coolzak Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Ну є перелік обовязкового а решта за бабло.Це як в авто чи коли хату будують.Мінімум по коду і кастом дві великі різниці.Пишуть що другий пілот в ефіопів мав всього 200 год нальоту що в Америці позволяє хіба дрінки пасажирам носити Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Ну є перелік обовязкового а решта за бабло. Ну як бачиму "скупий платить двічі" 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Через те вони дешеві.Менше тренувань для пілотів,дешеві літаки бо без опцій чи старі і тд Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 (змінено) Через те вони дешеві.Менше тренувань для пілотів,дешеві літаки бо без опцій чи старі і тд Всі сейфті фічерз повинні бути в базовій комплектації. Треба бути довбойобом щоб пропонувати їх за додаткові гроші Змінено 22 березня, 2019 користувачем Uki Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlavRedko Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Гарний бізнес у боінга - якщо хочете щоб літаки точно не падали - доплатіть ще 80 тис дол После зашквара Боинг апгрейдит эти «фичас» бесплатно.Но это говорит что они знали о потенциальной проблеме и тем не менее продавали не безопасные самолеты Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Укі це міжнародна агенція яка контролює вирвшує що мусить бути а що за більші гроші Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Укі це міжнародна агенція яка контролює вирвшує що мусить бути а що за більші гроші Я не про регуляції, я про здоровий глузд Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 22 березня, 2019 Report Share Опубліковано 22 березня, 2019 Наскільки я читав зараз нехватка пілотів.Проблему вирішують використанням компів і дехто тим що беруть літати хлопців з нульовим по міркам Заходу досвідом.там ситуація 2 хв по взльоту включають автопілот і той сам веде.Але якщо щось глючить то тупо не хватає досвіду/тренування щоб зрозуміти що робиться і відключити автопілот і на ручному вирулити Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlavRedko Опубліковано 23 березня, 2019 Report Share Опубліковано 23 березня, 2019 Нехватка пилотов, нехватка самолётов, нехватка работников FAA - в результате гибнут люди.Федс открыли следствие по Боингу или он дал неполную или неточную информацию о Максах регуляторам и кастомерам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 7 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 7 квітня, 2019 Ну шо? Тупі чурки пілоти винуваті? Б737МАКС - це літак вбивця. Здизайнований і зроблений таким. Боінгу треба шось робити з цим всим. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 7 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 7 квітня, 2019 Укі ,канадські версії мають дубльовані датчики ухилу і систему яка звіряє покази щоб викрити несправний сенсор.Ефіопський літак не мав.Бо це опція.Ще раз нагадую що обидві аварії в дешевих компаніях з шитхол кантрі .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 7 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 7 квітня, 2019 Ага, за додаткові гроші у вас буде трохи більше шансів вижити в цьому літаку-вбивці ..... Просто шикарно Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 7 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 7 квітня, 2019 В программе обучения пилотов в Канаде, США и судя по Денокану, в России были упражнения при отказе сенсоров. Боинг забыл вписать это в официальную документацию к аэроплану, но в учебном плане это было.Громадный косяк Боинга - без вопросов, но самолет эксплуатировался с 2017го года. Массово. Налет часов данного типа - огромный. Но первичная Вина - Боинга, а дальше по нискходящей.Интересно, сколько самолетов летали без дополнительного сейфти и в каких странах? Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 7 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 7 квітня, 2019 Укі ти знаєш як менеджмент приймає рішення про купівлю обладнання?.я приймаю участь в таких нарадах від нашого відділу.ніколи не купили по наших рекомендаціях.завжди найдешевше беруть крім одного разу.Правда сейті фічі завжди по максимуму.Бо дешевше ніж потім платити штрафи.а які критерії там невідомо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 7 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 7 квітня, 2019 А з якої причини взагалі ця новація що вбиває людей була встановлена в тому літаку? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 7 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 7 квітня, 2019 Боинг объяснил эту штуку как облегчающую работу пилотов. Условно говоря, еще один шаг к полному автопилоту, но обосрались с алгоритмами и начали заплатку продавать, вместо того, чтобы срочно отозвать все и нормально починить. Надо искать конкретных ефектвных менеджеров, которые придумали такую странную экономию. У каждой трагедии есть конкретные имя и фамилия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 7 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 7 квітня, 2019 Боинг объяснил эту штуку как облегчающую работу пилотов. Условно говоря, еще один шаг к полному автопилоту, но обосрались с алгоритмами и начали заплатку продавать, вместо того, чтобы срочно отозвать все и нормально починить. Надо искать конкретных ефектвных менеджеров, которые придумали такую странную экономию. У каждой трагедии есть конкретные имя и фамилия. Завжди так кажуть, якщо соромляться озвучити реальну причину.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 7 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 7 квітня, 2019 Ты отчасти прав. Все началось с установки на максы двигателей большего диаметра, которые экономят до 3% топлива. Но тут же изменилась аэродинамика. Надо компенсировать. Переписали алгоритмы в автоматике, появились критические точки, надо исправлять. Сроки жмут. и поехало. Одно за другое... Потеряли контроль за процессом. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 7 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 7 квітня, 2019 Ты отчасти прав. Все началось с установки на максы двигателей большего диаметра, которые экономят до 3% топлива. Но тут же изменилась аэродинамика. Надо компенсировать. Переписали алгоритмы в автоматике, появились критические точки, надо исправлять. Сроки жмут. и поехало. Одно за другое... Потеряли контроль за процессом. Результат - 300 трупів.... Шось треба міняти в консерваторії, чи не так? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 7 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 7 квітня, 2019 І при цьому ще за додаткові гроші продавати бекап систему, яка захищає від глюків їхнього незграбного патчу.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 7 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 7 квітня, 2019 Тут барыги перегнули палку. Сейчас за это акции Айрбаса прут вгору, а боинг сокращает производство Макса, пока бизнес климат для них не улучшится. Проблема в том, что на авиарынке сформировались естественные монополии, которые что называется too big to fail. Потому чуваки даже за два упавших самолета практически отделаются мировім дип консьорном. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 9 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 9 квітня, 2019 Хук зліва від Трампа по підлому Ейрбасу, який, сцуко, вирішив нахабно скористатись абсолютно випадковими, аваріями нещасного боінга, які стались через цих чурок тупих пілотів, та захопити ринок https://www.npr.org/2019/04/09/711372377/u-s-warns-of-new-tariffs-on-europe-over-airbus-subsidies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 9 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 9 квітня, 2019 President Trump touted the proposed tariffs on Twitter, arguing the European Union has "taken advantage of the U.S. on trade for many years." Эта история тянется с предвыборной компании Трампа. Вывод. Калифорнии надо меньше пить. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 9 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 9 квітня, 2019 President Trump touted the proposed tariffs on Twitter, arguing the European Union has "taken advantage of the U.S. on trade for many years." An least it doesn't kill people Вывод. Калифорнии надо меньше пить. Мав на увазі Вашингтону? Там дизайнують 737 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 9 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 9 квітня, 2019 Вашингтону - меньше красть и не жертвовать безопасностью ради годовых бонусов. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 9 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 9 квітня, 2019 Вашингтону - меньше красть и не жертвовать безопасностью ради годовых бонусов. Нашо? Можна просто попросити трампа шоб ввів мита проти Ейрбаса Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 9 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 9 квітня, 2019 Уки, не набрасывай плиз. Айрбас - это большая тучная мишень уже много лет, и стал хедлайнером всей риторики торговых войн задолго до катастроф. Иногда сигара - это просто сигара. Хотя теория договорняка под ковром мне самому нравится. Иллюминаты, рука руку моет. Все на контроле рептилоидов. Заманчиво, но думаю не в этом случае. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 9 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 9 квітня, 2019 Та божеупаси, який договорняк які ілюмінати Нормальний пацан і без всяких ілюмінатів прикриватиме свого падонка від зайвих проблем з цими мудаками пасажирами що гади піклуються за безпеку своїх нікчемних життів Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 9 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 9 квітня, 2019 ))Боинг - єто всехние подонки Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 9 квітня, 2019 Report Share Опубліковано 9 квітня, 2019 http://www.boeing.com/resources/boeingdotcom/company/about_bca/pdf/statsum.pdfhttp://accidentstats.airbus.com/statistics/fatal-accidents Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts