Перейти до змісту

Скоро тут буде дуже гаряче - 2. Готуйтеся до Нової Революції!


Recommended Posts

Сергій ДацюкФілософ

 

НАДКОНСТИТУЦІЙНА КРИЗА

06 грудня 2016, 13:01

 
В історії України були різні політичні кризи. Найбільша – за часів Кривавого Президента, коли політична система була зруйнована на користь передачі країни у зовнішнє управління Росії.


Але принаймні українська громада тоді була достатньо активна, щоб цьому опиратися.

Нині в Україні незвичайна політична криза, бо мова йде про злочинні дії Президента,корупцію значної частини Парламенту, корупційне зміщення Уряду Яценюка і відповідно незаконне обрання Уряду Гройсмана, обґрунтовані підозри щодо Голови НБУ, підозри про корумпованість деяких представників ЦВК – на тлі громадської втоми, апатії та зневіри.

Безглуздо доручати розслідування злочинів Президента та значної кількості депутатів Парламенту Прокуратурі чи СБУ, бо вони під Президентом.

Безглуздо створювати розслідування злочинів Президента та значної кількості депутатів Парламенту Тимчасовій слідчій комісії Парламенту, бо це призведе лише до затягування та до внутрішніх парламентських конфліктів і не дасть жодного результату.

Безглуздо сподіватися на адекватне висвітлення цих злочинів у впливових ЗМІ, бо всі вони належать олігархам – безпосереднім вигодоотримувачам від злочинних дій Президента та значної кількості депутатів Парламенту.

Вочевидь НАБУ теж затягуватиме розслідування, бо мова йде про корупцію всієї політичної системи.

Зверніть увагу – ні Президент, ні депутати з так званої Парламентської Коаліції не дали адекватної оцінки скандальних звинувачень Онищенка – вони ігнорують чи відмахуються від цих звинувачень, коли навіть окремі депутати закликають їх дати оцінку. Цей скандал також не став приводом для реакції Президента, Зборів Коаліції, засідання РНБОУ, засідання Уряду чи хоча б заяви СБУ. Лише парламентська опозиція та депутати від НФ (в рамках своєї зацікавленості щодо корупційної відставки Яценюка) наполягають на створенні ТСК в Парламенті.

Мета цієї бездіяльності влади очевидна – замовчати і спустити на гальмах скандал з корумпованим Президентом та корумпованою значною кількістю депутатів Парламенту, як це вже було зроблено з панамськими офшорами, як це вже було зроблено зі спробою поновити громадський тиск у річницю початку Революції Гідності (дискредитація громадських протестів нібито виконанням фейкового плану "Шатун" та провокаційно організованою проплатою маргінальних нереволюційних учасників, про яку розказували по телебаченню).

Нинішня українська влада показала свою здатність каналізувати офшорний скандал, на наших очах ігнорує злочинний характер публічно оприлюднених електронних декларацій посадовців, вона перейшла у наступ на громаду, створивши набір провокації під загальною назвою "Шатун", відвертаючи можливі громадські протести в річницю початку Революції Гідності. Тобто українська влада налаштована на свій захист, не гребуючи нічим і використовуючи провокації так, як це роблять в Росії, – тобто в неї навчилася.

Відтак українська громада не вірить в здатність правлячого класу в особі Президента, більшості депутатів Парламенту, силових органів та контрольованих олігархами ЗМІ адекватно проаналізувати ситуацію та достойно вийти з неї. При цьому українська громада апатично та приречено спостерігає нинішній скандал, вважаючи його схожим на попередні.

При всій схожості цієї політичної кризи на всі попередні нинішня криза не є ані політичною, ані конституційною кризою. Це Надконституційна криза.

Нинішня Конституція не передбачає жодних норм, як діяти в такій ситуації, коли є явні докази злочинів Президента та значної кількості депутатів Парламенту, докази незаконного і корупційного обрання нинішнього Уряду та діючого Генерального Прокурора, підозри у злочинній діяльності НБУ, підозри про корумпованість деяких представників ЦВК, окрім як повне дострокове переобрання (перепризначення) виконавчої та представницької гілок влади та радикальна реформа правової системи.

Окрім того, що найбільш важливо, надконституційна криза означає неможливість подальшого існування цієї політичної системи в Україні. Тобто в наявних політичних правилах правлячий клас не може подолати кризу, її продовження призводить лише до подальшого зростання корупції, здирництва та хаосу в Україні. Позиція революційних змін має вийти на рівень вищий за Конституцію, щоб повністю люструвати правлячий клас та змінити Конституцію України.

Є два сценарії виходу з цієї Надконституційної кризи.

Сценарій парламентський.

1. Гуртування здорових сил Парламенту поза їх фракціями у Антикризову Коаліцію з публічним статусом (не шляхом кулуарних домовленостей) задля виходу з Надконституційної кризи.

2. Прийняття нового виборчого закону.

3. Призначення нового складу ЦВК.

4. Прийняття закону про імпічмент.

5. Прийняття закону "Про процедуру підготовки проекту нової Конституції України".

6. Призначення дострокових перевиборів Парламенту та Президента (або хоча б призначення перевиборів Парламенту, тоді новий Парламент має одразу ж розпочати процедуру імпічменту).

7. Новий ЦВК першим своїм кроком одразу ж робить публічний запит до мінюсту США про список народних депутатів України, що підозрюються у корупції, і забороняє їм обиратись у наступний Парламент.

8. Дострокові парламентські перевибори.

9. Новий Парламент призначає Тимчасову слідчу комісію, яка і розслідує явище корупції Президента та депутатів колишнього Парламенту.

10. Новий Парламент оголошує імпічмент та призначає дострокові президентські перевибори.

11. Новий Парламент приймає наступні закони: 1) Закон про скасування недоторканності народних депутатів, суддів та Президента (після реформування всіх силових органів); 2) Закон про обмеження депутатського терміну одного рівня до 1 каденції з забороною на подальше балотування у депутати цього рівня; 3) Закон про виборність суддів, прокурорів, начальників поліції усіх рівнів (шерифів); 4) Закон про відклик депутатів, суддів, прокурорів, начальників поліції усіх рівнів (шерифів); 5) Закон про відкриті партійні списки з обов'язковим обнародуванням не пізніше, як за 2 місяці до виборів; 6) Закон про кримінальну відповідальність за кнопкодавство і підтасовку результатів виборів з довічною забороною займати виборчі посади та посади у виборчих комісіях; 7) Закон про заборону балотуватися на виборчі посади особам, що: були агентами КДБ, або іноземних спецслужб; мали кримінальне минуле; не можуть довести походження свого рухомого та нерухомого майна і наявних коштів.

12. Дострокові президентські перевибори.

Якщо Президент та Парламент не готові піти на дострокові перевибори добровільно, тоді потрібно на основі Конституції задіяти в Україні процес прямої демократії (5-та стаття Конституції України).

Другий сценарій є загальнонародним (загальногромадським, загальнонаціональним).

Вочевидь необхідно створювати Всегромадські (в старому розумінні – загальнонаціональні) Збори уповноважених представників місцевих громад та публічних інтелектуалів поза контролем президентської вертикалі влади на місцях, долаючи їх опір та опір Парламенту.

Також є можливим скликати Конституційні збори за вже згадуваним законом "Про процедуру підготовки проекту нової Конституції України". Тобто є можливість надати цим Конституційним Зборам не тільки повноважень розробки Конституції, але і повноважень перезаснування країни у вигляді взяття на себе повної відповідальності за зміну складу основних влад – Президента, Парламенту, Уряду.

Першим кроком діяльності цих Зборів повинен бути запит до мінюсту США про надання інформації, щоб визначити імена депутатів Верховної Ради, які підозрюються у корупції для позбавлення їх права обиратися депутатами у наступний Парламент.

Другий крок – залучення до роботи цих Зборів тих депутатів нинішнього Парламенту, які не помічені у корупції (задля легітимації більш високого рівня повноважень Зборів, які не передбачені у початковій версії Закону про нову Конституцію).

Третій крок – Збори проголошують себе тимчасовим Парламентом і виконують всі ті функції, які описані вище, – приймають новий закон про вибори, призначають новий склад ЦВК, приймають закон про імпічмент.

Четвертий крок – Збори призначають новий Уряд Народної Довіри на час виборів, обмежують всі повноваження діючого Президента, всі виконавчі функції (окрім головнокомандувача) покладають на новообраного Прем'єр-міністра, головнокомандувачем призначається інша особа з військовим званням та досвідом, яка користується довірою в армії.

П'ятий крок – призначення дострокових перевиборів Парламенту та Президента.

Після призначення дострокових парламентських перевиборів відбуваються кроки з попереднього сценарію з 7-го по 11-тий пункти (ЦВК люструє кандидатів в депутати, Новий Парламент призначає ТСК, оголошує імпічмент, призначає позачергові президентські перевибори, приймає всі згадані у пункті 10 закони).

Також Новий Парламент підтверджує чи корегує всі рішення Загальногромадських Конституційних Зборів.

Зрозуміло, що перший шлях менш конфліктний і менш ризикований, ніж другий. Зрозуміло, що другий шлях це на той випадок, коли влада не буде здатна до передбаченого Конституцією оновлення.

Але другий шлях це на той випадок, коли влада не залишить українському суспільству інакшого виходу, тобто це шлях відвернення безпосередньої загрози громадянської війни чи владних репресій, які знову ж таки породжують громадянську війну та загрозу зовнішньої агресії Росії.

Водночас нинішня корумпована влада піде на все, щоб зберегтися, а це значить, що вона може спровокувати ескалацію агресії Росії проти України. І це вже буде не фейковий план "Шатун", а реальна агресія.

Є ще два можливих сценарії – "хунта" (військові беруть владу задля відвернення громадянської війни) і "корупційне загнивання" (яке, як свідчить досвід режиму Кривавого Президента, закінчиться саме громадянською війною).

В житті кожної країни буває час, коли відбувається вибір – жити їй чи вмерти. Такий час був в 2013-2014-их роках. Такий час знову настав зараз.

Поки в України відбирали територію, але вона хоч якось воювала і опиралася, в неї був шанс вижити.

Але тепер в України відбирають її самосвідомість і здатність до самоуправління – український правлячий клас не просто працює неефективно, він працює на шкоду країні, він фактично знищує країну.

Збереження нинішнього правлячого класу при владі не залишає Україні жодного шансу на виживання.

Аморальні та злочинні дії Президента та значної кількості депутатів Парламенту, нелегітимні Уряд та Генеральний Прокурор, підозріла політика НБУ знищують Україну зсередини.

Корупційне загнивання на тлі апатії та зневіри громади це смерть країни.

Надконституційна криза не пройде сама собою, наявні державні інститути не зможуть її подолати, бо вони повністю деградували.

Якщо українська громада не готова до тиску на владу та до жорстких рішень щодо власного правлячого класу, то вона має готуватися до суворих випробувань і драматичного кінця України.

Вибирайте, панове громадяни, – або змінюйте владу, або тікайте з України, або ховайтеся.

Скоро тут буде дуже гаряче.

Змінено користувачем Миклован
Link to comment
Share on other sites

розвал досяг небачених масштабів...

 

Керівник транспортного відділу Верховної Ради повідомив, що службова машина першого віце-спікера Ірини Геращенко інтенсивно використовується, навіть, коли її немає в країні. 

Про це у Facebook у вівторок написала Геращенко.

Вона повідомила, що отримала звіт від керівника транспортного відділу ВР про роботу закріпленого за нею автомобіля і була шокована.

"Згідно довідки, машина в день "намотує" не менше 120 км, в тому числі в дні моїх щотижневих відряджень в Мінськ!", - написала вона, зазначивши перед цим, що користується службовим автомобілем виключно у службових цілях: "на роботу, на заходи, в аеропорт".   

"У серпні, коли я мала офіційну відпустку і була відсутня в Києві, згідно цієї довідки, машина намотала 4229 км ( це при тому, що я працювала лише в день зустрічі президента з мамами полонених і потім вже з 23 серпня). У вересні, коли в мене було чимало відряджень і я не бачила дітей тижнями, машина намотала 5000 км", - повідомила вона.

Геращенко повідомила, що написала офіційну вимогу на голову ВР створити комісію і "розібратися з цією ганьбою".

"Також я звертаюся до лідерів парламентських фракцій негайно призначити керівника Апарату ВР, це неприпустимо, що парламент не має керівника Апарату, який зобов'язаний прозоро організовувати роботу ВР. Саме ця людина має розбиратися з бюджетом парламенту і звітувати перед суспільством і депутатами за кожну витрачену копійку", - написала вона.

Link to comment
Share on other sites

не , ну а шо порох вчера собирал?

 

Цей скандал також не став приводом для реакції Президента, Зборів Коаліції, засідання РНБОУ, засідання Уряду чи хоча б заяви СБУ. 

Link to comment
Share on other sites

шось його заклинило на этом

 

 

 

запит до мінюсту США про надання інформації, щоб визначити імена депутатів Верховної Ради, які підозрюються у корупції

Вот что философы типа Дацюка совершенно не умею делать - так это кратко излагать свои мысли... :X

дисительно

 

банду геть!

 

Link to comment
Share on other sites

Вот что философы типа Дацюка совершенно не умею делать - так это кратко излагать свои мысли... :X

 

так це ж філософ!

до цього слід ставитись філософськи

а як нема часу - відразу переходити до висновків

Link to comment
Share on other sites

Ну вот, к примеру, вы за кого-то голосовали. Никогда не поверю, что вы осознанно выбирали мерзавцев и воров.

це вже не має значення, всі за кого голосували Українці, обнулились

 

тепер треба по-новій

Link to comment
Share on other sites

Здоровье в порядке спасибо зарядке!!!!

 

http://antikor.com.ua/foto/articles_foto/2016/09/29/126725.jpg

не представляю, как слушал бы новогоднее поздравление этого подонка. К счастью, поломался телевизор

Link to comment
Share on other sites

та у нас же е вихід.Макаку обрати на президента. Вана ж красіва, одягаеться, як пугачова, красіво , а яка в неї селянська коса власна ,а які в неї туфлі,а які в неї шуби хутрові, мабуть, тисяч на сто ,а як вона говорить, ну точнісінько про те , що думають прості люди по селах при радіоточці з яворівським,і на хур нам всралося, чи е в неї державницьке мислення,чи причисляе вона себе взагалі до української спільноти ,і які цілі ставить перед собою,ага.Головне ,що юля красіва.

Дозвольте вас запитати : при такому дитинному рівні розвитку соціуму як не скористатися ... істотам типу тимошенко з бойком та не відняти в оцих дорослих дітей останне,що в них е ?Спокуса сильніша за мораль бо.

Link to comment
Share on other sites

Мысли у Дацюка неплохие, только вот про выборы это он зря. Не надо нам никаких выборов. Если выборы и проводить, то, пожалуйста, без участия населения, окей?

Link to comment
Share on other sites

Он такой милый, этот "донецкий философ"ТМ.

 

Особенно его опыт, которым он так охотно делится.

 

Цитата:"....(яке, як свідчить досвід режиму Кривавого Президента, закінчиться саме громадянською війною)." Вот так, ни много, ни мало - "громадянська війна".

 

А ещё "Уряд" нелигитимный....

 

А ещё:

 

Цитата: "Вочевидь необхідно створювати Всегромадські (в старому розумінні – загальнонаціональні) Збори уповноважених представників місцевих громад та публічних інтелектуалів поза контролем президентської вертикалі влади на місцях, долаючи їх опір та опір Парламенту."

.................

"Четвертий крок – Збори призначають новий Уряд Народної Довіри на час виборів,...."

 

 

Сука-а-а..., это поток сознания базирующийся на отрывочных знаниях из краткого курса истории ВКПб, когда ЦИК Советов Украины заебашил Народный Секретариат в г. Харькове.

 

А ещё

 

Цитата:"Також Новий Парламент підтверджує чи корегує всі рішення Загальногромадських Конституційних Зборів."

 

до слёз....

 

Это уже этот мудак открыл учебник истории на страничке о Великой французской революции где-то в районе темы о Национальном конвенте.

 

Богата украинская земля "донецкими философами".

 

Хай Бог милує...

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Цитата:"....(яке, як свідчить досвід режиму Кривавого Президента, закінчиться саме громадянською війною)." Вот так, ни много, ни мало - "громадянська війна".

А чем, по-вашему, закончится следующее противостояние народа с олигархо-клептократией? Танцами на Майдане?

 

 

А ещё "Уряд" нелигитимный....

Ясен хрен нелегитимный. Потому, что сформирован мифической коалицией, списков которой никто не видел

 

 

Сука-а-а..., это поток сознания базирующийся на отрывочных знаниях из краткого курса истории ВКПб, когда ЦИК Советов Украины заебашил Народный Секретариат в г. Харькове.

Не надо натягивать сову на глобус©

 

зы

И вообще, иногда лучше жевать, чем говорить

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

А чем, по-вашему, закончится следующее противостояние народа с олигархо-клептократией? Танцами на Майдане?

 

 

Я понимаю. Вы писатель, а не читатель.

 

Ещё раз дословно:

"Цитата:"....(яке, як свідчить досвід режиму Кривавого Президента, закінчиться саме громадянською війною)."

 

Вы смысл написанного понимаете? "Досвід свідчить", то есть он уже есть. "Кривавий Президент" - не, ну можно, конечно, сказать что это Ассад, но подразумевает он то Януковича. "...закінчиться саме громадянською війною" - то есть уже существующий опыт говорит ему, что на востоке Украины "гражданская война", ага.

 

 

 

 

 

Да, тут вы правы. Я лучше пожую, чем буду пытаться "впитывать" параноидальный бред, какого-то мудака-филосова.

 

А вы будете двигать свою кандидатуру в члены "Загальногромадських Конституційних Зборів"? ;)

Змінено користувачем Йожин з бажин
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Я понимаю. Вы писатель, а не читатель.

 

Ещё раз дословно:

"Цитата:"....(яке, як свідчить досвід режиму Кривавого Президента, закінчиться саме громадянською війною)."

 

Вы смысл написанного понимаете? "Досвід свідчить", то есть он уже есть. "Кривавий Президент" - не, ну можно, конечно, сказать что это Ассад, но подразумевает он то Януковича. "...закінчиться саме громадянською війною" - то есть уже существующий опыт говорит ему, что на востоке Украины "гражданская война", ага.

 

"Досвід свідчить" лишь об одном, что олигархо-клептократия не остановится ни перед чем, чтобы сохранить свою власть в Украине. Страна наводнена оружием и огромным количеством людей умеющих и готовых его применить. Очевидно, что следующее противостояние с народом, закончится стрельбой, большой кровью и гражданской войной всех против всех. Очевидно, что это и имеет ввиду Дацюк. Кто тут читатель, а кто пейсатель - вопрос риторический.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...