Перейти до змісту

Готовы ли Вы принять участие в акциях протеста против внесения правок в КУ в части децентрализации и "особого статуса"?


Citizen UA

  

31 користувач проголосував

  1. 1. ???

    • Да
      21
    • Нет
      8
    • Не знаю
      2


Recommended Posts

Я так розумію, що підґрунтя для зняття Шокена в пана convex  такі ж самі як і в ТС для участі в "акциях протеста против внесения правок в КУ"?  :nose3:

Особисті страхі та домисли тобто...

Жидко намазал. В топике приведены конкретные факты. А за домыслами, так это к порошкам по поводу секретного плана Петрушки о том, как пробросить кремлевского лошару 

Link to comment
Share on other sites

Ні, не готовий, бо це абсолютно непринципове, виключно паперове питання.

 

А якщо окремо саме про децентралізацію - так я однозначно за неї.

Змінено користувачем abandon
Link to comment
Share on other sites

Вот так вот

 

 

Санкції із Росії може бути знято вже незабаром при цьому ключем до цього є виконання Україною вимоги про внесення змін до Конституції. На цьому наголошує журналіст Бен Аріс у блозі опублікованому BNE Intellnews.

"Захід розривається між тим, щоб діяти у відповідності до власних цінностей та зберігати санкції щодо Росії - з одного боку, та досягненням угоди з Росією, яка б допомогла закінчити війну у Сирії через яку до Європи прибувають мільйони біженців, а також - відкрити російські ринки для західних компаній", - пише Аріс.

Як відомого, нещодавно державний секретар США Джон Керрі заявив про можливість зняття санкції з Росії протягом кількох місяців у разі виконання Росією умов закладених у Мінські годи.

Ключовою перепоною до виконання Мінських угод і, відповідно, зняття санкції з Росії, є невиконання Україною пунку 11-го мінських угод, а саме - проведення в Україні конституційної реформи
Також у неділю 24-го січня, міністр економіки Франції Емануель Маркон заявив, що Франція має намір сприяти скасуванню економічних санкцій щодо Росії до літа 2016-го року, у тому випадку, "якщо положення Мінських угод будуть реалізовані".

Матеріал у BNE Intellnews звертає увагу і на нещодавню зустріч представника Держдепу Вікторії Нуланд з радником Путіна Сурковим.

Бен Аріс також відзначає, що повернення Криму Україні не є частиною Мінських угод. При цьому саме вимога повернення Криму, на думку Аріса, могла би становити непереборну перепону на шляху до відновлення взаємин між Заходом та Росією.

На думку журналіста, ключовою перепоною до виконання Мінських угод і, відповідно, зняття санкції з Росії, є невиконання Україною пункту 11-го мінських угод, а саме - проведення в Україні конституційної реформи. Адже саме до виконання цієї вимоги, на думку Аріса, прив'язано виконання Росією вимоги про відновлення Україною контролю за державним кордоном.

Росія виглядає більш орієнтованою на дипломатичне вирішення, ми це приймаємо, і сподіваємось, прийдемо до цього у цьому році
Деніел, Фрід, координатор Державного департаменту США з питань санкційної політики

"Ось у чому сіль. Росія не виконала свої забов'язання відповідно до Мінських угод, але Україна також неспромоглася виконати 3 із своїх головних забов'язань: запровадити амністію усіх учасників конфлікту; провести місцеві вибори у регіоні та змінити конституцію", - пише Аріс.

При цьому оглядач відзначає, що Мінські угоди вимагають від України значно більших поступок, ніж від Росії, яка формально навіть не є їх підписантом.

Так Аріс називає зміни до конституції політичним самогубством для української влади та звертає увагу, що "Путін зумів опинитись у позиції, яка дозволяє нав'язувати Україні виконання його вимог і при цьому не нести особистої відповідальності за дії Росії".

Аріс також вказує на те, що на думку деяких експертів, на Заході наростає втома від України через її неспроможність прийняти реформи спрямовані на децентралізацію та надання Донбасу особливого статусу.

Ви маєте ... зберігати широкі санкції накладені ЄС та США на Росію у зв'язку із подіями в Україні, водночас продовжуючи санкції проти оборонного сектору Росії до тих пір, поки російські війська не буде виведено
Евелін Фаркас, екс-заступниця міністра оборони США
У цьому контексті варто згадати і нещодавні заяви президента Франції Франсуа Олланда, який прямо пов'язав зняття санкції із Росії із трома важлвими передумованами: проведенням конституційної реформи в Україні, виборів на Донбасі та відновленням українського контролю за кордоном між Україною та Росією.

Важливою є і нещодавня заява координатора політики санкцій Державного департаменту Сполучених Штатів Деніела Фріда.

Останній, виступаючи у Школі міжнародних відносин у Вашингтоні, заявив, що у разі виконання Мінських угод, США знімуть з Росії більшість санкції, залишивши у силі лише ті, які прив'язані до незаконної анексії Росією Криму.

"Це можливо, що буде досягнуте задовільне рішення на сході України, а Крим залишиться окупованим росіянами. – розповів Деніел Фрід. – У цьому випадку ми б зняли загальні санкції з Росії, але лишили б санкції щодо Криму. США та Європа спеціально запровадили окремі санкції щодо Криму, щоб лишити цю можливість".


У разі виконання Мінських угод, США знімуть з Росії більшість санкції, залишивши у силі лише ті, які прив'язані до незаконної анексії Росією Криму
При цьому впливовоий дипломат назвав реальним закінчення конфлікту на сході України вже у цьому, 2016-му році.

«Якби ми не запровадили санкцій, я не знаю, якою була б зараз ситуація в Україні. Але я впевнений, що значно гіршою. Ви пам’ятаєте Новоросію, в якій Росія претендувала на третину України? Ця ідея зникла. Росія виглядає більш орієнтованою на дипломатичне вирішення, ми це приймаємо, і сподіваємось, прийдемо до цього у цьому році», – зазначив координатор Державного департаменту США з питань санкційної політики.


Прикметно, що збереження чинних санкції накладених на Росію через дії щодо України назвала ключовим завданням для майбутнього президента США Евелін Фаркас, колишня радниця міністра оборони США, яка минулого року залишила посаду на фоні розмов про її особисту незгоду із офіційною позицією США у питанні озброєння України та ін.

"Ви маєте працювати над тим, щоб зберігати широкі санкції накладені ЄС та США на Росію у зв'язку із подіями в Україні, водночас продовжуючи санкції проти оборонного сектору Росії до тих пір, поки російські війська не буде виведено з України, Грузії та Молдови (усіх країн, де вони перебувають без згоди суверенних урядів)", - відзначила Фаркас у колонці опублікованій авторитетним американським виданням Politico.

Змінено користувачем Citizen UA
Link to comment
Share on other sites

Бен Арис: Киев едва ли устоит на ногах в газовом споре с Россией

 
Самая справедливая из БРИК 0
(перевод публикации во вкладках Russia Now в The Daily Telegraph и The Washington Post)
Текст: Бен Арис
 
Россию принято считать страной немногочисленных сверхбогатых нефтяных баронов и стомиллионной армии бедняков. Хотя долларовые миллиардеры встречаются здесь чуть ли не чаще, чем где бы то ни было, неравенство в России растёт медленнее, чем в других странах БРИК, и доходы населения распределены более равномерно, чем в Соединённых Штатах.
 
 
Бен Арис: Российский газ-лучший вариант для Европы

 

 

много статей на английском

 

http://russia-insider.com/ru/ben_aris

 

например

 

We Know Khodorkovsky Is a Swindler and a Thief, Is He Also a Murderer?

http://russia-insider.com/en/politics/moscow-blog-and-nowa-murder-rap-khodorkovsky/ri8473

 

 

полагаю, это все что вам надо знать об авторитетных источниках зрадососов

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

полагаю, это все что вам надо знать об авторитетных источниках зрадососов

От уел, так уел. Это все что ты мог возразить? Ты свои посты почитай десятилетней давности, для начала 

Link to comment
Share on other sites

думаю..чувачёк на газпромоской зарплате....

жаль у украины нет бабла столько содержать в европе пейсателей.

Хорошо, чувак на зарплате у Газпрома. Тогда найди, пожалуйста, логичное объяснение тому факту, что Хуйло из кожи вон лезет чтобы принудить Украину к правкам КУ и впихнуть обратно Лугандон, а Бен Арис, который сидит у него на зарплате, говорит и агитирует за диаметрально противоположное?

Змінено користувачем Citizen UA
Link to comment
Share on other sites

Особливий статус - це розпад України. Швидкий і неминучий.

 

нет. не для этого мафия продвигает привилегированный статус В СОСТАВЕ Украины.

поэтому, это наоборот, инструмент закабаления и деградации ВСЕЙ страны - через правление мафии партии регионов (филиал Кремля), как при Януковиче, как и сейчас.

Только после принятия особого статуса мафия получит там абсолютное убежище и неприкосновенность.

 

п.с.

блокады и т.п.  - это так же невозможно, как и освобождение военным путем, наиболее коррумпированное государство, где большинство в зоне конфликта (и 30%-40% в стране в целом) - за агрессора, на это просто не способно, как не способно даже на военное положение.

 

and last but not least - без помощи Запада это тоже невозможно, а Запад уже тоже принял решение - раз страна сама не борется ни с агрессией, ни с коррупцией - умиротворить мафию, чтоб не было новых беженцев от бомбежек и хуй с ними, Минск и ниипет.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

нет. не для этого мафия продвигает привилегированный статус В СОСТАВЕ Украины.

поэтому, это наоборот, инструмент закабаления и деградации ВСЕЙ страны - через правление мафии партии регионов (филиал Кремля), как при Януковиче, как и сейчас.

Только после принятия особого статуса мафия получит там абсолютное убежище и неприкосновенность.

У "мафии" для этого нет ни времени, ни ресурсов. И сегодняшняя истерика Картавого Тегминатога в Раде с наездом на Кроля, тому косвенное подтверждение.

 

https://www.youtube.com/watch?v=8PyjfEoah2I&ab_channel=112%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D0%B0

Змінено користувачем Citizen UA
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 


У "мафии" для этого нет ни времени, ни ресурсов. И сегодняшняя истерика Картавого Тегминатога в Раде с наездом на Кроля, тому косвенное подтверждение.

 

в смысле нет времени и ресурсов ? а куда им спешить ? мафия продолжает себе жить-поживать добра наживать, все их активы при них

Link to comment
Share on other sites

в смысле нет времени и ресурсов ? а куда им спешить ? мафия продолжает себе жить-поживать добра наживать, все их активы при них

Спешить есть куда. Это даже не спешка, по большому счету, а метание загнанной в угол крысы в поисках выхода. Петрушке нужно продавить Минск, иначе это крах всей его 2-хлетней внутренней и внешней политики, и из альфа-самца коим он пыжится себя подать, подражая Хуйлу, он становится обычным лузером.  Кролю нужно усидеть на табуретке, в то время, когда экономика находится ниже плинтуса и неизвестно когда начнется рост. И все это в тот момент, когда в коале разброд и шатание, коррупция и воровство достигли масштабов времен Януковича, а народ обозлен до предела и не питает уже никаких иллюзий относительно будущего Украины с такими кэрманычами. Взрывоопасная смесь, и режиму Петрушки надо что-то с этим делать. Но что не сделает дурак, то все он делает не так.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Особливий статус - це розпад України. Швидкий і неминучий.

 

Можно себе представить, что начнется если, не дай бог, Петрушка таки продавит конституляцию

 

 

Львовский облсовет и Тернопольский горсовет обратились к ВР с призывом не голосовать за особый статус Донбасса

Депутаты Львовского областного совета и Тернопольского городского совета обратились к Верховной рады Украины о нецелесообразности внесения изменений в Конституцию Украины об особом статусе Донецкой и Луганской областей.
Как передает Цензор.НЕТ, со ссылкой на УНИАН, соответствующее обращение было сегодня поддержано на сессиях Львовского областного совета и Тернопольского городского совета.

 

"Ради защиты интересов Украины и украинцев призываем принять такое историческое решение - ни в коем случае не голосовать за изменения в Конституцию Украины, касающихся особого статуса Донбасса, как бы его не называли, за красивой ширмой других слов спрятав его настоящую, жестокую и скрытую от общества сатанинскую суть - узаконить оккупантов, чей сапог топчет святую украинскую землю", - отмечается в обращении Львовского облсовета.

 

В своем обращении депутаты Тернопольского горсовета отмечают, что российские оккупанты, которые осуществили аннексию Крыма и начали войну на Донбассе, хотят легализовать свои захватнические действия.

 

"Они пытаются заставить международное сообщество признать псевдогосударства - так называемые ЛНВ и ДНР, полностью подконтрольные Кремлю. Узаконивание действий террористов может произойти путем принятия Верховной Радой соответствующих изменений в Конституцию, которые предусматривают особый порядок местного самоуправления на отдельных территориях Луганской и Донецкой областей", - говорится в обращении.

 
Змінено користувачем Citizen UA
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту Закону України

«Про внесення змін до статті 9 Закону України «Про громадянство України» (щодо приведення норм національного законодавства у відповідність до європейських стандартів)»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про громадянство України» розроблено з метою вдосконалення чинного законодавства України в сфері отримання громадянства України іноземцями і особами без громадянства.

Громадянство України – це постійний і необмежений правовий зв'язок особи з українською державою, який заснований і ґрунтується на юридичному визнанні державою цієї особи громадянином України, внаслідок чого особа і держава набувають взаємних прав і обов’язків в обсязі, передбаченому Конституцією і законами України.

На сьогоднішній день в Україні мешкає велика кількість іноземців, осіб без громадянства, що призводить до збільшення міграційних процесів в країні. Ця проблема має суттєвий вплив на формування національного та кількісного складу населення України. Нині, коли потік мігрантів та переселенців в Україні щорічно збільшується і обчислюється тисячами осіб, питання одержання громадянства України стає нагальним. Тому, проектом Закону передбачається створення належних умов для отримання громадянства України іноземцями і особами без громадянства шляхом проведення письмового і усного тестування на знання Конституції України та на володіння державною мовою з метою формування основоположних знань про Україну як суверенну, демократичну, правову та соціальну державу та забезпечення повноцінної інтеграції осіб, які прагнуть набути громадянства України до українського суспільства.

Значного поширення в нашій країні набуло таке негативне явище, як нелегальна міграція. Територія України активно використовувалася для незаконного переправлення людей з ряду азіатських та африканських країн до Західної Європи. Масштаби нелегальної міграції в Україні важко визначити. Достовірних та надійних даних стосовно перебігу процесів нелегальної міграції на теренах України, і у світі загалом, не існує в силу неофіційної природи цього явища. Оцінки експертів досить суттєво різняться: від кількох десятків тисяч до 1,6 млн. осіб. За даними органів внутрішніх справ близько третини іноземців, які приїздять в Україну з метою навчання, не з’являються у вузах.

Практика європейських країн демонструє встановлення більш жорстких вимог до отримання громадянства. Так, у Франції проблема міграції є дуже болючою темою ще з 1980 року, не тільки через низьку народжуваність, але і через великий потік емігрантів з арабських країн. Тому, не дивлячись на складну демографічну ситуацію, уряд Франції прийняв цілу низку законів, які обмежують можливість натуралізуватися. Звертатись за отриманням громадянства можливо тільки після:

- 5 років проживання в цій країні;

- складання тестування з французької мови та Конституції Французької республіки.

 

В Естонії для отримання громадянства необхідно також пройти усне і письмове тестування з мови, Конституції Естонії і Закону Естонії «Про громадянство Естонії». Тестування проводиться по таким темам: основи державного устрою Естонії, основні права, свободи і обов’язки громадян, компетенція Державного зібрання, Президента, Уряду і Суду. На тестуванні дозволяється користуватись Конституцію Естонії і всіма необхідними нормативно-правовими актами, які має особа.

 

Також в деяких країнах світу держава має право відмовити в отриманні громадянства через неналежний рівень знання мови і наявність у особи судимості.

 

Таким чином, пропонована в проекті Закону додаткова вимога до осіб, які прагнуть натуралізуватися в Україні щодо володіння державною мовою на рівні, достатньому для спілкування та знання Основного Закону держави не порушує основні права людини, а, навпаки, створює належні умови для її належної соціалізації в Україні.

Також проект Закону спрямований на вирішення проблеми щодо встановлення мінімального рівня фінансової забезпеченості, необхідного для виконання умови прийняття до громадянства України, закладеної у п. 6 частини другої ст. 9 Закону України «Про громадянство України». Чинна норма не передбачає встановлення такого мінімуму, що призводить до довільного трактування норми та самовільного встановлення такого мінімуму відповідними органами державної влади. Пропозиція визначити в Законі, що законні джерела існування в сукупності не повинні бути нижче встановленого прожиткового мінімуму дозволить на законодавчому рівні встановити прозорий критерій оцінки достатнього рівня фінансової забезпеченості та виправити потенційно корупційну чинну норму.

2. Мета проекту і шляхи її досягнення

Метою розробки законопроекту є приведення норм національного законодавства у відповідність до європейських стандартів шляхом вдосконалення чинного законодавства щодо визначення додаткових умов для осіб, які прагнуть отримати громадянство України.

3. Загальна характеристика та основні положення законопроекту

Законопроектом пропонується внести зміни до статті 9 Закону України «Про громадянство України», встановивши додаткову умову для прийняття до громадянства України, а саме успішне проходження усного та письмового тестування на знання Конституції України та на володіння державною мовою на рівні, достатньому для спілкування. Пропонується не поширювати дану умову на осіб, які внаслідок інвалідності обмежені у своїй комунікативній здатності.

Крім того, в проекті Закону пропонується внести уточнення до п. 6 частини другої Закону України «Про громадянство України», визначивши, що законні джерела існування для осіб, які прагнуть набути громадянство України, в сукупності не повинні бути нижче прожиткового мінімуму громадян.

3. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання

Дана сфера правовідносин регулюється Конституцією України, Законом України «Про громадянство України», Європейською конвенцією про громадянство, ратифікованою Законом України від 20 вересня 2006 року № 163-V, та іншими нормативно-правовими актами.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація положень проекту Закону потребуватиме додаткових видатків з Державного бюджету України. Кабінету Міністрів України пропонується передбачити фінансування реалізації положень проекту Закону під час підготовки проектів законів України про Державний бюджет України на відповідний рік.

5. Прогноз соціально-економічних наслідків прийняття акта

Прийняття даного проекту забезпечить створення належних умов для повноцінної інтеграції до українського суспільства осіб, які набули громадянство України та зробить прозорим процес підтвердження достатнього рівня фінансової забезпеченості осіб, які прагнуть бути прийнятими до громадянства України.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...