодно долго. Но факт остается фактом, в консалтинговом агентстве с которым я работаю, прекратили обслуживание подавляющего большинства фирм с иностранным капиталом - тупо закрываются и забирают отсюда бабло. О тех кто был завязан на Рашу я вообще молчу, приостанавливается  все (особенно в пищепроме) и тысячи людей выкидываются на улицу. .Серьезный  отечественный бизнес  тоже не хочет особо вкладываться, так как бежит за рубеж  вместе с баблом  при первой возможности, аж гай шумит. 

 

А вы тут теоритизирование разводите, если бы да кабы...да примеры из дремучего прошлого века приводите... 

 

Якраз це я не оспорюватиму. Ба, більше, я це сам знаю і підтверджую.

Я не згоден з тим, що Ви самі собі суперечите. В одному пості Ви кажете про необхідність військового стану. А в іншому - що, цитую "Экономика будет работать только тогда, когда сюда пойдут инвестиции и прочие вливания из-за рубежа".

Я сподіваюсь, ви ж не будете заперечувати, що якщо в умовах АТО інвестиції скорочуються, то в умовах військового стану вони скорочуватимуться не меньше.

 

PS щодо Ваших закидів про "да примеры из дремучего прошлого века приводите..". Я просто керувався в дискусії Вашим же прийомом. Процитую Ваші слова у цій же гілці "все  уже придумано до нас и нехер изобретать велосипед".

Link to comment
Share on other sites

Якраз це я не оспорюватиму. Ба, більше, я це сам знаю і підтверджую.

Я не згоден з тим, що Ви самі собі суперечите. В одному пості Ви кажете про необхідність військового стану. А в іншому - що, цитую "Экономика будет работать только тогда, когда сюда пойдут инвестиции и прочие вливания из-за рубежа".

 

Потому что военное положение однозначно дает определение ситуации и дает возможность понять, что у нас в конце то концов происходит, а не так как сейчас. Страшно не военное положение как таковое, страшна неопределенность и подвешенное состояние. Будет военное положение - придут инвестиции из определенных категорий. А так у нас один черт все валится.

 

PS щодо Ваших закидів про "да примеры из дремучего прошлого века приводите..". Я просто керувався в дискусії Вашим же прийомом. Процитую Ваші слова у цій же гілці "все  уже придумано до нас и нехер изобретать велосипед".

Э нет, уважаемый, я приводил не эфемерные примеры начала века, а совсем недавнего опыта других стран, не передергивайте

Змінено користувачем Сорока
Link to comment
Share on other sites

Щоб ви зробили на місці теперишньої влади на цей час (про втрату часу майже рік, за який можна було зміцнити оборону, провести реформи або вибити террористів коли вони з калашами ходили вже піздно розмірковувати).

 

Наприклад, я би відключив мобільний зв'язок і інтернет (ще не піздно навіть, якщо це вже незалезна держава ДНР сервери в Україні ще залишилися), або видав військовим особливі картки, а всі інші картки щоб не працювали, щоб "террористи" не могли між собою перемовлятися.

 

Що б ви запропонували? 

Ви хто? З кабіненту міністрів чи може з ВР чи з АП? А може ,ой вей,сам пеця? бо в іншому випадку-ви просто пустобріх і займаєтеся будовою повітряних замків.такий собі самозадовільний процес,у народі називаємий мастурбацією з політнахилом........Краще обговорюйте РЕАЛЬНІ події.які відбулися.Робіть аналіз.А не займайтеся єрундою перед зеркалом в шапці наполеона. B-)  B-)

Link to comment
Share on other sites

 

А вы тут теоритизирование разводите, если бы да кабы...да примеры из дремучего прошлого века приводите... 

Ось з цим повністю згоден.Скільки тут готових "поработать".але одна проблема-не беруть чогось :) (зараз почнуть кидатися-а  тобі то до чого.маємо право)......Як у нас народ любить відчути себе хоч на секунду вершителем.а не виконавцем.МСпустіться на землю і перестаньте городити (часом добрі часом реальнго тупі) напролеонівські плани.Бо життя їм-до слідуючого посту і все.булька.ІМНО

Link to comment
Share on other sites

Потому что военное положение однозначно дает определение ситуации и дает возможность понять, что у нас в конце то концов происходит, а не так как сейчас. Страшно не военное положение как таковое, страшна неопределенность и подвешенное состояние. Будет военное положение - придут инвестиции из определенных категорий. А так у нас один черт все валится.

 

Отут я не збагну, які інвестиції можуть надійти. Наведить приклад, будь ласка. Бо мені на ум приходять лише інвестиції наркоторговців та чорних торговців зброєю. Ще згадались виробники зброї, як от шведи. Але вони, наскільки я розумію, висловлюють готовність інвестувати в умовах АТО.

 

Э нет, уважаемый, я приводил не эфемерные примеры начала века, а совсем недавнего опыта других стран, не передергивайте

Ну так Ви одразу обозначили б якось, що в якості аргументу підходять лише велосипеди, винайдені в 21-му сторіччі. То я б старі велосипеди не згадував би.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...