Перейти до змісту

Украина занимает седьмое место по качеству дорог...


хозяин

Recommended Posts

 

По качеству дорог Украина находится на уровне Мавритании, Мадагаскара, Гаити, Гвинеи, где асфальтовые покрытия не отвечают нынешним условиям эксплуатации дорог.

Согласно данным Всемирного экономического форума, Украина по показателю индекса конкурентоспособности заняла в 2017 году 81 место. Одним из ключевых показателей рейтинга является оценка транспортной инфраструктуры, в частности качества автомобильных дорог. По этой позиции Украина заняла 130 место из 137 стран мира, говорится в статье ZN.UA.

"Тезис о том, что в Украине климат, при котором происходит частый переход от минусовых к плюсовым температурам, что приводит к разрушению автомобильных дорог, является справедливым", – приводятся в материале слова экспертов.

В то же время, они подчеркивают, что в Польше, Венгрии, Словакии при аналогичных климатических условиях качество автомобильных дорог значительно лучше.

Так, в Украине, по сравнению с Польшей, протяженность сети автомобильных дорог в 2,5 раза меньше, а плотность трафика в Польше больше в 4 раза.

"Это свидетельствует о недостаточном качестве дорог и несовершенстве технологических решений при их строительстве", – говорится в статье.

Link to comment
Share on other sites

По качеству дорог Украина находится на уровне Мавритании, Мадагаскара, Гаити, Гвинеи, где асфальтовые покрытия не отвечают нынешним условиям эксплуатации дорог.

Согласно данным Всемирного экономического форума, Украина по показателю индекса конкурентоспособности заняла в 2017 году 81 место. Одним из ключевых показателей рейтинга является оценка транспортной инфраструктуры, в частности качества автомобильных дорог. По этой позиции Украина заняла 130 место из 137 стран мира, говорится в статье ZN.UA.

"Тезис о том, что в Украине климат, при котором происходит частый переход от минусовых к плюсовым температурам, что приводит к разрушению автомобильных дорог, является справедливым", – приводятся в материале слова экспертов.

В то же время, они подчеркивают, что в Польше, Венгрии, Словакии при аналогичных климатических условиях качество автомобильных дорог значительно лучше.

Так, в Украине, по сравнению с Польшей, протяженность сети автомобильных дорог в 2,5 раза меньше, а плотность трафика в Польше больше в 4 раза.

"Это свидетельствует о недостаточном качестве дорог и несовершенстве технологических решений при их строительстве", – говорится в статье.

 

Ааа, ззаду.... а то я трохи зі стільця не впав.

Змінено користувачем забанений
Link to comment
Share on other sites

 

 


а то я трохи зі стільця не впав.

 

Мастерство заголовка...


А сколько стоят маленькие вертолёты? Мне скоро на работу только так добираться....

Link to comment
Share on other sites

Давєча хтось про хаб у БЦ казав. Щоб перекидати до Європи автотранспортом авіавантажі з Азії. Добре, що розумні люди не пішли на авнтюру.

контейнеры будут установлены на группу китайских товарищей, то есть будут самопередвижными.

Хипер За Луп, опять таки...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Кстати после кравчука дороги были капец какие, Кучма эту проблему решил за пару лет, сначала всё залатали, а потом постоянно, что то строили...

Link to comment
Share on other sites

Прикинь, не строила, но дороги были в разы лучше чем сейчас...

Я конечно далек от мысли шо Юля строила дороги, но это ж надо так пальцев в жопу попасть, потому что именно в этот период построили Варшавку и Львов-Киев. Правда ленточку Азаров перерезал, помню холуй ахметовский на ФУПе на говно изошел, вот мол как донецкие строят...

Link to comment
Share on other sites

Прикинь, не строила, но дороги были в разы лучше чем сейчас...

Наші "дороги" мають дуже нетривалий цикл життя, і руйнуються безперервно. Якщо вони тоді були загалом у кращому стані, значить будували і відновлювали їх більше. Тільки пизділи про це менше.

Link to comment
Share on other sites

Наші "дороги" мають дуже нетривалий цикл життя, і руйнуються безперервно. Якщо вони тоді були загалом у кращому стані, значить будували і відновлювали їх більше. Тільки пизділи про це менше.

ну до Педры еще никто с помпой не открывал крашеные мосты через речку-вонючку...

Link to comment
Share on other sites

Наші "дороги" мають дуже нетривалий цикл життя, і руйнуються безперервно. Якщо вони тоді були загалом у кращому стані, значить будували і відновлювали їх більше. Тільки пизділи про це менше.

 

 

Да нет никаких проблем навести порядок с дорогами, сделать это достаточно просто, но есть одно но, невозможно восстанавливать старые и строить новые дороги и одновременно воровать, а именно это сейчас и происходит...

Link to comment
Share on other sites

Да нет никаких проблем навести порядок с дорогами, сделать это достаточно просто, но есть одно но, невозможно восстанавливать старые и строить новые дороги и одновременно воровать, а именно это сейчас и происходит...

Все набагато гірше, ніж ця застаріла схема. Зараз просто фізично бракує грошей через економічний колапс. Коли вони були, і було з чого красти по накатаній схемі, все тихенько будувалось до стану "якось проїхати можна скрізь". Тепер бабло в масі зникло, а з їх залишків рехворматори пижаться щось класти під об'єктиви. Але поділені на курс шалені десятки мільярдів грн. перетворюються у мізер. З якого і вкрасти нема чого. А більшого з колапсоїдной економіки не висмотати. Хто ж без бонуспрофіту забажає будувати?! На місцях тепер зовсім біда - в нас досі не почали латати постзимові діри в міських дорогах! Такого за мій сорокарічний водійський стаж не було ніколи.

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

 

 


тот хоть вышиванку не натягивает для рейтинга и не скрывает иудейство

 

Но так это не отменяет того факта, что он малообразованный долбоёб!!!!

Link to comment
Share on other sites

Кстати после кравчука дороги были капец какие, Кучма эту проблему решил за пару лет, сначала всё залатали, а потом постоянно, что то строили...

сколько тот кравчук презом был?

года полтора ?

Link to comment
Share on other sites

 

 


сколько тот кравчук презом был? года полтора ?

 

Вроде больше, ну по крайней мере времени спиздить черноморское параходство ему хватило....


 

 


водорослевна хоть эсхила читала

 

На эсхильском в оригинале?

Link to comment
Share on other sites

Кстати после кравчука дороги были капец какие, Кучма эту проблему решил за пару лет, сначала всё залатали, а потом постоянно, что то строили...

 

Це дуже "регіональні" враження та судження. Текст нагадав мені фупівського альошку зразка десь так 2010-13 року. Який впевнено переконував, що в країні все дуже зашибісь з дорогами, бо: зробили круту донецьку окружну, якісь там ще траси донецьк-**** і т. д., багато хто пам'ятає його перли про донецький аеропорт і шахтьоров, коториє лєтают в Тай...

 

А в той же час в ЗУ не робилось нічого взагалі, дороги з початку 90-х спокійно собі розвалювалися і ніякі кучми тим не переймалися. Тільки починаючи з 2015 року щось хоч трохи почалося робитися. І це заслуга не кучми влади, а бізнесу при владі.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Так. Дороги справа реально дорога. В ліхіє 90-є грошей не стало зовсім, от усе радянське і розсипалось. За кучми олігархат якось награбовані ресурси консолідував і трохи почав відслюнявлювати бюджету, з того почали латати. А зараз ми знов просто лежимо економічно.

Розуміючи, що тепер навіть підтримку 170 тис. км загальнодержавних автошляхів нам ніяк не потягнути, Грося цього року 120 тис. з них викинув на місцеві рівні. В багатьох випадках це означатиме їх фізичну ліквідацію у найближчі роки. Але й з решти 50 тис. нам обіцяють ремонтувати + будувати лише 1,5 тис. на рік. Тобто, кожен км чекатиме ремонту більше 30 років (((

Щоб виринути з цієї дупи потрібно капітально відновлювати щорічно 15-20 тис. км. мінімум. Гроші на це можуть прийти до нас тільки у випадку спурту усієї економіки і різкого залучення іноземних інвестицій. Якщо цього найближчим часом не відбудеться, зі шляхами щезне й ненька.

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

 

 


Давайте позитивно дивитись на світ. Переможно . Ну не останнє ж місце. Ще є куди рухатись. 

 

Да и в конце концов нахрен нужны те дороги? Жили же раньше как то люди без дорог? Кстати прикиньте сколько денег сэкономим!!!

Link to comment
Share on other sites

Да и в конце концов нахрен нужны те дороги? Жили же раньше как то люди без дорог? Кстати прикиньте сколько денег сэкономим!!!

"Апять праклятийє зрадафіли клєвєщут на сонцелікого с баярами"  (хвуп)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...