Перейти до змісту

АН-12 розбився у тумані :(


Agh

Recommended Posts

Пишуть, що закінчилось пальне.

Попередня версія слідства: перевантаження.

 

Скільки років цьому корчу?

1968 року випуску Змінено користувачем Zzzz...
Link to comment
Share on other sites

 

 


Попередня версія слідства: перевантаження.

Я, звісно, не експерт, але яке перевантаження? Він поки з Іспанії прилетів спалив добряче керосину, тому якщо зміг злетіти - то мав і сідати.

Link to comment
Share on other sites

Британський вчений! А шо не так, пан Вуйко? Маса взьоті маса явно була набагато більша. 

У нормальних умовах сіли би без проблем, а в тумані не розрахували перегруз і "сіли" до полоси.

Link to comment
Share on other sites

У нормальних умовах сіли би без проблем, а в тумані не розрахували перегруз і "сіли" до полоси.

Такі малі експуатанти часто економлять на паливі, та перевантажують літаки які експлуатують немилосердно. А погодні умови вплинули на те що для посадки й не вистачило одного відра керосину. Думаю всі ці фактори збіглись в часі согодні у Львові.

Link to comment
Share on other sites

Такі малі експуатанти часто економлять на паливі, та перевантажують літаки які експлуатують немилосердно. А погодні умови вплинули на те що для посадки й не вистачило одного відра керосину. Думаю всі ці фактори збіглись в часі согодні у Львові.

Десь сьогодня бачив ролик, там МЧС-ник розповідає, що коли вони підїхали, з баків "сочився керосин".

Link to comment
Share on other sites

Це лише підтверджує його відсутність, інакше б лився рікою.

Це підтверджує, що він був у баках. Схоже просто промахнулись у тумані і сіли до полоси, бо перевантажений літак знижувався зашвидко.

Змінено користувачем Zzzz...
Link to comment
Share on other sites

В шістдесятих пацаном на АН-10 ("пасажирська" версія того ж АН-12) з Луганська до Москви літав. Після посадки на 30 хв. повністю оглох! Вперше і в останнє у житті.

Link to comment
Share on other sites

Так може і ті оглохли, або в навушниках були? Бо у транспортнику ревти має гучніше від пасажирської версії. Крім того, теоретично паливо на кожен з 4 двигунів могло не одразу припинити поступати.

Дочекаємося.

Link to comment
Share on other sites

“Може, була відмова наземного обладнання, яке дозволяє зайти на посадку. Може, щось відмовило, що не зміг помітити екіпаж, все може бути. Вони кажуть так, абсолютно нормальний політ, потім листя дерев – бах! – і ми більше нічого не пам’ятаємо”, – розповів заступник голови правління з безпеки польотів авіакомпанії “Україна аероальянс” Борис Бондаренко. Версію про брак пального в авіакомпанії відкидають. Щоправда додають: гас відправили на експертизу, щоби з’ясувати його якість

Link to comment
Share on other sites

Поліцейські відпрацьовують кілька версій авіакатастрофи на Львівщині: помилка пілота, помилка командно-диспетчерського пункту, технічна несправність літака та несприятливі метеоумови.
Пряма мова заступника начальника слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області полковник поліції Андрія Кумечка: "Поліцейські вилучили бортовий самописець літака, документацію та скерували їх на відповідні дослідження. У провадженні також призначено ряд експертиз, які дадуть можливість остаточно встановити причини того, що відбулось. Окрім того, як тільки дозволить їх стан здоров’я, ми опитаємо членів екіпажу".
Поширену заступником міністра інфраструктури Юрієм Лавренюком інформацію про те, що причиною трагедії став брак пального, слідство спростовує. Правоохоронці кажуть, що вилучили залишки пального, якого точно би вистачило, аби долетіти до злітної смуги.

Link to comment
Share on other sites

гас відправили на експертизу

Навряд в Іспанії їм могли влити пальне, як п'яні коцапи нам колись залили у Мирному на рейс до Москви. У Красноярську нас вигнали з літака і бачимо, як відбирає проби дядько і очі в нього лізуть на лоба. Бо там вода наполовину! Баби з пасажирів репетують, коли вже полетимо? А дядько їй - "скажи спасіба, что сюда долєтєла".

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...