Перейти до змісту

про дороги


H.Kropp

Recommended Posts

Польські виробники асфальту придумали спосіб, який допоможе зробити дороги тихими і спокійними. Цього вдалося досягти завдяки розробці нової технології – виробництва бітуму з додаванням гуми, матеріалом якої служать подрібнені автомобільні шини, передає Supreme2.

http://mors.in.ua/uploads/posts/2015-05/1430917150_511106_20150505092706.jpg

За словами Анджеца Вишинського, який є головою Польської асоціації асфальтових підрядників, асфальт з додаванням гуми, отриманої з відпрацьованих шин, дозволяє не тільки з користю позбавлятися гумових відходів, а й підвищити безпеку і довговічність дорожнього покриття.
Перевагою нового асфальтного покриття є підвищена стійкість до розтріскування, старіння і низьких температур. Все це зменшує витрати на ремонт і утримання доріг, забезпечуючи більш тривалий термін служби дорожньої поверхні.
У порівнянні з традиційними шляхами, такий метод сприяє зменшенню шуму від автомобілів на 3-6 дБ.
Щоб покрити 1 км "тихої" дороги потрібно від 400 до 1200 використаних автомобільних шин. Повідомляється, що вже більше 100 км доріг у Польщі покрито гумою.
http://mors.in.ua/technology/369-u-polschi-pochaly-buduvaty-gumovi-dorogy-tyho-i-deshevo.html

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 Дороги на один сезон делают не считая тех которые сделали к Евро 2012 еще стоят ,надо приспосабливаться   

Змінено користувачем Юрий с ФУП
Link to comment
Share on other sites

 

АВТО

 

В Кременчуці за участю китайської компанії можуть побудувати легке метро

 

Сьогодні об 11:36•ТСН

 

 

Україна разом з китайською компанією побудує дорогу для об'їзду Кременчука з мостовим переходом через Дніпро. При цьому в конструкції старого мосту передбачать можливість для майбутнього облаштування лінії легкого метро.

 

Держагентство "Укравтодор" і China road and bridge corporation (CRBC) підписали 21 березня меморандум про співпрацю в сфері проектування та фінансування будівництва, повідомляє сьогодні, 22 березня, ЦТС.

 

Зараз у місті на єдиному мосту через Дніпро є тільки дві смуги руху. Крім міського сполучення, через цей міст проходять дві важливі автодороги держзначення: національна Н-08 Бориспіль-Кременчук-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь та міжнародна М-22 Полтава-Олександрія, яка є частиною європейського коридору Е-584 Полтава-Кишинів-Слободзея (Румунія) і частиною 9-го пан'європейського транспортного коридору.

 

Будівництво моста в передмісті дозволить перенаправити транзитний трафік за межі міста, що розвантажить вулиці, зробить поїздки більш безпечними, суттєво покращить екологічну ситуацію, вважають в Укравтодорі.

 

Передбачається, що після реалізації проекту дворівневий Крюківський міст буде використовуватися винятково для внутрішньоміських поїздок. Крім того, в конструкції моста повинна бути передбачена можливість майбутнього облаштування лінії легкого метро для об'єднання лівобережної і правобережної частини Кременчука.

Link to comment
Share on other sites



Подивіться на перше фото. Так виглядає більшість українських доріг цієї весни. А тепер подивіться на друге - так виглядає маєток начальниці управління кадрів "Укравтодору" - Оксани Яценко. Вона має офіційну зарплату в 7 тисяч гривень. Але саме від її підпису залежить затвердження на посадах всіх керівників облавтодорів. "Звідки це?"- "Спадщина!" - відповідає Яценко. "Від кого?" - "До побачення!". І це, як ви розумієте, не вся її нерухомість. А на третьому фото маєток Володимира Сущенка - заступника гендиректора "Укравтодору". Він нещодавно "спалився" на тому, що обговорював в ресторані дерибан міжнародніх кредитів на ремонт доріг. Як ви розумієте, і Яценко, і Сущенко чудово проводять час в своїх маєтках, а не в СІЗО. Поки ви псуєте диски через жахливі ями на дорогах. Volodymyr Omelyan такого ганебного стану доріг як сьогодні, я не бачив ніколи. І пояснення нового глави "Укравтодору" поляка Новака, що дороги погані, бо грошей мало, мене якось не переконують. Поки такі Сущенки та Яценки живуть в маєтках, маючи мізерні зарплати. А ті, хто їх покриває, дерибанять мільярди на ремонті доріг. Подивіться, що Александр Курбатов дізнався про це пекло з нашими дорогами: 


 


17353436_1263032387113259_32312440366030


 


17498600_1263032437113254_65716869854090


 


17458236_1263032457113252_86945412884423


Link to comment
Share on other sites

:D

В Иршаве ( Закарпатье ) решили проблему с ремонтом дороги просто сняв слой асфальта и откопав старую австрийскую дорогу из брусчатки

 

C767KKPXwAAGPlv.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

:D

В Иршаве ( Закарпатье ) решили проблему с ремонтом дороги просто сняв слой асфальта и откопав старую австрийскую дорогу из брусчатки

Закатывать асфальт поверх брусчатки -- абсолютный тупизм.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Українські посадовці повідомили подробиці про новий автобан в Україні.


Подробиці проекту розповів в. о. голови Укравтодору Славомір Новак, повідомляє AutoMotoClub.info. На його думку, це збільшить потенціал української економіки.


Славомір Новак розповів, що проект з кодовим позначенням Go Highway з’єднає Чорне море з Балтійським. Траса проходитиме між Одесою і Гданськом, причому йдеться не про будівництво нової автомагістралі, а про реконструкцію вже існуючих доріг.


За словами керівника Укравтодору, фінальний проект автобану мають намір представити у 2018 році. Також Славомір Новак планує розпочати переговори з представниками ЄС, щоб Україна приєдналася до створення пан’європейського автобану. Нагадаємо, масштабний проект автобану планують реалізувати в найближчі роки. Він пройде через десяток країн Європи і з’єднає Балтійське море з Чорним. Біля траси буде кілька відгалужень, одне з яких і має пройти через Україну.


Link to comment
Share on other sites

 

:D

В Иршаве ( Закарпатье ) решили проблему с ремонтом дороги просто сняв слой асфальта и откопав старую австрийскую дорогу из брусчатки

 

C767KKPXwAAGPlv.jpg

 

 

 

 

Осталось не пускать тяжелые  грузовики чтобы не продавили  дорогу  . На булыжник  никто асфальт не кладет это нарушение   при строительстве дорог он  на нем    держится   но не долго .

Змінено користувачем Юрий с ФУП
Link to comment
Share on other sites

Запомните  что  мокрый булыжник это все равно что ехать по обледенелой дороге  очень обманчивый  и опасный   . Меня очень давно   на горку  на повороте  раскрутило на  180 градусов  и выкинуло на бордюр  правда ехал 80-  100    не меньше   .

Змінено користувачем Юрий с ФУП
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

 

7 років на відрізку дороги Київ-Чоп турецька компанія має ремонтувати асфальтне покриття, наносити розмітку, чистити сніг, стригти газони, прибирати сміття, слідкувати за туалетами обабіч траси. За цю роботу виконавець отримає солідну суму - 39 мільйонів євро. За роботою турків слідкує французька компанія, що здійснює безперервний технічний нагляд. І будь-який огріх на дорозі миттєво стає відомий спеціальній інформаційній системі. Більше читайте тут: https://tsn.ua/video/video-novini/200-km-schastya-vid-turkiv-ukrayina-viddala-chastinu-avtostradi-v-obslugovuvannya-inozemniy-kompaniyi.html

Link to comment
Share on other sites

турки делают, французы наблюдают.

и только у нас руки не студова и глазеки повылазили? :fp1:

Справедливости ради, финансирование турков куда поболе автодоров. Но и система другая. У нас автодор делает и наблюдает и никакой ответственности. При такой системе сколько не дай и у турков дорог не будет, все маеточки уйдет.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...


В Киеве построят транспортную развязку на Выдубичах за 20 млн гривен

 


Руководитель КП "Дирекция строительства дорожно-транспортных сооружений" Максим Калинин заявил, что в 2017 году на строительство транспортной развязки в районе Выдубичей потратят как минимум 20 миллионов гривен. Об этом сообщает 44.ua.


"Реализация проекта позволит, в частности, разгрузить Южный мост и улицу Науки за счет перераспределения автомобильного транспорта, движущегося с Демеевской площади в сторону Обухова и обратно", - отметил он.


Также Калинин уточнил, что в 2017 году на строительство транспортной развязки было выделено 20,1 миллионов гривен, а на объекте уже начали подготовительные работы. Окончание процесса реконструкции развязки будет зависеть от своевременного финансирования из городского бюджета.


Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Турецкая компания Onur завершит работы по реконструкции участка трассы Киев-Одесса от Киева до Белой Церкви вместо компании "Альтком".

Об этом сообщил министр инфраструктуры Украины Владимир Омелян в интервью Интерфакс-Украина, передает БизнесЦензор.

"Они обещали до конца года, обещали много раз и многим. У меня терпение лопнуло, у МФО – тоже. В итоге они переуступили часть контракта турецкой Onur, которая завершает – сказал Омелян.

Министр выразил надежду, что в 2018 году Onur завершит работы.

"По качеству сразу видна разница. Там, где работает турецкая компания, абсолютно нормальное европейская качество, там, где работает "Альтком", у нас есть вопросы. Я откровенно недоволен, хоть и понимаю сложности для самой компании, но надоело слушать третий год подряд о проблемах", – резюмировал министр.

Читайте также: Связанная с экс-главой "Киевавтодора" фирма получила 68 миллионов на ремонт 1,7 км улицы

Как сообщалось, в начале марта 2017 года Омелян заявлял, что финансово-промышленная группа "Альтком" должна была завершить ремонт трассы Киев-Одесса до конца 2017 года.

"Мы договорились с компанией "Альтком" - многолетним подрядчиком по ремонту трассы Киев-Одесса в Киевской области, что это последний год для ремонта этой трассы. Больше продолжать этот проект не будем, и я очень надеюсь, что это единственный позитивный для них сценарий - завершить полностью ремонт тех участков, которые они должны были сделать еще два года назад", – сказал тогда Омелян.

В августе 2016 года глава Мининфраструктуры Владимир Омелян заявлял, что дал группе "Альтком" "последний шанс" в виде ремонта дороги Николаев-Днепр.

Финансово-промышленная группа "Альтком" объединяет ряд предприятий, занимающихся добычей, изготовлением и переработкой строительного сырья и материалов, а также выполняет работы по проектированию, промышленному и гражданскому строительству и строительству автодорог любой категории.

Учредителями и владельцами ФПГ "Альтком" являются Александр Тисленко и Сергей Павличев.

Напомним, еще в декабре 2015 года возглавлявший тогда Минифраструктуры Андрей Пивоварский заявлял, что финансово-промышленная группа "Альтком" может лишиться подряда на выполнение работ по реконструкции участка трассы Киев-Одесса.

"Альтком" объединяет ряд предприятий, занимающихся добычей, изготовлением и переработкой строительного сырья и материалов, а также выполняет работы по проектированию, промышленному и гражданскому строительству и строительству автодорог любой категории.

По подсчетам издания Наші гроші, донецкая группа "Альтком" во времена президентства Виктора Януковича получила государственные подряды на 13,12 млрд грн. При этом большинство тендеров входящие в группу фирмы, которые формально контролировал донецкий бизнесмен Александр Тисленко, получили после назначения вице-премьером Бориса Колесникова.Источник: https://biz.censor.net.ua/n3039616

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

В Чехії придумали та виробляють машини та автоматику для інфрачервоного ямкового ремонту асфальтових доріг.

Як та хто придумав

https://www.radio.cz/ru/rubrika/ekonomika/cheshskij-chudo-agregat-utyuzhit-dorogi

Одна з таких машин вже працює у Львові.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...