Agh Опубліковано 29 жовтня, 2018 Report Share Опубліковано 29 жовтня, 2018 Министерство финансов Индонезии сообщило о том, что среди пассажиров разбившегося Boeing 737 были 20 сотрудников ведомства, передает газета Jakarta Post.По словам представителя Минфина Нуфрансы Виры Сакти, на борту лайнера были сотрудники Службы по государственным активам и аукционам (KPKNL) и Службы государственного казначейства (KPPN). «Мы все еще устанавливаем личности погибших», — подчеркнул Нуфранса. Нашли уже обломки Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 29 жовтня, 2018 Report Share Опубліковано 29 жовтня, 2018 13 минут после взлета и почти 200 человек фсе.А еще хозяин Лестера на вертолете погиб и еще 4 человека с ним позавчера. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agh Опубліковано 29 жовтня, 2018 Автор Report Share Опубліковано 29 жовтня, 2018 (змінено) Пишут, у него уже в предыдущем полёте были проблемы. Во время предыдущего полёта у разбившегося B38M произошла индикация air speed unreliable (ненадёжные показания скорости) и постоянно срабатывал speed shaker (трясучка на штурвале, предупреждает о подходе к сваливанию). Экипаж два раза в эфир выдавал сигнал panic.Рейс JT610 был первым после ремонта. Reload Page to see tweet..Link.. А в этом полёте пилоты запросили разрешение на возврат через 2 минуты после взлета Змінено 29 жовтня, 2018 користувачем Zzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 29 жовтня, 2018 Report Share Опубліковано 29 жовтня, 2018 А в этом полёте пилоты запросили разрешение на возврат через 2 минуты после взлетая знаю шо я форумний ігзперд, але чого не сідати на воду? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 29 жовтня, 2018 Report Share Опубліковано 29 жовтня, 2018 Могу ошибаться, но На открытой воде в море или океане, кажется, еще никто на подобном аппарате не сел... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 29 жовтня, 2018 Report Share Опубліковано 29 жовтня, 2018 , якщо трабли були через 2хв то набрати висоту вони ще явно не встигли, а океан - поруч. Як варіант - планувати одразу на воду. Це думка диванного інзперда, звісно Link to comment Share on other sites More sharing options...
Françoise Опубліковано 29 жовтня, 2018 Report Share Опубліковано 29 жовтня, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Euro Опубліковано 29 жовтня, 2018 Report Share Опубліковано 29 жовтня, 2018 (змінено) Жах. Правда, кажуть фейк.https://www.youtube.com/watch?v=0y4qCekQpSY Змінено 29 жовтня, 2018 користувачем Euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 10 березня, 2019 Report Share Опубліковано 10 березня, 2019 Ще один Тепер у Боінга вже серйозні проблеми Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 10 березня, 2019 Report Share Опубліковано 10 березня, 2019 efiopy piloty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 10 березня, 2019 Report Share Опубліковано 10 березня, 2019 Ага, і азіатські пілоти не такі, і ефіопські.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 10 березня, 2019 Report Share Опубліковано 10 березня, 2019 Срань якась, це ж не суперджет, там пілот не треба Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 10 березня, 2019 Report Share Опубліковано 10 березня, 2019 Ага, і азіатські пілоти не такі, і ефіопські....w ameryci chorni 2 widsotky vid pilotiw.i w airforce iw cyvilnyh.Sowpadenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 10 березня, 2019 Report Share Опубліковано 10 березня, 2019 Срань якась, це ж не суперджет, там пілот не треба Другий макс за меньше чим півроку.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 10 березня, 2019 Report Share Опубліковано 10 березня, 2019 Оба на взлете. Тривожна Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 10 березня, 2019 Report Share Опубліковано 10 березня, 2019 oba w givnianyh airline. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 10 березня, 2019 Report Share Опубліковано 10 березня, 2019 oba w givnianyh airline. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 10 березня, 2019 Report Share Опубліковано 10 березня, 2019 not top 20 for sure Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 10 березня, 2019 Report Share Опубліковано 10 березня, 2019 Такая техника обслуживается по протоколам. Любая обезьяна обученая читать может по тем сервиснім мануалам работать. Главное иметь в команде кого-то в пробковом шлеме с палкой, имеющего полномочия бить за лень и халяву. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 10 березня, 2019 Report Share Опубліковано 10 березня, 2019 Якщо другий підряд то явно шось не так або з протоколами або з технікою Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 10 березня, 2019 Report Share Опубліковано 10 березня, 2019 Это правда. Где то там есть косяк. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 11 березня, 2019 Report Share Опубліковано 11 березня, 2019 Через місяць таким самим лечу в Мексіку Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 11 березня, 2019 Report Share Опубліковано 11 березня, 2019 Китай поки що заборонив зліт цим літакам Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ash Опубліковано 11 березня, 2019 Report Share Опубліковано 11 березня, 2019 Якщо другий підряд то явно шось не так або з протоколами або з технікоюТам з протоколами щось. Автоматика його носом вниз направляла, щоб збiльшити швидкiсть. Автоматицi здавалось, що лiтак звалювався - це вже не вперше. Але до цього конструктори лiтака випустили iнструкцiю як з тим боротися, та й все по тому. Зараз доведеться приймати мiри набагато бiльш серйознi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dilbert Опубліковано 11 березня, 2019 Report Share Опубліковано 11 березня, 2019 Are There Problems With the Boeing 737 Max? A Second Deadly Crash Raises New Questions https://www.nytimes.com/2019/03/10/world/africa/boeing-737-max-8-crash.html The Boeing 737 Max 8 was first delivered to Ethiopian Airlines last year. The catastrophe on Sunday was the second time in less than six months that the plane model has crashed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dilbert Опубліковано 11 березня, 2019 Report Share Опубліковано 11 березня, 2019 The change in the flight control system, which can override manual motions in the Max model, was not explained to pilots, according to some pilots’ unions. After that crash, Boeing said that it was continuing “to evaluate the need for software or other changes as we learn more from the ongoing investigation.” It was unclear if the company had made any changes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 11 березня, 2019 Report Share Опубліковано 11 березня, 2019 - 8.5% Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolzak Опубліковано 11 березня, 2019 Report Share Опубліковано 11 березня, 2019 time to buy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uki Опубліковано 11 березня, 2019 Report Share Опубліковано 11 березня, 2019 time to buy Не впевнений... Ще не відомо в яку суму їм це виллється.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Вуйко_З_Онтарио Опубліковано 11 березня, 2019 Report Share Опубліковано 11 березня, 2019 Agree. It is just too big to fail Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts