Перейти до змісту

Експрес Київ-Бориспіль зламався


Dilbert

Recommended Posts

хундаи тоже ломались..сейчас ездят.

 

Будем на ригів рівнятись ?

А так щоб не через жопу ніяк не можна проект впроваджувати ? Причому за  грубі гроші . 

Змінено користувачем Людас
Link to comment
Share on other sites

Військовий стан рошеновський бардак в дії :shuffle:

 

А якби була реальна широкомасштабна військова камапнія чи стихійне лихо.... У шо б перетворилась країна за день-два?

 

 

На залізничному вокзалі в Києві величезні черги через збої системи

9541 ПЕРЕГЛЯД
 
Середа, 5 грудня 2018, 18:47

На центральному залізничному вокзалі у Києві утворилися великі черги, оскільки пасажири не можуть отримати залізничні квитки, куплені протягом останніх двох днів через онлайн-сервіс Укрзалізниці.

Про це у середу повідомляє Укрінформ.

Вказується, що люди намагаються або придбати квитки на потяги, або ж вирішити питання із отриманням вже оплачених через інтернет проїзних документів.

Зокрема, пасажири скаржаться, що їхні викуплені квитки за деякий час знову з’являлися в онлайн-продажу.

 

"Учора купував квитки на сайті Укрзалізниці, оплатив, прийшла смска з банку, що гроші знято, але самих квитків так і не побачив. Знову заходжу на сайт Укрзалізниці й бачу, що ті квитки, які кілька хвилин тому бронював і купував, значаться як вільні. Ще раз викуповую їх, на цей раз квитки надійшли на пошту. Виходить, що гроші у першому разі "в трубу"?!" - розповів один із таких пасажирів, Дмитро.

 

Інша пасажирка також зазначила, що оплатила квитки, і банк, за її даними, підтвердив цю транзакцію, але квитки не надійшли, а вже за кілька хвилин оплачені нею місця в потязі були виставлені як вільні.

Водночас Укрзалізниця на своєму офіційному сайті повідомила, що збільшила у середу тривалість роботи квиткових кас вокзалу станції Київ-Пасажирський до 22:00. 

"В такому режимі на столичному вокзалі працюватиме загалом 31 каса. Це зроблено для зручності пасажирів та створення додаткової можливості придбання проїзних документів на період зимових свят", - йдеться у повідомленні.

Вказується, що Укрзалізниця й надалі визначатиме тривалість роботи залізничних кас залежно від попиту на послугу з боку пасажирів.

Раніше "Укрзалізниця" порадила клієнтам звертатися до служби підтримки, якщо під час збоїв у системі купівлі квитків операція залишилася без результату.

З 15 грудня по 15 січня діятимуть обмеження "Укрзалізниці" на послуги повернення квитків через інтернет та оформлення групових заявок, щоб не допустити спекуляцій з квитками та уникнути штучного дефіциту у період свят.

Змінено користувачем Silentio
Link to comment
Share on other sites

Будем на ригів рівнятись ?

А так щоб не через жопу ніяк не можна проект впроваджувати ? Причому за  грубі гроші . 

мне вообще насрать, знаю одно,что надо было какието эспытания провести,а не запуститься сырыми....но кто им доктор,шо он начал ломаться??было бы смешно,если бы он обломался когда президент ехал .

 

п.с.

понятно шо сделают и потом запустят-просто сделали очередной подарок зрадоёбам :) 

Link to comment
Share on other sites

 

 

пасажири скаржаться, що їхні викуплені квитки за деякий час знову з’являлися в онлайн-продажу
Жоден сервак не зобов'язаний витримувати десятикратних перевантажень, штучно створених шоколупівцями. Пружину затримки перед святами стискали кілька тижнів. Ну і на що розраховували?!
Link to comment
Share on other sites

мне вообще насрать, знаю одно,что надо было какието эспытания провести,а не запуститься сырыми....но кто им доктор,шо он начал ломаться??было бы смешно,если бы он обломался когда президент ехал .

 

п.с.

понятно шо сделают и потом запустят-просто сделали очередной подарок зрадоёбам :)

 

Та причому тут це ?  Це не зрадойобам подарунок, а чергову свиню тому ж Пороху на вибори. підклали. 

 

Зрадойоби всеодно б за нього х.й голосували.  

Link to comment
Share on other sites

В Англії залізниця ще менш надійна. 1см снігу - все стоїть

 

Ну це ти розвалив., Я в 90-х коли там працював, то все було як годинник. 

До речі, отакою хуйнею з одного вагону добирався з єбєнєй у вільтширі до вузлової станції , щоб двигати на Манчестер.

З села фактично. А тут шуму з тої колимаги практично як з Гагаріним..

Link to comment
Share on other sites

Taras Shamayda

1. Припинити в листопаді нормальний продаж квитків на потяги за 30-45 днів. 
2. Всюди розтрубити, що квитки на весь час різдвяно-новорічних свят продаватимуться одночасно, з 5 грудня. 
3. Заборонити на місяць повернення куплених онлайн квитків "для боротьби зі спекуляцією" (!)
4. Коли з надходженням 5 грудня сайт бронювання квитків заглючить, оголосити, що вся проблема в пасажирах, які чомусь бронюють квитки в 6 разів частіше.
5. Набрехати на сайті, що нормальну роботу онлайн-бронювання відновлено.
6. Замість нормальних пояснень, що робити людям, гроші яких другий день зависають між залізницею й банками, послати всіх на номер телефону з помилкою (при цьому правильний номер звісно вічно зайнятий). 

Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia, ви ідіоти й негідники.

Ваш "оптимізований" розклад і нездатність організувати нормальну роботу навіть нещасного приміського потягу до Борисполя навіть не коментуватиму. 

Volodymyr GroysmanКабінет Міністрів України , Volodymyr Omelyan - що ще має статися, щоб цих геніїв менеджменту замінити на нормальних людей? Чому так складно просто продавати квитки на сайті, як це було роками? Просто не псувати те, що більш-менш нормально працювало?

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Алексей Давиденко

Follow

Когда он сломался первый раз, я подумал - с кем не бывает. Переволновались.
Когда он сломался второй раз, я подумал - всякое бывает. Недосмотрели.

А сегодня утром он сломался в очередной раз и я подумал - какой стыд и позор. 

Так просто.
Втоптали в говно идею.
Втоптали в говно труд сотен людей строивших эту дорогу.
Втоптали в говно позитивный проект.
Втоптали в говно тех кто это торжественно открывал и обкатывал.

В конце концов втоптали в говно имидж страны, которая под этим проектом поставила свою подпись и людей, которые этому экспрессу поверили и им воспользовались.

Утром.
Моя знакомая поехала в аэропорт этим новым супер быстрым поездом-экспрессом Киев-Борисполь и опоздала на час от заявленного времени.

Сука.
Он опять встал. 
Встал на выезде из Киева.

Приехавший локомотив выполнял функцию тягача.
Прохожие пешком обгоняющие стоящий экспресс ржали и фоткались на этом грустном фоне.
Пассажиры сидящие внутри проходили онлайн регистрацию на свои рейсы через проводников поезда.

А люди читающие новости об очередной поломке экспресса уже точно решили этим удобным и быстрым сервисом не пользоваться.

Экспресс в аэропорт, который не в состоянии вовремя приехать - это все равно что внезапно выключающийся свет в операционной во время операции.

То что должно было стать быстрым и удобным, стало медленным и проблемным.

Ну не пиартесь вы раньше времени.
Ну не гоните лошадей чтобы побыстрее перерезать красную ленточку.
Ну дайте проекту пройти обкатку.
Ну провезите первых 100’000 людей без опозданий и поломок.

А потом встаньте и гордо скажите - мы это сделали!

Добрые дела любят тишину.
А вы орете о них на всех углах, а потом имеете бледный вид.

Link to comment
Share on other sites

Для маршрута "Киев—Борисполь" разработан специальный билетный сервис по завышенной цене — эксперт
Разработку нового сервиса поручили ООО "Виртуальные технологии и системы", причем сделали это безальтернативно.
Самой большой аферой "Укрзалізниці" стала разработка специального билетного сервиса для маршрута "Киев—Борисполь". Дело в том, что железная дорога имеет билетный сервис booking.uz.gov.ua, разработанный еще в 2017 году. Вместе с обновлениями и расширением функционала он обошелся УЗ в сумму порядка 6,5 млн грн.
Об этом в своей статье для ZN.UA пишет Владимир Даценко, руководитель проекта "Zалізниця без коррупции". Автор отмечает, что этот билетный сервис обеспечивает возможность покупки электронного билета на все маршруты железной дороги. Кроме маршрута Киев—Борисполь.
"Потому что в УЗ решили, что "Бориспольскому экспрессу" нужен собственный билетный сервис. И оценили его в 21 млн грн. То есть в три с половиной раза дороже, чем сервис для остальных маршрутов страны, — указывает эксперт. — Что такого особо в сообщении "Киев-Пассажирский—аэропорт "Борисполь", объяснить трудно. Как и то, нужны ли пассажирам два отдельных билетных сервиса для услуг одной компании-перевозчика".

 

...на тендерах по благоустройству и обустройству "Бориспольского экспресса" появляется новичок — ООО "Рилейд". Фирма, прописанная в квартире №139 на Зоологической, 4-а (вместе с еще двумя сотнями) за несколько месяцев получает контрактов на 28 млн грн. В том числе 14 млн на работы по изготовлению, монтажу и покраске металлических конструкций галереи, устройству перильной изгороди и накрытия навесов пассажирской платформы", 6 млн — на изготовление навеса железнодорожной платформы, 2,8 млн — на сооружение земляного полотна железнодорожных путей и 4,6 млн — на благоустройство и озеленение территорий..."
https://zn.ua/internal/borispolskiy-ekspress-piar-i-korrupciya-302597_.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=bxEsf7qyOJQ

Змінено користувачем Zzzz...
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...