Перейти до змісту

Ну что? Полетели?


Olegik

Recommended Posts

На Марсі спеки теж нема, а гравітація набагато більша. Прибравши сонячний вітер, відновити атмосферу там цілком реально на дуже тривалий період. А з половиною земного тиску і половиною гравітації це місце стає перспективним.

Link to comment
Share on other sites

Приємним бонусом для новітніх марсіян буде час обертання планети навколо осі. 

 

 

 


А більш летючі кисень і водень Титан давно втратив. Тому така щільна атмосфера (азотна) Всі планети за Юпітером мають атмосферу. Причина наднизькі температури і неможливість перебування азоту і його похідних в газовому стані на певній висоті від поверхні.

Навряд чи титан втрачав кисень з атмосфери, бо з вуглеводнями він не сумісний, і таки важчий за азот. 

Розпечена  Венера при меншій гравітації має вдев`ятеро більший тиск атмосфери на поверхні, аніж на Землі. 

Змінено користувачем Святослав_
Link to comment
Share on other sites

Приємним бонусом для новітніх марсіян буде час обертання планети навколо осі. 

 

 

 

Навряд чи титан втрачав кисень з атмосфери, бо з вуглеводнями він не сумісний, і таки важчий за азот. 

Розпечена  Венера при меншій гравітації має вдев`ятеро більший тиск атмосфери на поверхні, аніж на Землі. 

Чомусь вважаю, що у дев'яносто разів.

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

Приємним бонусом для новітніх марсіян буде час обертання планети навколо осі. 

 

 

 

Навряд чи титан втрачав кисень з атмосфери, бо з вуглеводнями він не сумісний, і таки важчий за азот. 

Розпечена  Венера при меншій гравітації має вдев`ятеро більший тиск атмосфери на поверхні, аніж на Землі. 

 

 

Втратив однозначно. коли Титан був більш гарячий.

Зараз він ніяк не може його втратити, тому що кисню в стані газу на Титані взагалі не існує. Кисень при температурі -182 по Цельсію перетворюється на рідину.

А на поверхні Титана - це стандартна температура. Життя на Титані якшо і є, то тільки глибоко під корою планети на глибині в кілька км, де тепло від ядра дає порівняно високу температуру і де може бути навіть вода в рідкому стані. правда дуже отруйна для людини.

На поверхні ж Титану є моря і озера. правда вони з рідкого етану і метану :) При температурі в них -180 за Цельсієм - дуже не покупаєщся :)

 

Венера має практично таку ж саму массу. як і Земля. Тобто достатню для втримання . як легких. так і важких газів. Густа атмосфера на Венері  зумовлена близкістю до Сонця. і як наслідок. парниковим ефектом. Елементи на поверхні, плавлячись при +500 виділяють в атмосферу безліч газів. роблячи її ще більш густою і ядучою. А порівняно велика гравітація не дозволяє цим газам масово покидати межі планети

 

День і ніч на Марсі зовсім не те. шо на Землі :)

Їх день - наші суцільні земні сутінки і тямяний маленький диск Сонця в страшних біло-фіолетових кольорах. А перепади температури день-ніч - сягають більше 150 градусів :)

Якшо на екватрі вдень влітку може бути +20, то вночі не менше -120, так як атмосфери практично немає і прогріватися немає чому :)

Змінено користувачем fexmail2000
Link to comment
Share on other sites

Ага, хотів би і я подивитись на ті "страшні" марсіянські фіолетово-білі сутінки.

Та немає у нас стільки Масків, на кожного бажаючого. ))))

 

 

 


Чомусь вважаю, що у дев'яносто разів.

Цілком можливо. Що ще додає оптимізму стосовно червоної планети. 

Змінено користувачем Святослав_
Link to comment
Share on other sites

Марс в тренді 

Нескінченність - не межа. Засновник Марсіанської спільноти Роберт Зубрин про те, навіщо нам Марс і в чому помилки Ілона Маска 
Костянтин Ценцура

Вчора 20:11
 

68_main.jpeg

Роберт Зубрин розповів про колонізацію Марса в інтерв'ю НВ

13 вересня на науково-популярній конференції INSCIENCE у Києві виступить американський інженер, публіцист і засновник Марсіанської спільноти Роберт Зубрин. НВ поспілкувалося зі спікером і дізналося, чому технології NASA застаріли, як Ілону Маску поліпшити проект BFR і коли перша людина ступить на Марс.

Причини летіти на Марс
Роберт Зубрин називає чотири основні причини, чому людству так важливо полетіти на Марс. Перша, найпоширеніша, - це наука:
"Марс може зберігати правду про потенційне розмаїття життя у Всесвіті. Якщо ви полетите туди і знайдете поклади минулих живих організмів з часів, коли Марс був дуже схожий на ранню Землю, або навіть живі організми, які мешкають у підземних водах Марса зараз, це доведе, що життя - це загальний феномен для Всесвіту".
Завдяки польоту на Червону планету також можна дізнатися, чи використовує потенційне життя на Марсі той же генетичний алфавіт для передачі інформації, що й ми на Землі, чи щось зовсім інше:
"Це те, про що люди замислювалися тисячі років - чи дійсно ми одні? Якщо життя було або є на Марсі, - досить велика ймовірність того, що багато планет всюди населяють живі організми, і розум разом з цивілізаціями також існує всюди. Ми можемо дізнатися це, відвідавши Марс ".

Друга причина стосується цілей і викликів. На думку Роберта, цивілізації - це індивідуальності, які розвиваються і ставлять перед собою цілі. У цьому сенсі, політ на Марс буде величезним позитивним викликом для всіх країн, які візьмуть у цьому участь:
"Ми зможемо показати молодим поколінням, що можна вивчати науки і стати першовідкривачем нових світів. Політ на Марс спричинить появу мільйонів вчених, інженерів, медиків, дослідників, винахідників, технологічних підприємців, - людей, які рухають цивілізацію вперед".
Третя і четверта підстави для відправки людини на Марс зачіпають майбутнє і зміни вектора ідей нашого суспільства. Американський інженер вважає, що головною загрозою людства не є вичерпність ресурсів, кліматичні зміни і навіть удари астероїдів з космосу, найбільш небезпечні - погані ідеї:
"В історії було дуже багато поганих ідей, які призвели до двох світових воєн і декількох геноцидів тільки в минулому столітті. Якщо це не припиниться - ще більше поганих речей може відбутися в 21 столітті. Політ на Марс доведе, що людство - це не група суперників за шматок в'янучої труби. Людство - це друзі, які об'єднані і зацікавлені в тому, щоб розширити свої перспективи, створити живий світ там, де немає мешканців, виробляти ресурси з речей, який зараз є просто матеріалами ".

Роберт Зубрин переконаний: місія на Марс - це інвестиція в майбутнє, яка не лише врятує нашу цивілізацію, а й почне її золоту еру.
Борючись за свою ідею близько 40 років, дослідник припускає, що якщо в найближчому часі людина відвідає сусідню планету, - через кілька століть там будуть декілька різних земних цивілізацій:
"Тисячі інших цивілізацій будуть населяти тисячі планет зі своїми мовами, культурами, літературою, методами державного управління, що зробить величезний внесок у розвиток технологій і винаходів. Це щось велике і дивне, і якщо у людей є сила створити щось велике і чудове - значить ми повинні це зробити".

Політика і наука
На жаль, зараз ми переживаємо майже півстолітній застій проекту відвідування інших планет. Винахідник каже, що найбільш реальним шансом полетіти на Марс було продовження космічної програми "Аполлон".
У 1969-му NASA планувало відправити людину на Марс вже в 1981-му, але незабаром новий президент США відмовився цього, і відтоді аерокосмічній адміністрації значно підрізали крила:
"У той час ми рухалися вперед, але президент Ніксон перервав це. Кілька інших правителів хотіли відновити американську космічну програму, але у нас ніколи не було єдиної мети, щоб зробити це. Якби ми тоді не відмовилися від задуманого плану - в наші дні вже б закінчувала школу перша дитина, яка народилася на Марсі".

Проте, скорочення бюджету NASA і припинення пілотованих людиною місій мали й позитивний ефект. Законодавча свобода у США для розроблення і запуску космічних апаратів дала карт-бланш приватним ініціативам, які зараз є одними з передових в освоєнні космосу:
"SpaceX і Ілон Маск довели, що підприємницькими зусиллями можливо зробити те, що, як раніше вважалося, під силу тільки владі. Крім цього, у SpaceX є конкуренти, у вигляді Blue Origin, Virgin Galactic, в Україні, наприклад, є Firefly Aerospace. Таким чином, ми отримаємо доступ до космосу з усього світу і відкриємо нові космічні кордони".
Попри відсутність багатомільярдних капіталів, як у Маска, Безоса, Бренсона та інших, Роберт Зубрин також розвиває марсіанську місію силами своєї компанії.
Зараз його команда працює над технологією, яка дозволить створювати ракетне паливо на Марсі. Свого часу ця пропозиція була прийнята NASA, а сьогодні SpaceX будують машину, яка зможе втілити це у життя.

Всупереч спільній справі, плани Маска і Зубрина дещо різняться:
"Не знаю, чи можу я погодитися з планами SpaceX щодо відправки ракети BFR на Марс, перезаправлення її там і повернення назад. Це дозволить використовувати її лише раз на чотири роки. Я би ліпше запустив BFR на низьку навколоземну орбіту з корисним вантажем, і звідти просто відправляв потрібний вантаж на Марс. Тоді ми зможемо запустити BFR з Землі вже на наступний день і знову відправити вантаж на Марс з орбіти".

Перешкод не існує
Так звані "марсоскептики" не зупиняють Роберта. Як і в розробленій ним у 1990-х місії "Mars Direct", так і зараз, у інженера є детальний план щодо відправлення, приземлення і колонізації Марса.
Нещодавно, в журналі Naturе Astronomy опублікували дослідження, згідно якому зміна клімату на Марсі і подальша його колонізація неможливі.
Вчені виявили, що у грунті планети недостатньо вуглекислого газу, який інженери, включно із Зубриним, планують використовувати для терраформування і підвищення температури на Марсі.
Але не варто робити поспішних висновків, адже навіть найпопулярніші теоретики можуть помилятися:

"Цю статтю написав Брюс Якоскі, який на початку 1990-х говорив про те, що на середніх широтах Марса не може бути льоду. Після цього ми знайшли там величезні льодовики. Він був не правий тоді, і він не має рації зараз".
Роберт пояснює, що в опублікованій Якоскі роботі мало фактичних доказів. Вчені спиралися тільки на дані супутника MAVEN і кількох марсоходів, які заглибилися в грунт Марса лише на кілька сантиметрів:
"Якоскі довів тільки те, що на Марсі є вуглекислий газ. Ми не можемо дізнатися скільки його там, поки ми самі не пробуримо грунт. Ми повинні пробурити його у різних місцях планети і досліджувати кілька сотень метрів углиб, щоб дізнатися скільки насправді вуглекислого газу знаходиться в грунті".
Для Роберта Зубрина очевидно: головна причина чому ми все ще не полетіли на Марс - політична.
Марсіанська спільнота, що її Роберт заснував у 1998-му, проводить роботу, яка повинна вплинути на державну владу, щоб вона підтримувала марсіанські ініціативи:
"Якби влада не намагалася закінчити виробництво застарілої ракети SLS, а просто ставила правильні завдання і віддавала розроблення ракет в руки приватних компаній - ми могли б запустити першу місію на Марс вже через 10 років за $5 млрд і наступні місії коштували б менше $1 млрд, це цілком вміщається в бюджет NASA ".

Марс - друга Земля
Нещодавнє відкриття води на Місяці також не особливо вплинуло на Роберта, адже він знає, що на Марсі розташовані набагато більше речовин, що потрібні людині для облаштування.
"Факт, що на Марсі є вуглець, водень, азот і кисень дозволяє підтримувати життя, вирощувати рослини, робити пластик. Ми є створіннями з вуглецю, все що нас оточує, все, що ми їмо складається з вуглецю, але цього елемента не вистачає на Місяці".
Слід відзначити, що Марс не є ідеєю фікс американського винахідника. Роберт розглядає приборкання Бога війни як один з можливих перших кроків в дослідженні всесвіту:

"Марс - це не кінцева мета, Марс - це напрямок, це перший крок до становлення людства, як мультіпланетного космічного виду".
Зубрин згадує класифікацію цивілізацій радянського вченого Миколи Кардашова: перший тип, який має доступ до ресурсів своєї планети; другий тип, який має доступ до ресурсів своєї сонячної системи; третій тип - який має доступ до ресурсів своєї галактики.
"Людство об'єднувалося спочатку за допомогою вітрильних кораблів, потім - за допомогою телеграфу, телефону, супутників, інтернету. Це було формування першого типу цивілізації. Зараз ми починаємо перехід до другого типу. В цьому і полягає суть польоту на Марс, - у перспективі, ми зможемо отримати доступ до ресурсів у всій Сонячній системі, включно з величезною поставкою енергії, наприклад Гелію-3 з атмосфери Сатурна, Урана і Нептуна".
Засновник Марсіанської спільноти планує зробити Марс першою зупинкою на шляху людства до виходу за межі Сонячної системи і переходу до третього типу цивілізації.
Цитуючи фразу "Земля - колиска людини, але не можна вічно жити у колисці" ще одного російського винахідника Костянтина Ціолковського, Роберт задає ключове запитання:
"Як щодо того, щоб залишити нашу колиску і вийти у Сонячну систему? Вона може бути нашою школою, де ми будемо рости, вчитися і незабаром станемо досить сильні для того, щоб залишити її. Саме це є кінцевою метою досліджень Марса".

 

Link to comment
Share on other sites

Маск не планує зупинятися.

У SpaceX провели секретну нараду через складнощі з місією на Марс 

14 серпня, 08:03
 

72_main.jpeg
Фото: SpaceX

 

SpaceX обговорила відправку людей на Марс

Ілон Маск і інші представники SpaceX провели зустріч з вченими, на якій обговорили плани з колонізації Марсу.

Представники SpaceX відправили запрошення приблизно 60 вченим і інженерам, окремо попросивши їх не оголошувати про свою участь в семінарі, пише Science Alert.
Захід проходив в Університеті Колорадо в Боулдері. Обговорення фокусувалися на двох питаннях - пристрої та можливості ракети BFR і розробка технологій, які необхідні для створення повністю автономної колонії на Марсі.
Керівники програми досліджень Марса в NASA були присутні на нараді, але агентство не відповіло на питання журналістів Business Insider про те, хто з його співробітників був там. За даними видання Ars Technica, учасникам семінару було запропоновано взяти участь в "активних дискусіях щодо того, що потрібно для здійснення таких місій".
Семінар може бути "першою зустріччю такого масштабу" в пошуках командою SpaceX перспектив для посадки людей на Марс і, кінець кінцем, колонізації Червоної Планети. Такі зустрічі необхідні, оскільки вченим потрібно виробити стратегію виживання людей в далекому космосі.
"У нас вже є технологія для збирання ракет і наземних транспортних засобів на Марсі. Головною перешкодою є людський фактор. Якщо ви дійсно збираєтеся посадити людей на Марс, ви повинні годувати їх, зберігати їх здоров'я і будувати їх місця існування", - сказав Маршалл Портерфілд, колишній директор відділу космічного життя і фізичних наук NASA.
Маск вперше представив план досягнення Марса у вересні 2016 року, а потім допрацював його в жовтні 2017 року. План передбачав створення величезної, повністю повторно використовуваної системи космічних польотів, за допомогою ракети BFR. SpaceX планує відправити два кораблі постачання на Марс в найближчі чотири роки. До 2024 року на Червоній планеті повинні висадитися перші люди.
В даний час ведеться будівництво прототипу космічного корабля для BFR, він може бути запущений в експлуатацію вже в середині 2019 року. Навіть якщо все піде добре, SpaceX потребуватиме  безлічі довговічних матеріалів і високотехнологічного обладнання. Також необхідно сформулювати добре сплановані плани щодо його використання. Семінари з кращими фахівцями в сфері космічних польотів можуть допомогти SpaceX працювати над цими цілями.

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
8 Ч. НАЗАД

Маск пообещал города-миллионники на Марсе

 

 

47f65ad.jpg

 

Базу на Марсе можно будет начать строить в 2028 году. Такое заявление сделал Илон Маск, основатель и генеральный директор компании SpaceX.

По его словам, если в ближайшее время удастся удачно запустить к Луне космического туриста на сверхтяжелой ракете BFR, то уже в конце двадцатых годов, можно будет лететь к Марсу и строить там базы поселенцев.

Это значит, что уже через 50-100 лет на Красной Планете может быть возведен город с числом жителей около миллиона.

Планируется, что первое марсианское поселение будет названо Mars Base Alpha.

“Вероятно, что уже в 2028 году база будет построена”, – поделился своими мыслями Илон Маск. Однако несмотря на такие амбициозные слова, не стоит забывать, что ракета и космический аппарат BFR все еще находятся на стадии разработки. Когда же проект будет реализован, BFR сможет за одну поездку отправлять на Марс около 100 человек.

 

Link to comment
Share on other sites

Шиза в хуйла, а в людей мрія, втілювана їх розумом і працею у життя. Якщо незабаром полетить BFR, усе справдиться.

 

 

Зніми лапшу з вух і хоч трохи думай головою!

Навіть якшо і полетить. вона навіть теоретично буде в півтори рази слабшою від місячного Сатурна і радянської Енергії.

Що вона зможе доставити на Марс? Одного астронавта в кращому разі без повернення назад?

 

Без ядерного двигуна і збірки великого корабля на орбіті Землі - польоти на Марс - таке ж викачування грошей у товстосумів, як і на Теслу

Змінено користувачем fexmail2000
Link to comment
Share on other sites

BFR реалізує технології для наступної за нею ITS. ITS означає доставку на Марс і повернення звідти 100 людей.

 

9m_BFR_vs_12m_ITS_vs_NG_vs_SLS.png

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

BFR реалізує технології для наступної за нею ITS. ITS означає доставку на Марс і повернення звідти 100 людей.

 

Ще раз - зніми лапшу з вух 

Ракета здатна буде тільки вивести 100-200 тонн на орбіту навколо Землі.

Хто цей корабель доставить на орбіту Марсу і посадить його там? Потрібен ще з десяток таких ракет в сувокупності

Змінено користувачем fexmail2000
Link to comment
Share on other sites

 

 

в сувокупності
Корисно читати не лише інструкції "центра"  https://en.wikipedia.org/wiki/ITS_launch_vehicle

Що розробка ITS припинена зараз на користь форсування меншої BFR, ніяк не свідчить про відмову від неї на наступному етапі. 

Link to comment
Share on other sites

Корисно читати не лише інструкції "центра"  https://en.wikipedia.org/wiki/ITS_launch_vehicle

Що розробка ITS припинена зараз на користь форсування меншої BFR, ніяк не свідчить про відмову від неї на наступному етапі. 

 

Сперечатись з радіоточкою більш продуктивно, ніж з цим ольгінським кацапом ;) В нього кругом роса на очі і чергові фрази з методички. :gigi:

Змінено користувачем Zzzz...
Link to comment
Share on other sites

Корисно читати не лише інструкції "центра"  https://en.wikipedia.org/wiki/ITS_launch_vehicle

Що розробка ITS припинена зараз на користь форсування меншої BFR, ніяк не свідчить про відмову від неї на наступному етапі. 

 

 

 

Ви дійсно не розумієте?

Маск клепає ракету на 100 тонн на ННО

Та майбутня, (розробку якої зупинили. бо дуже дорого) може колись буде на 300 тонн. якшо Маск доживе і йому дадуть з 20 мільярдів.

Так ось. місяний Сатурн, що виводив на низьку орбіту 150 тонн міг доставити на Місяць конструкцію вагою в 15 тонн і двох астронавтів.

Щоб потрапити на Марс потрібно розвинути більшу швидкість і більше палива потрібно. щоб загальмувати біля Марсу і вийти на його орбіту, і набагаго більше потрібно його спалити. щоб здійснити мяку посадку на Марсі. бо Марс набагато важчий за Місяць.

Політ до Місяця займає дві доби. а на Марс - мінімум півроку, а то й рік (потрібно прорахувати самий економний варіант по паливу і припасах). Скільки тонн запасів потрібно взяти на дорогу екіпажу ? Їжі. кисню. води і т.д. ? Не будемо лізти в дебрі. просто прикинемо елементарне - людині на день приблизно потрібна літра води і кілограм їжі - в екіпажі троє - за двісті днів мони зжеруть і випють півтрри тонни припасів припасів. Це без кисню. одягу і запасного обладнання. що при такій довгій подорожі буде виходити з ладу і його потріно ремонтувати, без тренажерів без котрих ніяк в такій довгій дорозі. душової кабінки. туалета і т.д.

На МКС працює троє. За рік вони приймають три прогреси по 2.5 тон, три Драгони по три тони. один японський і один європейський вантажник. Це десь разом на рік 25 тонн припасів. Порахуйте тепер. що десь стільки потрібно брати з собою в дорогу на Марс

 

По прикидкам при пілотованій місії навіть один Сатурн не здатен доставити на поверхню Марсу взагалі ніякого вантажу, бо весь той корисний вантаж буте витрачений за час польоту.

 

А BFR піднімає в півтори рази менше Сатурна на низьку орбіту. Як Маск нею має доставляти людей на Марс?

Можете пояснити?

Змінено користувачем fexmail2000
Link to comment
Share on other sites

А как его Тесла ваще без бензина пролетит возле Марса тогда? Кстати, никто не помнит сайт где можно отследить её полет? Её же вывезли на орбиту и отпустили без литра керосина?
Link to comment
Share on other sites

 

 


А как его Тесла ваще без бензина пролетит возле Марса тогда?

 

Никак. В зависимости от набранной у Земли скорости будет или возвращаться к Земле раз в несколько лет или станет спутником Солнца.

Она запущена не к Марсу. а в сторону Марса. Так запускали корабли еще 60 лет назад :)

Link to comment
Share on other sites

А бфр так не сможет? Автопилотом отправить туда груз. Вывел на орбиту и правильно подтолкнул - само долетит. Главное все рассчитать. Если ступени сами садятся, то запустить беспилотный грузовик сложности не будет. Вообще пожуем - увидим
Link to comment
Share on other sites

А бфр так не сможет? Автопилотом отправить туда груз. Вывел на орбиту и правильно подтолкнул - само долетит. Главное все рассчитать. Если ступени сами садятся, то запустить беспилотный грузовик сложности не будет. Вообще пожуем - увидим

 

БФР недостаточно, чтобы доставить на Марс существенный полезный груз

Марсоход Кьюриосити был доставлен на Марс с помощью РН Атлас-5, способный выводить на низкую орбиту до 20 тонн

Вес Марсохода - 900кг. вес полезной нагрузки на нем - всего 80 кг.

Тоесть 600 тонн на Земле "превращаются" в 20тонн на низкой орбите у Земли. Дальше сжигание почти 15 тонн топлива для достижения второй космической и торможения для выхода на орбиту Марса.

До Марса долетает меньше 4 тонн, садится всего 900кг, из которых всего примерно 100кг "полезные харчи". Остальные 800кг - корпус. остатки баков. двигателей и т.п.

БФР будет (если будет) тяжелее Атласа в пять раз. Тоесть в беспилотном режиме на поверхность Марса может посадить примерно 5 тонн груза. из которых полезного будет не больше тонны

Змінено користувачем fexmail2000
Link to comment
Share on other sites

fexmail2000 має бути цікаво
 

01.10.18 17:38 Илон Маск создал свою космическую ракету после вымогательства взяток чиновниками "Роскомоса"

censor_news_big3.jpg

Известный новатор в космической отрасли Илон Маск начал производство собственных ракет после того, как подвергся вымогательствам в Роскосмосе, с которым хотел сотрудничать в начале.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом говорится в статье в американского журнала Esquire.
"...В октябре 2001 года бизнесмен Илон Маск приезжал в Москву, чтобы купить переделанную межконтинентальную баллистическую ракету и использовать ее как ракету-носитель — говорится в биографии предпринимателя "Илон Маск: Tesla, SpaceX и поиски фантастического будущего", написанной журналистом Эшли Вэнсом.
Команда Маска за четыре месяца трижды встретилась с русскими. Среди компаний, с которыми они общались, было НПО им. С. А. Лавочкина, производитель зондов для Марса и Венеры по заказу Федерального космического агентства, и МКК "Космотрас", запускающая космические аппараты на коммерческой основе. Все эти встречи, очевидно, проходили по одному сценарию — в соответствии с русскими обычаями. Русские часто пропускали завтрак и приглашали к себе в офис где–то к одиннадцати на ранний обед. Сначала в течение часа–другого шёл светский разговор за бутербродами, колбасой и, конечно, водкой… После обеда долго курили и пили кофе. Как только со стола убирали, главный русский поворачивался к Маску и спрашивал: "Так что вы там хотите купить?".
Возможно, Маска раздражала не привычка долго раскачиваться, а то, что русские не принимали его всерьёз. "Они смотрели на нас с недоверием, — рассказал Кэнтрелл [Джим Кэнтрелл помогал Маску во время переговоров в Москве – прим.]. — Один из их главных конструкторов отнёсся к нам с Илоном наплевательски, решив, что мы вешаем ему лапшу на уши".
...эти встречи подпитывались водкой. Мы заходили в маленькие кабинеты и каждый человек имел свою собственную бутылку напротив него. Они говорили тосты каждые две минуты, что значило двадцать или тридцать тостов а час. "За космос!", "За Америку!", "За Америку в космосе!". В конце концов я посмотрел на Илона и Джима и они выглядели потерянно. Тогда потерянным себя почувствовал и я сам. То же самое было когда русские посетили Маска и Ресси в Лос Анжелесе. "Они приехали в Лос Анжелесе потребовать у нас наличные", сказал Ресси. "Мы не можем продолжать пока вы не дадите 5000 долларов наличными". Мы услышали это в субботу, потому что они хотели денег чтобы покутить на выходных. Как вы можете найти 5 штук в Лос Анжелесе в субботу? Никак. Мы пошли в Mondrian, где мы знали менеджера. "Мне нужна вся твоя наличка...". Мы вычистили Mondrian для того чтобы отдать русским их поборы.
...Он был готов купить три русские МБР за 21 миллион, но русские сказали ему, что они имели ввиду 21 миллион за одну. "Они насмехались над ним", сказал Кэнтрелл. "Они сказали 'О, маленький мальчик, у тебя нет денег?'. Я сказал "Ну всё, довольно". Я сидел за Маском в самолете по пути обратно в Лондон, когда он посмотрел на меня через сиденье назад и сказал: "Думаю, мы можем сделать ракету сами".28 сентября 2008 года состоялся первый успешный пуск РН Falcon 1 со стартовой площадки на острове Омелек. В 2017 году SpaceX обошла Россию по количеству гражданских пусков.
Link to comment
Share on other sites

fexmail2000 має бути цікаво

 

Зовсім не цікаво. Не Маск створив ракету.

А тисяча досвідчених працівників НАСА з кресленнями і документами. котрих Вашінгтон передав йому для розвитку приватного космосу. Так само як і декілька мільярдів кредитів. Чим ця епопея закінчиться - вилами по воді писано. Бо не може РН американського виробництва коштувати вже з наваром 40 млн баксів :)

Тоді як аналогічні від НАСА і ЄСА менше ніж за 200 не літають :)

Подібні афери не можуть тривати довго :)

 

Шо б не бути пиздуном -  запуск РН Атлас-5 з марсоходом (приблизно така. як Протон) обійшовся НАСА в 450 млн зелених (це без вартості марсоходу - просто серійна ракета :)

Можу тільки гадати. що Фалькон - це та ж сама Тесла. тільки бульбашка лопне трішки пізніше :)

Змінено користувачем fexmail2000
Link to comment
Share on other sites

Шо б не бути пиздуном

Навряд чи в тебе це вийде. Був, і зашишишся ним. Це гненетично успадкована скрепна риса. 

Змінено користувачем Святослав_
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Мультик. Поки що при наявних технологiях паливо, двигуни та захист вiд жорсткого випромiнювання не вирiшено для подiбного польоту. Але те що бiзнес та народ на це буде давати грошi, а не лише держава - це цiкаво. Щось прогорить, а щось залишиться. Змінено користувачем Ash
Link to comment
Share on other sites

Поки що при наявних технологiях паливо, двигуни та захист вiд жорсткого випромiнювання не вирiшено для подiбного польоту.

Загалом в цих питаннях немає нічого принципово неподоланного. На даному етапі розвитку техніки та технологій. 

Сама тема космічна, в широкому розумінні,  була зсунута в маргінес після закінчення протистояння, космічної гонки 

Змінено користувачем Святослав_
Link to comment
Share on other sites

 

 

тисяча досвідчених працівників НАСА з кресленнями і документами. котрих Вашінгтон передав йому для розвитку приватного космосу. Так само як і декілька мільярдів кредитів.
Вашингтону нема чого робити?
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...