Citizen UA Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 уже реконструировали в декабре Это только проект реконструкции потянул на 6.5 ляма. А сколько же сама реконструкция будет стоить? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rost_I Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 пишуть, що відкрили міст для рухуhttp://me3.com.ua/article/3147-shulyavskij-mist-vidkrito-pislya-shvidkogo-remontu-fotohttp://me3.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/image6.jpeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rost_I Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 фоткі якісь завеликіhttp://me3.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/image12.jpeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aelit Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 сука та м\замовте ж хоч тому пидрі на сленінській кузні зварити метрові двутаври з 30 листового металу - поставте 800 мм опори 4 штуки - на них металеву поперечну балку а на неї вже киньте двутаври - зверху дрібний щебінь - на нього 30 см армованою в два шара бетонної подушки - на неї щебінь і асфальтам витрат всього млн на 70 грн Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бацилла Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 там витрат всього млн на 70 грн ша а как же проектные работы Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aelit Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 вечыр моэъ роботи на компы ы вам проект з усыма розрахунками готовий. я вже порахував - бетонны колони 800 мм 4 штуки - поперек двутаврову балку на яку кладеться така ж повздовжна балка - зварний метровий двутавр з 30 мм сталюки. поверх щебінь - і полотно. все Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rost_I Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 (змінено) вечыр моэъ роботи на компы ы вам проект з усыма розрахунками готовий. я вже порахував - бетонны колони 800 мм 4 штуки - поперек двутаврову балку на яку кладеться така ж повздовжна балка - зварний метровий двутавр з 30 мм сталюки. поверх щебінь - і полотно. всенє, нє, нє... А як же тендер? Прозорро там, пару НДІ, великі технічні здобутки наукових колективів з 50-річною історією? Громадське обговорення, три проекти реконструкції. Відміна тендеру та призначення комісії. 5 мітингів і 40 ток-шоу на ТБ та радіо. Купа статей в інтернеті. Ви шо. Хочете всього цього нас позбавити у наступні 3 роки? Змінено 28 лютого, 2017 користувачем Rost_I 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aelit Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 нє, нє, нє... А як же тендер? Прозорро там, пару НДІ, великі технічні здобутки наукових колективів з 50-річною історією? Громадське обговорення, три проекти реконструкції. Відміна тендеру та призначення комісії. 5 мітингів і 40 ток-шоу на ТБ та радіо. Купа статей в інтернеті. Ви шо. Хочете всього цього нас позбавити у наступні 3 роки?а я думав суспілству потрібен міст. ну тоді екскюземуа . я в не ті двері Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бацилла Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 нє, нє, нє... А як же тендер? Прозорро там, пару НДІ, великі технічні здобутки наукових колективів з 50-річною історією? Громадське обговорення, три проекти реконструкції. Відміна тендеру та призначення комісії. 5 мітингів і 40 ток-шоу на ТБ та радіо. Купа статей в інтернеті. Ви шо. Хочете всього цього нас позбавити у наступні 3 роки? хули только три года, Веталь же сказал - мост не аварийный, значит еще лет сто простоит, торопиться некуда Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aelit Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 (змінено) я не люблю залізобетонні мости. все таки сталь найкращий та найдуступніший конструкційний матеріал - сталь має незрівнянно кращі характеристики - на порядки - на стиснення а на розтягування взагалі залізобетон відпочиває. та й можна взагалі зробити ахренениийй міст без проміжних опор на шулявці - тупо арка яка кінцями спирається в основи. буде елегантно і стильно - ( що є не по українському - а тому ен реально( Змінено 28 лютого, 2017 користувачем Aelit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бацилла Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 я так понимаю сталь дороже и ухода требует больше, не? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aelit Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 я так понимаю сталь дороже и ухода требует больше, не?бетон теж потребує догляду - подивись на старі високонавантажені залізобетонні конструкції - арматура і бетон мають різні коефіціенти лінійн розширення тож поступово з десятиліттями арматура в товщі бетону відділяється від сталі - і тоді попа, та й процеси хімічні в бетоні тривають постійно і їх реакція з стальними прутнями теж руйнує звязок сталі арматури з бетоном - сталь дорожча ніж бетон - але стальна балка тої ж несучої здатності легша від бетону разів в 6-7. наприклад ціна кубу бетону зара 1500 грн - а з армуваннямм опалубкою та роботою буде всі 2300 мінімум , 2300 множимо на 7 - 16100, ціна тонни конструкційної сталі. сучасні захисні покриття - в тому числі полімерні - - не кажучи вже про гальаніку - раз покрив і забув ні. для мостів я б обирав сталюку. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бацилла Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 (змінено) ну я хз. отмечу, что по моим наблюдениям тут (в Лиссабоне) даже пешеходные мостики из железобетона льют, из стали только что-то совсем монструозное. значит где-то бетон выгоднее... Змінено 28 лютого, 2017 користувачем Бацилла Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aelit Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 на реконструкцію навіть не погоджуйтесь - вимагайте повністю нового моста - демонтаж старого і побудову новгоо. на шулявці залізобету вже песта. несуча арматура в залізобетоні розташована біля зовнішніх плоскостей - і якщо звіл\дти тирчить вже арматура - - то значить захисний і оточуючі несучі шари з\бетоні в залізобетонній конструкції вже пішли по песді - несуча здатність падає в рази і питання виключно часу коли трапиться катастрофа. врахорвуючи високонавантаежний трафік шулявського Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aelit Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 ну я хз. отмечу, что по моим наблюдениям тут (в Лиссабоне) даже пешеходные мостики из железобетона льют, из стали только что-то совсем монструозное. значит где-то бетон выгоднее...ні. калькуляції показують що стальні мости дешевші технологічніші і швидші. і надійнішія у себе в будинку навіть перемички над віконними пройомами - 2,7 метри - робив з стального двутавру)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
krunv Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 В свое время собирались даже корабли строить из железобетона. И не потому, что он такой крутой - просто дешевле. А по сути, как говориться, давно хотели им заняться. Вон уже и проект сварганили. И почти даже тендер начали...Как грится, не было бы счастья, да вот оно само таки сломалось. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aelit Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 та ніхера він не дешевше. якби був дешевше то робили б кораблі. ще раз кажу - залізобетон це - арматура - сталь щебінь пісок цемент робота по вязці арматури робота по установці опалубки все це дуже важке і треба перевозити транспортне плече. сталь це та перша строчка - сталь це сталь вона важча в три рази - але значно міцніша знанчо більше ніж в три рази - отже загальна вага конструкції буде легша виграш в вазі ціні матеріалі - співвідношенні - тут на користь сталюки. але мінуст таки є - на стальному мосту неможна стільки спиздити як на залізобетонному хехе Link to comment Share on other sites More sharing options...
krunv Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 якби був дешевше то робили б кораблі. http://earth-chronicles.ru/news/2015-05-26-80186 дёшево, быстро, требует минимум квалифицированных мастеров, технологично. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aelit Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 я читав про перспективні бетонні баржі і кораблі ще школярем в юному техніку хехе Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бацилла Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 (змінено) але мінуст таки є - на стальному мосту неможна стільки спиздити як на залізобетонному хехе а хули тогда по миру 99% мостов бятонные, а не железявые? тоже откаты да тендеры? Змінено 28 лютого, 2017 користувачем Бацилла Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aelit Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 а хули тогда по миру 99% мостов бятонные, а не железявые? тоже откаты да тендеры?помилка. не 99 відсотків - навскідку міст санфранціско голден гейт. ну і не забувайте. люсдтво тисячі років вірило що земля сонце довкола землі. людям властиво помилятись. десь комусь мо простіше наякомусь зб заводі налити залізобетонних двутаврів поставити і все. хто зна в яких стосунках щамовник з влаником зб завода. але повторю. нічого простішого надійнішого технологічнішого ніж міст з сталі нема. я б на шулявці взагалі зробив би арочний міст без проміжних опор - арка великого радіусу гармонічно там лягає і буде люкс заодно тре міняти міст бульвару лепсе що перетинає швидкісний трамвай. можна поставити одлнотипні мости такі арочні.що здешевило би створення обох таких мостів Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бацилла Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 помилка. не 99 відсотків - навскідку міст санфранціско голден гейт. один мост из сотни вокруг? ну ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aelit Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 це я сказав навскидку. не гуглячи. в києві наскільки пам,ятаю крім патона ще московський пропливав під ним Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rost_I Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 До речі, у Пекіні китайці 2 роки тому неслабий такий міст поміняли за 43 години всьогоhttps://www.youtube.com/watch?v=ATnvnkc9e-4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aelit Опубліковано 28 лютого, 2017 Report Share Опубліковано 28 лютого, 2017 ну дак то китайці. у них за корупцію розстріл. а у нас четь слава медаль героя україни і вілли по всьому світу) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dilbert Опубліковано 1 березня, 2017 Report Share Опубліковано 1 березня, 2017 про ШулявкуВідео 2011 року 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість paraskaa-W Опубліковано 1 березня, 2017 Report Share Опубліковано 1 березня, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rost_I Опубліковано 1 березня, 2017 Report Share Опубліковано 1 березня, 2017 розв'язка норм. Але бісять вже оті деревця, яких немає ні зараз, ані потім не буде. Правий нижній кут - там будинок, його не знесуть. Лівий нижній кут, там типу площа, але мафи там, зараз, і навряд чи їх посунуть заради дерев. Верхній правий кут - там давно увіткнули торгівельний центрик в порушення норм, чомусь його не показали, і навряд чи його знесуть. За виходом метро вище, одразу магазин. Його теж не замінять на дерева.Окремо лякають сірі велодоріжки, що претинають автомобільні смуги - то доріжки камікадзе. І Коло з рухом проти часової стрілки, мені здається то буде аварійний капець. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Citizen UA Опубліковано 1 березня, 2017 Report Share Опубліковано 1 березня, 2017 (змінено) розв'язка норм. Але бісять вже оті деревця, яких немає ні зараз, ані потім не буде. Правий нижній кут - там будинок, його не знесуть. Лівий нижній кут, там типу площа, але мафи там, зараз, і навряд чи їх посунуть заради дерев. Верхній правий кут - там давно увіткнули торгівельний центрик в порушення норм, чомусь його не показали, і навряд чи його знесуть. За виходом метро вище, одразу магазин. Його теж не замінять на дерева.Окремо лякають сірі велодоріжки, що претинають автомобільні смуги - то доріжки камікадзе. І Коло з рухом проти часової стрілки, мені здається то буде аварійний капець. Там дороги на різних рівнях, як я розумію. Верхній рівень то розворот у зворотньому напрямку Змінено 1 березня, 2017 користувачем Citizen UA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rost_I Опубліковано 1 березня, 2017 Report Share Опубліковано 1 березня, 2017 (змінено) Там дороги на різних рівнях, як я розумію. Верхній рівень то розворот у зворотньому напрямкуНі. Подивітся уважно. Якщо, наприклад їхати на авто з боку Індустріального мосту і повертати у бік Політеха.(але і разворот там теж є) Змінено 1 березня, 2017 користувачем Rost_I Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts