Перейти до змісту

Изучаем, комментируем


rutina1

Recommended Posts

З А К О Н   У К Р А Ї Н И
 
Про особливий порядок місцевого самоврядування 
в окремих районах Донецької та Луганської областей



Проект
Вноситься Президентом України



З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про особливий порядок місцевого самоврядування
в окремих районах Донецької та Луганської областей
______________________________________________


Цей Закон визначає тимчасовий порядок організації місцевого самоврядування, діяльності органів місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей з метою створення умов для якнайшвидшої нормалізації обстановки, відновлення правопорядку, конституційних прав і свобод громадян, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, створення умов для повернення жителів до вимушено залишених місць постійного проживання, їх реінтеграції, а також для відновлення життєдіяльності у населених пунктах у Донецькій та Луганській областях та розвитку територій.

Стаття 1. Згідно з цим Законом тимчасово, на три роки з дня набрання цим Законом чинності, запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей, до яких належать райони, міста, селища, села в межах території, визначеної рішенням керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України (далі – окремі райони Донецької та Луганської областей).

Стаття 2. Законодавство України в окремих районах Донецької та Луганської областей на період дії особливого порядку місцевого самоврядування діє з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Стаття 3. Держава гарантує відповідно до закону недопущення кримінального переслідування, притягнення до кримінальної, адміністративної відповідальності та покарання осіб – учасників подій на території Донецької, Луганської областей.
Органам влади та їх посадовим (службовим) особам, підприємствам, установам, організаціям усіх форм власності забороняється дискримінація, переслідування та притягнення до відповідальності осіб з приводу подій, що мали місце у Донецькій, Луганській областях.

Стаття 4. Держава гарантує відповідно до Закону України "Про засади державної мовної політики" право мовного самовизначення кожного жителя в окремих районах Донецької та Луганської областей щодо мови, яку вважає рідною, вибору мови спілкування, вільного користування російською та будь-якою іншою мовою у суспільному та приватному житті, вивчення і підтримки російської та будь-якої іншої мови, їх вільний розвиток і рівноправність.
Органи місцевого самоврядування, місцеві органи виконавчої влади у спосіб і в межах повноважень, що передбачені Законом України "Про засади державної мовної політики", іншими законами України, міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, сприяють в окремих районах Донецької та Луганської областей використанню російської та інших мов в усній і письмовій формі у сфері освіти, в засобах масової інформації і створюють можливості для їх використання у діяльності органів державної влади і органів місцевого самоврядування, в судочинстві, в економічній і соціальній діяльності, при проведенні культурних заходів та в інших сферах суспільного життя.

Стаття 5. В окремих районах Донецької та Луганської областей місцеве самоврядування здійснюється відповідно до Конституції та законів України відповідними територіальними громадами безпосередньо та через органи місцевого самоврядування.
Повноваження депутатів місцевих рад і посадових осіб, обраних на позачергових виборах, призначених Верховною Радою України цим Законом, не можуть бути достроково припинені.
В окремих районах Донецької та Луганської областей законами України запроваджується особливий порядок призначення керівників органів прокуратури і судів, який передбачає участь органів місцевого самоврядування у вирішенні цих питань.

Стаття 6. Для забезпечення узгодженої діяльності органів місцевого самоврядування та центральних і місцевих органів виконавчої влади щодо забезпечення розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей Кабінет Міністрів України, міністерства, інші центральні органи виконавчої влади можуть укладати з відповідними органами місцевого самоврядування угоди щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів.
Ініціатива стосовно укладення угоди щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей належить відповідним органам місцевого самоврядування.
Для укладення угоди щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей органи місцевого самоврядування подають до Кабінету Міністрів України, міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади пропозиції з питань розвитку окремих районів, що потребують вирішення Кабінетом Міністрів України, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, реалізації спільних проектів уряду та органів місцевого самоврядування. Кабінет Міністрів України, міністерство, інший центральний орган виконавчої влади розглядає подані пропозиції та в десятиденний строк від дня одержання таких пропозицій відкриває процедуру консультацій з представниками органів місцевого самоврядування окремих районів Донецької та Луганської областей, заінтересованих суб'єктів господарювання, громадськості. Рішення про відкриття процедури консультацій приймається Кабінетом Міністрів України, міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади, про прийняте рішення невідкладно інформується ініціатор укладення угоди, який забезпечує залучення до консультацій представників відповідних органів місцевого самоврядування, заінтересованих суб'єктів господарювання, представників громадськості.
У ході консультацій представники Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування окремих районів Донецької та Луганської областей, заінтересованих суб'єктів, представники громадськості готують проект угоди щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей.
Угода щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей набирає чинності з дня її схвалення Кабінетом Міністрів України, міністерством.
Кабінет Міністрів України контролює виконання органами виконавчої влади укладених угод щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей, заслуховує їх звіти, вживає відповідно до закону заходів до забезпечення виконання сторонами укладених угод.

Стаття 7. Держава надає підтримку соціально-економічному розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей.
Державна підтримка полягає у запровадженні законом відмінного від загального економічного режиму здійснення господарської та інвестиційної діяльності, спрямованого на відновлення об'єктів промисловості, транспортної та соціальної інфраструктури, житлового фонду, переорієнтацію промислового потенціалу, створення нових робочих місць, залучення інвестицій і кредитів для відновлення та розвитку об'єктів, розташованих в окремих районах Донецької та Луганської областей.
Для впровадження сталого соціально-економічного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей Кабінет Міністрів України відповідно до Закону України "Про державні цільові програми" затверджує державну цільову програму, в якій визначає заходи, завдання та показники, спрямовані на створення умов для комплексного та збалансованого територіального розвитку, відновлення виробничого та експортного потенціалу, забезпечення ефективного використання ресурсного та промислового потенціалу, потреб населення відповідних територій у високотехнологічній конкурентоспроможній екологічно чистій продукції, високоякісних послугах, створення сприятливого середовища для залучення інвестицій та оптимального здійснення інвестиційної діяльності, розширення сфери застосування праці шляхом створення нових робочих місць.
У законі про Державний бюджет України щороку передбачаються видатки, що спрямовуються на державну підтримку соціально-економічного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей. Україна гарантує визначення таких видатків загального фонду Державного бюджету України захищеними видатками, обсяг яких не може змінюватися при здійсненні скорочення затверджених бюджетних призначень.

Стаття 8. Органи виконавчої влади сприяють розвитку в окремих районах Донецької та Луганської областей транскордонного співробітництва, спрямованого на вирішення спільних проблем розвитку, посилення та поглиблення добросусідських відносин між територіальними громадами, органами місцевого самоврядування окремих районів з адміністративно-територіальними одиницями Російської Федерації на основі угод про прикордонне співробітництво, що укладаються територіальними громадами, органами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади України та територіальними громадами у межах компетенції, встановленої законом.

Стаття 9. В окремих районах Донецької та Луганської областей рішенням міських, селищних, сільських рад створюються загони народної міліції, на які покладається реалізація завдання з охорони громадського порядку в населених пунктах цих районів.
Координація діяльності загонів народної міліції з охорони громадського порядку в населених пунктах здійснюється відповідним сільським, селищним, міським головою.
Загони народної міліції утворюються на добровільних засадах із числа громадян України, які постійно проживають у відповідних населених пунктах окремих районів Донецької та Луганської областей.
Загони народної міліції під час охорони громадського порядку реалізують повноваження, передбачені для них законами України.
Про утворення та діяльність загонів народної міліції сільський, селищний, міський голова інформує місцеве населення через засоби масової інформації.

Стаття 10. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 85 Конституції України призначити позачергові вибори депутатів районних, міських, районних у містах, селищних, сільських рад, сільських, селищних, міських голів в окремих районах Донецької та Луганської областей на неділю, 7 грудня 2014 року.
Кабінету Міністрів України в межах повноважень вжити невідкладних заходів щодо забезпечення фінансування позачергових виборів, що призначені абзацом першим цього пункту, за рахунок коштів резервного фонду Державного бюджету України.
3. Кабінету Міністрів України невідкладно за участю органів місцевого самоврядування окремих районів Донецької та Луганської областей підготувати та внести на розгляд Верховної Ради України законопроекти та забезпечити прийняття підзаконних нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону.


Голова
Верховної Ради України






 
Проект Закону про недопущення переслідування та покарання осіб-учасників подій на території Донецької та Луганської областей

 

 

Проект
Вноситься Президентом України


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про недопущення переслідування та покарання осіб – учасників
подій на території Донецької та Луганської областей
___________________________________________________________


Стаття 1. Звільнити від кримінальної відповідальності в порядку та на умовах, визначених цим Законом, осіб, які вчинили в період з 22 лютого 2014 року по день набрання чинності цим Законом включно на території Донецької, Луганської областей, на якій проводилась антитерористична операція, діяння, що містять ознаки злочинів, передбачених Кримінальним кодексом України, і які під час вчинення зазначених діянь:
1) були учасниками збройних формувань або особами, задіяними в діяльності таких формувань, та/або
2) брали участь у діяльності самопроголошених органів у Донецькій, Луганській областях або протидіяли проведенню антитерористичної операції.
Особи, зазначені в частині першій цієї статті, звільняються від кримінальної відповідальності за умови, що вони до спливу місяця з моменту набрання чинності цим Законом звільнили або не утримують заручників, добровільно здали державним органам або не зберігають вогнепальну зброю, бойові припаси, вибухові речовини, вибухові пристрої, військову техніку, не займають будівлі, приміщення державних органів і органів місцевого самоврядування та не беруть участі у блокуванні роботи органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у Донецькій та Луганській областях, про що подали відповідну заяву в орган досудового розслідування, який здійснює кримінальне провадження.
Закрити відповідні кримінальні провадження.

Стаття 2. Звільнити від покарання у вигляді позбавлення волі на певний строк та від інших покарань, не пов'язаних з позбавленням волі, в порядку та на умовах, визначених цим Законом, осіб, передбачених частиною першою статті 1 цього Закону.

Стаття 3. Закрити кримінальні провадження, розпочаті у зв'язку з діяннями, передбаченими частиною першою статті 1 цього Закону, в яких жодній особі не повідомлено про підозру.

Стаття 4. Звільнити від адміністративної відповідальності осіб, які вчинили в період з 22 лютого 2014 року по день набрання чинності цим Законом включно на території Донецької, Луганської областей, на якій проводилась антитерористична операція, діяння, що містять ознаки адміністративних правопорушень, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Постанови про накладення адміністративних стягнень за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених цією статтею, що не були виконані до набрання чинності цим Законом, виконанню не підлягають.

Стаття 5. Дія цього Закону не поширюється на осіб, передбачених частиною першою статті 1, статтею 2 цього Закону, які:
1) є підозрюваними, обвинуваченими (підсудними) і не здійснили дії, передбачені частиною другою статті 1 цього Закону, та/або
2) підозрюються або обвинувачуються у вчиненні діянь, що містять ознаки злочинів, передбачених статтями 112, 113, 115, частиною другою статті 121, частиною другою статті 147, статтями 149, 152, 153, 187, 201, 258, 297, 348, 349, 379, 400, 442, 443, 444 Кримінального кодексу України, або засуджені за вчинення злочинів, передбачених цими статтями, та/або
3) вчинили дії, що призвели до падіння 17 липня 2014 року в Донецькій області літака компанії "Malaysia Airlines" рейсу МН17, та/або перешкоджали проведенню розслідування цієї авіакатастрофи.

Стаття 6. Застосування цього Закону здійснюється:
1) щодо підозрюваних, кримінальні провадження стосовно яких перебувають у провадженні органів досудового розслідування, – судом, у межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, за клопотанням підозрюваного, його захисника, законного представника або прокурора, який здійснює процесуальне керівництво відповідними досудовими розслідуваннями; відповідні клопотання подаються без проведення досудового розслідування у повному обсязі;
2) щодо обвинувачених (підсудних), кримінальні провадження стосовно яких здійснюються судом і до набрання чинності цим Законом не розглянуті, а також щодо обвинувачених (підсудних), кримінальні провадження стосовно яких розглянуті, але вироки не набрали законної сили, – судами, які здійснюють відповідні судові провадження за клопотанням обвинуваченого (підсудного), його захисника, законного представника або прокурора, який здійснює підтримання державного обвинувачення;
3) щодо засуджених – судами, що ухвалили відповідні вироки, за клопотанням засудженого, його захисника, законного представника або прокурора, який здійснював підтримання державного обвинувачення;
4) у рамках кримінальних проваджень, передбачених статтею 3 цього Закону, – прокурором, який здійснює процесуальне керівництво відповідними досудовими розслідуваннями, без проведення досудового розслідування у повному обсязі;
5)
5) у рамках проваджень у справах про адміністративні правопорушення, які до набрання чинності цим Законом не розглянуті, а також щодо осіб, притягнутих до адміністративної відповідальності, постанови у справі про адміністративне правопорушення яких не набрали законної сили або не виконані, – місцевими загальними судами як адміністративними судами, повноваження яких поширюються на відповідну територію, за клопотанням відповідного органу (посадової особи), уповноваженого розглядати справи про адміністративні правопорушення, органу (посадової особи), який виніс постанову про накладення адміністративного стягнення, або особи, яка притягається до адміністративної відповідальності або щодо якої винесено постанову про накладення адміністративного стягнення, її захисника, законного представника.

Стаття 7. Питання про застосування цього Закону суд вирішує в судовому засіданні. Неявка в судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про місце та час розгляду питання, не перешкоджає проведенню судового засідання.

Стаття 8. Положення Закону України "Про застосування амністії в Україні", Кримінального кодексу України, Кримінального процесуального кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

Стаття 9. Прикінцеві та перехідні положення
1. Генеральний прокурор України не пізніше трьох робочих днів після дня набрання чинності цим Законом надає доручення прокурорам нижчого рівня, які здійснюють процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, внести клопотання до судів, у межах територіальної юрисдикції яких здійснюється досудове розслідування, про звільнення від кримінальної відповідальності або про звільнення від покарання осіб, на яких поширюється дія цього Закону, а також вчиняє процесуальні дії та приймає процесуальні рішення щодо закриття кримінальних проваджень, зазначених у статті 3 цього Закону.
Прокурори не пізніше трьох робочих днів після дня набрання чинності цим Законом або встановлення факту здійснення дій, передбачених частиною другою статті 1 цього Закону, вносять клопотання до судів, у межах територіальної юрисдикції яких здійснюється досудове розслідування, про звільнення від кримінальної відповідальності або про звільнення від покарання осіб, а також вчиняють процесуальні дії і приймають процесуальні рішення щодо закриття кримінальних проваджень, зазначених у статті 3 цього Закону.
Суди не пізніше трьох робочих днів з дня надходження клопотання підозрюваного, обвинуваченого (підсудного), засудженого, його захисника, законного представника, особи, щодо якої застосовано адміністративне стягнення, або прокурора про звільнення від кримінальної, адміністративної відповідальності, а також від покарання осіб, на яких поширюється дія цього Закону, здійснюють його розгляд з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про здійснення правосуддя і кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції".
2. Органам влади та їх посадовим (службовим) особам, а також підприємствам, установам, організаціям усіх форм власності забороняється дискримінація, переслідування та притягнення до відповідальності осіб, на яких поширюється дія цього Закону, а також осіб, які їм сприяли та не вчинили діянь, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення або Кримінальним кодексом України.
3. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.


Голова Верховної
Ради України

 

 
Link to comment
Share on other sites

Опять комментировать?

А что тут можно комментировать если они так спешили принять этот закон, что даже не обозначили список районов к которым он применяется.

Бред предложенный пенсионером и продавленый трусом

Змінено користувачем SlavRedko
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Опять комментировать?

А что тут можно комментировать если они так спешили принять этот закон, что даже не обозначили список районов к которым он применяется.

Бред предложенный пенсионером и продавленый трусом

в межах території, визначеної рішенням керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України (далі – окремі райони Донецької та Луганської областей). Т.е. список районов определяет АТЦ СБУ, как я понял.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

в межах території, визначеної рішенням керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України (далі – окремі райони Донецької та Луганської областей). Т.е. список районов определяет АТЦ СБУ, как я понял.[/size]

Наверное вы правильно поняли. Что только усугубляет идиотизм этого закона.

Какое то сраное АТЦ СБУ будет решать судьбы сотен тысяч людей - этих сюда а тех туда.

Змінено користувачем SlavRedko
Link to comment
Share on other sites

Наверное вы правильно поняли. Что только усугубляет идиотизм этого закона.

Какое то сраное АТЦ СБУ будет решать судьбы сотен тысяч людей - этих сюда а тех туда.

Хорошо, кто по вашему мнению, должен понимать решение? Кабмин?

Link to comment
Share on other sites

http://repka.club/blogs/svirid-opanasovich-na-strazhi-mirovogo-poryadku/item/755-did-svyryd-komentiruie-vchorashni-zakony

Доброї ночі, друзі! В діда в связі с нєкоторими обстоятєльствами карколомно помінявся режим дня, через годину нада срочно уїзжати у важливих справах. Тому дід винуждєн писати цей коментар глибокої ночі. Да, і ізвінітє, шо вчора не міг ніяк добратися до мордокнижки, хотя дуже хотів і судячи з вопросів від небайдужих громадян, діддових коментарів касатєльно вчорашніх рішень верховного шапіто ждали. Січас дід розкаже обо всьом по порядку, вмощуйтеся зручненько. Кохве заварили? Ні? Як же так? Швиденько заварюйте, всідайтеся і читайте уважненько. 

 

Ітак, учора, верховне шапіто прийняло сразу нєсколько законов, котрі збурлили общественне мнєніє в Україні і викликали неабиякий международний резонанс. Дід напомнить, про які закони ідьот речь:

- об особом статусє некоторих районов Донецькоі і Луганської областєй;

- об амністії;

- о ратіфікації Угоди про асоціацію з ЄС;

- о люстраціі.

 

Дід вчора весь день, а также весь вечір, нє взірая на занятость, вніматєльно ізучав як содєржаніє упом'янутих документів, так і реакцію на них основних ігроков. І прийшов до слєдующого висновку. Ето пока шо лише догадки, бо підтвердження дідової версіії пока шо лише косвенні.

 

Касатєльно перших двох законів, які визвали особенно гостру реакцію небайдужих громадян і масові воплі в стилі "нас слілі" і "всьо прапало" - шото діду підказує, шо переоцінювати значення цих законів не варто. Їхнє сакральне значення нє болєє чим ярка дємонстрація Порохом того факта, шо він договороспособен, є хазяїном політичного процесу в Украіні і в состоянії ответственно виполнять взяті на себе обізатєльства. 

 

Дід шас пояснить цей тезіс дєтальнєє - подковйорні переговори, толчок яким дали мінські договорьонності, відімо дойшли до виработки якогото пакетного соглашенія. Іменно пакетного, бо ніякі другі в создавшомуся положенні дєйствувать не можуть. Пакетне соглашеніє - ето коли сторони договорилися взти на себе нєкі обязатєльства, які мають виполнятися синхронно. Єслі якато сторона по якимто причинам не виполняє, чи не може виполнити свою часть обізатєльств, друга сторона не виполняє свою. І єслі хоть якато договорьонность виполнєна буть не може, втрачає смисл весь пакет. Шо вошло в пакет договорьонностєй, виработаний во врем'я челночной діпломатіі Суркова-Ложкіна, дід не зає і про це можна лише гадать. 

 

Но наверняка среді принципових требованій Пороха було повне виведення російських військ і установлєніє Украіною надьожного контролю за кордоном по всьому периметру. Іначе нема про шо балакать. А взамін Порох відімо пообіщав законодатєльно закріпити за окупованими територіями якийто особий статус. Хуйло устами Суркова виразив нєдоверіє, шо Пороху удасться таке рішення провести. Порох презрітєльно глянув на Суркова і сказав, шо рішення то він проведе і даже спеціальний закон прийме, но сільно сумнівається, шо Хуйло виполнить свою часть обізатєльств. Хуйло устами Суркова согласився вивести войська і дати возможность Україні взять кордон під свій контроль, но нехай сначала Петя докаже, шо його уважають в верховном шапіто. На ето Порох, відімо, заявив: Харашо, я закони соответствующі проведу, но імейтє ввіду, гражданє Хуйло з Сурковим - єслі я не побачу, шо надьожно контролірую кордон, то виполнять ці закони і не подумаю. Наоборот, я нічого не подпишу, а прикажу надрукувати ті закони на рулонах туалєтной бумаги і отправлю ті рулони у войська для употреблєнія тих законов нашими солдатами по прямому назначенію.

 

То, шо ми бачили вчора в верховном шапіто, і дєйствія Пороха, який лічно приїхав ті закони продавлювати, по мнєнію діда і свідчить, шо Пороху не особий статус Лугандона нужен був, і не амністія тірарістам, а доказатєльство, шо він в состояніі виполнять свою часть договорьонностєй. І щас вправе ожидать від Хуйла виполнєніє його часті пакетного соглашенія.

 

В пакет наверняка входить ряд других договорбонностєй і, судячи з неоднократних публічних заяв Пороха, одне з таких требованій состоїть в освобождєнії Наді Савченко, Олєга Сєнцова і решти наших полонених. Взамін, Хуйло, відімо, потребував закон про амністію тірарістам. Харашо, - сказав Порох - і закон про амністію тоже продавив. Доказавши таким образом, шо він таки презідєнт і готовий йти на непопулярні шаги даже в преддверії парламентських виборів. І шо способен даже перед парламентськими виборами рискувати своім рейтингом та популярністю своєї політичної сили в інтересах вищої мети.

 

Друзі, дід так же, як і ви щитає, шо переговори з Хуйлом нада би вести в Гаазі і лише по вопросу времені виносу ним з камери параші. Но для цього нада як мінімум провести парад наших збройних сил в Москві на Красній площі. Шо, к сожалєнію, пока невозможно. Состояніє нашоі Арміі пока не дозволяє ефективно перемагати російські збройні сили даже на території Домбабве і Лугандона. Бо як тільки ми начинаєм побеждать, Хуйло забрасує туда все нові і нові часті дісантніков, та щедро поливає наші війська з градів і ураганів. То, шо проісходило в останні місяць-півтора в зоні АТО, призводило до напрасних жертв, коли гинули кращі з наших хлопців. Бо Армія наша січас даже безпілотників не має і разведдані добуваються старорежимним способом - путьом заброски подраздєлєній розвідників, які ніжками топають десятки кілометрів, щоб лічно убідиться яка і техніка врага де дслоцірується. Ризикуючи життям. Дід давно займається питанням обеспеченія Арміі, но все, шо волонтери можуть - це амуніція, продукти харчування і т.п. А от купить хотя би один безпілотник, який коштує 700 тисяч долларів, дід не в состояніі. Хотя єслі со временєм нам удасться купить безпілотніка, то напишу на ньому красіву надпісь "Дід Свирид" і отправлю його наблюдать за врагами. Однако, маєм признати, шо одним безпілотником війни не виграти, потрібно ще дуже й дуже багато чого.

 

Пороху, по всій відімості це ізвесно не хуже, чим нам із вами. І країні, і Армії нужна передишка. І оперативна пауза, за врем'я якоі Армія має получити необхідні підкріплення, озброєння, безпілотники і тисячі других наіменуваній воєнной тєхніки. Договорьонності з НАТО, візити наших воєнних у разні западні страни, ученія на Яворівському полігоні і багато других собитій свідчать - програма переозброєння Армії і допомога з боку стран НАТО началася всерйоз. Но цього демонструвати напоказ нільзя ні в коєм случає. Шоб не провоцірувать Хуйла, який від страху може сработать на упреждєніє і дасть приказ Шойгу "фас!". В діда даже мелькнула мисль - може Порох спеціально держить міністром оборони дурачка Гелетея, шоб приспати бдітєльность протівніка? А на самом дєлє оперативним управлєнієм войськ січас будуть заніматися неізвесні, но розумні генєрали? Будем надіяться, шо так і є.

 

В любом случаї ми маєм розуміти, шо все залежить і буде залежати лише від нашоі здатності сопротівлятися. А тут без Арміі нікуди. Нужна сильна, боєздатна Армія. З якою любі особі статуси Домбабве, любі амністіі - то даже не друго-, а третьостєпенні вопроси.

 

Вообще-то, Порох, як діду здається, достаточно послідовно реалізовує свій сценарій вирішення проблеми збереження суверенності і територіальної цілісності Украіни, а в цій партіі до фіналу ще ой як далеко. Те, шо ми вчора наблюдали в верховном шапіто - лише один хід в сложній багатоходовці і упрекати Пороха в неправильно здєланом ходу по крайній мірі преждєвременно. Дід би на місці Пороха дєйствував не так, дід би не бавився з Хуйлом у миролюбіє, а сначала сказав би народу правду про обще состояніє дєл, чесно би сказав, шо нам предстоіть трудна боротьба, но ми обізатєльно переможемо. В общем, діду симпатичніша позиція Черчілля, який відкидав любі возможності о чом то договорюватися з Гітлєром. Но єслі чесно, в нас ситуація всьо же нєсколько не така, як була у Британіі після грандіозної поразки під Дюнкерком. Тому сценарій Пороха вполнє має право на существованіє і в ітоге цілком може привести до успіху, при одном, однак, условіі - єслі Порох понімає, шо попереду ще серйозні битви. Порох, кажецця, це понімає.

 

Вчорашні собитія в шапіто і реакція украінців мали ще один дуже хароший наслідок - світ побачив, шо украінці в масі своїй налаштовані рішуче, умиротворяти Хуйла не желають і готові сражаться. Дід щитає, шо волна критики і войовничих заяв, яка лунала і по мірі наближення виборів ще лунатиме, має справити отрезвляюще дєйствіє і на Хуйлостан. Який бачить, шо украінці розізлилися не на шутку. Бо українці, то такий народ, шо воювати не сильно любить. Но єслі вже начинає воювать, то його так просто не остановить. Весь світ закінчив війну в 1945 році, і лише украінці були єдиним в Європі народом, який ще вісім-десять років після конференції в Потсдамі продовжував сражаться. Такий народ лучше не трогать.

 

Вертаючись до пакетного соглашенія, яке, відімо, виробили між собою Киів та Москва, дід щитає, шо це лише епізод і епізод временний. Так, по відімому, щитають і в Києві, і в Москві. Це розуміє і Запад. Общемірова ситуація розвивається таким образом, шо врем'я не на стороні Хуйла - пік його сили потроху проходить і в дальнєйшем він може лише слабшати. Запад ослабленню Хуйла всємерно помагає, як і помагає Україні пережити трудні времена. Так шо стратегічно Хуйло войну вже програв. Хотя, як существо недалекоглядне, іскреннє радуєцця мелким тактичним успехам. Так слабенькі шахматісти радуються виграній у протівніка пешці, не помічаючи нависаючого шаха з перспективою мата.

 

Чи договороспособен Хуйло і чи намерен виконувати свою часть пакетних договорьонностєй ми скоро побачим. Хуйло всігда гордився і хвалився тим, шо він своє пацанське слово держить. Ну от нехай тепер, коли Порох соответствующі закони продавив, Хуйло отвічає за свій базар. Звільнення Наді Савченко, Олєга Сєнцова і всіх бранців із полону буде нам вірним знаком, шо пакетне соглашеніє запрацювало. Коли це може статися? Дід відповість і на це питання, но сначала пару слов про асоціацію з ЄС.

Link to comment
Share on other sites

Хорошо, кто по вашему мнению, должен понимать решение? Кабмин?

Если Рада принимает закон об особом статусе каких то территорий, то границы этих территорий должны быть четко обозначенны в самом законе.

Разве может быть иначе? Хотя вопрос конечно риторический, в Украине все может быть

Нет нет, ни в коем случае не надо читать а тем более изучать. Не дай бог окажется, что ничего страшного в них нет.

Это вы с надеждой в сэрцэ говорите? Или уже изучили закон? Змінено користувачем SlavRedko
Link to comment
Share on other sites

Я вначале с интересом читал тексты того дидуся Опанасовича, понимал что его оптимизм необходим для поднятия духа.

 

Но сейчас он напоминает персонаж из анекдота

"Я не пердну... я не пердну... я не всрався..."

Link to comment
Share on other sites

вчера было :

Стаття 1. Згідно з цим Законом тимчасово, на три роки з дня набрання цим Законом чинності, запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей, до яких належать райони, міста, селища, села, що визначаються рішенням Верховної Ради України (далі - окремі райони Донецької та Луганської областей).

http://news.liga.net/news/politics/3316691-rada_opublikovala_zakonoproekt_ob_osobom_statuse_donbassa_.htm

 

в итоге стало :

 

Стаття 1. Згідно з цим Законом тимчасово, на три роки з дня набрання цим Законом чинності, запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей, до яких належать райони, міста, селища, села в межах території, визначеної рішенням керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України  (далі – окремі райони Донецької та Луганської областей).

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc34?id=&pf3511=52182&pf35401=313102

 

т.е. что, наши границы теперь определяются рішенням керівника АТО при СБУ  ?

 

сегодня тут граница, а завтра по-другому ?

 

вообще какой-то капец

Link to comment
Share on other sites

вчера было :

http://news.liga.net/news/politics/3316691-rada_opublikovala_zakonoproekt_ob_osobom_statuse_donbassa_.htm

 

в итоге стало :

 

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc34?id=&pf3511=52182&pf35401=313102

 

т.е. что, наши границы теперь определяются рішенням керівника АТО при СБУ  ?

 

сегодня тут граница, а завтра по-другому ?

 

вообще какой-то капец

Нормальний капєц.

Особливий статус може отримати лише село Ізварино.

Link to comment
Share on other sites

Вираз вірний в обох випадках.

Все залежить від командуючого АТО.

Вы в это верите? Как раз от него ничего не зависит.

И депутаты проголосовали за этот закон. Ипануться можно ;o

Link to comment
Share on other sites

Вы в это верите? Как раз от него ничего не зависит.

И депутаты проголосовали за этот закон. Ипануться можно ;o

Звісно вірю.

Все залежить від командуючого АТО, який напряму залежить від того хто його призначає, тобто від Порошенка.

Тобто врешті решт депутати проголосували за те щоб територія з особим статусом визначалася власне Порошенком.

Захоче буде вся область, не захоче - буде лише село Станиця Луганська.

Link to comment
Share on other sites

Звісно вірю.

Все залежить від командуючого АТО, який напряму залежить від того хто його призначає, тобто від Порошенка.

Тобто врешті решт депутати проголосували за те щоб територія з особим статусом визначалася власне Порошенком.

Захоче буде вся область, не захоче - буде лише село Станиця Луганська.

у тому то і справа -не порох, ну що він таке проти хуйла? хуйло буде вирішувати.

 

так що кажете - зберегли теріторіальну цілісність? а незалежність?

Link to comment
Share on other sites

тобто, вирішувати буде хуйло.

а АТЦ  СБУ - "зіцпредседатель фунт" і не більше.)

 Что он решает? Он ебнулся, это уже все понимают, ищут пути, как нейтрализовать угрозу с минимальными потерями. Нам просто не повезло, мы попали в этот трэш.

Link to comment
Share on other sites

 Что он решает?

 

 

він? він все вирішує.

і поки що, поставив на вуха увесь світ, кладе на санкції і потрясає ядерною зброєю.

він ще нічого не проїпав в тактичному плані.

крим забрав.

донбас - "гондурас" на україні, який в будь-який час за його, саме його, бажанням можна розчухувати і тримати україну в хаосі і виснаженні.

він утер усіх будапештським меморандумом і посміявся зі всього світу.

він використовує на всю катушку право сильного і ніхто не може йому відповісти адекватно, поставити його на місце.

Змінено користувачем эЛКа
Link to comment
Share on other sites

@эЛКа, я и говорю что он ипанулся! Или думаете что завтра трайденты уйдут на москау? такого не будет.

у тому то і річ, що не уйдуть.

і він про це знає.

і тримає світ у своєму кулаці.

і вирішує саме він -який хід буде ним зроблено.

Link to comment
Share on other sites

 Порох делает ровно то, что согласовано со штатами и европщиной.  Проебы в АТО неприятны нам, для них это приемлемые потери на данном этапе.   

Похоже на то.

 

ЕС считает, что Украина выполняет минские соглашения и ожидает, что Россия и террористы поступят также

Украина, по мнению Брюсселя, выполняет минские соглашения. В Европейском Союзе ожидают, что Россия и сепаратисты на Донбассе также выполнять минские договоренности, как это делает Украина.

 

 

Как сообщает Цензор.Нет со ссылкой на Европравду, об этом заявила Майя Коцьянчич, официальный представитель главы европейской дипломатии Кэтрин Эштон.

 

"Вы знаете их положения. Это амнистия, региональный автономный статус - очень хороший этап для поиска политического и мирного решения кризиса", - сказала она в среду.

 

Читайте также на «Цензор.НЕТ»: Кабмин разработает совместно с Евросоюзом новую Военную доктрину

 

"Мы приветствуем принятие Верховной Радой законов об амнистии и о временном самоуправлении для частей Донецкой и Луганской областей, как это предусмотрено в соглашении о прекращении огня, достигнутом в Минске в рамках трехсторонней контактной группы 5 сентября. Мы надеемся, что такое развитие событий вместе с продолжающимся освобождением заложников и соблюдением режима прекращения огня, который еще не является устойчивым, будет способствовать постоянному политическому решению на основе уважения суверенитета и территориальной целостности Украины", - говорится в комментарии.

 

Отвечая на вопрос о развитии ситуации в районе Донецка, Коцьянчич сообщила, что в ЕС внимательно следят за событиями на местах.

 

В Брюсселе известно о стрельбе снарядами в Донецке, отметила она.

 

"Разумеется, мы осуждаем это. Также мы осознаем тот факт, что несколько дней назад были инциденты в городе, и наблюдатели ОБСЕ, которым пришлось скрываться, были свидетелями этого. И мы призываем обе стороны прекратить такие действия, соблюдать режим прекращения огня и гарантировать безопасность наблюдателей", - заявила представитель главы дипломатии ЕС.

Link to comment
Share on other sites

Я вначале с интересом читал тексты того дидуся Опанасовича, понимал что его оптимизм необходим для поднятия духа.

 

Но сейчас он напоминает персонаж из анекдота

"Я не пердну... я не пердну... я не всрався..."

така сама реакція виникає на ТВОЇ дописи.ВСЕ що влада не робить-"все пропало" для редька.Без винятків......В тебе мабуть спецбезпілотник,бо аж з америки ВСЕ бачиш.Чи баба Ванга?

Link to comment
Share on other sites

у тому то і річ, що не уйдуть.

і він про це знає.

і тримає світ у своєму кулаці.

і вирішує саме він -який хід буде ним зроблено.

 СССР выключили как лампочку, никто и квакнуть не успел. Тоже самое ждёт и рашу, чувак не понял что он проскочил черту.

Link to comment
Share on other sites

Звісно вірю.

Все залежить від командуючого АТО, який напряму залежить від того хто його призначає, тобто від Порошенка.

Тобто врешті решт депутати проголосували за те щоб територія з особим статусом визначалася власне Порошенком.

Захоче буде вся область, не захоче - буде лише село Станиця Луганська.

Ну-ну. Поэтому Порох с перекошенным листом "Фсе прапала, Путин завтра возьмет Мариуполь" орал на депутатов?

Блажен кто верует :)

 Порох делает ровно то, что согласовано со штатами и европщиной.  Проебы в АТО неприятны нам, для них это приемлемые потери на данном этапе.   

Еще один верующий в сказки ;o

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...