Agh Опубліковано 17 березня, 2017 Report Share Опубліковано 17 березня, 2017 Польські виробники асфальту придумали спосіб, який допоможе зробити дороги тихими і спокійними. Цього вдалося досягти завдяки розробці нової технології – виробництва бітуму з додаванням гуми, матеріалом якої служать подрібнені автомобільні шини, передає Supreme2.http://mors.in.ua/uploads/posts/2015-05/1430917150_511106_20150505092706.jpgЗа словами Анджеца Вишинського, який є головою Польської асоціації асфальтових підрядників, асфальт з додаванням гуми, отриманої з відпрацьованих шин, дозволяє не тільки з користю позбавлятися гумових відходів, а й підвищити безпеку і довговічність дорожнього покриття.Перевагою нового асфальтного покриття є підвищена стійкість до розтріскування, старіння і низьких температур. Все це зменшує витрати на ремонт і утримання доріг, забезпечуючи більш тривалий термін служби дорожньої поверхні.У порівнянні з традиційними шляхами, такий метод сприяє зменшенню шуму від автомобілів на 3-6 дБ.Щоб покрити 1 км "тихої" дороги потрібно від 400 до 1200 використаних автомобільних шин. Повідомляється, що вже більше 100 км доріг у Польщі покрито гумою.http://mors.in.ua/technology/369-u-polschi-pochaly-buduvaty-gumovi-dorogy-tyho-i-deshevo.html 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Юрий с ФУП Опубліковано 17 березня, 2017 Report Share Опубліковано 17 березня, 2017 (змінено) Дороги на один сезон делают не считая тех которые сделали к Евро 2012 еще стоят ,надо приспосабливаться Змінено 17 березня, 2017 користувачем Юрий с ФУП Link to comment Share on other sites More sharing options...
лєса Опубліковано 17 березня, 2017 Report Share Опубліковано 17 березня, 2017 хз, што ето, но звучит прекольно.садимсо и зовидуем, чо... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Юрий с ФУП Опубліковано 17 березня, 2017 Report Share Опубліковано 17 березня, 2017 Будем соблюдать скоростной режим есть свои плюсы. Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.Kropp Опубліковано 22 березня, 2017 Автор Report Share Опубліковано 22 березня, 2017 АВТО В Кременчуці за участю китайської компанії можуть побудувати легке метро Сьогодні об 11:36•ТСН Україна разом з китайською компанією побудує дорогу для об'їзду Кременчука з мостовим переходом через Дніпро. При цьому в конструкції старого мосту передбачать можливість для майбутнього облаштування лінії легкого метро. Держагентство "Укравтодор" і China road and bridge corporation (CRBC) підписали 21 березня меморандум про співпрацю в сфері проектування та фінансування будівництва, повідомляє сьогодні, 22 березня, ЦТС. Зараз у місті на єдиному мосту через Дніпро є тільки дві смуги руху. Крім міського сполучення, через цей міст проходять дві важливі автодороги держзначення: національна Н-08 Бориспіль-Кременчук-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь та міжнародна М-22 Полтава-Олександрія, яка є частиною європейського коридору Е-584 Полтава-Кишинів-Слободзея (Румунія) і частиною 9-го пан'європейського транспортного коридору. Будівництво моста в передмісті дозволить перенаправити транзитний трафік за межі міста, що розвантажить вулиці, зробить поїздки більш безпечними, суттєво покращить екологічну ситуацію, вважають в Укравтодорі. Передбачається, що після реалізації проекту дворівневий Крюківський міст буде використовуватися винятково для внутрішньоміських поїздок. Крім того, в конструкції моста повинна бути передбачена можливість майбутнього облаштування лінії легкого метро для об'єднання лівобережної і правобережної частини Кременчука. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agh Опубліковано 23 березня, 2017 Report Share Опубліковано 23 березня, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Луша Опубліковано 24 березня, 2017 Report Share Опубліковано 24 березня, 2017 Дмитро Гнап додав 3 нові світлини.3 год. · Kyiv, Kiev · Подивіться на перше фото. Так виглядає більшість українських доріг цієї весни. А тепер подивіться на друге - так виглядає маєток начальниці управління кадрів "Укравтодору" - Оксани Яценко. Вона має офіційну зарплату в 7 тисяч гривень. Але саме від її підпису залежить затвердження на посадах всіх керівників облавтодорів. "Звідки це?"- "Спадщина!" - відповідає Яценко. "Від кого?" - "До побачення!". І це, як ви розумієте, не вся її нерухомість. А на третьому фото маєток Володимира Сущенка - заступника гендиректора "Укравтодору". Він нещодавно "спалився" на тому, що обговорював в ресторані дерибан міжнародніх кредитів на ремонт доріг. Як ви розумієте, і Яценко, і Сущенко чудово проводять час в своїх маєтках, а не в СІЗО. Поки ви псуєте диски через жахливі ями на дорогах. Volodymyr Omelyan такого ганебного стану доріг як сьогодні, я не бачив ніколи. І пояснення нового глави "Укравтодору" поляка Новака, що дороги погані, бо грошей мало, мене якось не переконують. Поки такі Сущенки та Яценки живуть в маєтках, маючи мізерні зарплати. А ті, хто їх покриває, дерибанять мільярди на ремонті доріг. Подивіться, що Александр Курбатов дізнався про це пекло з нашими дорогами: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість paraskaa-W Опубліковано 27 березня, 2017 Report Share Опубліковано 27 березня, 2017 Rig Sec @Rigsector 9h9 hours agoMoreВ Иршаве ( Закарпатье ) решили проблему с ремонтом дороги просто сняв слой асфальта и откопав старую австрийскую дорогу из брусчатки Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кость Опубліковано 27 березня, 2017 Report Share Опубліковано 27 березня, 2017 Rig Sec @Rigsector 9h9 hours agoMoreВ Иршаве ( Закарпатье ) решили проблему с ремонтом дороги просто сняв слой асфальта и откопав старую австрийскую дорогу из брусчаткиЗакатывать асфальт поверх брусчатки -- абсолютный тупизм. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.Kropp Опубліковано 22 квітня, 2017 Автор Report Share Опубліковано 22 квітня, 2017 Українські посадовці повідомили подробиці про новий автобан в Україні.Подробиці проекту розповів в. о. голови Укравтодору Славомір Новак, повідомляє AutoMotoClub.info. На його думку, це збільшить потенціал української економіки.Славомір Новак розповів, що проект з кодовим позначенням Go Highway з’єднає Чорне море з Балтійським. Траса проходитиме між Одесою і Гданськом, причому йдеться не про будівництво нової автомагістралі, а про реконструкцію вже існуючих доріг.За словами керівника Укравтодору, фінальний проект автобану мають намір представити у 2018 році. Також Славомір Новак планує розпочати переговори з представниками ЄС, щоб Україна приєдналася до створення пан’європейського автобану. Нагадаємо, масштабний проект автобану планують реалізувати в найближчі роки. Він пройде через десяток країн Європи і з’єднає Балтійське море з Чорним. Біля траси буде кілька відгалужень, одне з яких і має пройти через Україну. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Юрий с ФУП Опубліковано 22 квітня, 2017 Report Share Опубліковано 22 квітня, 2017 (змінено) Rig Sec @Rigsector 9h9 hours agoMoreВ Иршаве ( Закарпатье ) решили проблему с ремонтом дороги просто сняв слой асфальта и откопав старую австрийскую дорогу из брусчатки Осталось не пускать тяжелые грузовики чтобы не продавили дорогу . На булыжник никто асфальт не кладет это нарушение при строительстве дорог он на нем держится но не долго . Змінено 22 квітня, 2017 користувачем Юрий с ФУП Link to comment Share on other sites More sharing options...
Юрий с ФУП Опубліковано 22 квітня, 2017 Report Share Опубліковано 22 квітня, 2017 (змінено) Запомните что мокрый булыжник это все равно что ехать по обледенелой дороге очень обманчивый и опасный . Меня очень давно на горку на повороте раскрутило на 180 градусов и выкинуло на бордюр правда ехал 80- 100 не меньше . Змінено 22 квітня, 2017 користувачем Юрий с ФУП Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.Kropp Опубліковано 21 травня, 2017 Автор Report Share Опубліковано 21 травня, 2017 7 років на відрізку дороги Київ-Чоп турецька компанія має ремонтувати асфальтне покриття, наносити розмітку, чистити сніг, стригти газони, прибирати сміття, слідкувати за туалетами обабіч траси. За цю роботу виконавець отримає солідну суму - 39 мільйонів євро. За роботою турків слідкує французька компанія, що здійснює безперервний технічний нагляд. І будь-який огріх на дорозі миттєво стає відомий спеціальній інформаційній системі. Більше читайте тут: https://tsn.ua/video/video-novini/200-km-schastya-vid-turkiv-ukrayina-viddala-chastinu-avtostradi-v-obslugovuvannya-inozemniy-kompaniyi.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
лєса Опубліковано 22 травня, 2017 Report Share Опубліковано 22 травня, 2017 турки делают, французы наблюдают.и только у нас руки не студова и глазеки повылазили? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shurken Опубліковано 22 травня, 2017 Report Share Опубліковано 22 травня, 2017 турки делают, французы наблюдают.и только у нас руки не студова и глазеки повылазили? Справедливости ради, финансирование турков куда поболе автодоров. Но и система другая. У нас автодор делает и наблюдает и никакой ответственности. При такой системе сколько не дай и у турков дорог не будет, все маеточки уйдет. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Юрий с ФУП Опубліковано 22 травня, 2017 Report Share Опубліковано 22 травня, 2017 Дороги на один сезон делают не считая тех которые сделали к Евро 2012 еще стоят ,надо приспосабливаться На 50-100 дней проверено . Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.Kropp Опубліковано 4 липня, 2017 Автор Report Share Опубліковано 4 липня, 2017 В Киеве построят транспортную развязку на Выдубичах за 20 млн гривен Руководитель КП "Дирекция строительства дорожно-транспортных сооружений" Максим Калинин заявил, что в 2017 году на строительство транспортной развязки в районе Выдубичей потратят как минимум 20 миллионов гривен. Об этом сообщает 44.ua."Реализация проекта позволит, в частности, разгрузить Южный мост и улицу Науки за счет перераспределения автомобильного транспорта, движущегося с Демеевской площади в сторону Обухова и обратно", - отметил он.Также Калинин уточнил, что в 2017 году на строительство транспортной развязки было выделено 20,1 миллионов гривен, а на объекте уже начали подготовительные работы. Окончание процесса реконструкции развязки будет зависеть от своевременного финансирования из городского бюджета. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shurken Опубліковано 4 липня, 2017 Report Share Опубліковано 4 липня, 2017 В Киеве построят транспортную развязку на Выдубичах за 20 млн гривен Правильно 0 В Киеве распялят 20 лямов на строительстве транспортной развязки на Выдубичах. Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.Kropp Опубліковано 15 грудня, 2017 Автор Report Share Опубліковано 15 грудня, 2017 Турецкая компания Onur завершит работы по реконструкции участка трассы Киев-Одесса от Киева до Белой Церкви вместо компании "Альтком".Об этом сообщил министр инфраструктуры Украины Владимир Омелян в интервью Интерфакс-Украина, передает БизнесЦензор."Они обещали до конца года, обещали много раз и многим. У меня терпение лопнуло, у МФО – тоже. В итоге они переуступили часть контракта турецкой Onur, которая завершает – сказал Омелян.Министр выразил надежду, что в 2018 году Onur завершит работы."По качеству сразу видна разница. Там, где работает турецкая компания, абсолютно нормальное европейская качество, там, где работает "Альтком", у нас есть вопросы. Я откровенно недоволен, хоть и понимаю сложности для самой компании, но надоело слушать третий год подряд о проблемах", – резюмировал министр.Читайте также: Связанная с экс-главой "Киевавтодора" фирма получила 68 миллионов на ремонт 1,7 км улицыКак сообщалось, в начале марта 2017 года Омелян заявлял, что финансово-промышленная группа "Альтком" должна была завершить ремонт трассы Киев-Одесса до конца 2017 года."Мы договорились с компанией "Альтком" - многолетним подрядчиком по ремонту трассы Киев-Одесса в Киевской области, что это последний год для ремонта этой трассы. Больше продолжать этот проект не будем, и я очень надеюсь, что это единственный позитивный для них сценарий - завершить полностью ремонт тех участков, которые они должны были сделать еще два года назад", – сказал тогда Омелян.В августе 2016 года глава Мининфраструктуры Владимир Омелян заявлял, что дал группе "Альтком" "последний шанс" в виде ремонта дороги Николаев-Днепр.Финансово-промышленная группа "Альтком" объединяет ряд предприятий, занимающихся добычей, изготовлением и переработкой строительного сырья и материалов, а также выполняет работы по проектированию, промышленному и гражданскому строительству и строительству автодорог любой категории.Учредителями и владельцами ФПГ "Альтком" являются Александр Тисленко и Сергей Павличев.Напомним, еще в декабре 2015 года возглавлявший тогда Минифраструктуры Андрей Пивоварский заявлял, что финансово-промышленная группа "Альтком" может лишиться подряда на выполнение работ по реконструкции участка трассы Киев-Одесса."Альтком" объединяет ряд предприятий, занимающихся добычей, изготовлением и переработкой строительного сырья и материалов, а также выполняет работы по проектированию, промышленному и гражданскому строительству и строительству автодорог любой категории.По подсчетам издания Наші гроші, донецкая группа "Альтком" во времена президентства Виктора Януковича получила государственные подряды на 13,12 млрд грн. При этом большинство тендеров входящие в группу фирмы, которые формально контролировал донецкий бизнесмен Александр Тисленко, получили после назначения вице-премьером Бориса Колесникова.Источник: https://biz.censor.net.ua/n3039616 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість com Опубліковано 18 лютого, 2019 Report Share Опубліковано 18 лютого, 2019 В Чехії придумали та виробляють машини та автоматику для інфрачервоного ямкового ремонту асфальтових доріг. Як та хто придумавhttps://www.radio.cz/ru/rubrika/ekonomika/cheshskij-chudo-agregat-utyuzhit-dorogiОдна з таких машин вже працює у Львові. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts