Перейти до змісту

Тимошенко про офшори


DiDUS

Recommended Posts

Хрен с ними с офшорами. А чегой-то Ладимировна не зовет нарот ил хотя бы свой партаппарат на акции протеста? Он отопление и хот вотер с мая на 80% подорожають. Тоже боится шта Путлер нападьот? :D

Link to comment
Share on other sites

Хрен с ними с офшорами. А чегой-то Ладимировна не зовет нарот ил хотя бы свой партаппарат на акции протеста? Он отопление и хот вотер с мая на 80% подорожають. Тоже боится шта Путлер нападьот? :D

В Гамерику?  :pleasant:

Link to comment
Share on other sites

Якби ти  подивився відео, то там і про тарифи теж... 

 

Там ее трындеж, который слышен с прошлого года... вона вже в коале тарифы снизила, теперь с тем же успехом будет это делать якобы в аппазыции :tu:

 

А с 1 - го мая тюк-тюк - платите граждане B-)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

дело Лазаренко началось в 1999 г. Тимошенко первый раз премьером стала в...

вопрос в зал! - и в  каком? :pleasant:

 

и так далее в этой брехне от курячего соколова

Змінено користувачем costashu
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Хрен с ними с офшорами. А чегой-то Ладимировна не зовет нарот ил хотя бы свой партаппарат на акции протеста? Он отопление и хот вотер с мая на 80% подорожають. Тоже боится шта Путлер нападьот? :D

 

не, в предложенном ТС видео как раз про тарифы весьма жестко

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

70af0b6d531fa799d06e6824b06347c8.png

20c873fe7e81d182f5f50088ae10e5b7.png

 

 

13102667_1304767379575025_35154607877099

 

да да да

Курячий и Южанина очень конструктивны - чтоб ничего не менять. И выйдет такая же бесполезная и бессмысленная херня как и с "конструктивным" новым налоговым законодательством - толку НОЛЬ

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Схоже ці пєтушарні експерти прочитали тільки 1 сторінку законопроекту.

Бо там дійсно терміни...

 

А далі трохи інше...

 

Читаємо...

 

. У статті 9:

 

а) частину 9.1.7 підпункту 9.1  викласти у такій редакції:

«9.1.7. мито, державне мито (включаючи офшорне мито), судовий збір»;

 

б) підпункт 9.2 викласти у такій редакції:

«9.2. Відносини, пов’язані з установленням та справлянням мита, регулюються Митним кодексом України з урахуванням Закону України «Про митний тариф України» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 20-21, ст.740) та цього Кодексу.

Відносини, пов’язані з установленням та справлянням державного мита (у тому числі офшорного мита) та судового збору регулюються законами України з таких питань, з урахуванням норм цього Кодексу».  

 

5. Пункт 10.3 статті 10 доповнити таким реченням:

«Встановлення податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) є обов’язковим для нерухомого майна, яке перебуває у власності або користуванні осіб, що мають статус (підпадають під визначення) офшорної компанії згідно з  підпунктом 14.1.140-1 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу».   

 

6. Пункт 11.4 статті 11 викласти у такій редакції:

«11.4. Спеціальні податкові режими  можуть бути запроваджені виключно у випадках, встановлених цим Кодексом, з урахуванням обмежень, ввизначених у Законі України «Про податковий суверенітет України та офшорні компанії». Спеціальні податкові режими не можуть поширюватися на господарюючих суб’єктів, які мають статус (підпадають під визначення) офшорної компанії згідно з  підпунктом 14.1.140-1 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу, та/або знаходяться під контролем такої офшорної компанії (є підконтрольним їй)».

7. Пункт 12.2 доповнити новим абзацом такого змісту: «Повноваження Верховної Ради Автономної Республіки Крим призупиняються протягом строку тимчасової окупації  Автономної Республіки Крим та міста Севастополя».

 

8. Підпункт 12.3.7 пункту 12.3 доповнити частиною такого змісту:

 

«Пільги з місцевих податків не можуть надаватися нерезиденту, який має статус (підпадає під визначення) офшорної компанії згідно з  підпунктом 14.1.140-1 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу та/або резиденту України, який знаходиться під контролем такої офшорної компанії (є підконтрольним їй), а також фізичним особам – резидентам України, які підпадають під визначення політично значущих осіб згідно із законодавством України».  

 

Це термінологічний словник? 8-:  

Link to comment
Share on other sites

Чи оце? 

 

9. Статтю 13 викласти у такій редакції:

 

«Стаття 13. Усунення подвійного оподаткування

 

13.1. Доходи (прибутки), отримані резидентом України (нараховані на його користь) з джерел за межами України (далі - іноземні доходи) враховуються у повному обсязі:

 

а) під час визначення об'єкта та/або бази оподаткування (податкового зобов’язання, фінансового результату до оподаткування); 

 

б) для розрахунку показників, які надають право резиденту України на отримання податкових пільг або на застосування спеціальних систем оподаткування, визначених у цьому Кодексі;

 

в) з метою віднесення резидента України до великих платників податку або до суб’єктів спеціальних податкових режимів (спрощених систем оподаткування) згідно з цим Кодексом;

 

г) в інших випадках, коли згідно з цим Кодексом обсяг іноземного доходу  впливає на визначення (розрахунок) податкових зобов’язань (податкового боргу) резидента України чи на правила податкового адміністрування (таких як визначення податкових періодів, праа на автоматичне відшкодування податку на додану вартість тощо).

 

13.2. При отриманні (нарахуванні) іноземного доходу (крім пасивного) резидент України – платник податку на прибуток підприємств може  включити до розрахунку свого податкового зобов’язання (фінансових результатів до оподаткування) суму витрат, фактично понесених ним у зв’язку з отриманням (нарахуванням) такого іноземного доходу, з урахуванням того, що:

 

а) порядок визнання таких витрат визначається цим Кодексом згідно з нормами міжнародних договорів України про уникнення подвійному оподаткуванню та упередження податковим ухиленням, а за відсутністю таких міжнародних договорів – цим Кодексом на підставі норм Aqui Communitaire (щодо країн – членів ЄС, які ратифікували Угоду про Асоціацію), а в інших випадках – згідно з Модельною податкової конвенцією ОЕСР;  

 

б) якщо джерело нарахування (виплати) такого доходу знаходиться у нерезидента, який має статус (підпадає під визначення) офшорної компанії згідно  з підпунктом 14.1.140-1 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу, то порядок визнання таких витрат здійснюється також з урахуванням особливостей, установлених законом України «Про податковий суверенітет України та офшорні компанії»;

 

в) збитки, які можуть виникнути внаслідок включення таких витрат до розрахунку податкового зобов’язання (фінансових результатів), з метою оподаткування не визнаються.  

 

13.3. Доходи з будь-яких джерел, отримані  нерезидентом, який підпадає під визначення офшорної компанії згідно з підпунктом 14.1.140-1 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу та перебуває під контролем  резидента України – платника податку на прибуток підприємств (є підконтрольним), ураховуються під час визначення податкового зобов’язання такого резидента України (фінансового результату до оподаткування) у частині, на яку він має право, включаючи доходи, нерозподілені чи нерепатрійовані на його користь або розподілені (репатрійовані) за його уповноваженням (дорученням) на користь інших осіб протягом звітного або попереднього звітному податкових періодів.

Це правило поширюється також на фізичних осіб – резидентів України, які здійснюють контроль над таким нерезидентом (єконтролером такого нерезидента).  

 

13.4. Суми податків або аналогічних платежів, сплачених за межами України резидентом України у зв’язку з виникненням права на іноземний дохід або його репатріацією, враховуються під час розрахунку  податкових зобов’язань (фінансових результатів до оподаткування) у порядку, встановленому цим Кодексом згідно з нормами міжнародних договорів України про уникнення подвійному оподаткуванню та упередження податковим ухиленням, а за відсутністю таких міжнародних договорів – цим Кодексом на підставі норм Aqui Communitaire (щодо країн – членів ЄС, які ратифікували Угоду про Асоціацію), а в інших випадках – згідно з Модельною податкової конвенцією ОЕСР. 

 

Якщо джерело нарахування (виплати) іноземного доходу знаходиться у нерезидента, який має статус (підпадає під визначення) офшорної компанії згідно  з підпунктом 14.1.140-1 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу, то при встановленні порядку врахування сум таких податків (аналогічних платежів), ураховуються норми Закону України «Про податковий суверенітет України та офшорні компанії».

 

Все інше така ж сама брехня від Пєтушари... 


http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=58675

Link to comment
Share on other sites

До речі...

 

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація норм законопроекту дозволить збільшити надходження податків і зборів до зведеного бюджету. Синергічно при одночасному прийнятті Закону України «Про податковий суверенітет України та офшорні компанії» та цього Закону бюджетні доходи зростуть на 68 млрд. грн. за 12 поточних бюджетних місяців 

Link to comment
Share on other sites

І офшори не забороняються, як писав Пєтушара, а дискримінуються...

 

Причому тільки для податкових резидентів України ...

 

5) змінити правила усунення подвійного оподаткування.  За цим Законом податки, сплачені в офшорній зоні, або офшорними (оншорними) компаніями що перебувають під контролем податкового резидента України, надалі можуть братися у розрахунок зниження фінансового результату до оподаткування податкового резидента України лише коли він доведе їхню економічну доцільність, у тому числі в межах апеляційної чи судової процедур. Перелік даних, які засвідчують таку економічну доцільність, встановлюється Кабінетом Міністрів України у спосіб, рекомендований  Модельною податковою конвенцією ОЕСР, але не порушує її норм. Якщо такий порядок не встановлено, то розмір таких податків не береться до уваги при визначенні розміру податкового зобов’язання резидента України внаслідок здійснення такої операції; 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...