Перейти до змісту

что вы думаете об онлайн образовании?


Гість paraskaa-W

Recommended Posts

Скажу не за всю Одессу, а за свою вужчу сферу - математику. Коли викладач протягом лекції, з крейдою, тому у природному (принаймні для нього) темпі доводить теорему разом з допоміжними твердженнями,говорить живою мовою, а не формально правильним науковим стилем, підбирає приклади, адаптовуючись до аудиторії, а студент спостерігає, як розвивається думка, задає по ходу запитання і сам відповідає на запитання викладача до аудиторії, пробує передбачити дальший хід думки, інколи знаходить помилки, то таке не заміниш жодною інтерактивною програмою. Звичайно, це дорого - дешевше записати на відео і крутити, зате ефект буде жалюгідний.

 

Случаи разные бывают :) Не у каждого преподавателя можно на лекции что-то спросить, мел на доске хорошо, но блин, иногда же реально хрен там что-то можно рассмотреть! Некоторые дистанционные курсы - это просто запись реальных лекций, смонтированная со слайдами.

Такую лекцию можно остановить, повторить непонятный кусок, выпить кофе, ну и в костюме париться не нужно :)

Комментарии можно получить на форуме.

Link to comment
Share on other sites

не вижу противоречий

если записана лекция, скажем, ну, по теории вероятностей, начитанная ..эммм.ну, пусть Колмогоровым,

то чем она хуже лекции доцента Пупко, прослушанная а аудитории КПИ?

А нащо записувати лекцію Колмогорова (RIP), якщо він за життя написав купу книжок?

 

Нормальний варіант - це лекція доцента Пупка (якщо КПІ вже так озлиднів, що не знайде д.ф.-м.н., професора) плюс курс лекцій Колмогорова як чтиво дома.

 

Хоча я розумію, що нині дітки дай Боже, щоб одне джерело освоїли.

Link to comment
Share on other sites

Случаи разные бывают :) Не у каждого преподавателя можно на лекции что-то спросить

Бо тупий чи строгий? У мене можна :)

 

мел на доске хорошо, но блин, иногда же реально хрен там что-то можно рассмотреть! Некоторые дистанционные курсы - это просто запись реальных лекций, смонтированная со слайдами.

Такую лекцию можно остановить, повторить непонятный кусок,

Якраз на моніторі те, що написано на дошці, роздивитись важко. А інколи важливо і те, що на сусідніх дошках, тоді що, гортати відеофайл?

 

выпить кофе, ну и в костюме париться не нужно :)

Це кому, лектору чи студентам? Я на парі в джинсах, студентки в спідничках, студентів не роздивляюсь - х.з. в чому вони, але переважно не в костюмах.

 

Комментарии можно получить на форуме.

За кілька годин, і ще треба не забути, що питати.

 

Нє, так вчитись можна, але це - варіант для бідних або для зайнятих і цілеспрямованих.

Link to comment
Share on other sites

про комментарии и вопросы

на экране лицо препа в окружении 10 - 15 морд, эту лекцию слушающих 

в любой момент любой вопрос  с обеих сторон

Змінено користувачем paraskaa-W
Link to comment
Share on other sites

углубляемся в детали

 

наверное, я хотела спросить, что вы думаете о новых направлениях в образовании

в век информ технологий

 

Змінено користувачем paraskaa-W
Link to comment
Share on other sites

В духовній практиці є таке поняття - просвітлення, та на жаль люди не розуміють сенсу цього поняття, насправді це такий момент коли всі твої знання та досвід складаються в певну логічну картину.

Так ось освіта це коли  тебі впихують різну інформацію, а ось фахівець це вже просвітлена людина.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

 


наверное, я хотела спросить, что вы думаете о новых направлениях в образовании в век информ технологий

У мене на канторі є конференції з Ізраїлєм / Чехією.  Я засинаю на половині. 

Link to comment
Share on other sites

В духовній практиці є таке поняття - просвітлення, та на жаль люди не розуміють сенсу цього поняття, насправді це такий момент коли всі твої знання та досвід складаються в певну логічну картину.

Так ось освіта це коли  тебі впихують різну інформацію, а ось фахівець це вже просвітлена людина.

З мого студентського досвіду просвітлення настає, якщо почитаєш принаймні ДВІ книжки з різними підходами, а потім здаш екзамен за ВЕСЬ курс, або хоча б за семестр, а не окремо зарахуєш теми чи модулі.

Link to comment
Share on other sites

Та й взагалі люди поділяться на знаючих віртуальний світ і матеріалістів, які залишаться існувати завдяки натуральному господарству і то напевно їх почнуть ліквідовувати щоб екологію не псували.

Link to comment
Share on other sites

про комментарии и вопросы

на экране лицо препа в окружении 10 - 15 морд, эту лекцию слушающих 

в любой момент любой вопрос  с обеих сторон

Морди онлайн чи вживу в аудиторії? Якщо вживу, то це якраз ті обрані, що отримають нормальну освіту. А якщо присутні онлайн, то я ніколи не розумів, нащо їх показувати.

 

Зрештою, якщо з історії - то нормально. А якщо треба ще і дошку, на якій з'являється текст і формули, то де на екрані "впихнуть невпихуєме"? Тут треба три монітори, а не модний планшет.

Link to comment
Share on other sites

Бо тупий чи строгий? У мене можна :)

Всякое бывало :) Обычно просто сохранялась дистанция, "вопросы на практике".

 

 

Якраз на моніторі те, що написано на дошці, роздивитись важко. А інколи важливо і те, що на сусідніх дошках, тоді що, гортати відеофайл?

Не, для видеофайла потом готовятся отдельно слайды или запись с планшета/электронной доски. Думаю, что в большинстве случаев контекст можно вынести на один слайд, повторить, если нужно, это и для лектора хорошо,

 

Простой пример:

 

post-1503-0-13255500-1461598586_thumb.png

 

Более сложные слайды тем более нужно готовить в электронном виде.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Однажды академик Петр Капица принимал у студентов физфака МГУ сложный экзамен. Войдя в аудиторию, он объявил, что на этот раз билеты тащить не будем, а будем все отвечать на один единственный вопрос. Можно пользоваться справочниками, учебниками, чем угодно, искать ответ всем курсом, даже подключать других студентов и преподавательский состав, если согласятся отвлечься на решение и обоснование. А, вот, сам экзамен он будет принимать у каждого индивидуально, и оценки ставить в зависимости от логичности рассуждений и весомости доводов. Вопрос звучал шуточно:

"Почему Луна не из чугунА?"

 

С ударением на последнем слоге. В принципе, правильный ответ вполне способен найти и гуманитарий. Капице было важно устроить мозговой штурм, поэтому он поставил свои условия. Но если хорошенько подумать, то может сообразить всякий. Подвох есть. Есть подвох, не без этого. И тем не менее, народ мозговой штурм устроил, вес чугунной Луны подсчитал, орбиту рассчитал, падение чугунной Луны на Землю обосновал. Ее улет на просторы Вселенной - тоже. В зависимости от этих идей и крепкости расчетов и обоснований, оценки и были выставлены. Дальше студиозусы ночь не спали, ждали, когда можно будет снова прийти в Универ. Такое рвение - редчайший случай в истории студенчества!
Но очень хотелось узнать, отчего же Луна не из чугунА. Капица ведь так и не ответил, почему так. Оценки поставил и отвалил, гад такой! Оставил всех... Некоторые девушки знакомы с этим состоянием - а поцеловать? :)

 

http://escapistus.livejournal.com/817693.html

Link to comment
Share on other sites

Лекції на класичні теми потрібні лише викладачам - це їх заробіток.

Класичні - це які? Загальновідомі і відшліфовані сторіччями, застарілі, неприкладні? Бо я, щиро кажучи, не зрозумів тези.

 

І заодно поцікавлюся, які ж тоді потрібні?

Link to comment
Share on other sites

Не, для видеофайла потом готовятся отдельно слайды или запись с планшета/электронной доски. Думаю, что в большинстве случаев контекст можно вынести на один слайд, повторить, если нужно, это и для лектора хорошо,

 

Простой пример:

...

 

Более сложные слайды тем более нужно готовить в электронном виде.

У принципі це вже варіант, хоча все одно треба перестрибувати між відео і слайдами, і слайди або зразу дають результат на всю сторінку, або як максимум в beamer'i з'являється по одному пункту (і файл пухне). Не знаю такого софту, щоб синхронізувати аудіо з гортанням pdf-ки.

 

І зворотного зв'язку таки нема. Це нормально для "рекламно-ознайомчих" лекцій, для робочої (з подробицями і обґрунтуваннями) - трохи проблемно.

Link to comment
Share on other sites

...

Умение вести конспект.

 

Вот этого я никогда не мог понять - нафига переписывать то, что известно и что можно найти в книгах.

 

А также нафига конспектировать что-то, что невозможно найти в книгах и литературе (некоторые преподы-дегенераты такое любят - давать что-то мегоэксклюзивное, типо проипал одну лекцию и потом пста).

 

В обоих случаях ценность конспекта близка к нулю.

Змінено користувачем Бацилла
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

нафига переписывать то, что известно и что можно найти в книгах.

 

А также нафига конспектировать что-то, что невозможно найти в книгах и литературе.

 

В обоих случаях ценность конспекта близка к нулю.

:lol2: :lol2: :lol2:

 

Але я,чесно кажучи, за своє життя конспектував тільки книги і статті. Лекції я слухав, книжки читав.

Link to comment
Share on other sites

Класичні - це які? Загальновідомі і відшліфовані сторіччями, застарілі, неприкладні? Бо я, щиро кажучи, не зрозумів тези.

 

І заодно поцікавлюся, які ж тоді потрібні?

Потрібні про напрямки розвитку, так щоб послухати, або коли дуже широка тема, щоб менше часу студенти проводили в пошуках, давати джерела та витяги з них.

Link to comment
Share on other sites

:lol2: :lol2: :lol2:

 

Але я,чесно кажучи, за своє життя конспектував тільки книги і статті. Лекції я слухав, книжки читав.

 

так оно и должно быть

но для многих преподов совковой "закалки", коих и сейчас предостаточно, конспект это нечто сакральное

в результате студик не столько слушает, сколько тренирует руку (бгг)

Link to comment
Share on other sites

 

 


Вот этого я никогда не мог понять - нафига переписывать то, что известно и что можно найти в книгах.

За совка, лекторам добре платили, а в наш час викладачі заробляють на екзаменах :)

Link to comment
Share on other sites

:lol2: :lol2: :lol2:

 

Але я,чесно кажучи, за своє життя конспектував тільки книги і статті. Лекції я слухав, книжки читав.

It depends. Мне проще иногда написать конспект чего-то непонятного, повторить вывод за лектором, но своими руками. Но крайне редко я потом эти записи читаю :) А в университете было все наоборот...

Link to comment
Share on other sites

Глава Верховного Суда Романюк против привлечения иностранных судей к судебным процессам в Украине

http://censor.net.ua/news/386127/glava_verhovnogo_suda_romanyuk_protiv_privlecheniya_inostrannyh_sudeyi_k_sudebnym_protsessam_v_ukraine

 

Ми всі з совка, де майже у всіх областях людської діяльності на першому місці був процес, а не результат.

Link to comment
Share on other sites

Потрібні про напрямки розвитку, так щоб послухати, або коли дуже широка тема, щоб менше часу студенти проводили в пошуках, давати джерела та витяги з них.

 

Для студента проблема не стільки знайти матеріал, як ЗРОЗУМІТИ суть (принаймні в математиці). Інколи уявити і доперти те, що вміщається у одну сторінку, займає день. Суть лекції - не викласти досконало матеріал, для цього є книжки, а перетворити купу інформації у розуміння і систему, розім'яти і запустити мислення.

 

Напрямки розвитку - це для аспірантів і конференцій.

Link to comment
Share on other sites

It depends. Мне проще иногда написать конспект чего-то непонятного, повторить вывод за лектором, но своими руками. Но крайне редко я потом эти записи читаю :) А в университете было все наоборот...

 

"Конспектував" я розумію як "розібрав і записав у такий спосіб, як мислю я". А щодо конспектування лекцій, то "редкая птица" може одночасно записувати і розуміти (я от не можу, бо повільно пишу), тому я по можливості читаю лекції без розрахунку на записування (це якщо є друкована чи електронна версія курсу).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...