Перейти до змісту

Какую скорость вы будете соблюдать?


pozitiff

Какие скоростные лимиты вы будете соблюдать?  

69 проголосували

  1. 1. В жилых кварталах?

  2. 2. В городе?

  3. 3. На скоростных дорогах в городе?

  4. 4. За городом?

    • 80 км/ч
      0
    • 90 км/ч
    • 100 км/ч
    • Без ограничения
  5. 5. На скоростных дорогах за городом?

    • 100 км/ч
    • 110 км/ч
    • 120 км/ч
    • Без ограничения


Recommended Posts

skiff

Якщо вважається, що швидкість 60 в місті є відносно безпечною для всіх водіїв, то вона безпечна, перш за все, для другого, а для першого тоді безпечною буде 100. Це означає, що _загальні_ обмеження не є в дійсності загальними, а обмежують виключно того, хто за станом машини, дорожньої обстановки та здоров'я має можливість їхати швидше.

 

?     ?      ?      ?

Чи я вірно зрозуміла, що по Вашому, кожна людина як хоче і як може, так і їде? ;o

А як же правила для всіх?

Змінено користувачем honey flower
Link to comment
Share on other sites

@skiff,

 

Швидкість задають самі водії. І якщо "дідусь" виперся зі своїми 50-60 в ліву смугу, то тим самим він, по суті, створює аварійну ситуацію.

Так мало б бути, але не є. Принаймні, далеко не всюди робота світлофорів підігнана під швидкість 60.

Пропускна здатність тим вища, чим вища середня швидкість потоку. Наприклад, Московський міст не в змозі в час пік пропускати необхідну кількість машин навіть при їх середній швидкості за 60. А ще років 5 тому там взагалі знак 40 був.

Громадський транспорт має їхати по правій смузі. Звісно, коли маршрутки займаються тим, що внаглу пруть в ліву смугу, бо там швидше, то створюють аварійну ситуцію. Але ж це - вина саме цих водіїв, а не тих, хто їде 100 на легковому авто.

Перевіряв. Якщо я їду на роботу не більше 60, то це займає приблизно на третину більше часу, ніж у випадку, коли їду, зважаючи виключно на дорожню обстановку. Звісно, при нормальному трафіку.

нашо було стільки писати? вистачило б - всі навколо ідіоти, я один розумний :D

Link to comment
Share on other sites

нашо було стільки писати? вистачило б - всі навколо ідіоти, я один розумний :D

Ну. якщо Ви навіть розжованого не розумієте, то я нічого поробити не можу.

А я, до речі, дуже акуратно їжджу, бо мене регулярно обганяють.

 

Чи я вірно зрозуміла, що по Вашому, кожна людина як хоче і як може, так і їде? ;o

А як же правила для всіх?

.

По-перше, їздити без порушення правил взагалі неможливо - про це я вже писав. А порушення швидкістного режиму - це, перш за все, наслідок дуже недосконалої дорожньої інфраструктури. Наприклад, наявність хоча б декількох швикістних трас в місті суттєво б поліпшило ситуацію. Друге - має бути синхронізована робота світлофорів саме під швидкість 60. А для підвищення безпеки потрібен капітальний ремонт майже всіх шляхів, щоб на них не було будь-яких ям чи горбів. Ну, і т.д.

 

skiff, Ви їздите самі чи з Вами ще діти і жінка?

По різному.
Link to comment
Share on other sites

Много дорог в Украине незагружены и спроектированы на большую скорость.

Например, Киев = Ковель. Европе нос утирает.

 

Тем более, что сейчас легально 110 за городом. :)

:lol2:

Link to comment
Share on other sites

уникальные вообще люди живут на постсоветском пространстве.

Никогда не встречал оценку скоростного режима со стороны водителя выше обозначенного знаками и правилами. Вот ниже это в порядке вещей.

Например: правилами предусмотрена сккорость 100 км/ч но условия, рельеф вынуждают водителя ехать 60-70. Он обязан оценивать все факторы и выбрать оптимальную скорость.

И если произойдет авария, он не справится с управлением, то в протоколе так и напишут - неверно оценил и выбрал скоростной режим.

 

Но чтобы на знаке было 100, а водитель оценил что можно 130 - это прикольно...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...