Перейти до змісту

3% с богачей


Dika

Recommended Posts

Проект одноразового декларирования доходов: 3% свыше 200т.грн или положить деньги на год в банк.

 

 

«Підрозділ 92.  Особливості одноразового декларування коштів, майна та валютних цінностей

1. Для цілей цього підрозділу застосовуються терміни:

одноразове декларування – особливий порядок декларування фізичними особами коштів, майна та валютних цінностей;

об’єкти одноразового декларування – кошти у національній та іноземній валюті як у готівковій так і безготівковій формі; банківські метали та інші валютні цінності; цінні папери; рухоме та нерухоме майно; частки (паї) у майні юридичних осіб, в тому числі частки (паї) у майні юридичних осіб або фінансові інструменти, належні чи передані в управління іншій особі, стосовно яких особа є вигодоодержувачем, інші майнові (речові) та немайнові права, які можуть бути об’єктом комерційних операцій; доходи та майно, з яких не були сплачені податки і збори до бюджетів та/або які не були задекларовані в порушення законодавства з питань оподаткування, валютного регулювання, а також сума неповернутих (виданих, отриманих) позик (кредитів) або інших боргових зобов’язань особи за укладеним нею цивільно-правовим договором тощо;

суб’єкти одноразового декларування – фізичні особи - резиденти, які відповідно до цього Кодексу є платниками податків та зборів.

2. Для одноразового декларування коштів, майна та валютних цінностей за цим підрозділом суб’єкти декларування мають право подати до контролюючого органу за місцем своєї податкової адреси разову декларацію про кошти, майно та валютні цінності (далі – разова декларація) із зазначенням об’єктів декларування.

Суб`єкт декларування звільняється від необхідності зазначення в декларації інформації про джерела походження об`єктів декларування, але на вимогу контролюючих органів має документально підтвердити наявність коштів у національній та іноземній валюті, цінних паперів, часток (паїв) у майні юридичних осіб, інших майнових (речових) прав, рухомого та нерухомого майна зазначених у разовій декларації.

Оригінали зазначених у абзаці другому цього пункту документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого цим Кодексом.

Разова декларація подається суб’єктом декларування в порядку встановленому розділом ІІ цього Кодексу.

У разі коли суб’єкт декларування протягом періоду декларування визнав за необхідне подати додаткову інформацію про об’єкти декларування та здійснити відповідне їх декларування, він подає нову разову декларацію з внесенням до неї відомостей з урахуванням раніше поданої інформації.

Форма разової декларації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

У разовій декларації зазначаються загальні відомості про суб’єкта декларування, достатні для його ідентифікації  (прізвище, ім’я по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, реєстраційні дані паспорта або іншого документа, що посвідчує особу), перелік об’єктів декларування із зазначенням їх індивідуальних ознак (за наявності), місцезнаходження, найменування та реквізитів документів, що засвідчують право власності на об’єкт декларування (за наявності).

Відомості відображені у разовій декларації використовуються контролюючими органами при визначенні зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб із застосуванням методу контролю за витратами та доходами платників податків-фізичних осіб.

У разі неподання разової декларації для визначення зобов’язань по податку на доходи фізичних осіб із застосуванням методу контролю за витратами та доходами в майбутніх періодах задекларованими вважаються вартість активів платника податків - фізичної особи у розмірі 200 тисяч гривень та вартість інших активів, які зареєстровані у встановленому законодавством порядку станом на 1 січня 2015 року.

При цьому наявні та не задекларовані об’єкти декларування не враховуються в подальшому при застосуванні методу контролю за витратами та доходами.

3. Декларування готівкових коштів.

У разі коли декларуються кошти у вигляді готівки у сумі понад 200 тисяч гривень, такі кошти з метою їх декларування суб’єкт декларування вносить на рахунки банківських установ в Україні до дня подання разової декларації, крім коштів, які перебувають на рахунках банківських установ за межами України, та повинен зберігати на цих рахунках не менше одного року безперервно. У разі порушення строків перебування таких коштів на рахунках банківських установ в Україні, суб’єкт декларування протягом місяця з дня зняття коштів з банківських рахунків повинен сплатити до бюджету 3 відсотки від знятої суми.

У разі декларування готівки у сумі понад 200 тисяч гривень без внесення на рахунки банківських установ в Україні, суб’єкт декларування протягом місяця з дня завершення терміну здійснення разового декларування повинен сплатити до бюджету 3 відсотки від задекларованої суми.

4. Державні гарантії суб’єктам одноразового декларування.

Суб’єкту одноразового декларування, який подав згідно з цим підрозділом відповідну разову декларацію, держава гарантує, що проти нього не порушуватиметься кримінальна справа, не розпочинатиметься провадження у справі про адміністративне правопорушення з підстав порушення податкового чи іншого законодавства у зв’язку з одержанням задекларованих об’єктів декларування.

Суб’єктам, які подали разову декларацію, держава також гарантує:

звільнення від обов’язку щодо надання інформації про джерела одержання задекларованих об’єктів декларування;

збереження відповідними державними органами та їх посадовими особами таємниці щодо суб’єктів декларування та іншої інформації, що міститься в разовій декларації;

не порушення питання про притягнення до юридичної відповідальності щодо об’єктів декларування, одержаних до подання разової декларації, за винятком коштів, майна, інших майнових (речових) та немайнових прав, отриманих внаслідок здійснення правопорушень та які відповідно до цього підрозділу не є об’єктами разового декларування.

Вчинені до вступу в силу цього підрозділу правочини щодо майна, яке є об’єктом разового декларування (включаючи його приватизацію), не можуть бути визнані недійсними за винятком випадків, коли таке майно не є об’єктом декларування.

Зазначення у разовій декларації відомостей про об’єкти декларування без відповідних правовстановлюючих документів не засвідчує право власності суб’єкта декларування на такі об’єкти.

Задекларовані у встановленому цим підрозділом порядку активи є такими, що отримані законним шляхом з дня, наступного за днем подання разової декларації.

Суб’єкт разового декларування відповідно до Конституції та законів України може без будь-яких обмежень користуватись своїм непорушним правом володіти, користуватись і розпоряджатись задекларованими об’єктами власності.

Розголошення інформації про осіб, які подали разову декларацію, та іншої інформації, що міститься у разовій декларації, а також використання такої інформації на свою користь чи на користь третіх осіб, тягне за собою відповідальність згідно із законами України.

У випадку, якщо об’єкт декларування знаходиться у співвласності більше ніж двох осіб, проте разова декларація була подана не усіма з них, то передбачені цим підрозділом державні гарантії поширюються лише на тих суб’єктів декларування, які подали разову декларацію.

5. Термін здійснення разового декларування розпочинається з 1 січня 2015 року і закінчується 31 жовтня 2015 року.

Протягом терміну здійснення разового декларування суб’єкт декларування або уповноважена ним в установленому порядку особа, або його законний представник здійснюють декларування об'єктів декларування відповідно до цього підрозділу»;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Єта шо, ани тєпєрь будут по матрацам пробівать?

Добровольно:

У разі декларування готівки у сумі понад 200 тисяч гривень без внесення на рахунки банківських установ в Україні, суб’єкт декларування протягом місяця з дня завершення терміну здійснення разового декларування повинен сплатити до бюджету 3 відсотки від задекларованої суми.

Link to comment
Share on other sites

Добровольно:

У разі декларування готівки у сумі понад 200 тисяч гривень без внесення на рахунки банківських установ в Україні, суб’єкт декларування протягом місяця з дня завершення терміну здійснення разового декларування повинен сплатити до бюджету 3 відсотки від задекларованої суми.

 

Нє задєкларіровал, нє сплатил - матрац к осмотру, нє?

Link to comment
Share on other sites

 

 


С хози походу 100% драть надо

 

Ты той, ты с бычков своих 100 дери....


шото он возбУжден, как уголовное дело

 

С каких ето делов я возбужден? Я спокоен и умиротворен....

Link to comment
Share on other sites

С февраля 2015 года операции с наличкой свыше 150 тыс. грн. попадают под финмониторинг

http://chp.com.ua/all-news/item/31597-s-fevralya-2015-goda-operatsii-s-nalichkoy-svyishe-150-tyis-grn-popadayut-pod-finmonitoring

 

Восьмого ноября был официально опубликован Закон «О предотвращении и противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения».

Действие документа распространяется на граждан Украины, иностранцев и лиц без гражданства, физлиц-предпринимателей, а также на юрлиц и их обособленные подразделения, которые осуществляют финансовые операции.

Финансовая операция подлежит обязательному финансовому мониторингу, если сумма по такой операции в гривне или эквиваленте в валюте равна или превышает 150 тыс. грн. Для субъектов хозяйствования в сфере азартных игр такой порог равен 30 тыс. грн.

Законом определен ряд признаков, по которым операция может попасть под финмониторинг. К ним, в частности, отнесены:

финансовые операции с наличными (внесение, перечисление, получение денежных средств);
осуществление расчета по финансовой операции в наличной форме;
перевод средств за границу по внешнеэкономическим договорам (контрактам). Исключение составляют переводы по договорам (контрактам), которые предусматривают фактический импорт товаров в Украину.

Закон определяет существенную ответственность для физических и юридических лиц за нарушение его норм.

Так, нарушение требований относительно идентификации, верификации, изучения клиентов (лиц) в установленных случаях чревато штрафом до 8 500 грн.

За непредоставление, несвоевременное предоставление, нарушение порядка предоставления или предоставление недостоверной информации в случаях, предусмотренных законодательством, штраф составит до 34 тыс. грн.

Закон от 14.10.2014 г. № 1702-VII вступит в силу через девяноста дней после его обнародования, то есть седьмого февраля 2015 года.

 

Змінено користувачем Dika
Link to comment
Share on other sites

Добровольно:

У разі декларування готівки у сумі понад 200 тисяч гривень без внесення на рахунки банківських установ в Україні, суб’єкт декларування протягом місяця з дня завершення терміну здійснення разового декларування повинен сплатити до бюджету 3 відсотки від задекларованої суми.

а я кщо не готівка? :pleasant:

Link to comment
Share on other sites

Классная кромбинация!

Послание по факту звучит так:

"Кто бы сколько миллионов ни накрал, может легализовать всего за 3% суммы.

А вы, там, внизу, будете платить 13-15% со всех своих копеек. Нефиг вас баловать.

Вы никто и звать вас никак.

Вас вообще нет.

И голоса вам никто не давал."

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Шось я не все розумію, хто пояснить?

 

Шо має робити бабка, яка ціле життя торгувала сємєчькамі, сплачувала єдиний податок і пенсійний і так вот наскладала міліон?

 

Покласти на рахунок в гривні і через рік зняти? (бугага)

А якшо не кладе на рахунок, то заплатити 3%? (бугага)

А якшо не декларує, то при виявленні бабла чи витратах - 30%? (гигиги)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

С прошліх периодов откладівал. Хуй докажут что не так. Плюс подарки деньгами от папі-мамі.

пздц виходить якщо я за 20 років заробив якусь сумму я ще й винен цим підарасам щось якщо захочу її витратити :fp1:

Змінено користувачем Ukraine
Link to comment
Share on other sites

Классная кромбинация!

Послание по факту звучит так:

"Кто бы сколько миллионов ни накрал, может легализовать всего за 3% суммы.

А вы, там, внизу, будете платить 13-15% со всех своих копеек. Нефиг вас баловать.

Вы никто и звать вас никак.

Вас вообще нет.

И голоса вам никто не давал."

 

Это, возвращаясь к напечатанному... может, понимаешь, что за хрень у нас случилась год назад, под названием (твоим) "слабая оппозиция"?

Link to comment
Share on other sites

Шось я не все розумію, хто пояснить?

 

Шо має робити бабка, яка ціле життя торгувала сємєчькамі, сплачувала єдиний податок і пенсійний і так вот наскладала міліон?

 

Покласти на рахунок в гривні і через рік зняти? (бугага)

А якшо не кладе на рахунок, то заплатити 3%? (бугага)

А якшо не декларує, то при виявленні бабла чи витратах - 30%? (гигиги)

 

субъектов хозяйствования это не касается (единый налог и тэдэ)...

До манюпаса добрались - стригут...

Link to comment
Share on other sites

Податкова реформа: як українцям жити по-новому

http://www.theinsider.ua/business/podatkova-reforma-yak-ukrayintsyam-zhiti-po-novomu/

 

 

Кабінет Міністрів вніс на розгляд Верховної Ради зміни до Податкового кодексу. На його основі будуть приймати Державний бюджет на 2015 рік.

Законопроект передбачає чимало кардинальних змін, які торкнуться гаманців громадян. Наприклад, вводиться податок на будь-яке житло, купівлю валюти, потужні автомобілі, продовжується дія військового податку. Також оподатковуватимуться пенсії, які перевищують три мінімальні зарплати (1218 гривень).

Однак найбільш кардинальні зміни передбачаються в декларуванні доходів громадян. У разі прийняття змін до ПК фіскали контролюватимуть витрати громадян шляхом обмеження готівкових розрахунків. Перевищення витрат над доходами обкладатиметься податком у 30%.

INSIDER відібрав із 200 сторінок "податкової реформи" найважливіші зміни, яких варто очікувати наступного року.   

Тотальний контроль

Вводиться декларування доходів фізичними особами. З січня по листопад 2015 року всі громадяни повинні будуть подати так звану "нульову" декларацію. В ній потрібно вказати всі доходи, в тому числі отримані незаконним шляхом: готівкові гроші, заощадження, банківські метали, рухоме та нерухоме майно, цінні папери, частки/паї в юридичних особах.

Якщо фізична особа не задекларує доходи, то податкова автоматично вважатиме, що вартість активів платника податків становить 200 тис. грн. При цьому наявні кошти й активи вже не враховуватимуться фіскалами.

Якщо українець задекларує більш ніж 200 тис. грн готівкою, то ці кошти мають бути внесені на рахунок у банк до дня декларування і зберігатися там протягом року. У разі дострокового знаття цих коштів платник податків зобов’язаний буде сплатити державі 3% від їх вартості. І так само доведеться сплатити 3%, якщо задекларована сума - понад 200 тис. грн не буде покладена в банк.  

Декларування доходів громадян вводиться для контролю за їхніми витратами. Податкова може перевірити доходи та витрати платника податків, якщо вартість його активів перевищує задекларовану/документально підтверджену суму доходів у розмірі 40 мінімальних зарплат  (48720 грн).

Перевірка також може бути, якщо обсяг витрат фізособи на 40 "мінімалок" перевищить суму задекларованих.

При визначенні джерел походження коштів, використаних для здійснення витрат, податкова буде враховувати доходи інших членів родини, або осіб, що спільно проживають із платником податків.

Рішення про проведення перевірки за витратами та доходами платника податків прийматиме керівник або його заступник місцевої податкової. У такому рішенні обов’язково мають вказуватися обставини для здійснення документальної перевірки.

Якщо фіскали виявлять перевищення витрат громадянина над обсягом його доходів, то таким чином буде визначена база для оподаткування, яка дорівнює різниці перевищення витрат над доходами (враховуються і заощадження, вказані в "нульовій" декларації).

Далі платнику податків буде надіслано податкове повідомлення про сплату суми податку, який дорівнюватиме 30% встановленої бази оподаткування (різниця між витратами та задекларованими/документально підтвердженими доходами).

При цьому держава гарантує амністію всім декларантам. Тобто проти платників податків не будуть порушувати кримінальні справи через придбанні активи та майно за кошти, отримані незаконним/напівзаконним шляхом. Крім того, держава не вимагатиме доводити джерела походження активів, вказаних у "нульовій" декларації.

У прикінцевих положеннях змін до ПК вказано, що неподання/несвоєчасне подання громадянином декларації про доходи або перекручування даних у ній тягне за собою попередження або штраф від 3 до 8 неоподаткованих мінімумів (17 грн – неоподаткований мінімум).

Для контролю витрат фізичних осіб у Податковому кодексі встановлюється граничний розмір готівкових розрахунків. Так розрахунок у готівці протягом дня між фізобою і підприємством не може перевищувати 15 мінімальних зарплат (18270 грн). Такі ж обмеження встановлені між фізособами за договорами купівлі-продажу та підприємствами.

Від автомобілів до пенсій

Так звана реформа податкового законодавства збільшує ставку податку на доходи фізичних осіб. Це той податок, що громадяни сплачують щомісяця зі своєї офіційної зарплатні в розмірі 15% або 17% - якщо місячний дохід перевищує 12,8 тис. грн.

Відтепер працівник сплачуватиме 15% від місячного доходу, який не повинен перевищувати 12180 грн. Якщо сума доходу буде більшою, то ставка зросте до 20% (зі суми перевищення).

Ставку податку з доходів, отриманих від процентів, дивідендів або роялті підвищать із 15% до 20%.

Крім того, пропонують підвищити до 2% збір до Пенсійного фонду за купівлю готівкової валюти населенням. Безготівкова купівля валюти не обкладатиметься збором.

Пенсії, що перевищують 3654 гривні на місяць, обкладуть податком за ставкою 15% (податок збиратимуть із перевищення). Раніше ця норма стосувалася пенсій від 10 тис. гривень.

Військовий податок у розмірі 1,5% із зарплат українців буде продовжено ще на рік. Його було введено 31 липня 2014 року і передбачалося, що діятиме до кінця поточного року.

Вводиться податок на потужні автомобілі. Так, відповідно до законопроекту, за автомобіль віком до 5 років та об’ємом двигуна 2,5 тис. см3 для дизельних (3 тис. см3 – для бензинових) доведеться щороку платити в бюджет 25 тис. грн податку.

За "хрущовку" заплати 1000 грн

Змінами до Податкового кодексу вводиться оподаткування нерухомості, незалежно від площі об’єкта. Як відомо, сьогодні квартири до 120 кв м і будинки до 250 кв м не оподатковуються.

Чинним законодавством оподатковувалася житлова нерухомість. Змінами вводиться оподаткування нежитлової нерухомості.  

Ставка податку на нерухомість встановлюється в розмірі 2% мінімальної заробітної плати (1218 грн) за 1 кв. м площі. Умовно кажучи, в рік за один "квадрат" доведеться заплатити приблизно 24 грн. Якщо у вас "хрущовка" на 40 "квадратів", то розмір податку становитиме майже тисячу гривень. У разі якщо ви проживаєте в сільській місцевості в будинку 100 кв. м, то в рік доведеться платити 2,5 тис. грн. Не зрозуміло, чи підпадатимуть під оподаткування господарські будівлі в сільській місцевості.

Цей податок належить до місцевих, тому пільги на його сплату встановлюватиме місцева влада на основі майнового стану та рівня доходів платника податків. Тобто місцеві чиновники на власний розсуд визначатимуть розмір пільги і їх отримувача.

Податком на нерухомість також обкладається вся комерційна нерухомість.

 

Link to comment
Share on other sites

А я б брав 100%. З любої суми вище за $100,000 на рік. Любій нормальній людині мусить вистачити. А жадних підарасів к ногтю!

;o Це ти про себе? Ідеш в розріз з політикобю партії круза і інших охоронців великих мішків та і проти демів теж.Зрадник "робочого класу" розумієш :fp1: Сосіяляст і комі в одной склянці.Слав тобі аплодує :)

Link to comment
Share on other sites

Классная кромбинация!

Послание по факту звучит так:

"Кто бы сколько миллионов ни накрал, может легализовать всего за 3% суммы.

А вы, там, внизу, будете платить 13-15% со всех своих копеек. Нефиг вас баловать.

Вы никто и звать вас никак.

Вас вообще нет.

И голоса вам никто не давал."

угу...

сене бабки нужны сильно...

Link to comment
Share on other sites

 У разі дострокового знаття цих коштів платник податків зобов’язаний буде сплатити державі 3% від їх вартості

 

 

какое это имеет отношение к нулевой декларации? 

Link to comment
Share on other sites

 У разі дострокового знаття цих коштів платник податків зобов’язаний буде сплатити державі 3% від їх вартості

 

 

какое это имеет отношение к нулевой декларации? 

Я так понимаю, это чтобы не клали по 100500 отмечали в декларации наличие, снимали и давали их следующему. Т.е. отмыть деньги на будущее.

Плюс способ банки поддержать.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...