Перейти до змісту

Позвонили...


хозяин

Recommended Posts

С Ниссана сказали приехать на сервис, поменяют подушку безопасности водителя, типа ниссан отзывает их. Машине уже лет 6 йопт, уважаю такой подход...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 


вапроз- а шо водила делал с подушкой?

 

Вапще ничё, ниссан почему то считает её ненадёжной, а машина с гарантии слетела по пробегу уж года 2 как...

Link to comment
Share on other sites

А мну и дочку позвали на Мазда Скай Фемили Дей.

Какую-то новую тачку будут презентовать.

 

Шановний друже!

Дякуємо за реєстрацію на Mazda Sky Family Day в Києві.

Відкрийте переваги технології Skyactiv та першими в Україні познайомтесь зі спеціальним гостем заходу –  динамічним родстером Mazda MX-5.

У сучасному серці подій міста Києва - в НСК "Олімпійському" - ми створили простір Mazda, де Вас очікують трендові активності, смаколики та коктелі, стильні треки від DJ та інтерактив ведучого.

Чекаємо на вас 24 вересня з 12:00 за адресою: НСК "Олімпійський", вул. Велика Васильківська, 55, м.Київ.

Звертаємо увагу, що участь у тест-драйві можлива за наявності водійських прав категорії «В» зі стажем водіння не менше 3-х років.

 

Link to comment
Share on other sites

С Ниссана сказали приехать на сервис, поменяют подушку безопасности водителя, типа ниссан отзывает их. Машине уже лет 6 йопт, уважаю такой подход...

Нічого надзвичайного. До десяти років багато, поважаючих себе, автовиробників можуть відкликати авто для модернізації. Сам регулярно надаю статистику несправностей одному з автовиробників :). Так що нічого дивного :)
Link to comment
Share on other sites

Це не від доброти серця. Авто виробники за законом мусять повідомляти про будь які знайдені вади і відликати моделі, запчастини, тощо - не важливо зовсім скілкьки років авто.

As long as you own the vehicle. 

Це в їх інтересах особливо коли стосується безпеки водія. А що як дефективна подушка не спрацює і наслідком стане смерть водія? Це ж судовий позов, удар по репутації компанії і т д

Link to comment
Share on other sites

Це не від доброти серця. Авто виробники за законом мусять повідомляти про будь які знайдені вади і відликати моделі, запчастини, тощо - не важливо зовсім скілкьки років авто.

As long as you own the vehicle. 

Це в їх інтересах особливо коли стосується безпеки водія. А що як дефективна подушка не спрацює і наслідком стане смерть водія? Це ж судовий позов, удар по репутації компанії і т д

Йо-йо. Про ВАЗ розповісте? 

Link to comment
Share on other sites

Йо-йо. Про ВАЗ розповісте? 

 

Очевидно що мова йде про зарубіжних виробників - Nissan, Mazda, Honda, Ford, etc.
Тому я і зауважила що дивуватися або думати що це від доброти душевної не варто. Цей сервіс по умолчанію  входить в пакет покупки іхнього авто.
It is to be expected. 
Змінено користувачем MCL
Link to comment
Share on other sites

 

Очевидно що мова йде про зарубіжних виробників - Nissan, Mazda, Honda, Ford, etc.
Тому я і зауважила що дивуватися або думати що це від доброти душевної не варто. Цей сервіс по умолчанію  входить в пакет покупки іхнього авто.
It is to be expected. 

 

АвтоВаз теж працює на міжнародному ринку (LOL), але я не чув щоб він колись щось відкликав.

 

Але  незважайте, то все таке. Пишу тільки заради гумору.

 

ps: мої Prius-и теж відкликали, щось там міняли в software. Змін не відчув.

Link to comment
Share on other sites

АвтоВаз теж працює на міжнародному ринку (LOL), але я не чув щоб він колись щось відкликав.

 

Але  незважайте, то все таке. Пишу тільки заради гумору.

 

ps: мої Prius-и теж відкликали, щось там міняли в software. Змін не відчув.

Ну Ви ж знаєте що рашке закон не пісан :-) їм пох 
Мою Хонду 2015 року вже тричі кликали на ріколл - безплатно але время деньгі! треба поїхати, чекати, коли листа одержую - no not again!!!
але береженого Бог береже  чи не так? 
удачі!
Link to comment
Share on other sites

 

 


Це не від доброти серця. Авто виробники за законом мусять повідомляти про будь які знайдені вади і відликати моделі, запчастини, тощо - не важливо зовсім скілкьки років авто. As long as you own the vehicle.  Це в їх інтересах особливо коли стосується безпеки водія. А що як дефективна подушка не спрацює і наслідком стане смерть водія? Це ж судовий позов, удар по репутації компанії і т д

 

Да это всё понятно, но в Украине первый раз с таким сталкиваюсь. Ну и в целом Ниссан ведёт себя весьма прилично в плане сервиса.

Link to comment
Share on other sites

хозя, а какой у тебя ниссанчик?

пацандер или кошак?

 

 

Тот который собираются апгрейдить тиида ( кстати очень хорошая машина наездил на ней 208 000), а сейчас взял х-трил дизельный, пока доволен.

Link to comment
Share on other sites

Самсунг потерял 22 миллиарда долларов из-за отзыва своей флагманской модели.

 

".....

Компания Samsung объявила об отзыве проданных экземпляров своего нового флагманского смартфона Galaxy Note 7 из-за проблем с возгоранием аккумуляторов, сообщает Financial Times."

 

Вот это масштаб.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...