Перейти до змісту

ФЗВ: євровимоги до тонування скла легкових авто та інше


Jinx

Recommended Posts

Планую трохи покататися Європою, бокові та задне - затоновані, переднє без змін. Хто має інфу/експіріенс щодо вимог европейчегів на цей рахунок, чи де можна почитати?

Хочу підготуватися, щоб не завернули на кордоні.

Маршрут - Польща, Чехія, трохи Германії, Франція, Іспанія.

 

Чи є які вимоги до дитячих крісел - найменший зростом 126 см.

 

Що ще треба мати при собі для безпроблемного перетину?

Грінка на авто є, каско є, закордонпаспорти та страховка на всіх членів родини є.

 

Поради щодо подорожі приймаються з задоволенням.

Змінено користувачем Jinx
Link to comment
Share on other sites

Тонировка разрешена трех задних стекол. Нормы есть, но врядли кто проверит за время пребывания.

Ну разве что пленка будет жестко экзотической, типа зеркала.

Детское кресло до 12 лет либо 150.

В остальном целые стекла, колеса с допуском и стандартный свет. Пара жилеток, знак аварийный. Полезная штука парковочные часы.

В некоторых странах снимайте регистратор, могут попортить настроение...

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

 


Ну разве что пленка будет жестко экзотической, типа зеркала.

Ні. Отут постив фотки. Скло ціле, фари стандарт.

 

 


Тонировка разрешена трех задних стекол.

То з передніх двох краще прибрати?

 

 


Детское кресло до 12 лет либо 150.

Молодшому надибав бустер, щоб пасок безпеки на шию не лягав. В крісло він вже не влізе.

Link to comment
Share on other sites

Снимать тонировку я бы наверное не стал, шанс попасться на глаза есть, но не большой.

В крайнем случае снимешь по месту встречи с полицией.

Бустер самое то для взрослых детей, в кресле возят малышей. Именно для правильного положения ремня все это и надо.

Пристегиваться надо всем. Хотя конечно когда дети хотят спать, то тяжело отказать им в том чтоы прилечь. Но это уже каждый решает сам.

 

Что еще?

В Германии на автобанах останавливаться нельзя. Полоса справа, отгороженная сплошной она для аварийных остановок.

Ездить по ней категорически нельзя, кроме случаев, когда установлены временные знаки, которые разрешают проезд по ней. Все остальное только на стоянках, их хватает.

Обычные стоянки с бесплатными туалетами. Таам где заправка, кафе и все такое туалеты стоят денег.

Но. Если покупаешь талончик в туалет за 70 центов, то сам талончик на 50 центов выкидывать не обязательно. Его можно использовать для покупки в кафе на этом или таком же растхофе...

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Судя по маршруту пробег будет минимум 5~6тысяч..Тяжело ехать  в Европе проблема с парковками.где попало авто не бросишь.в городах ограничение скорости 40~50километров большие штрафы.Мне нравится там ездить на вело.

Змінено користувачем Юрий с ФУП
Link to comment
Share on other sites

 

 


В некоторых странах снимайте регистратор, могут попортить настроение...

З каментів на форумах вичитав, що копи агряться на радар-детектори, а у мене звичайний відеорег Сяомі.

Link to comment
Share on other sites

З каментів на форумах вичитав, що копи агряться на радар-детектори, а у мене звичайний відеорег Сяомі.

 

Радары тут не причем. Все проблемы видеорега в Европе это защита персональных данных.

Толком законодательно применение нигде не урегулировано.

Посмотрел на сайте ADAC, рекомендации такие - он должен легко сниматься и к нему не должно быть доступа третих лиц.

То есть после поездки его надо снимать и хотя бы спрятать в бардачок. Так рекомендуют делать в Польше, Чехии, Испании. (Называю страны только из твоего списка).

 

Вообще не рекомендовано использование в Австрии, Бельгии, Люксембурге, Швейцарии, Португалии.

Link to comment
Share on other sites

Затоноване скло в передніх дверках? Сміливо знімайте нафік (бачив не раз як народ здирав на кордонах).

Вимоги відносно дитячих крісел трохи (!) різняться, я вже не пригадую, погугліть і оберіть середнє арифметичне для себе (у мене в машині три дитячих крісла, усі три різні).

 

Жилети, парковочний знак, непросрочений (румуни перевіряли!) вогнегасник, непросрочена (швейцарці перевіряли!) аптечка, не пошкодить мати базові розхідники (завше маю рідину для лобового, з літру масла, тосол - ще ні разу не пригодилися, але спокійніще)). Комплект автолампочок на заміну: якось згорів десь в Альпах чи то габарит, чи то поворот - чемно зупинили і просто не дозволили їхати далі до усунення неполадки. А коли я (на таксі!!!) привіз ту лампочку, то полісмени самі її і поміняли, бо я не умів  :weep:

 

Навігатор. Не пхайтеся до Європи без навігатора! Оберіть найзручніший для себе і повправляйтеся їздити з ним ще тут. Я починав їздити з OsmАnd на Андроїді, потім купив офлайновий Sygic для iPad, ним і користуюся. Зрештою, зараз вже і тарифні плани з доступним роумінгом не рідкість, в принципі можна і Google Maps на смартфоні юзати.

 

Автобани - це швидко, але крім самих автобанів та заправок/забігайлівок мало що побачиш. Крім того, якщо є на це час і натхнення - і їсти, і заправлятися варто поза автобанами, це і смачніше, і дешевше. В сімейних подорожах взагалі варто старатися НЕ ПОСПІШАТИ. Ми стараємося чергувати день автопробігу по автобану (500-1000 км), далі в якихось гарних місцях кладу в навігаторі опцію "уникати автомагістралі" і день-два-три (по можливості) пересуваємося локалом, гуляємо, дивимося місцеві цікавини, відпочиваємо і т. д. Адже саме заради цього ці всі поздки, нє? Ще одне - намагаюся по можливості планувати зворотній маршрут іншим шляхом (аби іще більше побачити! :) ), наприклад якось так https://goo.gl/maps/hKjekYvXE3K2

 

Парковки в містах. Недешево, часто сильно недешево. Тут дуже допомагає вищезгаданий Sygic, також часто наперед вивчаю локацію на Google Maps, безкоштовних парковок є багато (біля супермаркетів, лікарень, державних закладів), але деколи в їх пошуках можна загубити і годину-дві, простіше заплатити десь прямо в найсамішому найцентрішому центрі і весело "прогуляти" цей час. У святкові та вихідні дні багато де парковка безкоштовна, великі міста можна відвідувати саме так.

 

Європа, загалом, дорога, курва. Рахунки чи СМСки з банківської карточки стараюсь дивитися вже аж вдома, або й краще не дивитися)). А жінці то й взагалі не показую, кажу: "Слухай, дивися, ми тут у Відні так дешево поїли шо ну, дешевше аніж у Львові!". Вона і тішиться...  :gigi:

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

По поводу платы за дороги: в Чехии, в отличии от других нужно покупать вигнету. Лучше всего еще до въезда, в крайнем случае сразу на въезде. Клеить на стекло обязательно. Корешок оставлять обязательно.

Самая дешевая на 10 дней, около 13 евро. Штраф за отсутствие или неправильное рамещение на стекле от 185 евро...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Парковки в городах это целый квест.

У каждого свои приколы и нюансы оплаты.

Рекомендую заранее разобраться с обозначениями парковок и их ограничениями и всегда иметь в машине железную мелочь...

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

 


Затоноване скло в передніх дверках? Сміливо знімайте нафік (бачив не раз як народ здирав на кордонах).

 

Я покурив форуми на цю тему, кажуть, що питання не до самого тонування як факту, а до плівки - може стати перешкодою витягти водія/пасажира у разі ДТП. Тобто якщо тонування нанесене не плівкою (з заводу як варіант) - все ок. Самий прикол - намагався роздивитися у себе, не можу зрозуміти, плівка чи ні. Тре буде екс-власнику подзвонити та спитатися, що саме він ставив, чи питатися у спеців.

 

Жилети, парковочний знак, непросрочений (румуни перевіряли!) вогнегасник, непросрочена (швейцарці перевіряли!) аптечка, не пошкодить мати базові розхідники (завше маю рідину для лобового, з літру масла, тосол - ще ні разу не пригодилися, але спокійніще)). Комплект автолампочок на заміну: якось згорів десь в Альпах чи то габарит, чи то поворот - чемно зупинили і просто не дозволили їхати далі до усунення неполадки. А коли я (на таксі!!!) привіз ту лампочку, то полісмени самі її і поміняли, бо я не умів

Все є - з лампами треба буде заїхати на офіційний сервіс. Бо у цьому пепелаці лампи йдуть герметично закупореними моноблоками, я хз як туди лізти міняти. :shuffle: Власне, у мене пепелац ще на гарантії. Якщо що, буду напрягати місцевих сервісників Тойоти.

 

 


Навігатор. Не пхайтеся до Європи без навігатора! Оберіть найзручніший для себе і повправляйтеся їздити з ним ще тут. Я починав їздити з OsmАnd на Андроїді, потім купив офлайновий Sygic для iPad, ним і користуюся. Зрештою, зараз вже і тарифні плани з доступним роумінгом не рідкість, в принципі можна і Google Maps на смартфоні юзати.

Давно і успішно користуюся офлайновим Навітелом, мапи цього року. Ну й гугл мапс теж буду.

 

 


Ми стараємося чергувати день автопробігу по автобану (500-1000 км), далі в якихось гарних місцях кладу в навігаторі опцію "уникати автомагістралі" і день-два-три (по можливості) пересуваємося локалом, гуляємо, дивимося місцеві цікавини, відпочиваємо і т. д. Адже саме заради цього ці всі поздки, нє? Ще одне - намагаюся по можливості планувати зворотній маршрут іншим шляхом (аби іще більше побачити! :) ),

Теж так планував. Туди думаємо через Париж, Ля-Рошель, Бордо їхати (фініш на самому півдні Іспанії), а на зворотньому шляху по середземному узбережжю через Валенсію, Барселону, Марсель, Монако, Геную, Мілан, Венецію...

Link to comment
Share on other sites

О, люкс маршрут, супер, всією сім‘єю мріємо про таку подорож до океану вже давно. Просто нас п‘ятеро, а таке варто розтягувати ну хоча б на місяць, нівроку бабла треба на таку подорож ))
Link to comment
Share on other sites

О, люкс маршрут, супер, всією сім‘єю мріємо про таку подорож до океану вже давно. Просто нас п‘ятеро, а таке варто розтягувати ну хоча б на місяць, нівроку бабла треба на таку подорож ))

Нам простіше в сенсі того, що троюрідна сестра жінки живе на півдні Іспанії, тому може накастувати майже шарове житло. Апартаменти на першій лінії, тераса вид на море, до моря метрів 50, дві кімнати, гостинна кімната, два санвузли, кухня - все є. 55 єврів на добу. Аналогічні умови в Кирилівці стануть чи не дорожче. І це перша половина липня.

 

Літаком мені б стало десь 2- 2,5 кілобакси на коло, двоє дорослих та двоє дітей. По паливу - десь штука максимум.

Змінено користувачем Jinx
Link to comment
Share on other sites

Апартаменти на першій лінії, тераса вид на море, до моря метрів 50, дві кімнати, гостинна кімната, два санвузли, кухня - все є. 55 єврів на добу.

 

Оце я підписаний на групу британських жопомиїв і бачу аналогічні пропозиції з Італії / Португалії. Відпочивати в Україні можуть лише багаті люди.
Link to comment
Share on other sites

Бензин та в міру доступне житло то ще далеко не все, це приблизно половина витрат.

Коли нас було ще четверо, то я намагався вкладатися в €100/доба (враховував більш-менш все, починаючи з віз та віньєток і закінчуючи пивом/морозивом на променаді). Чесно кажучи, не завжди це виходило :)

Link to comment
Share on other sites

Теж так планував. Туди думаємо через Париж, Ля-Рошель, Бордо їхати (фініш на самому півдні Іспанії), а на зворотньому шляху по середземному узбережжю через Валенсію, Барселону, Марсель, Монако, Геную, Мілан, Венецію...

я їхав по франції цією дорогою на бордо і північну іспанію, з парижа на А10 на орлеанс або ле манш і далі через тоурс, пойтере, анголем, бордо, байоне, кордон з іспанією ірун і сан себастіян.

 

цим маршрутом їздив два рази, раз автобанами, раз городами. автобани майже на всій ділянці платні, загалом десь коло 70 євро якщо від парижу і до більбао, далі іспанський автобан "автовіа дель кантабріко" по північному узбережжі аж до галіції безкоштовний, але якщо повернеш на південь, знову починаються платні дороги.

 

фактично є вибір, або платити за дороги і проїзджати ділянку за день, або їхати городами і зупинитись на ніч в готелі, по грошах виходить майже однаково. якщо не спішиш, то городами цікавіше, але їзда дуже втомлює. ще у франції є вимога возити з собою алкотестер, думаю на заправці при вїзді у францію можна купити,я купував на ібеї заздалегідь. якщо є питання по цій ділянці маршруту пиши.

Змінено користувачем Came Tak
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

До заводського тонування зауважень не може бути за визначенням.

 

само собой.

Там маркировка на стеклах должна быть.

Как и на сертифицированной пленке...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Нічого собі (0.0) ... По без візу у Європу?
А як жеш зрада? А як це так... Шоколадний ВИТОПТАВ у Європі безвіз... А юлькашня тепер буде цим з НАСОЛОДОЮ користуватись... От жеш Порошенко, таки Прохöйловець....;-) ... Якщо серйозно... То щасливоі подорожі і вдалого повернення додому, приємних, безтурботливих пригод!

Ще можна загуглити реєстр штрафів, щоб наперед уникати.

Змінено користувачем honey flower
Link to comment
Share on other sites

 

Теж так планував. Туди думаємо через Париж, Ля-Рошель, Бордо їхати (фініш на самому півдні Іспанії), а на зворотньому шляху по середземному узбережжю через Валенсію, Барселону, Марсель, Монако, Геную, Мілан, Венецію...

 

Хороший маршрут, душевный.

 

Во Франции требовали алкотестер в машине. Но у меня еще ни разу не проверяли наличие :)

 

Во Франции по платным дорогам нужно ездить, бесплатные альтернативы могут быть очень мрачными.

 

Про Чехию написали, купить эту виньетку нужно на въезде, курс евро грабительский, лучше иметь кроны. 

 

В Испании бесплатная альтернатива часто очень хорошая. 

 

Мы в подобном путешествии брали отели относительно на окраинах городов, и дешевле и с парковкой проще. Центры чужих столиц это кило нервов.

 

Денег возьми, остальное решаемо :) 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Трохи підправив. Марсель, мабуть, душевне місто!

 

якщо є можливість проїхати марсель стороною, то треба проїзджати :) нічого особливого, в останнє був на чс як наші з поляками грали, не думаю з того часу щось дуже змінилось, на котдазур є набагато цікавіші місця

Link to comment
Share on other sites

Я покурив форуми на цю тему, кажуть, що питання не до самого тонування як факту, а до плівки - може стати перешкодою витягти водія/пасажира у разі ДТП. Тобто якщо тонування нанесене не плівкою (з заводу як варіант) - все ок. Самий прикол - намагався роздивитися у себе, не можу зрозуміти, плівка чи ні. Тре буде екс-власнику подзвонити та спитатися, що саме він ставив, чи питатися у спеців.

Это не так. Вопрос именно в тонировке. У много премиума с завода триплекс по кругу стоит, для шумоподавления. Его разбить куда сложнее чем тонированное стекло. Из почему-то не запрещают.

Змінено користувачем shurken
Link to comment
Share on other sites

Хані, хочеш з нами?

До Праги без проблем.

Далі - вибач, місця ргозписані.

 

За подробицями в приват.

:fp1:

 у нас в Європі,користуюсь літаками, пробач, дарагой зрадник. На чотирьох кальосах по Європі ми могли ще в 90-х...

дак шо гарної подорожі по Європі  ;)

 

заїдьте до Дісней ленду. щоб хоч якось  компенсувати :pleasant: тортуридля дітлахів . 

Змінено користувачем honey flower
Link to comment
Share on other sites

Я за 25 років життя в Німеччині ще ні разу не була машиною в Україні.. українські сусіди і родичі завжди дивувались і запитували, чому ми не машиною приїхали, чи мо машини не маємо? Коли ми відповідали, що це дуже важко машиною в Україну добиратися, то підозріло так дивилися завжди... думали мабуть, що ми брешемо, а насправді просто не маємо машини.... зараз вже звикли, не запитують :-) Змінено користувачем ценительница алей
Link to comment
Share on other sites

Когда я купил, бухал и в машине не было кондея, то было тяжело. Сейчас, до тысячи км, вообще особо не напрягает. От Киева до Берлина всего 1300 км. Таможня только может добавить сюрпризов в виде ожидания несколько часов.
Link to comment
Share on other sites

 

 


заїдьте до Дісней ленду. щоб хоч якось компенсувати :pleasant: тортуридля дітлахів .

На якомусь жигулі - таки тортури.

 

 


у нас в Європі,користуюсь літаками, пробач

Коли річ про одного-двох - без питань, літаком економніше. А коли на літак треба 4 квитки - виходять зовсім інші гроші.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...