Klaus Опубліковано 3 січня, 2019 Автор Report Share Опубліковано 3 січня, 2019 (змінено) Тесла 3 коштує 60000.це категорія для багатих або понти.нові авто популярні це 20000 до 35000.ВTesla запускала Model 3, щоб конкурувати з іншими марками в низькому ціновому сегменті без будь-яких додаткових субсидій. Але це не означає, що субсидії скасовуються зовсім. Офіційна ціна електромобіля починається з $ 35,000, але після субсидій і податкових відрахувань покупцям вона може дістатися всього за $ 25,000 пише Electrek. https://hightech.fm/2017/07/27/model3_25k Змінено 3 січня, 2019 користувачем Klaus Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 3 січня, 2019 Report Share Опубліковано 3 січня, 2019 Так про то пишеться що без субсидій Тесла неконкурентна.Взагалі.Нішевий продукт для снобів Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 3 січня, 2019 Report Share Опубліковано 3 січня, 2019 Так про то пишеться що без субсидій Тесла неконкурентна.Взагалі.Нішевий продукт для снобів А траки нішевий продукт для бичар? Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 3 січня, 2019 Report Share Опубліковано 3 січня, 2019 Залежно який.Накручений ф150 зі шкірою так а крюкеб наприклад може бути нормальним воркхорс.Я маю сілверадо1500.Бо4х4Можна закинути або куб дров або 4 пар лиж або ярд щебеню чи купу інструменту.ну і причеп малий потягнути.Крім того не люблю малих і тісних авто. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Залежно який.Накручений ф150 зі шкірою так а крюкеб наприклад може бути нормальним воркхорс.Я маю сілверадо1500.Бо4х4Можна закинути або куб дров або 4 пар лиж або ярд щебеню чи купу інструменту.ну і причеп малий потягнути.Крім того не люблю малих і тісних авто. Ну а в теслі людям подобається простота, якість, відсутність вібрацій, маневровість, тяга, ну і стиль звичайно. Снобізм тут причому Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Ціна .Бензинове такої якості 10000 менше Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Ціна .Бензинове такої якості 10000 менше Я дивився, мацав. По крайній мірі салон там зроблено на рівні лексусів та мерсів. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Укі якщо за малий седан треба викласти 35000 мінімум то це авто не для середнтої сімї бо за таке бабло можна купити краще.в Канаді ціна 60000 до речі .Для того щоб це була 2 авто в сімї це для вище середнього доходу.Мерсів і авто такого класу повно а тесли бачу може раз в місяць.тобто понти або статус річ для флаші піпл. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Укі якщо за малий седан треба викласти 35000 мінімум то це авто не для середнтої сімї бо за таке бабло можна купити краще.в Канаді ціна 60000 до речі .Для того щоб це була 2 авто в сімї це для вище середнього доходу.Мерсів і авто такого класу повно а тесли бачу може раз в місяць.тобто понти або статус річ для флаші піпл. Між малим мерсом седаном за 35к та малою теслою за 35к люди обирають теслу, бо їм більше подобається її дизайн, а обслуговування обійдеться на порядки дешевше. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Ще раз.малий седан за 35000 це ніша 5 відсотків а не масовий продукт Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Ще раз.малий седан за 35000 це ніша 5 відсотків а не масовий продукт 5 відсотків - це міліони авто. 5 відсотків - це масовий ринок, а не нішевий. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 5 відсотків не всіх авто а 5 відсотків люди які може куплять Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Тесла за 3 квартали продала 140000 авто по всьому світу. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Тесла за 3 квартали продала 140000 авто по всьому світу. На скільки фізично вистачило потужностей стільки і продали. Нарощено ці потужності досить швидко, і процес рухається Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 В Онтаріо як тільки відмінили субсидії продажі встали і народ побіг контракти на делівері відміняти.Поки не буде та само ціна з бензиновими середнього класу тобто 20000 25000 і пробвг на зарядці до 700 км при часові зарядки 15 хв до півгодини нічого масового не буде Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 В Онтаріо як тільки відмінили субсидії продажі встали і народ побіг контракти на делівері відміняти.Поки не буде та само ціна з бензиновими середнього класу тобто 20000 25000 і пробвг на зарядці до 700 км при часові зарядки 15 хв до півгодини нічого масового не буде Для того шоб возити жопу на роботу та назад (а це десь 90% майліджу всих легкових авто) така швидкість зарядки не потрібна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Любе авто мусить бути готове до використання на більші дистанції.крім того фактор забув підключити вечором,застряв в трафіку взимі і пічка чи кондюк зжер заряд.мало того зараз просто нема дловедених потужностей щоб в навіть 50 відсотків перейшло на електричні.Кожний раз як жара то просять лишнього не включати бо мережа не витримує як всі починають кондюки ганяти.Ще додай фактор податки в ціні бензину.Де бабло брати?або акцизи в ціну авто або електрику оподатковувати Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Любе авто мусить бути готове до використання на більші дистанції.крім того фактор забув підключити вечором,застряв в трафіку взимі і пічка чи кондюк зжер заряд.мало того зараз просто нема дловедених потужностей щоб в навіть 50 відсотків перейшло на електричні.Кожний раз як жара то просять лишнього не включати бо мережа не витримує як всі починають кондюки ганяти.Ще додай фактор податки в ціні бензину.Де бабло брати?або акцизи в ціну авто або електрику оподатковувати Всі ті проблеми що ти перерахував абсолютно не критичні. Не сумнівайся, коли реально вони вилазитимуть, знайдуть для них рішення. А поки що я спостерігаю як третя модель поступово захоплює дороги ЛА Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Мені пох,я на сільверадо Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Мені пох,я на сільверадо Мені теж пох. Маю і бензинове, і електричне. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Подивився стат.продано в Калі 40000 тесл при загальних продажах всіх авто 1500000.Скільки вмвас дотація до Тесли?4500? Плюс дедактибл до таксу 7000? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Дотація в цьому місяці зменьшилась з 7 тис до 3500. Який дедактибл я не знаю Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 То тому і продажі напевно були високі.поки не впала дотація брали Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 То тому і продажі напевно були високі.поки не впала дотація брали Подивимся. Я ставлю на збільшення продаж не зважаючи на зменьшення субсидії Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Я вже писав що в Онтаріо як тільки відмінили субсидію продажі вмерли Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 (змінено) Де вмерли? Змінено 4 січня, 2019 користувачем Uki Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 В Онтаріо десь літом відмінили дотацію.писали що продажі в цій провінції впали без субсидвї і Тесла судиться з урядом провінції. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Ну може і впали, але, думаю, ненабагато і тимчасово.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Дотації закінчились в вересні.всі продажі були в Онтаріо,Брітіш Коламбія і Квебек.Тільки ці провінції мають ребайт і дотації.Дальше сам роби висновки Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 4 січня, 2019 Report Share Опубліковано 4 січня, 2019 Дотації закінчились в вересні.всі продажі були в Онтаріо,Брітіш Коламбія і Квебек.Тільки ці провінції мають ребайт і дотації.Дальше сам роби висновки Ну давай динаміку по Онтаріо. обсмокчем Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts