Перейти до змісту

Пасажирський літак Boeing 737 авіакомпанії Lion Air розбився після вильоту з аеропорту Джакарти (Індонезія)


Agh

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Остання відповідь

Версия Денокана остается главной. Первичная проблема - рукожопость Боинга. Вторичная проблема - рукожопость конкретных экипажей. КОторая в данных эпизодах все же не убила бы самолеты, не случись на их беду рукожопость Боинга. отсюда "весь этот горький катаклизм, который я тут наблюдаю"(с)Киндзадза.

Link to comment
Share on other sites

Там народ покопався в базі скарг пілотів. Знайшли дуже багато скарг на таку поведінку макса в самих штатах..... Просто поки що обходилось - пілоти встигали відключати автоматичну систему та вирулювати літак вручну....

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ше ж рукожопість регуляторів, які болт забили, бо державні органи не працювали місяць через government shutdown. 

 

Я ж вищенаписав - через шатдаун не змогли вчасно залити фікс. Той літак мав всі шанси бути пофіксеним до аварії якби не шатдаун

Link to comment
Share on other sites

ше ж рукожопість регуляторів, які болт забили, бо державні органи не працювали місяць через government shutdown.

FAA сказало Боингу добавить датчики и апгрейдить софт задолго до шатдауна.

Я ж вищенаписав - через шатдаун не змогли вчасно залити фікс. Той літак мав всі шанси бути пофіксеним до аварії якби не шатдаун

Это не факт а частное мнение некоторых гос служащих. Нужно осторожно к этому относиться

Link to comment
Share on other sites

FAA сказало Боингу добавить датчики и апгрейдить софт задолго до шатдауна.

 

Это не факт а частное мнение некоторых гос служащих. Нужно осторожно к этому относиться

 

Звичайно. Абсолютно не факт шо без шатдауна вони встигли б. Але шатдаун ніяк не допоміг в цьому питанні, і озвучувати це треба.

Link to comment
Share on other sites

Transport Canada has issued a safety notice restricting commercial use of the Boeing 737 Max 8 aircraft involved in the Ethiopian Airlines crash that killed 157. 


Canada’s Transport Minister Marc Garneau said during a press conference Wednesday that new information prompted the government to issue a safety notice preventing any commercial passenger flights of the Boeing Max 8 and 9 aircrafts from arriving, departing or overflying Canadian airspace, effectively grounding the Boeing jet in Canada.


Link to comment
Share on other sites

Сьогодні акції Боінга дивні якісь. В 2,50ПМ різко упали, а потім так же різко повернулись назад.... Мабуть у Боїнга є якась домовленність з ФАА, і є якийсь план по розрулюванню ситуації.

Пишуть що повний граундінг навіть на 3 місяці для боінга абсолютно не критично в фінансовому плані. 

Link to comment
Share on other sites

53705903_10219393074203661_5270022943475

Вночі румунські диспетчери не пустили в свій повітряний простір Boeing 737 MAX авіакомпанії FlyDubai, що летів з Борисполя в Дубаї. Заборона EASA на польоти цього типу літаків стосується також і транзитних рейсів. https://lowcost.ua/easa-ban-boeing-737-max/

Лайнер з пасажирами змушений був повернутися у Бориспіль.

Link to comment
Share on other sites

FAA тимчасово призупинило польоти Boeing 737 MAX на території США приєднавшись до EASA та інших авіаційних регуляторів. Таким чином, 13 березня 201 року польоти найновіших авіалайнерів від Boeing заборонені по всьому світу. 

У 2013 році схожа ситуація була з Boeing 787 Dreamliner. Тоді на вирішення проблеми з акумуляторами витратили 3 місяці. Побачимо скільки триватиме приземлення Boeing 737 MAX.

Link to comment
Share on other sites

Этой индонезийской компании Гаруда был поставлен только один самолёт.

Общий заказ был на 50 самолётов на $4.9 млрд.

Потеря одного заказа для Боинга не критична, если ограничится только одним отказом

Link to comment
Share on other sites

треба було, щоб 2 літака з людьми розбились, щоб вони почали чухатись! :fp1: на скарги пілотів ніхто не звертав уваги

нагадало довбаний совок

За день до падения Lion Air такая же проблема возникла с другим самолётом

И избежать аварии удалось только потому что в кабине был третий пилот (пассажир), который знал что нужно отключить эту MCAS вообще.

Можно конечно сказать - ага! грамотный пилот знал как справиться с ситуацией! Но проблема в том что Боинг не предоставил тренажёры на эту модификацию а просто дал iPad с учебным курсом. Что само по себе вызывает удивление

 

Кроме того, после двух эпизодов с MCAS один из которых привёл к трагедии Боинг должен был разослать бюлетни всем пользователям с предупреждением. Этого не было сделано что и привело ко второй аварии

Только сейчас канадская кампания поставит первый десяток тренажеров AA и пилоты начнут трейнинг.

Хотя пилоты АА (думаю что и не одни они) уже давно об этом говорили.

 

То есть полная безответственность со стороны Боинга

 

Ну а о странный симбиоз FAA и Боинга в процессе сертификации самолёта то тема отдельного разговора

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

У боїнга ще одна проблема. Перший політ їхнього нового пілотуємого космічного корабля старлайнер відкладається до Серпня. Є шанс шо до того часу дракон вже космонавтів звозить на космічну станцію

Link to comment
Share on other sites

Укі я сьогодні прочитав що боінг поставляв ці моделі з додатковими сейфті фічами які позволяють уникати проблем які були.але ці фічі не є обовязкові і два що впали їх не мали а наприклад канадські всі з прибамбасами

Прості ці фічі коштують і ефіопи і індонезійці сказали не треба

Змінено користувачем coolzak
Link to comment
Share on other sites

Укі я сьогодні прочитав що боінг поставляв ці моделі з додатковими сейфті фічами які позволяють уникати проблем які були.але ці фічі не є обовязкові і два що впали їх не мали а наприклад канадські всі з прибамбасами

Прості ці фічі коштують і ефіопи і індонезійці сказали не треба

 

Гарний бізнес у боінга - якщо хочете щоб літаки точно не падали - доплатіть ще 80 тис дол  :weep:

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...