Dilbert Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 шо вже не рукожопі африканські пілоти винні, а таки компанія виробник? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 шо вже не рукожопі африканські пілоти винні, а таки компанія виробник? Я б сказав би рукожопе QA з боїнгу Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 Версия Денокана остается главной. Первичная проблема - рукожопость Боинга. Вторичная проблема - рукожопость конкретных экипажей. КОторая в данных эпизодах все же не убила бы самолеты, не случись на их беду рукожопость Боинга. отсюда "весь этот горький катаклизм, который я тут наблюдаю"(с)Киндзадза. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 Там народ покопався в базі скарг пілотів. Знайшли дуже багато скарг на таку поведінку макса в самих штатах..... Просто поки що обходилось - пілоти встигали відключати автоматичну систему та вирулювати літак вручну.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dilbert Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 ше ж рукожопість регуляторів, які болт забили, бо державні органи не працювали місяць через government shutdown. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlavRedko Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 Упс, оказывается канадские пилоты и не такие уж Асы из Техаса.Канада приземлила Максы Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 ше ж рукожопість регуляторів, які болт забили, бо державні органи не працювали місяць через government shutdown. Я ж вищенаписав - через шатдаун не змогли вчасно залити фікс. Той літак мав всі шанси бути пофіксеним до аварії якби не шатдаун Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlavRedko Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 ше ж рукожопість регуляторів, які болт забили, бо державні органи не працювали місяць через government shutdown.FAA сказало Боингу добавить датчики и апгрейдить софт задолго до шатдауна.Я ж вищенаписав - через шатдаун не змогли вчасно залити фікс. Той літак мав всі шанси бути пофіксеним до аварії якби не шатдаунЭто не факт а частное мнение некоторых гос служащих. Нужно осторожно к этому относиться Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 FAA сказало Боингу добавить датчики и апгрейдить софт задолго до шатдауна. Это не факт а частное мнение некоторых гос служащих. Нужно осторожно к этому относиться Звичайно. Абсолютно не факт шо без шатдауна вони встигли б. Але шатдаун ніяк не допоміг в цьому питанні, і озвучувати це треба. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 Transport Canada has issued a safety notice restricting commercial use of the Boeing 737 Max 8 aircraft involved in the Ethiopian Airlines crash that killed 157. Canada’s Transport Minister Marc Garneau said during a press conference Wednesday that new information prompted the government to issue a safety notice preventing any commercial passenger flights of the Boeing Max 8 and 9 aircrafts from arriving, departing or overflying Canadian airspace, effectively grounding the Boeing jet in Canada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlavRedko Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 И в Штатах Максы приземлили...Пилоты-неумехи Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dilbert Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 це тепер доміно-ефект буде шо там аербаси? акціі підросли? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 Сьогодні акції Боінга дивні якісь. В 2,50ПМ різко упали, а потім так же різко повернулись назад.... Мабуть у Боїнга є якась домовленність з ФАА, і є якийсь план по розрулюванню ситуації.Пишуть що повний граундінг навіть на 3 місяці для боінга абсолютно не критично в фінансовому плані. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dilbert Опубліковано 13 березня, 2019 Report Share Опубліковано 13 березня, 2019 Вночі румунські диспетчери не пустили в свій повітряний простір Boeing 737 MAX авіакомпанії FlyDubai, що летів з Борисполя в Дубаї. Заборона EASA на польоти цього типу літаків стосується також і транзитних рейсів. https://lowcost.ua/easa-ban-boeing-737-max/Лайнер з пасажирами змушений був повернутися у Бориспіль. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dilbert Опубліковано 14 березня, 2019 Report Share Опубліковано 14 березня, 2019 FAA тимчасово призупинило польоти Boeing 737 MAX на території США приєднавшись до EASA та інших авіаційних регуляторів. Таким чином, 13 березня 201 року польоти найновіших авіалайнерів від Boeing заборонені по всьому світу. У 2013 році схожа ситуація була з Boeing 787 Dreamliner. Тоді на вирішення проблеми з акумуляторами витратили 3 місяці. Побачимо скільки триватиме приземлення Boeing 737 MAX. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 14 березня, 2019 Report Share Опубліковано 14 березня, 2019 Куив трохи стоки Боінга Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 21 березня, 2019 Report Share Опубліковано 21 березня, 2019 Ого, Джастіс депт веде кримінальне розслідування стосовно сертифікації Боінга. Вже розіслало перші повістки Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 21 березня, 2019 Report Share Опубліковано 21 березня, 2019 З того що я прочитав там є дирка в програмі але коли досвідчені пілоти то не смертельно а як вуйки з вулиці то може і в землю. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlavRedko Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 (змінено) Первая ласточка полетела - Сингапурские авиалинии канселировали заказ Максов Змінено 22 березня, 2019 користувачем SlavRedko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Первая ласточка полетела - Сингапурские авиалинии канселировали заказ Максов Цікаво, а їм передплату повернуть? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlavRedko Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Конечно вернут. Могут ещё и за поставленные самолёты вернуть.Боинг реально факапнулся с Максами Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlavRedko Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Этой индонезийской компании Гаруда был поставлен только один самолёт.Общий заказ был на 50 самолётов на $4.9 млрд.Потеря одного заказа для Боинга не критична, если ограничится только одним отказом Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dilbert Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 треба було, щоб 2 літака з людьми розбились, щоб вони почали чухатись! на скарги пілотів ніхто не звертав увагинагадало довбаний совок Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Та і половина замовлень для них не критична. Їм пентагон забашляє більше чим всі комерційні компанії разом Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Фізично нема де літаки замовити.Або будуть літати старими або мусять брати боїнги бо аірбас теж під завязку замовлень. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlavRedko Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 треба було, щоб 2 літака з людьми розбились, щоб вони почали чухатись! на скарги пілотів ніхто не звертав увагинагадало довбаний совокЗа день до падения Lion Air такая же проблема возникла с другим самолётом И избежать аварии удалось только потому что в кабине был третий пилот (пассажир), который знал что нужно отключить эту MCAS вообще.Можно конечно сказать - ага! грамотный пилот знал как справиться с ситуацией! Но проблема в том что Боинг не предоставил тренажёры на эту модификацию а просто дал iPad с учебным курсом. Что само по себе вызывает удивление Кроме того, после двух эпизодов с MCAS один из которых привёл к трагедии Боинг должен был разослать бюлетни всем пользователям с предупреждением. Этого не было сделано что и привело ко второй аварииТолько сейчас канадская кампания поставит первый десяток тренажеров AA и пилоты начнут трейнинг.Хотя пилоты АА (думаю что и не одни они) уже давно об этом говорили. То есть полная безответственность со стороны Боинга Ну а о странный симбиоз FAA и Боинга в процессе сертификации самолёта то тема отдельного разговора 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Фізично нема де літаки замовити.Або будуть літати старими або мусять брати боїнги бо аірбас теж під завязку замовлень. Кацапи з китайцями підтягуються Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 У боїнга ще одна проблема. Перший політ їхнього нового пілотуємого космічного корабля старлайнер відкладається до Серпня. Є шанс шо до того часу дракон вже космонавтів звозить на космічну станцію Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 (змінено) Укі я сьогодні прочитав що боінг поставляв ці моделі з додатковими сейфті фічами які позволяють уникати проблем які були.але ці фічі не є обовязкові і два що впали їх не мали а наприклад канадські всі з прибамбасамиПрості ці фічі коштують і ефіопи і індонезійці сказали не треба Змінено 22 березня, 2019 користувачем coolzak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Укі я сьогодні прочитав що боінг поставляв ці моделі з додатковими сейфті фічами які позволяють уникати проблем які були.але ці фічі не є обовязкові і два що впали їх не мали а наприклад канадські всі з прибамбасамиПрості ці фічі коштують і ефіопи і індонезійці сказали не треба Гарний бізнес у боінга - якщо хочете щоб літаки точно не падали - доплатіть ще 80 тис дол Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts