Перейти до змісту

ВПЕРШЕ! Підтримати науку проти псеводонауки


Dilbert

Recommended Posts

Засідання Печерського суду: чи є псевдонаука наукою?

 

"У січні 2017 року позивач ОСОБА_4 звернулась до Печерського районного суду м. Києва з позовними вимогами до ОСОБА_2, Верховної Ради України та просить: визнати недостовірною інформацію, що містилась у виступі старшого наукового співробітника Інституту математики Національної академії наук України ОСОБА_2 на парламентських слуханнях на тему «ІНФОРМАЦІЯ_1», які проводились ІНФОРМАЦІЯ_2. у сесійній залі Верховної Ради України, а саме слова: «На жаль, у нас навіть в Київському університеті декан факультету відомий псевдонауковець пан ОСОБА_1, ну, який вчить студентів невідомо чому.»; зобов'язати Верховну Раду Україну протягом 10 робочих днів з набрання рішенням законної сили спростувати вказану недостовірну інформацію шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Верховної Ради України резолютивної частини цього рішення та шляхом розміщення на офіційній сторінці Youtube Інформаційного управління Верховної Ради України повідомлення про ухвалене у цій справі судове рішення та публікацію тексту резолютивної частини цього рішення; стягнути з ОСОБА_2 на користь ОСОБА_1 50000 (п'ятдесят тисяч) гри. у відшкодування моральної шкоди.""Представника позивача ОСОБА_2 - ОСОБА_3 звернувся до суду із клопотанням про проведення судового розгляду в режимі відеоконференції, яке обумовлено тим, що представник постійно проживає у м.Киривий Ріг Дніпропетровської області та не має змоги особисто з'явитись у призначене судове засідання у інший населений пункт."


Кияни у кого є час і натхнення - не пропустіть!

Змінено користувачем Dilbert
Link to comment
Share on other sites

«На жаль, у нас навіть в Київському університеті декан факультету відомий псевдонауковець пан ОСОБА_1, ну, який вчить студентів невідомо чому.»;

пару замечаний:

 

1) декан - администратор

2) если декан еще ведет преподавательскую деятельность, то то, что он преподает - записано в учебном плане и всякая ахинея там не пройдет. Если он занимается исследовательской работой, то предмет указан в теме исследований. В последнем случае возможны 2 варианта: бюджетная тема и тут самодеятельность не пройдет. И второй - за ваши персональные средства (слегка утрирую). Тут - любой каприз...

Змінено користувачем Olegik
Link to comment
Share on other sites

Фома, ти підтримуєш деградацію науки в Україні аля кацапщина? Щоб у нас процвітали скрєпи і мединські з липовими дисертаціями?

 

 

Ірина Єгорченко

 

Наскільки нам відомо, це буде перший в Україні суд як щодо виступу на Парламентських слуханнях (метою цих слухань є висловлювання власних думок - тобто це що там висловлюється, автоматично є оціночними судженнями, якщо подавати за зміст виступів до суду - їх немає сенсу проводити і витрачати час і кошти), так і щодо визнання псевдонауки наукою.

1. Псевдонаука чи псевдонауковець - це не образа, це термін з філософії науки. Якщо людина просуває псевдонаукову теорію - вона є псевдонауковцем, і це не образа, а констатація факту. Плюс я ж назвала не просто "псевдонауковцем", а "відомим псевдонауковцем" - а факт відомості як псевдонауковця можна підтвердити хоча б обговоренням в ФБ їхньої конференції 2015 року.

2. Суд не може вирішувати питання, чи є певне вчення наукою чи ні. Звернення до експертизи юридично безглузде - кожна сторона принесе якусь експертизу, якщо призначати експертизу буде суд - це еквівалентно винесенню рішення.
Якщо Печерський суд прийме рішення що оце на картинці не є псевдонаука - буде всесвітній цирк. 

 

22549814_2013137045630248_82513141790689

3. Саме по собі подання такого позову є ознакою псевдонауковця - як намагання вирішити наукові питання за межами наукового середовища, тобто подавши позов, Юрій Тесля сам власними руками відніс себе до категорії псевдонауковців, нездатних переконати науковців іншим способом крім суду - тобто рішення суду жодного значення по суті вже не має, він урочисто оголосив себе псевдонауковцем сам. 

4. Всякі аргументи типу ступенів, титулів, заробляння грошей сенсу не мають - було повно нобелівських лауреатів псевдонауковців, не кажучи вже про Фоменка, чи Бебика з Куриком

5. Щодо публічної честі з гідністю та моральною шкоди - тут вже спрацював так званий ефект Стрейзанд, і моральна шкода для позивача, і особливо для репутації КНУ вже значно перевищила ефект ролика.
на 5.10 ролик подивились 522 людей, а статтю 24тв про феєричну сторінку Теслі - вже більше 24 тисяч

6. Знайомий мені представник керівництва КНУ Володимир Бугров ніколи не заперечував в ФБ того, що Юрій Тесля є псевдонауковцем - типу ну й що, але він гарний адміністратор. Який гарний адміністратор - показала історія з сторінкою, але то таке, може для них то саме те що треба.

7. Але Печерський суд найпечерськіший в світі, тому може бути що завгодно.

Змінено користувачем Dilbert
Link to comment
Share on other sites

Науку - утопку. Тут унітаз нема кому поремонтувати, зате кожен другий PhD

+=====================================================================+

Не тринди. Я - професор, але всю сантехніку в квартирф та на фазенді встановлював

сам і підтримую у робочому стані сам.  І синів навчив цьому.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

2) если декан еще ведет преподавательскую деятельность, то то, что он преподает - записано в учебном плане и всякая ахинея там не пройдет. 

 

не в час ночи в этом разбираться, но посмотри:

 

 

Дисципліна вільного вибору студента ОС «магістр» освітня програма «Інформаційна аналітика та впливи»

Теорія несилової взаємодії (3 семестр)

"вильный" выбир то такое...если декан читает

Кількість годин: Лекції – 20, Практичних – 12, Лабораторних – 16, Самостійна робота – 132 Разом 6 кредитів ЄКТС.

Форма контролю: залік

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

???

 

ну вот смотрю на фразу из иска:

«На жаль, у нас навіть в Київському університеті декан факультету відомий псевдонауковець пан ОСОБА_1, ну, який вчить студентів невідомо чому.»

первая часть фразы - оценочная, фигурант может посчитать ее оскорблением (хотя вроде в иске явно и не указано). А вторая часть - ложь. Почему - изложено чуть ранее. Я не знаю намеренно ли она солгала или по незнанию, но это особой роли не играет.

И далее почти во всех пунктах этого спича акцентируется внимание на псевдонауке и т.п. и полный игнор обучению студентов...

Link to comment
Share on other sites

не в час ночи в этом разбираться, но посмотри:

 

 

Дисципліна вільного вибору студента ОС «магістр» освітня програма «Інформаційна аналітика та впливи»

Теорія несилової взаємодії (3 семестр)

"вильный" выбир то такое...если декан читает

Кількість годин: Лекції – 20, Практичних – 12, Лабораторних – 16, Самостійна робота – 132 Разом 6 кредитів ЄКТС.

Форма контролю: залік

+=======================================================+

Мдя... Брєд сивої кобили з великого бодуна...

Змінено користувачем vkhavr2
Link to comment
Share on other sites

+=======================================================+

Мдя... Брєд сивої кобили з великого бодуна...

вот еще нашел

ОГОЛОШЕННЯ. 13 червня 2017 р. о 10-тій годині в актовому залі Інституту програмних систем НАН України відбудеться

 

Науковий семінар на тему:

ТЕОРІЯ НЕСИЛОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ ДО ПОБУДОВИ РЕФЛЕКТОРНИХ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ СИСТЕМ

 

Доповідач

 

Декан факультету інформаційних технологій Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор технічних наук, професор, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки

ТЕСЛЯ Юрій Миколайович

 

Теорія народилась в комп’ютерних експериментах по побудові моделі Всесвіту, в якій взаємодії різної фізичної природи обумовлювались би інформаційними причинами. За 30 років роботи було проведено більше 10000 експериментів, в результаті яких отримані аналітичні залежності між інформаційним вмістом взаємодіючих об’єктів та їх поведінкою. При цьому процеси взаємодії описується несиловими моделями, в яких вплив об’єктів один на один призводить спочатку до змін в інформаційному вмісті, а зміни в інформаційному вмісті є джерелом змін в поведінці цих об’єктів.

Проведено експерименти, які підтвердили адекватність отриманої моделі процесам взаємодії в середовищах інтелектуальної діяльності людини. На цій основі формалізовані механізми рефлекторної поведінки і розроблено ряд інтелектуальних систем, здатних прогнозувати результати футбольних матчів, розуміти природну мову, керувати голосом технічними засобами, оцінювати інвестиційні пропозиції, автоматично переадресовувати інформаційні повідомлення, і т.п. Такі системи простіші в розробці і ефективніші в експлуатації від існуючих інтелектуальних систем.

На семінарі буде продемонстрована рефлекторна система голосового управління технічними засобами (на прикладі управління комп’ютерною моделлю телевізора) а також система прогнозування результатів футбольних матчів.

http://www.isofts.kiev.ua/naukovyi-seminar-13-06-2017-r/
Link to comment
Share on other sites

@Olegik, ну и что не так Ирина сказала? он действительно учит студентов "хз чему", эти "взаимодействия" в учебном плане

за это я бы дал по шее (желательно перед этим просмотреть учебный план, может там как раз и все относительно нормально). Хотя с другой стороны факультет к науке отношения не имеет и создан для зарабатывания денег, я так подозреваю. У нас еще один такой (для зарабатывания) появился http://univ.kiev.ua/ua/departments/ht/

Змінено користувачем Olegik
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

да

собирались как раз к Тесле, там классная 126-я специальность заявлена

а теперь нах

 

но на кибернетику еще посматриваем, хоть факультет у черта на рогах относительно нашего дома

Link to comment
Share on other sites

а вообще, конечно, для КНУ Тесля "находка"

и зря его ректор поддержал в иске против Егорченко

скандал может принести эффект обратный ожидаемому

как с молитвой педа

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Звичайно, у нормальній країні наука самоочищається, але у нас це неможливо, бо БІЛЬШІСТЬ української науки - це галіма імітація. Отже, демократичні механізми приведуть тільки до того, що система відторгне справжніх науковців. Кожен український класичний універ - це "Титанік", палубу якого прикрашають трохи природничників і технарів з публікаціями у Скопусі, і окремі путящі гуманітарії. У трюмах - мертвий баласт імітаторів - всіляких педагогів, психолухів, політолухів, фахівців з безпеки життєдіяльності і державного управління. До речі, вони чудово навчилися міжнародно співпрацювати з таким самим мотлохом з Європи - здатність викручуватися не проп'єш. І "капітан" - ректор - не може викинути сміття, бо його - більшість.

 

Звичайно, окремо взятого Теслю треба задавити - це створить прецедент для локального очищення науки, але, як це зробити в загальному - не уявляю.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

https://informator.news/leptonyij-boh-ynformatsyya-pryrodyi-y-druhye-teoryy-ukraynskoj-lzhenauky/


Dmytro Turkevych
в субботу
Описание одной из лекций декана факультета информационных технологий КНУ Тесли ЮМ:
"В аудиторії зібралось дуже багато студентів. Більшість, якщо не всі з ФІТ. (Це була та сама аудиторія, де недавно виступав Левитов та інші гості. Контраст від лекторів просто вражає). 
Спочатку грала тиха сумна лірична музика, одночасно був включений аудіозапис віршів Теслі. В той самий час автоматично переключались слайди з презентацією книги по розділам. 
З часом вірші замінювались на якісь  дивні тексти. Потім знову вірші і знову тексти. Все це тягнулось не менше ніж півгодини. Наче створювалась атмосфера, щоб відключилась свідомість і критичне мислення. А дівчата мали б заплакати. Я зараз не передам зміст текстів, але це щось типу "... Він зайшов в кімнату і нічого не зрозумів. Йому здавалась, що він з'їхав з глузду. Але потім щось відбулось і він зрозумів всю глибину Всесвіту...". І багато таких незв'язаних уривків. 
С.Єжов намагався слухати і тихо сміявся, а я намагався зосередитись (що було непросто в такій атмосфері) і записати свої питання.
Потім музика закінчилась, Ю.Тесля вийшов і почав розказувати як йому прийшла ідея цієї теорії і про те, що йому дуже хочеться, щоб ця книга хоч трохи вплинула на світ, світ став добріше і щоб війна в Україні закінчилась. І щоб не було боротьби між політиками.
Далі він пішов по розділам. С.Єжов здається тут не витримав і пішов.
Я слухав в півуха не намагаючись зрозуміти, бо це було б шкідливо."
Змінено користувачем Параска
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...