Перейти до змісту

НЕ АТО. ПРИЄМНЕ


Гість paraskaa-W

Recommended Posts

1384311_734321086617844_3853709285185113
    
7eXyMfo7rRq.png
 
1661903_630322570351030_896499004_n.jpg?

Посвідка про складений держслужбовцем іспит з української мови (1928 рік, ще до початку сталінського терору і русифікаційної кампанії).

Може, держслужбовцям таки варто складати іспити на знання української?
  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Интервью с "Князем" - израильским инструктором батальона "Донбасс"

Это интервью мне удалось взять у человека, известного на Украине под позывным "Князь". По понятным причинам, он предпочитает не разглашать своё настоящее имя. Князь – бывший израильтянин, отслуживший в Армии обороны Израиля (ЦАХАЛ). После известных событий на Майдане и начала войны, Князь решил бросить всё и уехать обратно на Украину, чтобы помочь добровольческому движению своим боевым опытом. На данный момент Князь – один из ведущих инструкторов, обучающих бойцов и командиров таких известных добровольческих батальонов, как "Днепр" и "Донбасс".

http://9tv.co.il/news/2014/10/12/187264.html

 

 

не знал куда закинуть...

неплохое чтиво.

Змінено користувачем кноп
  • Upvote 6
Link to comment
Share on other sites

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 806/2014 Про День захисника України

З метою вшанування мужності та героїзму захисників незалежності і територіальної цілісності України, військових традицій і звитяг Українського народу, сприяння дальшому зміцненню патріотичного духу у суспільстві та на підтримку ініціативи громадськості постановляю:

1. Установити в Україні свято — День захисника України, яке відзначати щорічно 14 жовтня.

2. Визнати таким, що втратив чинність, Указ Президента України від 23 лютого 1999 року №202.

Президент України П.ПОРОШЕНКО

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

По сравнению со спасением российскими солдатами кота - шлак:)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Раісєвпердесскіє ваєнниє авіалайнєри та їх тверезі екіпажі

 

 

 

 

 На земле техниками была неправильно запитана АБСУ - автоматическая боротвая система управления. В результате самолет, грубо обобщая, лишился управления по крену (влево вдоль оси - вправо вдоль оси) и тангажу (нос вверх - нос вниз). А с самой железякой все было в порядке. Она и сейчас летает и прекрасно себя чувствует.

 

не уподобляйтесь.

Link to comment
Share on other sites

 

 


 На земле техниками была неправильно запитана АБСУ - автоматическая боротвая система управления. В результате самолет, грубо обобщая, лишился управления по крену (влево вдоль оси - вправо вдоль оси) и тангажу (нос вверх - нос вниз). А с самой железякой все было в порядке. Она и сейчас летает и прекрасно себя чувствует.   не уподобляйтесь.

 

А як тоді ту залізяку посадили?

Link to comment
Share on other sites

А як тоді ту залізяку посадили?

Я подозреваю, что там есть не только автоматическая система управления. Но вопрос интересный.

 

Возможно не совсем в тему, но как пример использования дублирующих систем пойдет:  https://en.wikipedia.org/wiki/Gimli_Glider

Link to comment
Share on other sites

мої на хуторі під Запоріжжям кажуть що останнім часом постійно над ними літають наші бойові літаки.

Такого тут ніколи не було. Колись ще ДОСААФ-івський аеродром працював до 90-х, тоді Л-29 "Дельфін" постійно крутилися там.

Та нині той аеродром давно вже пусткою стоїть.

 

А так ну звідки взятися бойовим літакам в тих краях?

Ну хіба що з запорізького аеропорту, там якісь ПВО-шники були раніше з Міг-25-ми.

А може обкатуються відновлені на "Міг-Ремонт" пєпєлаци.

 

Головне - льотна підготовка пілотів йде повним ходом, навіть там де й не очікувалося.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

мої на хуторі під Запоріжжям кажуть що останнім часом постійно над ними літають наші бойові літаки.

Такого тут ніколи не було. Колись ще ДОСААФ-івський аеродром працював до 90-х, тоді Л-29 "Дельфін" постійно крутилися там.

Та нині той аеродром давно вже пусткою стоїть.

 

А так ну звідки взятися бойовим літакам в тих краях?

Ну хіба що з запорізького аеропорту, там якісь ПВО-шники були раніше з Міг-25-ми.

А може обкатуються відновлені на "Міг-Ремонт" пєпєлаци.

 

Головне - льотна підготовка пілотів йде повним ходом, навіть там де й не очікувалося.

подтверждаю. в прошедшие выходные был на даче под Запорожьем и лично наблюдал полеты боевых самолетов на небольшой высоте. Очень быстро шли. Порадовался. С 2001 такого в тех местах никогда не видел.

Link to comment
Share on other sites

мої на хуторі під Запоріжжям кажуть що останнім часом постійно над ними літають наші бойові

 

 

Головне - льотна підготовка пілотів йде повним ходом, навіть там де й не очікувалося.

Это не из Запорожья, просто над вашим хутором пилотажная зона. Так что пусть привыкают :)
Link to comment
Share on other sites

Тема важная и актуальная(с) B-)

 

Голова Полтавської ОДА Віктор Бугайчук підписав розпорядження демонтувати до дня пам'яті жертв Голодомору всі пам'ятники Леніну на території області

  • Upvote 8
Link to comment
Share on other sites

Я подозреваю, что там есть не только автоматическая система управления. Но вопрос интересный.

 

Возможно не совсем в тему, но как пример использования дублирующих систем пойдет:  https://en.wikipedia.org/wiki/Gimli_Glider

Расследование летного происшествия показало, что если бы экипаж просто отключил автоматику, то не пришлось бы превозмогать и героически побеждать. Экипаж качественно подготовлен был, так что КВС смог даже мягко сесть. Это вроде еще на авиазаводе было, во время облетов готовой продукци.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...