Перейти до змісту

Южмашевский двигатель вывел на орбиту первый европейский метеоспутник


Recommended Posts

Южмашевский двигатель вывел на орбиту первый европейский метеоспутник

 .
 

Сегодня ночью (по киевскому времени) европейская ракета-носитель легкого класса Vega с украинским двигателем 4-й ступени успешно стартовала с космодрома Куру во Французской Гвиане (Южной Америки) и вывела на орбиту первый метеорологический спутник Европейского космического агентства (ESA) Aeolus.

 

Как сообщил сайт Государственного космического агентства Украины (ГКАУ), это уже 12 успешный запуск ракеты по проекту Vega. За 6 лет ракета-носитель вывела на земную орбиту 27 спутников.

Маршевый двигатель РД-843 4-й ступени был разработан в Днепре в КБ "Южное" и изготовлен на Южмаше. Сегодняшний груз ракеты необычный - это первый метеорологический космический аппарат Aeolus Европейского космического агентства. Он оснащен лазерной системой, которая разработана для измерения профиля ветра в глобальных масштабах из космоса. Полученная с космического аппарата информация позволит улучшить качество прогноза погоды, будет помогать долгосрочным исследованиям климата.

 

Вот об этом нужно говорить а не  о фейковым новостях и сомнительных реформах  .

 

 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Движочек весом в 16 кг назвали маршевым? :)

Маршевый на первой ступени весом в 2 тонны, но Украина к нему никаким боком :)

  Не в курсе ракетных моторов  но все утверждают двигатель украинский .

Link to comment
Share on other sites

  Не в курсе ракетных моторов  но все утверждают двигатель украинский .

 

Відкрийте Гугл - український тільки на останній 4-й ступені. коли супутник уже на опорній орбіті і потрібно лише підкорегувати його орбіту. Там й вмикається той двигун. Або не вмикається. коли вивід на орбіту пройшов дуже точно. Маса в 16 кг говорить сама за себе :)

Тому термін "маршовий" зовсім недоречний.

Але журналюги... вони такі :)

Вега - ракета сама по собі надлегкого класу - всього лише тонну піднімає на низьку орбіту

Link to comment
Share on other sites

На четвертій ступені носія таки логічно головний двигун також називати маршевим. І що 16 кг - теж логічно.

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

 первый европейский метеоспутник

 .
 

.

 

 

 

 

 

А то 40 лет до єтого (с 1977-го) европейцы не запускали свои метеоспутники   :)

Я же писал выше - журнашлюхи они такие... мало того. что тупые... :)

Змінено користувачем fexmail2000
Link to comment
Share on other sites

На четвертій ступені носія таки логічно головний двигун також називати маршевим. І що 16 кг - теж логічно.

 

Не зовсім. 4-та ступінь Веги виконує роль розгінного блоку по типу як у Протона Бриз.

Третя ступінь виводить його на орбіту. А далі при необхідності вмикається двигун 4-ї ступені (розгінного блоку)

Причому вмикається при необхідності кілька разів. Назвати гучно його маршевим - язик не повертається - в рос. мові він має позначення "корректирующий".

І тим більше говорити. що саме він вивів супутник на орбіту. На орбіту виводить двигун 3-ї ступені. Тут Україна також не при справах

 

 

Ну і ще одна ложка дьогтю.

Цей двигун є повним аналогом радянського  РД-869 що був створений для МБР ще у 70-ті.

Відрізняється тільки кріпленням :)

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%94-869

Змінено користувачем fexmail2000
Link to comment
Share on other sites

Не маю бажання повертатися до теми, але головний двигун Аполонів теж називався маршевим. Там, звісно, були трохи інші масштаби, але ж маршевий - це просто функція.

Щодо журнашлюшок з їх зрадо-перемогами заперечень не маю.

Link to comment
Share on other sites

У ніч на 23 серпня 2 з космодрому Куру у Французькій Гвіані успішно запустили європейську ракету-носій легкого класу Vega. Двигун для ракети розробили українці.

Про це повідомляє Державне космічне агентство України.

Двигун РД-843 4-го ступеня ракети-носія розробили фахівці Державного підприємства "Конструкторське бюро "Південне" імені М.К. Янгеля", а виготовили на Державному підприємстві "Виробниче об'єднання "Південний машинобудівний завод" імені О.М. Макарова".

https://24tv.ua/kosmos_tag1810

Link to comment
Share on other sites

Не маю бажання повертатися до теми, але головний двигун Аполонів теж називався маршевим. Там, звісно, були трохи інші масштаби, але ж маршевий - це просто функція.

Щодо журнашлюшок з їх зрадо-перемогами заперечень не маю.

 

Так ніхто ж не спорить 

Навіть про 16 кг, якби він допомагав виводити на орбіту :)

Але на орбіту виводить третя ступінь :)

А четверта з цим двигуном тільки корректує орбіту. Тому росіяни і придумали термін "корректирующий"

А Аполло виводив своїм двигуном на місячку орбіту :)

Змінено користувачем fexmail2000
Link to comment
Share on other sites

 

У ніч на 23 серпня 2 з космодрому Куру у Французькій Гвіані успішно запустили європейську ракету-носій легкого класу Vega. Двигун для ракети розробили українці.

Про це повідомляє Державне космічне агентство України.

Двигун РД-843 4-го ступеня ракети-носія розробили фахівці Державного підприємства "Конструкторське бюро "Південне" імені М.К. Янгеля", а виготовили на Державному підприємстві "Виробниче об'єднання "Південний машинобудівний завод" імені О.М. Макарова".

https://24tv.ua/kosmos_tag1810

 

 

Менше читай журнашлюх.

Його розробили ще у 70-х спІльними зусиллями всього СРСР

Ми настільки не любимо совок. але ще і через 30 років після його розвалу користуємося його спадком. Бо як виявилося. самі в цій галузі  не можемо створити нічого нового :)

Link to comment
Share on other sites

Менше читай журнашлюх.

Його розробили ще у 70-х спІльними зусиллями всього СРСР

Ми настільки не любимо совок. але ще і через 30 років після його розвалу користуємося його спадком. Бо як виявилося. самі в цій галузі  не можемо створити нічого нового :)

дрочишь на Ангару, кацапчик?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...