Перейти до змісту

И снова про велосипедистов...


mg42

Recommended Posts

http://cyclowiki.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%8F_%D0%B2_%D0%BA%D0%B5%D1%84%D0%B8%D1%80%D0%B5

 

пишуть в кефірі 0.2-0.4,  а в пивасі 4.5  Так що 10 літрів треба кирнути кефіру.


 

 


Повторяю: пару пива для чувака моих размеров через 2-3 часа однозначно не влияют ни на прибор ни на реакцию ни на самочувствие.

Угу, і грам бутирату теж.

Link to comment
Share on other sites

И, судя по всему, твой голландский друг крутит педали лисапета, обкурившись травы, объевшись грибами и запив вискариком.

Педалі крутити мені особливої необхідності нема. Я живу у 20 хвилинах пішки від роботи (десь 2 км). На відстані 1 км від моєї хати розташований найбільший у Ротердамі парк (200 га) з величезним озером. Можу тільки поспівчувати жителям Лісового, що змушені їздити на Київське водосховище, щоби побути на природі.

Link to comment
Share on other sites

Природа от меня в 500м. И озеро в 1.5-2км. И Днепр с Десенкой километрах в шести.

И два парка поблизости. Киото и парк Победы.

Победы - с озером и лодочками-катамаранами.

И я - дома.

Так что за меня не переживай.

Себе лучше посочувствуй

 

И передергивай поменьше. На киевское вдхр. мы ездили половить рыбу, а не на природу. Там у меня друзья. И я их часто навещаю.

Link to comment
Share on other sites

Авто це смертельно небезпечний тазік з гайками , який отруює повітря і за кермом якого

у більшості випадків у нас знаходяться люди з глибокими комплексами , на понтах , обдовбані,

бухі і просто ідіоти.

 

За кермом веліка часто теж ідіоти , але велосипеди не вбивають , не отруюють повітря і роблять

сраку менше і в м'язах , а не більше і з гемороєм як професіональної хворобою водіїв.

Якби люди в Україні не були повально припєздяними то проблему можна було б легко вирішити

двома речами. Прибрати авто з міст .Залишити лише громадський транспорт і таксі.

А велосипедистів обладнати номерами і обов'язковою здачею ПДР.

І ми б утерли ніс всій Європі. По екології так точно .

Але не з нашими людьми.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Авто це смертельно небезпечний тазік з гайками , який отруює повітря і за кермом якого

у більшості випадків у нас знаходяться люди з глибокими комплексами , на понтах , обдовбані,

бухі і просто ідіоти.

 

За кермом веліка часто теж ідіоти , але велосипеди не вбивають , не отруюють повітря і роблять

сраку менше і в м'язах , а не більше і з гемороєм як професіональної хворобою водіїв.

Якби люди в Україні не були повально припєздяними то проблему можна було б легко вирішити

двома речами. Прибрати авто з міст .Залишити лише громадський транспорт і таксі.

А велосипедистів обладнати номерами і обов'язковою здачею ПДР.

І ми б утерли ніс всій Європі. По екології так точно .

Але не з нашими людьми.

Я так понимаю борцы за экологию готовы отказаться от электричества и отопления. Типа здравствуй каменный век. 

Link to comment
Share on other sites

Я так понимаю борцы за экологию готовы отказаться от электричества и отопления. Типа здравствуй каменный век. 

У мене наприклад 100% електроенергії з відновлювальних джерел.

 

Природа от меня в 500м. И озеро в 1.5-2км. И Днепр с Десенкой километрах в шести.

И два парка поблизости. Киото и парк Победы.

Победы - с озером и лодочками-катамаранами.

И я - дома.

Так что за меня не переживай.

Себе лучше посочувствуй

А чого мені собі співчувати? В Україні я теж був автоватою. Зараз просто не відчуваю потреби. Подорожувати голандським громадським транспортом набагато приємніше, ніж у Києві автомобілем.

Link to comment
Share on other sites

Велосипедники набагато агресивніші ніж водії авто.В них стрес напевно від їзди коло авто великий.Вмерти бояться частіше.А взагалі їх ніде не люблять.В нас тут поробили їм доріжки в даунтауні забравши один ряд з вулиць то народ плюється бо порахували що регулярно їздить 500 роверистів а життя ускладнили десь 40000 водіїв
Link to comment
Share on other sites

Велосипедники набагато агресивніші ніж водії авто.В них стрес напевно від їзди коло авто великий.Вмерти бояться частіше.А взагалі їх ніде не люблять.В нас тут поробили їм доріжки в даунтауні забравши один ряд з вулиць то народ плюється бо порахували що регулярно їздить 500 роверистів а життя ускладнили десь 40000 водіїв

У Києві ускладнили життя мільйонам людей, побудувавши десятки підземних і надземних пішохідних переходів без наземної альтернативи. Зате кілька тисяч водіїв трохи далі проїдуть перед світлофором.

Link to comment
Share on other sites

У Києві ускладнили життя мільйонам людей, побудувавши десятки підземних і надземних пішохідних переходів без наземної альтернативи. Зате кілька тисяч водіїв трохи далі проїдуть перед світлофором.

Прикинь, через Днепр тоже нет наземной альтернативы. У милионов людей, на порядок больше усложнится жизнь, если дорожное движение остановится.  

Link to comment
Share on other sites

"19 вересня 2016
Марія Сторчило: Тиждень мобільності почався 16 вересня. Такий тиждень проходить переважно в усіх європейських країнах, цього року приймають участь близько 5 тис. міст. Київ долучився не лише на рівні громадських організацій та громадських представників—КМДА підписала Хартію Європейського тижня мобільності. Що цей тиждень за собою несе? Це активності, щоб зробити наше місто більш мобільним та дружнім до пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту. Підписанням Хартії Європейської мобільності КМДА забов’язалась на те, що вона впровадить захід, який би дозволяв людям комфортніше відчувати себе в місті. Цього року до уваги взяли пішохідну Бессарабську площу.

Марія Сторчило: Компанія, яка робила транспортну модель для Києва, провела соціологічне дослідження. Воно показало, що в Києві лише 22 % мешканців мають приватні автомобілі, тобто інші 78 % мешканців користають громадським транспортом. Виходить, що це якась несправедливість, коли приблизно 80 % мешканців вимушені щодня діставатися до роботи в неякісному громадському транспорті, який ходить не за розкладом та постійно стоїть в заторах. Інші 20 % мешканців забирають велику частину простору міста – відбувається така конкуренція. З іншого боку, приватні автомобілі справляють більше впливу на навколишнє середовище."

https://hromadskeradio.org/programs/hromadska-hvylya/yaki-zminy-nadast-yevropeyskyy-tyzhden-mobilnosti

----------------------

Ще додати парковки-паркування,які також забирають місце,то для кого наші міста? Можна ще згадати "часові проміжки" світлофорів.Скільки тримає зелене світло для автівок,а скільки для пішоходів.Інколи швидким кроком не встигаю дійти до протилежного тротуару,а вже "зелений" закінчився!Що вже казати про бабусь та матусь з коляскою. "Комфорт",пля!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

"19 вересня 2016

Марія Сторчило: Тиждень мобільності почався 16 вересня. Такий тиждень проходить переважно в усіх європейських країнах, цього року приймають участь близько 5 тис. міст. Київ долучився не лише на рівні громадських організацій та громадських представників—КМДА підписала Хартію Європейського тижня мобільності. Що цей тиждень за собою несе? Це активності, щоб зробити наше місто більш мобільним та дружнім до пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту. Підписанням Хартії Європейської мобільності КМДА забов’язалась на те, що вона впровадить захід, який би дозволяв людям комфортніше відчувати себе в місті. Цього року до уваги взяли пішохідну Бессарабську площу.

 

Марія Сторчило: Компанія, яка робила транспортну модель для Києва, провела соціологічне дослідження. Воно показало, що в Києві лише 22 % мешканців мають приватні автомобілі, тобто інші 78 % мешканців користають громадським транспортом. Виходить, що це якась несправедливість, коли приблизно 80 % мешканців вимушені щодня діставатися до роботи в неякісному громадському транспорті, який ходить не за розкладом та постійно стоїть в заторах. Інші 20 % мешканців забирають велику частину простору міста – відбувається така конкуренція. З іншого боку, приватні автомобілі справляють більше впливу на навколишнє середовище."

https://hromadskeradio.org/programs/hromadska-hvylya/yaki-zminy-nadast-yevropeyskyy-tyzhden-mobilnosti

----------------------

Ще додати парковки-паркування,які також забирають місце,то для кого наші міста? Можна ще згадати "часові проміжки" світлофорів.Скільки тримає зелене світло для автівок,а скільки для пішоходів.Інколи швидким кроком не встигаю дійти до протилежного тротуару,а вже "зелений" закінчився!Що вже казати про бабусь та матусь з коляскою. "Комфорт",пля!

 

Феерический поток сознания. Какое имеют отношение автомобилисты к разваливающимся маршруткам? Они их разваливают? Зеленого мало? Дык увеличение зеленого означает, что маршрутка несколько дольше будет ехать, хотя да до нее можно будет быстрее дойти... может быть. Я так понимаю юзеры маршруток, на столько недалекие, что думают, что хлебушек и макароны растут прямо в магазине? Да и на кой тогда маршрутки и метро, если ими некуда будет ездить? Ведь ни одна компания и даже ларек без транспорта не работают. Я так понимаю народ сильно хочет перейти на натуральное хозяйство. Зато экология. 

Link to comment
Share on other sites

яка навіг мобільність міста коли вранці їдеш на Правий берег,а там половина Південного мосту в ремонті.Проїхати по Бориспільській на міст Кирпи  значить уграти ходову чи щось по дорозі відбити.Ремонт доріг робиться завжди в годину пік.Їхали з Чабанів через проспект Глушкова до Московської площі.Дивишся по Яндексу уря зелена дорога до Південного мосту.Звернули на Саперно-Слобідську і тут піпєц.Ремонт в дві полоси.Одна вільна.

Може спочатку треба з інфраструктурою лад навести ,а потім розмовляти про мобільність пішоходів,велосипедистів і автотранспорту. Бо виходить що автомобілісти мотоциклісти велосипедисти пішоходи одне одного чортами криють,а автодор лише грошики рахує.

Link to comment
Share on other sites

яка навіг мобільність міста коли вранці їдеш на Правий берег,а там половина Південного мосту в ремонті.Проїхати по Бориспільській на міст Кирпи значить уграти ходову чи щось по дорозі відбити.Ремонт доріг робиться завжди в годину пік.Їхали з Чабанів через проспект Глушкова до Московської площі.Дивишся по Яндексу уря зелена дорога до Південного мосту.Звернули на Саперно-Слобідську і тут піпєц.Ремонт в дві полоси.Одна вільна.

Може спочатку треба з інфраструктурою лад навести ,а потім розмовляти про мобільність пішоходів,велосипедистів і автотранспорту. Бо виходить що автомобілісти мотоциклісти велосипедисти пішоходи одне одного чортами криють,а автодор лише грошики рахує.

У Голандії теж ремонт робиться у робочий час. Ніхто не хоче працювати у вихідні.
Link to comment
Share on other sites

Зеленого мало? Дык увеличение зеленого означает, что маршрутка несколько дольше будет ехать, хотя да до нее можно будет быстрее дойти... может быть. Я так понимаю юзеры маршруток, на столько недалекие, что думают, что хлебушек и макароны растут прямо в магазине? Да и на кой тогда маршрутки и метро, если ими некуда будет ездить? Ведь ни одна компания и даже ларек без транспорта не работают. Я так понимаю народ сильно хочет перейти на натуральное хозяйство. Зато экология. 

Так,"зеленого" мені мало! Стояти 5 хвилин,а потім за лічені секунди бігти через перехід?! Поки хтось свою дупу провезе до салону?! І пох мені оті маршрутки,майже не користуюся!

 Заради автівок продовжуює  ТУПИТИ так звана міська влада,принаймні у Одесі! Приклад.Вулиця Середньофонтанська.Бере початок від залізничного вокзалу,йде до телевежі.(Площа).Так от,там встановили "відбійник".Це на роздільній смузі такий собі "паркан".Усе гарно,але...Відстань від світлофора на перехрестті з вулицею Семинарська,до наступного світлофора на площі біля телевежі десь 1100м! Правда там є ще перехід ближче десь метрів на 100,але там переходити НЕБЕЗПЕЧНО,навіть по "зебрі".Велика кількість транспорту,велика швидкість! А сам "відбійник (паркан) має довжину десь 1000м.Одже,усі,хто мешкає посередині,а це великі новобудови "Чудо город",торгівельний центр,кінотеатр...не мають змоги перейти дорогу,щоб сісти у маршрутку,таксі...Пістуй пів кілометра до найближчего світлофора або перехода! А раніше там був світлофор! Прибрали! Комусь потрібно швидше проїхати з центра на "Фонтан". Скоро мабуть "здадуть" ще одну новобудову на Середньофонтанскій,також десь по середині цього "відбійника. "Апельсин" величезний будинок на 23 поверхи.Також усі хто не на автівці,будуть мотиляти до світлофора,щоб сісти у транспорт у бік Фонтану.

Комфорт,пля! Так для кого місто?! Для меншини,яка має автівки?!

Link to comment
Share on other sites

"24 сентября на улице высоцкого в Одессе пьяный велосипедист сбил женщину на пешеходном переходе.
 Как сообщил «Первый городской телеканал», пострадавшая упала и ударилась головой об асфальт. Ее доставили в больницу."

http://dumskaya.net/news/na-poselke-kotovskogo-pyanyy-velosipedist-sbil-z-063082/

---------------

Чого назва вулиці з маленької літери? Журналіст теж бухий,як і той ушльопок на велосипеді?
 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...