Перейти до змісту

Пасажирський літак Boeing 737 авіакомпанії Lion Air розбився після вильоту з аеропорту Джакарти (Індонезія)


Agh

Recommended Posts

Ну є перелік обовязкового а решта за бабло.Це як в авто чи коли хату будують.Мінімум по коду і кастом дві великі різниці.Пишуть що другий пілот в ефіопів мав всього 200 год нальоту що в Америці позволяє хіба дрінки пасажирам носити
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Остання відповідь

Через те вони дешеві.Менше тренувань для пілотів,дешеві літаки бо без опцій чи старі і тд

 

Всі сейфті фічерз повинні бути в базовій комплектації. Треба бути довбойобом щоб пропонувати їх за додаткові гроші

Змінено користувачем Uki
Link to comment
Share on other sites

Гарний бізнес у боінга - якщо хочете щоб літаки точно не падали - доплатіть ще 80 тис дол :weep:

После зашквара Боинг апгрейдит эти «фичас» бесплатно.

Но это говорит что они знали о потенциальной проблеме и тем не менее продавали не безопасные самолеты :fp1:

Link to comment
Share on other sites

Наскільки я читав зараз нехватка пілотів.Проблему вирішують використанням компів і дехто тим що беруть літати хлопців з нульовим по міркам Заходу досвідом.там ситуація 2 хв по взльоту включають автопілот і той сам веде.Але якщо щось глючить то тупо не хватає досвіду/тренування щоб зрозуміти що робиться і відключити автопілот і на ручному вирулити
Link to comment
Share on other sites

Нехватка пилотов, нехватка самолётов, нехватка работников FAA - в результате гибнут люди.

Федс открыли следствие по Боингу или он дал неполную или неточную информацию о Максах регуляторам и кастомерам.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Укі ,канадські версії мають дубльовані датчики ухилу і систему яка звіряє покази щоб викрити несправний сенсор.Ефіопський літак не мав.Бо це опція.Ще раз нагадую що обидві аварії в дешевих компаніях з шитхол кантрі ..
Link to comment
Share on other sites

В программе обучения пилотов в Канаде, США и судя по Денокану, в России были упражнения при отказе сенсоров. Боинг забыл вписать это в официальную документацию к аэроплану, но в учебном плане это было.

Громадный косяк Боинга - без вопросов, но самолет эксплуатировался с 2017го года. Массово. Налет часов данного типа - огромный. Но первичная Вина - Боинга, а дальше по нискходящей.

Интересно, сколько самолетов летали без дополнительного сейфти и в каких странах?

Link to comment
Share on other sites

Укі ти знаєш як менеджмент приймає рішення про купівлю обладнання?.я приймаю участь в таких нарадах від нашого відділу.ніколи не купили по наших рекомендаціях.завжди найдешевше беруть крім одного разу.

Правда сейті фічі завжди по максимуму.Бо дешевше ніж потім платити штрафи.а які критерії там невідомо.

Link to comment
Share on other sites

Боинг объяснил эту штуку как облегчающую работу пилотов. Условно говоря, еще один шаг к полному автопилоту, но обосрались с алгоритмами и начали заплатку продавать, вместо того, чтобы срочно отозвать все и нормально починить. 

Надо искать конкретных ефектвных менеджеров, которые придумали такую странную экономию. У каждой трагедии есть конкретные имя и фамилия.

Link to comment
Share on other sites

Боинг объяснил эту штуку как облегчающую работу пилотов. Условно говоря, еще один шаг к полному автопилоту, но обосрались с алгоритмами и начали заплатку продавать, вместо того, чтобы срочно отозвать все и нормально починить. 

Надо искать конкретных ефектвных менеджеров, которые придумали такую странную экономию. У каждой трагедии есть конкретные имя и фамилия.

 

Завжди так кажуть, якщо соромляться озвучити реальну причину....

Link to comment
Share on other sites

Ты отчасти прав. Все началось с установки на максы двигателей большего диаметра, которые экономят до 3% топлива. Но тут же изменилась аэродинамика. Надо компенсировать. Переписали алгоритмы в автоматике, появились критические точки, надо исправлять. Сроки жмут. и поехало. Одно за другое... Потеряли контроль за процессом.
Link to comment
Share on other sites

Ты отчасти прав. Все началось с установки на максы двигателей большего диаметра, которые экономят до 3% топлива. Но тут же изменилась аэродинамика. Надо компенсировать. Переписали алгоритмы в автоматике, появились критические точки, надо исправлять. Сроки жмут. и поехало. Одно за другое... Потеряли контроль за процессом.

 

Результат - 300 трупів.... Шось треба міняти в консерваторії, чи не так?

Link to comment
Share on other sites

Тут барыги перегнули палку. Сейчас за это акции Айрбаса прут вгору, а боинг сокращает производство Макса, пока бизнес климат для них не улучшится. Проблема в том, что на авиарынке сформировались естественные монополии, которые что называется too big to fail. Потому чуваки даже за два упавших самолета практически отделаются мировім дип консьорном.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Хук зліва від Трампа по підлому Ейрбасу, який, сцуко, вирішив нахабно скористатись абсолютно випадковими, аваріями нещасного боінга, які стались через цих чурок тупих пілотів, та захопити ринок 

 

https://www.npr.org/2019/04/09/711372377/u-s-warns-of-new-tariffs-on-europe-over-airbus-subsidies

Link to comment
Share on other sites

President Trump touted the proposed tariffs on Twitter, arguing the European Union has "taken advantage of the U.S. on trade for many years."

 

Эта история тянется с предвыборной компании Трампа.

 

Вывод. Калифорнии надо меньше пить.

Link to comment
Share on other sites

President Trump touted the proposed tariffs on Twitter, arguing the European Union has "taken advantage of the U.S. on trade for many years."

 

 

An least it doesn't kill people  :weep:

 

Вывод. Калифорнии надо меньше пить.

 

Мав на увазі Вашингтону? Там дизайнують 737

Link to comment
Share on other sites

Уки, не набрасывай плиз. Айрбас - это большая тучная мишень уже много лет, и стал хедлайнером всей риторики торговых войн задолго до катастроф. Иногда сигара - это просто сигара. Хотя теория договорняка под ковром мне самому нравится. Иллюминаты, рука руку моет. Все на контроле рептилоидов. Заманчиво, но думаю не в этом случае.

Link to comment
Share on other sites

Та божеупаси, який договорняк які ілюмінати  :fp1:

 

Нормальний пацан і без всяких ілюмінатів прикриватиме свого падонка від зайвих проблем з цими мудаками пасажирами що гади піклуються за безпеку своїх нікчемних життів  :weep:

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...