Перейти до змісту

У Києві обвалився Шулявський міст


Olegik

Recommended Posts

сука та м\замовте ж хоч тому пидрі на сленінській кузні зварити метрові двутаври з 30 листового металу  - поставте 800 мм опори 4 штуки - на них металеву поперечну балку а на неї вже киньте двутаври  - зверху дрібний щебінь - на нього 30 см армованою в два шара бетонної подушки - на неї щебінь і асфаль


там витрат всього млн на 70 грн

Link to comment
Share on other sites

вечыр моэъ роботи на компы ы вам проект з усыма розрахунками готовий.

 

я вже порахував - бетонны колони 800 мм 4 штуки - поперек двутаврову балку на яку кладеться така ж повздовжна балка  - зварний метровий двутавр з 30 мм сталюки. поверх щебінь - і полотно. все

Link to comment
Share on other sites

вечыр моэъ роботи на компы ы вам проект з усыма розрахунками готовий.

 

я вже порахував - бетонны колони 800 мм 4 штуки - поперек двутаврову балку на яку кладеться така ж повздовжна балка  - зварний метровий двутавр з 30 мм сталюки. поверх щебінь - і полотно. все

нє, нє, нє... А як же тендер? Прозорро там, пару НДІ, великі технічні здобутки наукових колективів з 50-річною історією? Громадське обговорення, три проекти реконструкції. Відміна тендеру та призначення комісії. 5 мітингів і 40 ток-шоу на ТБ та радіо. Купа статей в інтернеті. Ви шо. Хочете всього цього нас позбавити у наступні 3 роки?

Змінено користувачем Rost_I
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

нє, нє, нє... А як же тендер? Прозорро там, пару НДІ, великі технічні здобутки наукових колективів з 50-річною історією? Громадське обговорення, три проекти реконструкції. Відміна тендеру та призначення комісії. 5 мітингів і 40 ток-шоу на ТБ та радіо. Купа статей в інтернеті. Ви шо. Хочете всього цього нас позбавити у наступні 3 роки?

а я думав суспілству потрібен міст. ну тоді екскюземуа . я в не ті двері

Link to comment
Share on other sites

нє, нє, нє... А як же тендер? Прозорро там, пару НДІ, великі технічні здобутки наукових колективів з 50-річною історією? Громадське обговорення, три проекти реконструкції. Відміна тендеру та призначення комісії. 5 мітингів і 40 ток-шоу на ТБ та радіо. Купа статей в інтернеті. Ви шо. Хочете всього цього нас позбавити у наступні 3 роки?

 

хули только три года, Веталь же сказал - мост не аварийный, значит еще лет сто простоит, торопиться некуда

Link to comment
Share on other sites

я не люблю залізобетонні мости. все таки сталь найкращий та найдуступніший конструкційний матеріал -  сталь має незрівнянно кращі характеристики -  на порядки - на стиснення а на розтягування взагалі залізобетон відпочиває. та й можна взагалі зробити ахренениийй міст без проміжних опор на шулявці - тупо арка яка кінцями спирається в основи. буде елегантно і стильно - ( що є не по українському - а тому ен реально(

Змінено користувачем Aelit
Link to comment
Share on other sites

я так понимаю сталь дороже и ухода требует больше, не?

бетон теж потребує догляду - подивись на старі високонавантажені залізобетонні конструкції - арматура і бетон мають різні коефіціенти лінійн розширення тож поступово з десятиліттями арматура в товщі бетону відділяється від сталі - і тоді попа, та й процеси хімічні в бетоні тривають постійно і їх реакція з стальними прутнями теж руйнує звязок сталі арматури з бетоном -

 

сталь дорожча ніж бетон - але стальна балка тої ж несучої здатності легша від бетону разів в 6-7. наприклад ціна кубу бетону зара 1500 грн - а з армуваннямм опалубкою та роботою буде всі 2300 мінімум , 2300 множимо на 7 - 16100, ціна тонни конструкційної сталі.

 

сучасні захисні покриття - в тому числі полімерні -  - не кажучи вже про гальаніку - раз покрив і забув

 

ні. для мостів я б обирав сталюку.

Link to comment
Share on other sites

ну я хз.

 

отмечу, что по моим наблюдениям тут (в Лиссабоне) даже пешеходные мостики из железобетона льют, из стали только что-то совсем монструозное. значит где-то бетон выгоднее...

Змінено користувачем Бацилла
Link to comment
Share on other sites

на реконструкцію навіть не погоджуйтесь - вимагайте повністю нового моста - демонтаж старого і побудову новгоо. на шулявці залізобету вже песта. несуча арматура в залізобетоні розташована біля зовнішніх плоскостей - і якщо звіл\дти тирчить вже арматура - - то значить захисний і оточуючі несучі шари з\бетоні в залізобетонній конструкції вже пішли по песді - несуча здатність падає в рази і питання виключно часу коли трапиться катастрофа. врахорвуючи високонавантаежний трафік шулявського

Link to comment
Share on other sites

ну я хз.

 

отмечу, что по моим наблюдениям тут (в Лиссабоне) даже пешеходные мостики из железобетона льют, из стали только что-то совсем монструозное. значит где-то бетон выгоднее...

ні. калькуляції показують що стальні мости дешевші технологічніші і швидші.

 

і надійніші

я у себе в будинку навіть перемички над віконними пройомами - 2,7 метри - робив з стального двутавру))

Link to comment
Share on other sites

В свое время собирались даже корабли строить из железобетона. И не потому, что он такой крутой - просто дешевле. ;)

А по сути, как говориться, давно хотели им заняться. Вон уже и проект сварганили. И почти даже тендер начали...
Как грится, не было бы счастья, да вот оно само таки сломалось.  B-)

Link to comment
Share on other sites

та ніхера він не дешевше. якби був дешевше то робили б кораблі.

 

ще раз кажу - залізобетон це -

 

арматура - сталь

 

щебінь

 

пісок

 

цемент

 

робота по вязці арматури

 

робота по установці опалубки

 

все це дуже важке і треба перевозити  транспортне плече.

 

сталь це та перша строчка - сталь це сталь

 

вона важча в три рази - але значно міцніша   знанчо більше ніж в три рази - отже загальна вага конструкції буде легша  виграш в вазі ціні матеріалі - співвідношенні - тут на користь сталюки.

 

але мінуст таки є - на стальному мосту неможна стільки спиздити як на залізобетонному хехе

Link to comment
Share on other sites

але мінуст таки є - на стальному мосту неможна стільки спиздити як на залізобетонному хехе

 

а хули тогда по миру 99% мостов бятонные, а не железявые?

 

тоже откаты да тендеры?

Змінено користувачем Бацилла
Link to comment
Share on other sites

а хули тогда по миру 99% мостов бятонные, а не железявые?

 

тоже откаты да тендеры?

помилка. не 99 відсотків - навскідку міст санфранціско голден гейт.

 

ну і не забувайте. люсдтво тисячі років вірило що земля сонце довкола землі. людям властиво помилятись.

 

десь комусь мо простіше наякомусь зб заводі налити залізобетонних двутаврів поставити і все. хто зна в яких стосунках щамовник з влаником зб завода. але повторю. нічого простішого надійнішого технологічнішого ніж міст з сталі нема. я б на шулявці взагалі зробив би арочний міст без проміжних опор - арка великого радіусу гармонічно там лягає і буде люкс

 

заодно тре міняти міст бульвару лепсе що перетинає швидкісний трамвай. можна поставити одлнотипні мости такі арочні.

що здешевило би створення обох таких мостів

Link to comment
Share on other sites

C5xny8vXEAEGAKs.jpg

розв'язка норм. Але бісять вже оті деревця, яких немає ні зараз, ані потім не буде. Правий нижній кут - там будинок, його не знесуть. Лівий нижній кут, там типу площа, але мафи там, зараз, і навряд чи їх посунуть заради дерев. Верхній правий кут - там давно увіткнули торгівельний центрик в порушення норм, чомусь його не показали, і навряд чи його знесуть.  За виходом метро вище, одразу магазин. Його теж не замінять на дерева.

Окремо лякають сірі велодоріжки, що претинають автомобільні смуги - то доріжки камікадзе. І Коло з рухом проти часової стрілки, мені здається то буде аварійний капець. 

Link to comment
Share on other sites

розв'язка норм. Але бісять вже оті деревця, яких немає ні зараз, ані потім не буде. Правий нижній кут - там будинок, його не знесуть. Лівий нижній кут, там типу площа, але мафи там, зараз, і навряд чи їх посунуть заради дерев. Верхній правий кут - там давно увіткнули торгівельний центрик в порушення норм, чомусь його не показали, і навряд чи його знесуть.  За виходом метро вище, одразу магазин. Його теж не замінять на дерева.

Окремо лякають сірі велодоріжки, що претинають автомобільні смуги - то доріжки камікадзе. І Коло з рухом проти часової стрілки, мені здається то буде аварійний капець. 

 

Там дороги на різних рівнях, як я розумію. Верхній рівень то розворот у зворотньому напрямку

Змінено користувачем Citizen UA
Link to comment
Share on other sites

Там дороги на різних рівнях, як я розумію. Верхній рівень то розворот у зворотньому напрямку

Ні. Подивітся уважно. Якщо, наприклад їхати на авто з боку Індустріального мосту і повертати у бік Політеха.

(але і разворот там теж є)

Змінено користувачем Rost_I
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...