Перейти до змісту

Керчинський міст, як воно насправді


OldBoy

Recommended Posts

Три роки тому зі своїми побоюваннями про наслідки блокування керчинським мостом Азовського моря я виглядав типовим "агентом Кремля", бо в той міст не вірив абсолютно ніхто, окрім рашистів та їхніх колабораціоністів.

Два роки тому я писав: "Народу регулярно згодовують байки про те, як там "ось-ось всі побіжать назад", як в керчинській протоці "безслідно тонуть мостові палі", як "ніякого енергомосту не існує" та "ніякого керчинського мосту, бугога, ніколи не буде". Тим часом, традиційно для мінстеця, реалії виглядають дещо інакше - і це вже видно на оновлених супутникових картах. Неважко зрозуміти, що буде, коли керчинський мостовий перехід дороблять - а такими темпами його дороблять за два-три роки максимум. В такому разі Україна з азовської сторони буде заблокованою і випрошуватиме дозвіл на прохід для кожного свого корабля у Росії. Звісно, про прохід військових суден не буде й мови - тобто азовська акваторія буде втрачена з кінцями, в ній залишиться тільки ловити рибу місцевим рибалкам".
©https://www.facebook.com/VJaroslaw/posts/1034647599939069

У відповідь отримував коментарі з обвинуваченнями в брехні і поширенні "маячні".

І ось тепер починають з'являтися статті з діаметрально протилежною поширеній останні чотири роки думці, адже міст не лише збудовано (поки що тільки в технологічній частині, зате весь), не лише насунуто арку судового каналу, а кілька днів тому й прогнано по ньому ряд вантажівок для перевірки міцності покриття - тобто транспортний потік на ньому вже можна налагодити хоч сьогодні. При цьому арка збудована такої висоти, щоб блокувати прохід до Азова основного вантажопотоку - дійсно, "ну хто ж міг подумати?".

Приблизно такий самий наслідок рано чи пізно буде мати вся #сечавочі, яку п'ятий рік заливають в очі і вуха громадян наші "рішучі реформатори". 
==============================
Будівництво Керченського мосту від самого початку стало темою для гарячих дискусій. Коли Росія після анексії Криму оголосила, що збирається з’єднати Краснодарський край із півостровом, низка експертів в Україні заявила, що зробити це буде неможливо. Але прогнози не справдилися. Міст Росія за фактом уже добудувала, і в травні він буде відкритий для легковиків. Це навіть раніше, ніж планувалося від початку.

Від будівництва мосту постраждали Бердянськ і Маріуполь, особливо останній, адже порт у Маріуполі найбільший глибоководний серед усіх портів на Азовському морі й, на відміну від сусідів, може приймати великі судна. Це третій за величиною торговий порт в Україні, а також велике містоутворююче підприємство. У колишні часи саме через нього йшла на експорт велика кількість різноманітної продукції промислових підприємств Донбасу — від вугілля та металу до обладнання та верстатів. Але тепер порт зазнає величезних збитків. У дні, коли російські будівельники встановлювали на міст арки, судноплавство в Керченській протоці було практично зупинено. Це призвело до простою українських портів.

«Тепер через Керч-Єнікальський канал до порту Маріуполя не зможуть пройти 144 судна, з якими ми раніше працювали. Причина? Російська Федерація дала офіційний документ, що під арками Керченського мосту відтепер не зможуть проходити судна з надводним габаритом понад 33 м», — розповідав в інтерв’ю «Радіо Свобода» директор Маріупольського морського торгового порту Олександр Олійник.

За його словами, через міст великотоннажні судна типу Panamax тепер не заходитимуть у Маріуполь, оскільки їхня надводна габаритна висота мінімум на 5–10 м перевищуватиме висоту Керченського мосту в місці проходження суден. З цієї причини Маріуполь уже втратив контракт на поставку 1 млн т чавуну до США, який тепер переорієнтований на порти Одеси. Загальні втрати Маріупольського порту – 1 млн т чавуну і 300–500 тис. т металопродукції, а це близько 250 млн грн чистого прибутку.
©http://tyzhden.ua/Economics/213343
==============================

Зараз би послухати адептів влади на тему "який неочікуваний удар, хто ж міг таке передбачити?".

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Немає сумнівів, що такий низький міст Росія побудувала навмисно, щоб завдати удару по економічних інтересах українських портів. Інше пояснення знайти складно. За словами експертів, у всьому світі вже давно не зводять мостів, які обмежують судноплавство. Навпаки, сьогодні стоїть протилежне завдання: реконструювати старі мости, збільшуючи їхню пропускну спроможність.


Крім висоти мосту є ще одна проблема. Через невизначений статус Кримського півострова багато компаній відмовляється працювати з портами в Азовському морі, щоб не потрапити під санкції. Адже за прохід через Керченську протоку з 2014 року вони змушені платити окупантам. Збір з одного судна залежно від його розміру становить від $2,5 тис. до $9 тис., і закордонні компанії просто не знають, як трактуватимуться ці платежі.


У Міністерстві інфраструктури України Керченський міст називають «самобудом», адже держава не давала дозволу на його будівництво. У лютому всі зібрані матеріали, які стосувалися мосту, Україна направила до Міжнародного трибуналу ООН із морського права. Щоправда, розгляд, швидше за все, розтягнеться на роки. А це означає, що українські порти в Маріуполі та Бердянську матимуть збитки. Бюджети цих міст недорахуються грошей, мешканці — робочих місць.


  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Немає сумнівів, що такий низький міст Росія побудувала навмисно, ...

я даже стісняюсь спитать...

а які плани і перспективи щодо цієї проблеми в партії Батьківщина...?

Змінено користувачем honey flower
Link to comment
Share on other sites

Немає сумнівів, що такий низький міст Росія побудувала навмисно, щоб завдати удару по економічних інтересах українських портів. Інше пояснення знайти складно. За словами експертів, у всьому світі вже давно не зводять мостів, які обмежують судноплавство. Навпаки, сьогодні стоїть протилежне завдання: реконструювати старі мости, збільшуючи їхню пропускну спроможність. Крім висоти мосту є ще одна проблема

 

Той пан Ярослав тупий. шо той дятел. Як і майже всі нинішні блоХери.

Перед тим, як триндіти про Панамакси, він мав би знати, що глибина фарватера до Маріуполя - не більше 7 метрів. Там не тільки Панамакс не пройде, а й деякі звичайні сухогрузи.

Далі. Якби той Ярослав подивився на карту, то помітив би, що крім укр. Маріуполя на Азові є ще й рос. Ростов - величезний порт. вантажообіг якого в 10 разів перевищує Маріупольський.

Росіяни не такі дурні. щоб нашкодити собі і добре прорахували достатню висоту мосту.

Змінено користувачем fexmail2000
Link to comment
Share on other sites

Росіяни не такі дурні. щоб нашкодити собі і добре прорахували достатню висоту мосту.

Кацапи тільки те й роблять, що на зло мамі морозять вуха.  В ольгіно набрали україномовних ботів? І яка там зараз оплата?

Link to comment
Share on other sites

Кацапи тільки те й роблять, що на зло мамі морозять вуха.

 

Це всі твої аргументи? :)

Читай:

 

"Как уже было сказано выше размеры судов «Panamax» определены главным образом параметрами шлюзовых камер: ширина - 33,53 м, длина - 320 м, высота - 25,9 м. Полезная длина каждой камеры для постановки судна составляет 304,8 м.

На сегодняшний день установлены следующие предельные размеры судов для прохода по каналу: длина - 294,1 м, ширина - 32,3 м, осадка - 12 м,"
 

Морской торговый порт Мариуполя уменьшил проходную осадку судов для обеспечения безопасности мореплавания.Обмеление двух подходных каналов вынудили ПАО «Азовсталь» и Администрацию морских портов Украины уменьшить проходную осадку судов до 7,5 метра, сообщает MRPL.CITY.

http://mrpl.city/news/view/mariupolskij-morskoj-port-umenshil-prohodnuyu-osadku-sudov

 

 

Якшо не розумієш російською, ось тобі українською - океанські Панамакси проходять по висоті під Арками,  але не проходять по осадці - для них Азов - просто калюжа :)

Змінено користувачем fexmail2000
Link to comment
Share on other sites

"Заказчик моста в Крым принял автодорожную часть объекта

Движение здесь планируют открыть во второй половине мая. Как сообщили в Симферополе, компания «Стройгазмонтаж» завершила первый этап государственного контракта по строительству Крымского моста. Теперь она займется железнодорожной частью, которую должны завершить к концу следующего года."

 

Это теперь оккупанты будут по нашему Крыму шастать как по своей недоимперии...

Link to comment
Share on other sites

Зараз би послухати адептів влади на тему "який неочікуваний удар, хто ж міг таке передбачити?".

 

Та якi там панамаксы. Там море мiлке. Потягнуть тi 35 метрiв з запасом (порти РФ на Азовi нащо було б обмежувати самим собi?), якщо вiн не буде просiдати. Змінено користувачем Ash
Link to comment
Share on other sites

Я думаю так, стройка не законная, Украина ее не разрешала. Подать иск в Гаагу с требованием штрафов и закрытия моста, точнее его ликвидации после укр-рос границы, по морю которая. До границы пусть оставляют свой мост. За невыполнение решения суда каждый день штрафы и изъятие активов рф за бугром, а это все, это и самолеты и суда и грузы и недвига. Тоже самое за оккупацию Крыма и Донбасса. Суммы можно влупить огромные, забрать все что есть у рф, и деньги в банках тоже, и еще рф и останется должна. Но поданы ли такие иски и добиваются ли наши юристы таких решений?

Бомбить его пока нельзя, это только когда война идет официальная.

Змінено користувачем Patriot
Link to comment
Share on other sites

І давно з вами така халепа?

 

 

приблизно тоді як і з вами, навіть якщо ви то умудряєтесь то робити із гордо піднятою головою і несамовитою гідністю

Змінено користувачем OldBoy
Link to comment
Share on other sites

приблизно тоді як і з вами, навіть якщо ви то умудряєтесь то робити із гордо піднятою головою і несамовитою гідністю

Я не заміняв роботу гигиканням.

Одне другому мені не заваджає.

Я на відміну - не обісраний.

Тому будь ласка, не туліться поруч.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...