Перейти до змісту

Смертельне ДТП. Ваші пропозиціі


Dilbert

Recommended Posts

 

Щойно їздив на смертельну ДТП на вулиці Крихівецькій - на в'їзді до Івано-Франківська з боку Карпат. Старий "Гольф" на польській реєстрації збив жінку на нерегульованому переході - першому переході міста. Дорога мокра, вулиця освітлена, перехід має нове контрастне точкове освітлення. Тіло жінки лежить за 32 метри від центру переходу. Автомобіль був залишений на узбіччі метрах в 400 від цього місця, винуватець (чи винуватці) залишили місце події. Слідчі, до речі, працюють якось сумнівно - лише один з них перебуває на місці роботи в світлоповертальному жилеті, інші в чому попало. Нам вони пробували зробити зауваження, щоб ми там не ходили (ми були в жилетках, до речі). Але спілкувались якось непрофесійно, не представлялися, не пояснювали свої прохання, формулювали їх нечітко. Сказали, що "ми можемо збити собак зі сліду", хоча при цьому місце події ніяким чином не огороджене і доступ громадян не обмежено - ми просто ходили там по тротуару, як і інші спостерігачі. (Як стало відомо, 17-річного водія оперативно знайшли у нього вдома, і без собак - не знаю чия це заслуга, напевно оперативників, за що їм подяка).

 

Ось трохи ширший контекст:

- Франківцям давно відомо, що ця вулиця дуже небезпечна - вона має чотири широкі смуги руху (по 4 метри шириною), масу нерегульованих переходів. Там постійно стаються аварії. 

- За цей тиждень це вже третя ДТП з потерпілими на цій вулиці, сумарно в них 4 людей травмовано і 1 особа загинула. Одним з потерпілих кілька днів тому став патрульний поліцейський, якого я знаю особисто. Він в цей час оформляв там інше ДТП

- Ми як ГО Vision Zero for Ukraine влітку 2016 проводили на цій вулиці дослідження і зібрали факти, що основним фактором ризику там є катастрофічно високі швидкості руху автомобілів. Ми робили заміри швидкості на цьому місці, де сталася ДТП - 60 км/год там не їхав майже ніхто, 45% водіїв їздить там понад 80 км/год. Більше того, за 20 хвилин одного з замірів (всього замірів було 4 сесії) ми виявили 12 водіїв, які влітали в місто з сусіднього села на швидкості понад 100 км/год. Ці дані були доведені до відома Патрульної поліції і мерії.

 

А тепер найцікавіше. Крихівці є автономним селом в складі міста Івано-Франківська. Сільська рада найбільше переймається безпекою на цій вулиці, добились встановлення світлофорів, освітлення переходів, однак перебудувати вулицю чи накласти там засобів примусовго зниження швидкості вони не могли, бо ж це дорога державного значення. У 2016 році, в дусі децентралізації, село само замовило недержавним і неДАІшним проектувальникам розробити на цій вулиці рішення, які можна було б реалізувати в короткий час і з мінімальними коштами без реконструції всієї вулиці. Такий проект організації руху було розроблено - його зробив мій друг Андрій Коман, відомий у фахових колах в Україні, який робив проекти і для Києва. Ще восени проект був готовий, і робота ця велась в координації і консультаціях з поліцією.

 

Але на фінальній стадії поліція вперлася рогом, що, мовляв, смуги там занадто вузькі (звуження смуг руху є одним зі способів заспокоїти швидкість потоку) та є ще якісь вигадані зауваження та уявні порушення держстандартів. В результаті сама ж поліція -- метою існуювання якої є публічна безпека та забезпечення прав людини, зокрема й права на життя (ст. 1 закону "Про Національну поліцію") -- десь близько півроку не затверджувала цей готовий проект, і проектувальники мусили повезти його аж в Київ, де його успішно затвердили. Бо там є розумні і грамотні люди, які дбають про безпеку руху і розуміються на ній, а також вміють читати всі пункти ДСТУ та ДБНів, а не лише ті, які їм подобаються. Це дуже коротко, насправді там історія ще довша і цікавіша, зокрема історія персоналій і їхніх дій. 

17796502_10155154733101499_8099072209147

 

 

Отже, підсумки: (1) Неправильно спроектновані вулиці вбивають людей, зокрема через те, що вони спроектновані під максимально високу швидкість, як злітні смуги. (2) Старі мєнти -- я маю на увазі за мисленням і моральними цінностями, а не за біографією, бо в ДАІ були і адекватні люди, з якими приємно спілкуватися і які професійно грамотні -- в "новій поліції" старі мєнти приносять суспільству і самій поліції більше шкоди, ніж користі. Всякій толерантності є межа, і пояснення "крім них нікого нема" та в "них же ж досвід" не проходять -- їхній досвід дуже часто не вартий нічого. (3) І від першого, і від другого треба позбавлятися. Бо ми з вами будуємо нову Україну, в якій головною цінністю і критерієм оцінки державних інституцій має бути життя людини. (4) На цій вулиці давно мали би висіти камери контролю швидкості. Ця жінка була би жива. І тисячі інших людей. Взагалі, бездіяльність МВС та НПУ в сфері безпеки руху протягом останніх 2 років є злочинною недбалістю, яка вбила вже набагато більше людей, ніж загинуло на "Титаніку". Я вважаю, що це має бути причиною для відставки міністра та профільних керівників в НПУ.

 

Буду радий почути ваші коментарі і пропозиції, що робити по цих 4 пунктах. Або може ви не згодні з чимось -- кажіть, я ціную аргументовані дискусії.

Link to comment
Share on other sites

Выводы неправильные. Все дело в воспитании народа. Народ в принципе не думает о своей безопасности. Лично у меня такое ощущения, что лобные доли у подавляющего большинства украинцев атрофированы. 

Link to comment
Share on other sites

 

Щойно їздив на смертельну ДТП на вулиці Крихівецькій - на в'їзді до Івано-Франківська з боку Карпат. Старий "Гольф" на польській реєстрації збив жінку на нерегульованому переході - першому переході міста. Дорога мокра, вулиця освітлена, перехід має нове контрастне точкове освітлення. Тіло жінки лежить за 32 метри від центру переходу. Автомобіль був залишений на узбіччі метрах в 400 від цього місця, винуватець (чи винуватці) залишили місце події. Слідчі, до речі, працюють якось сумнівно - лише один з них перебуває на місці роботи в світлоповертальному жилеті, інші в чому попало. Нам вони пробували зробити зауваження, щоб ми там не ходили (ми були в жилетках, до речі). Але спілкувались якось непрофесійно, не представлялися, не пояснювали свої прохання, формулювали їх нечітко. Сказали, що "ми можемо збити собак зі сліду", хоча при цьому місце події ніяким чином не огороджене і доступ громадян не обмежено - ми просто ходили там по тротуару, як і інші спостерігачі. (Як стало відомо, 17-річного водія оперативно знайшли у нього вдома, і без собак - не знаю чия це заслуга, напевно оперативників, за що їм подяка).

 

Ось трохи ширший контекст:

- Франківцям давно відомо, що ця вулиця дуже небезпечна - вона має чотири широкі смуги руху (по 4 метри шириною), масу нерегульованих переходів. Там постійно стаються аварії. 

- За цей тиждень це вже третя ДТП з потерпілими на цій вулиці, сумарно в них 4 людей травмовано і 1 особа загинула. Одним з потерпілих кілька днів тому став патрульний поліцейський, якого я знаю особисто. Він в цей час оформляв там інше ДТП

- Ми як ГО Vision Zero for Ukraine влітку 2016 проводили на цій вулиці дослідження і зібрали факти, що основним фактором ризику там є катастрофічно високі швидкості руху автомобілів. Ми робили заміри швидкості на цьому місці, де сталася ДТП - 60 км/год там не їхав майже ніхто, 45% водіїв їздить там понад 80 км/год. Більше того, за 20 хвилин одного з замірів (всього замірів було 4 сесії) ми виявили 12 водіїв, які влітали в місто з сусіднього села на швидкості понад 100 км/год. Ці дані були доведені до відома Патрульної поліції і мерії.

 

А тепер найцікавіше. Крихівці є автономним селом в складі міста Івано-Франківська. Сільська рада найбільше переймається безпекою на цій вулиці, добились встановлення світлофорів, освітлення переходів, однак перебудувати вулицю чи накласти там засобів примусовго зниження швидкості вони не могли, бо ж це дорога державного значення. У 2016 році, в дусі децентралізації, село само замовило недержавним і неДАІшним проектувальникам розробити на цій вулиці рішення, які можна було б реалізувати в короткий час і з мінімальними коштами без реконструції всієї вулиці. Такий проект організації руху було розроблено - його зробив мій друг Андрій Коман, відомий у фахових колах в Україні, який робив проекти і для Києва. Ще восени проект був готовий, і робота ця велась в координації і консультаціях з поліцією.

 

Але на фінальній стадії поліція вперлася рогом, що, мовляв, смуги там занадто вузькі (звуження смуг руху є одним зі способів заспокоїти швидкість потоку) та є ще якісь вигадані зауваження та уявні порушення держстандартів. В результаті сама ж поліція -- метою існуювання якої є публічна безпека та забезпечення прав людини, зокрема й права на життя (ст. 1 закону "Про Національну поліцію") -- десь близько півроку не затверджувала цей готовий проект, і проектувальники мусили повезти його аж в Київ, де його успішно затвердили. Бо там є розумні і грамотні люди, які дбають про безпеку руху і розуміються на ній, а також вміють читати всі пункти ДСТУ та ДБНів, а не лише ті, які їм подобаються. Це дуже коротко, насправді там історія ще довша і цікавіша, зокрема історія персоналій і їхніх дій. 

 

 

 

Отже, підсумки: (1) Неправильно спроектновані вулиці вбивають людей, зокрема через те, що вони спроектновані під максимально високу швидкість, як злітні смуги. (2) Старі мєнти -- я маю на увазі за мисленням і моральними цінностями, а не за біографією, бо в ДАІ були і адекватні люди, з якими приємно спілкуватися і які професійно грамотні -- в "новій поліції" старі мєнти приносять суспільству і самій поліції більше шкоди, ніж користі. Всякій толерантності є межа, і пояснення "крім них нікого нема" та в "них же ж досвід" не проходять -- їхній досвід дуже часто не вартий нічого. (3) І від першого, і від другого треба позбавлятися. Бо ми з вами будуємо нову Україну, в якій головною цінністю і критерієм оцінки державних інституцій має бути життя людини. (4) На цій вулиці давно мали би висіти камери контролю швидкості. Ця жінка була би жива. І тисячі інших людей. Взагалі, бездіяльність МВС та НПУ в сфері безпеки руху протягом останніх 2 років є злочинною недбалістю, яка вбила вже набагато більше людей, ніж загинуло на "Титаніку". Я вважаю, що це має бути причиною для відставки міністра та профільних керівників в НПУ.

 

Буду радий почути ваші коментарі і пропозиції, що робити по цих 4 пунктах. Або може ви не згодні з чимось -- кажіть, я ціную аргументовані дискусії.

 

 

1. Не тільик в Україні бувають неправильно (?) спроектовані вулиці

2. Старі, нові мєнти - воно то так, але це має мало відношення до того, що сталося

3. Камери? Так Але то для фіксації факту, чим би вони допомогли в даному випадку?

4.  "Я вважаю, що це має бути причиною для відставки міністра та профільних керівників в НПУ." - та то вже вобще

0. Треба прийняти закони з такими покараннями, щоб той водій сам думав перед тим як порушувати ПДР

0. Не забуваймо, що пішоходи теж повноправні учасники руху і вони теж мають бути покарані у випадках порушення.

Змінено користувачем ЦеДзип
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Дізнався деякі подробиці про вчорашню трагічну подію у Франківську - смерть жінки-пішохода на нерегульованому переході. Водію-винуватцю виявилось 17 років, був тверезий, в стані афекту добіг додому. При появі патрульних в усьому зізнався. 

Машина, яку він кинув на місці ДТП - старенький VW Golf на польській реєстрації, номер RBR66EG. Журналісти розповіли, що хлопець ніби-то нещодавно купив цю машину за 600 доларів, навіть не маючи посвідчення водія. 

Звісно ж, ні він, ні його батьки авто ніде і ніяк не реєстрували - він просто собі катався по місту та області, так, ніби-то це якесь село, а в нього - мопед "Карпати". Хлопець думав, що він крутий і розумний, і все робить правильно, "намахав систему". А в результаті майбутнє його пройде в тюрмі, бо те, що він вчинив вчора -- це одразу декілька статтей Кримінального кодексу. 

(1)
Ось такий цікавий побічний ефект від "доступних автомобілів з Європи". Виявляється, що в нас ісує цілий чорний ринок, і такий гольф за ціною велосипеда можуть купити навіть діти. Чи це нормальна ситуація, враховуючи, що будь-який автомобіль на швидкості понад 50 км/год є потенційним знаряддям вбивства? На мою думку, це вкрай ненормальна ситуація, яку треба негайно припиняти. І я впевнений, що родина загиблої вчора жінки теж так вважає. Цікаво почути про це думку любителів "євроблях".

(2)
Мені цікаво, чи знайшли б цього водія, якби він був більш дорослий і "бувалий" і якби патрульні не були такі уважні і не знали своє місто так добре (місто відносно невелике). Адже інформації про цього водія в поліцейських базах даних точно не було. Якби це сталося у Львові чи Києві, особу винуватця встановлювали би дуже довго і, скоріш за все, безуспішно. Чи я помиляюсь? Поліцейські, підкажіть.

(3)
При чому тут "польські бляхи": якщо вірити цій інформації, він особисто купив собі машину без водійського посвідчення, будучи неповнолітнім, за 600 баксів. (а) ніхто не перевірив його особу (б) ціна на рівні велосипеда. Хіба би підліток купив собі за ці гроші і без водійського посвідчення хоч якусь машину з українською реєстрацією? Як?

Link to comment
Share on other sites

на нашей регистрации по крайней мере знали бы куда идти искать

Что-то не заметил, что не нашли. Кстати, а куда идти, если машина взята по техпаспорту? А если это двойник?
Link to comment
Share on other sites

при постановке на учет насколько помню заносится информация в том числе и по номерам кузова, вин-коду

в случае серой нерастаможенной машины - искать собственника можно до посинения

Link to comment
Share on other sites

при постановке на учет насколько помню заносится информация в том числе и по номерам кузова, вин-коду

в случае серой нерастаможенной машины - искать собственника можно до посинения

Еще раз напоминаю, что есть свершившийся факт, что не искали до посинения, а таки оперативно нашли. Потому не надо рассказывать сказки. 

 

И открою страшную тайну - в случае если машинка взята по техпаспорту или двойник, пофик кто там и куда записан. Ну найдут собственника и что ему предъявят? 

Link to comment
Share on other sites

Как серая нерастаможеная машина может перемещаться дорогами Украины? Это кем-то контролируется-регулируется? 

Я в этом вопросе совсем неместный:(

Link to comment
Share on other sites

Как серая нерастаможеная машина может перемещаться дорогами Украины? Это кем-то контролируется-регулируется? 

Я в этом вопросе совсем неместный :(

Строгость законов, компенсируется необязательностью их выполнения. Ездят. 

Link to comment
Share on other sites

Как серая нерастаможеная машина может перемещаться дорогами Украины? Это кем-то контролируется-регулируется? 

Я в этом вопросе совсем неместный :(

Завозит  иностранец  или представитель фирмы   ,  дает доверенность  на украинца    а на кого дали доверенность это проблема нужно начинать с того кто завез. . 

Link to comment
Share on other sites

Третье ДТП в одном месте  должны были предпринять меры  ограничить скорость , сделать дополнительное освещение это обязанность ГАИ .

Это ничего не даст. Локальное латание дыр не спасет Титаник. 

Link to comment
Share on other sites

Это такая проблема? В мире уже  панують биг дата, глобальные базы данных.....а тут простые и надежные коррупция и разп"№дяйство  изящно пускают все эти интеллектуальные достижения человечества по п.... вагине.. Беда.

Link to comment
Share on other sites

Это такая проблема? В мире уже  панують биг дата, глобальные базы данных.....а тут простые и надежные коррупция и разп"№дяйство  изящно пускают все эти интеллектуальные достижения человечества по п.... вагине.. Беда.

Та да, каменный век. 

Link to comment
Share on other sites

Бред сумасшедшего. Ну купил бы пацан не Гольфа, а Тварию какую или Жигу по доверке, это бы все изменило?

 В ГАИ есть реестр доверенностей авто проверяется очень быстро .  

Link to comment
Share on other sites

Третье ДТП в одном месте  должны были предпринять меры  ограничить скорость , сделать дополнительное освещение это обязанность ГАИ .

 

 

ага, как же...

после 5 дтп и 5 погибших поставят такой знак:

 

3b8806407404451b8087d2a44d9074cd.jpg

Link to comment
Share on other sites

 В ГАИ есть реестр доверенностей авто проверяется очень быстро .  

Как малые дети, чувак без прав ездил, что ему те доверенности? Дал пятихатку, взял ключи и в лучшем случае техпаспорт. Никакой реестр не в курсе кто там и на кой. Хотя взглянуть на реестр доверенностей на двойники было-бы интересно взглянуть :)

Link to comment
Share on other sites

Лежачие полицейские значительно отбивают охоту гонять по улицам.

Камеры, освещение, знаки это всё хорошо, но как говорил Папанов, если человек идиот, то это надолго.

Link to comment
Share on other sites

Лежачие полицейские значительно отбивают охоту гонять по улицам.

Камеры, освещение, знаки это всё хорошо, но как говорил Папанов, если человек идиот, то это надолго.

 

Тыц пердыц. Крихівецька вулиця - это трасса H09. Еще бы на немецких автобанах кто предложил лежачих положить :)

 

Открою страшную тайну, там где ездят груженные фуры, до лампочи те ЛП, закатают их в асфальт за неделю. 

 

P.S. А какие полицейские отбивают охоту переходить дорогу в капюшонах, в наушниках, разговаривая по телефону? 

 

P.S.2 Кстати кто-то заметил, что тело находилось в 32ух метрах от перехода?

Link to comment
Share on other sites

 

 


Тварию какую или Жигу по доверке
та какая доверенность??? сейчас они не нужны - дал денег, взял техпаспорт и поехал. никакие доверенности не нужны для законных основании управлять ТС

 

 

 


Хлопець думав, що він крутий і розумний, і все робить правильно, "намахав систему".
к сожалению, нарушать и чхать на законы - сейчас это у юзеров норма, патамушта ахметов не сидит(ТМ)

 

 

 


Мені цікаво, чи знайшли б цього водія, якби він був більш дорослий і "бувалий" і якби патрульні не були такі уважні і не знали своє місто так добре (місто відносно невелике).
ашож эти патрульные ДО того не интересовались этою автивкою? т.е. паренек катался - ну и хсн, а уже вмазался - ну тогда да....
Link to comment
Share on other sites

на нашей регистрации по крайней  мере знали бы куда идти искать

абсолютно не факт - собственник в техпаспорте вполне может не знать кто на неи ездит, потому что щас оптом и в розницу продают авто без всяких оформлении - все "умные" и ничего этои "диржавке"(с) не плОтют. да, как владелец тело может быть потаскано по инстанциям, а если сообразит вовремя  и заявит об угоне, например, то ничего ему не будет

 

 

Ну найдут собственника и что ему предъявят? 

как мин. в гражд.порядке ущерб
Link to comment
Share on other sites

Это такая проблема? В мире уже  панують биг дата, глобальные базы данных.....а тут простые и надежные коррупция и разп"№дяйство  изящно пускают все эти интеллектуальные достижения человечества по п.... вагине.. Беда.

 

к сожалению.... каждая система сама в себе и нидаибох таможня будет иметь возможность базу погранцов юзать или полицию тою будет сомтреть - низзя!!! ето наше!!!

до речі поліція не веде нормальної статистики ДТП написали там у коментах

ерунда, ведут. все что сообщается в ГАИ регистрируется. если сами порешали - то да, но как это может попасть в статистику если о том не сообщалось... не поставил на ручник - авто покатилось - влупился в забор/столбег/ворота - по сути ДТП но явно в статистику не попадет. ну или задел чужои бампер - дождался водилу этого ТС - дал денег и извинился - вот этого тоже в статистике нет... а остальное все есть

Link to comment
Share on other sites

 

 


Маловероятно
ГК Украины имеет на этот счет иное мнение  :nose3:

 

Шкода, завдана джерелом підвищеної небезпеки, відшкодовується особою, яка на відповідній правовій підставі (право власності, інше речове право, договір підряду, оренди тощо) володіє транспортним засобом

 

 

 

зы. кстати, а што касательно родителеи этого горе-водителя 17-него, они первые виноваты в таком поведении паренька

Link to comment
Share on other sites

ГК Украины имеет на этот счет иное мнение  :nose3:

 

Есть такое дело. Но это если просто ключи с техпаспортом передал, а вот если есть доверенность, то соскочить не составляет труда. По этому поводу есть разъяснения Верховного суда. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...