Параска Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 Британські і таїландські учені визначили причину зниження середнього IQ населення ЗемліПро це повідомляє New Scientist.Причиною зниження середнього IQ учені визнали демографічні чинники, головним чином старіння населення і зниження народжуваності в розвинених країнах.Подібних висновків автори дійшли, проаналізувавши структуру і результати більше 1,8 тисяч тестів за визначенням IQ, які, як правило, оцінюють робочу або короткочасну пам'ять.Перша, пов'язана з ухваленням рішень і аналізом інформації, зазвичай погіршується після 60 років, тоді як друга, така, що відповідає за короткочасне запам'ятовування, з віком майже не зміняється.Фахівці виявили, що тести, грунтовані на короткочасній пам'яті, демонструють зростання середнього IQ у населення, тоді як починаючи з 2004 року випробування, грунтовані на робочій пам'яті, свідчать про зниження середнього IQ людей.Впродовж минулого століття учені спостерігали поступове зростання середнього IQ населення планети. Ця тенденція змінилася в 2004 році, коли зростання IQ сповільнилося. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 Британські і таїландські учені Я так и знал, шо это заразно! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість shpylka Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 (змінено) У 20-му столітті люди з низьким ІQ важко працювали і швидко вмирали. Гинули на війнах. Люди з високим показником самі себе не обслуговували, працювали інтелектуально, багато запам ятовували. Знали по кілька мов (4-5). Була якісна селекція. Тепер погоду робить плебс: визначає смаки, зацікавлення. Хто нагліший, примітивніший - той згори.Тому 20-те ст. увійде в історію, як століття інтелекту, творчості і видатних людей. У 21-му ще може рятувати ситуацію наука. Змінено 12 вересня, 2017 користувачем shpylka Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 Середнє IQчорних 75 а паків з арабами 95 в рідних місцях.Білих було 105.Зі збільшенням кількості кольорових в Європах середнє ІQ звичайно впаде.Проста математика Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 Середнє IQчорних 75 а паків з арабами 95 в рідних місцях.Білих було 105.Зі збільшенням кількості кольорових в Європах середнє ІQ звичайно впаде.Проста математика 0Пан ще й расист! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 Знали по кілька мов (4-5). Це де знали по 4-5 мов? В Україні останні 100 років стільки мов знали може 0,0000001% населення 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 Пан ще й расист!Думаю, он еще и крестиком вышивать умеет. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkhavr2 Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 Цитата довга, але цікава: Человечество полагает себя сообществом разумных существ в силу своей способности к целенаправленному преобразованию природы. Однако, то же человечество отказывает муравьям в праве называться разумными существами, хотя муравьи также занимаются целенаправленным преобразованием природы. Почему? Потому, что человек действует сознательно, а муравей — инстинктивно. В чем разница? В том, что человек может создавать новые, ранее не существовавшие, так называемые «творческие» решения, а муравей выбирает решение из заранее заданного списка по изначально заложенным в его нервную систему правилам.Способ, практикуемый муравьями, в отличие от человеческого, не допускает появления иррациональных решений, которые неминуемо возникают в процессе индивидуального творчества. Таким образом, муравей никогда не совершит ошибки в стандартной ситуации. Но зато он никогда не сможет найти правильного решения в ситуации нестандартной.Дальше речь пойдет о некотором явлении, которое я буду именовать "система управления обществом", и которое условно обладает признаками субъекта, то есть наличием цели и волей к ее реализации. Подобная система имеется как у человеческого, так и у муравьиного общества, хотя и в разной технологической форме.У людей такая система исходно была персонифицирована в определенном человеке — вожде племени, затем в элитарной группе людей и наконец в информационно-бюрократической конструкции, не имеющей ничего общего с конкретным человеком или конкретной группой людей.Сейчас эта система преследует одну цель: сохранение расширенного цикла производства — распределения — потребления, сколь бы это не было бессмысленно с точки зрения любого отдельно взятого человека.С точки зрения системы управления обществом, муравей гораздо более совершенен, чем человек. Его поведенческие реакции стандартны и точно предсказуемы, у муравьев не бывает общественных беспорядков, преступности, оппозиционных организаций и социальных конфликтов.Человеческая нестандартность всегда представлялась потенциальной угрозой общественному порядку, но система управления обществом вынуждена была до определенных пределов мириться с этим, поскольку в кризисных ситуациях требовались люди, обладающие теми или иными экстраординарными свойствами. Люди, в свою очередь, вынуждены были терпеть над собой систему управления обществом, которая, хотя и загоняла их в определенные рамки, но зато обеспечивала их кооперацию в общих целях.Сейчас человечество на 90 % площади своего ареала дошло до такого уровня развития, при котором кризисы перестали угрожать обществу фатальными последствиями, а система управления обществом совершенно утратила человеческие черты и оказалась практически независимой от воли любого отдельно взятого человека. Таким образом, сразу по двум причинам для системы управления обществом исчезла явная необходимость терпеть отклонения отдельных людей от выработанного этой системой стандарта.В результате постепенно, но повсеместно, были введены принципы нивелирующего воспитания. Если в прошлом веке возраст, в котором начиналось так называемое "обязательное начальное образование" был равен 6–7 годам, то сейчас он составляет 4–5 лет, но качество знаний при этом не улучшилось, а скорее наоборот. Тогда зачем это? А вот зачем. В этом возрасте происходит становление психики человека и есть возможность сформировать вместо индивидуальной личности стандартное существо, простое и удобное в управлении. Именно эта цель достигается в первые 2 года обязательного образования.И именно в результате этого за последние десятилетия среднестатистический житель экономически развитой части мира заметно отупел. Он утратил большую часть не только творческих способностей, но и стремления к индивидуальной свободе. Он утратил даже способность к самостоятельной оценке реальности и критическому восприятию информации, подаваемой средствами масс-медиа.В результате система управления обществом может спокойно позволить себе такие формы вмешательства в частную жизнь, которые полвека назад привели бы, как минимум, к бунту.Система управления обществом терпит отклонения от стандарта только в изолированных микросоциумах, специализирующихся на задачах, для которых типовые решения еще не найдены. Во всех остальных случаях она принимает все меры, чтобы истребить носителей таких отклонений.Всего трижды система управления обществом потерпела неудачу. Все три раза эта неудача была связана с попытками установить контроль над деятельностью больших групп индивидов, которым имманентно свойственно нестандартное поведение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 Пан ще й расист! Race, Evolution, and Behavior: A Life History Perspective is a book by J. Philippe Rushton Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkhavr2 Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 Race, Evolution, and Behavior: A Life History Perspective is a book by J. Philippe Rushton+========================================================================+Ну, є ще така книга "Моя боротьба", яку написав такий собі А.Гітлер. Так там надруковано що слов"яни - нижча раса. Це теж треба приймати до уваги?. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 Не читав але осуджую? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість shpylka Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 Це де знали по 4-5 мов? В Україні останні 100 років стільки мов знали може 0,0000001% населенняЗа Австрії у Львові 50% -то були поляки, 33%- євреї, решта - русини - українці. Державна мова була німецька. На одному львівському балконі жили і бавилися діти різних національностей. Як Ви думаєте, скільки знали мов?Крім цього кожний гімназист вчив греку і латину. 4 мови - це була норма. Знать розмовляла ще й французькою.Франко знав 14 мов, Шептицький - 10. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkhavr2 Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 Не читав але осуджую?+======================================================================+Генетично ВСІ раси людей однакові. Тому що здатні схещуватися між собою та давати плодовите потомство. Це - головна ознака однаковості. І ще така дрібничка - білий колір шкіри - це результат мутації, вік якій не перевищує 10 000 років. У первісних людей шкіра була темною. Бо прабатьківщина людей - це Африка: Великі озера, Кенія та Ефіопія. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 http://1.bp.blogspot.com/-6JQAmm5cRAA/T6uinP4ZjWI/AAAAAAAAABk/m2EFUtV1LFk/s1600/iq5.jpghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/7/73/US_Europe_EAsia_averageIQ_scattergraph.png/534px-US_Europe_EAsia_averageIQ_scattergraph.png Link to comment Share on other sites More sharing options...
лєса Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 о...вот фтему почетайте про кетайских сапиенсоф: http://uapolitics.com/topic/18012-vedko-shyrokikh-poznanij/?p=971534 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mc5 Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 За Австрії у Львові 50% -то були поляки, 33%- євреї, решта - русини - українці. Державна мова була німецька. На одному львівському балконі жили і бавилися діти різних національностей. Як Ви думаєте, скільки знали мов?Крім цього кожний гімназист вчив греку і латину. 4 мови - це була норма. Знать розмовляла ще й французькою.Франко знав 14 мов, Шептицький - 10.Підтримаю.Маю багато кумовів та й знайомих, не рахуючи родичів, бабусів та дідусів котрі були депортовані(а шо хотіли, це ж Таврія), так ось - усі розповідають про знання декількох мов. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 На одному львівському балконі жили і бавилися діти різних національностей. Як Ви думаєте, скільки знали мов?Я скажу по секрету, у мене діти грають з однолітками багатьох національностей, але чогось говорять лише одною мовою. Франко знав 14 мов, Шептицький - 10.Ну то еліта. Пересічний то і читати не міг.І взагалі Львів - то окрема тема, там намішано. А от які мови у Черкасах чи Запоріжжі? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кость Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 (змінено) Ну то еліта. Пересічний то і читати не міг.Грамотность на Руси-Украине была всегда очень высокой. Не надо грязи. І взагалі Львів - то окрема тема, там намішано. А от які мови у Черкасах чи Запоріжжі?Только во Львове намешано? А в Закарпатье, а в Полесье, а на Житомирщиіні? Практически везде люди знают русский, украинский. Плюс язык соседней страны (польский, белоруский, словацкий, чешский, мадьярский, etc.) или меншин, що живуть поряд. Плюс даже не зная языка, вполне себе нормально могут понимать еще пяток, просто потому что славяне. (у москалей с этим серьезные проблемы, кстати.) И вот еще момент. На что уже я не особо занимаюсь воспитанием языкознания сына, но 4 языка он знает вполне на уровне (TOEFL, и всетакое). А в плане понимания и общения легко может добавить еще все славянские (сколько их есть?). ВАМ МАЛО? Не умаляйте свои знания. Их есть больше чем вам кажется. Змінено 12 вересня, 2017 користувачем Кость Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість shpylka Опубліковано 12 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 12 вересня, 2017 Пересічний то і читати не міг.То хіба що за царя Гороха. Бо за Австрії усі були грамотні. Щодо еліти, то українські гімназії були у Львові, Перемишлі, Станиславові, Коломиї, Тернополі.До 40% в них навчалися і діти селян. Так що греку і латину зубрили і селянські діти. Не знати польської і німецької було неможливо. Школи були в кожному селі, де було 90 дітей. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dilbert Опубліковано 13 вересня, 2017 Report Share Опубліковано 13 вересня, 2017 шоб дізнатись наскільки люди "окультурились" достатньо поставити їх в умови кризи (піраміда маслоу привіт) як то ураган, цунамі, сталінські часи - ото нутро людське і вилазить - найкращі і найгірші якості про Банальність Зла ще Ганна Айренд написала А ще у людства історична амнезія - тут пам"ятаю - тут забув 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts