Перейти до змісту

Яка ціна на бензус примусить вас пересісти на громадський транспорт?


Гість Хома

Recommended Posts

Проехал в метро, в 7:30 утра, в будний день.... Ну его нафиг такой нормальный транспорт.... Чуть не задушили ироды....

 

Справедливости ради, утренний пиздец это следствие огромного количества людей, а не проблем или недостатков метро как такового.

Link to comment
Share on other sites

100500-я серия марлезонского балета.

 

Не знаком ни с одним человеком, который бы добровольно и с радостью пересел на общественный транспорт.

 

Фома, купи авто и не выпендривайся. Бо это все - мантры.

 

Авто - прежде всего - свобода и независимость, хоть и имеются ограничения всвязи со свободой и независимостью других.

 

Крайний раз ездил на метро - на Майдан. Оставлял машину на Петровке.

 

Арендую офисы и выбираю график работы так, чтобы не стоять в пробках.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Не знаком ни с одним человеком, который бы добровольно и с радостью пересел на общественный транспорт.

 

Фома, купи авто и не выпендривайся. Бо это все - мантры.

 

Я не Фома, но с радостью бы пересел в большинстве случаев обратно на бусик, если бы не нужно было возить киндеров в креслах.

Link to comment
Share on other sites

 

 


Проехал в метро, в 7:30 утра, в будний день.... Ну его нафиг такой нормальный транспорт.... Чуть не задушили ироды....

Ви думаєте десь краще? Метро в Києві досить непогане.


 

 


Фома, купи авто и не выпендривайся. Бо это все - мантры.

Та я куплю, але лише для того щоб їздити за місто у вихідні. В будні на роботу-  дурних нема.

Link to comment
Share on other sites

_Подорожувати_ машиною будь-яким містом - це нонсенс. Але добратися з Києва до Бастая, Хохенверфена чи Кутної Гори без машини - це майже фантастика.

 

Дійсно? А гугл і не знає: https://www.google.nl/maps/dir/Prague,+Czech+Republic/Kutna+Hora,+Czech+Republic/@50.0124006,14.5559686,10z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x470b939c0970798b:0x400af0f66164090!2m2!1d14.4378005!2d50.0755381!1m5!1m1!1s0x470c41050983008f:0x400af0f66154f30!2m2!1d15.2686536!2d49.9524314!3e3?hl=en

 

Але це не варте суперечки, це не поїздки у центр міста - там авто може бути виправдане.

 

 

 

Ціна має бути адекватною. Але сьогодні лише підняти ціну за парковку без надання альтернативи - це, як мінімум, викликати протест автовласників. Кінцевим результатом буде коррупція серед тих, кто буде стежити за порядком.

Для українського автомобіліста адекватна ціна = безкоштовно. Бо держава все зобов'язана царю життя, автовласнику з кредитним Ланосом чи Шевроле. "Яка розумная цьому альтернатива?" :)

 

Однако все бла-бла бла.. Есть конкретные решения, которые легко можно реализовать.

Ахметов отжал ЕМНИП универмаг Украина. За ним сзади огромная многоэтажная парковка, под 1000 паркомест.

Она вечно пустует, при этом владелец, вместо того чтобы понизить цены, заработать денег на месячных абонементах и убрать 500 машин с прилегающих улиц.... Короче все в курсе что гандон он.

А чому власник парковки повинен терпіти збитки? Он у Оушен плазі досить демократичні ціни, але забиті всі довколишні вулиці, крім тих де менти ганяють. Як я писав вище, поки не буде евакуаторів, "адекватна" ціна з погляду українського автовласника - це безкоштовно.

 

Не знаком ни с одним человеком, который бы добровольно и с радостью пересел на общественный транспорт.

Я. І ми таки кілька разів зустрічалися :) Я дуже любив їздити у київських автобусах і тролейбусах. У метро - ні, через торгівлю у переходах. Хоча на Сирецько-Печерській лінії нові крюківські поїзду дуже гарні.

Авто - прежде всего - свобода и независимость, хоть и имеются ограничения всвязи со свободой и независимостью других.

Якщо кожен газон - парковка, або власний будинок і робота з парковкою - то майже так. А от уявляю автовласника у Європі. Я вище давав лінк на стрітв'ю з Амстердама, навіть у вихідний день вулиця запаркована на 80%. У будень - на всі 100%. Потрібно їхати через усю вулицю, щоби знайти вільне паркомісце, а це може бути досить далеко від місця призначення. Кудись поїхати - знову стрес, бо парковка може бути зайнята, доведеться паркуватися десь далі, ніж потрібно, або й платити зайве.

 

Коли їдеш громадським транспортом - такого стресу нема, бо ти знаєш, що тобі треба з точки А у точку Б, спокійно собі їдеш і чекаєш станції призначення, читаючи на шляху фейсбук чи цей форум :) Що може бути вільніше? А якщо тачка поламається по дорозі, куди дінеться свобода?

Ви думаєте десь краще? Метро в Києві досить непогане.

У Ротердамі :) Але у Києві дійсно метро гарне, особливо станції у стилі Пшонки. Навіщо така розкіш у громадському транспорті - незрозуміло. Якби такого не було, може б і на метро на Троєщині з'явилися гроші.

Link to comment
Share on other sites

Дійсно? А гугл і не знає: https://www.google.nl/maps/dir/Prague,+Czech+Republic/Kutna+Hora,+Czech+Republic/@50.0124006,14.5559686,10z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x470b939c0970798b:0x400af0f66164090!2m2!1d14.4378005!2d50.0755381!1m5!1m1!1s0x470c41050983008f:0x400af0f66154f30!2m2!1d15.2686536!2d49.9524314!3e3?hl=en

 

Але це не варте суперечки, це не поїздки у центр міста - там авто може бути виправдане.

Там не "може" - там однозначно виправдане. Бо всі названі мною місця варти уваги не більше, ніж на декілька годин, тобто проїздом.

До речі, від автостанції до Костніци (а саме вона є найбільш цікавою пам'яткою в місті) ще з пів-години ходу.

Найбільш цікаві, на мій погляд, місця в Європі, саме такі - вони не вимагають багато часу на огляд і знаходяться не в центрі.

 

Для українського автомобіліста адекватна ціна = безкоштовно. Бо держава все зобов'язана царю життя, автовласнику з кредитним Ланосом чи Шевроле. "Яка розумная цьому альтернатива?" :)

А Ви на це погляньте трохи з іншого боку: скільки робочих місць забезпечує такий власник? скільки податків з оплаченого ним (сама машина, бензин, автоцивілка, техогляд тощо) отримує держава?

 

Коли їдеш громадським транспортом - такого стресу нема,

Там достатньо інших стресів, що з запасом перекреслюють всі переваги.

 

бо ти знаєш, що тобі треба з точки А у точку Б, спокійно собі їдеш і чекаєш станції призначення, читаючи на шляху фейсбук чи цей форум :)

Не дуже в нашому транспорті почитаєш. І справа не тільки в натовпі - дуже трясе.

 

Що може бути вільніше? А якщо тачка поламається по дорозі, куди дінеться свобода?

На щастя ламаються сучасні машини не кожен день, навіть не кожен місяць. Десь я бачив статистику, що ймовірність потрапити в ДТП вища за ймовірність поломки. Але й ДТП не кожного місяця, на щастя, трапляються.
Link to comment
Share on other sites

Там не "може" - там однозначно виправдане. Бо всі названі мною місця варти уваги не більше, ніж на декілька годин, тобто проїздом.

До речі, від автостанції до Костніци (а саме вона є найбільш цікавою пам'яткою в місті) ще з пів-години ходу.

Найбільш цікаві, на мій погляд, місця в Європі, саме такі - вони не вимагають багато часу на огляд і знаходяться не в центрі.

Ну чудово :) Не можу сказати нічого проти. Я сам люблю поїздити на авто, але не у місті.

 

А Ви на це погляньте трохи з іншого боку: скільки робочих місць забезпечує такий власник? скільки податків з оплаченого ним (сама машина, бензин, автоцивілка, техогляд тощо) отримує держава?

Я дивлюся на це з погляду, скільки автовласник не доплачує :) Скільки у Києві можна було би зібрати грошей на штрафах тільки за неправильну парковку? Скільки можна було би заробляти власне на парковках?

 

А хто компенсує пішоходам стрес від постійного проходження лабіринтів з припаркованих авто? Або компенсує збитки постраждалим у ДТП через якогось негідника, припаркованого на пішохідному переході? А забруднення повітря несправними автомобілями чи заправленими поганим бензином? Я коли прилітав у Київ з Лондона, то перше враження у мене було - смердюче повітря. Дихати у Києві дуже важко навіть порівняно з містом, колись відомим своїми смогами. Тепер смог - це ознака Києва :( Не виключено, що й підвищена захворюваність чи низька тривалість життя пов'язана саме з цим.

 

 

Там достатньо інших стресів, що з запасом перекреслюють всі переваги.

Не дуже в нашому транспорті почитаєш. І справа не тільки в натовпі - дуже трясе.

Ну, в годину пік звичайно не дуже зручно, але погодьтеся, на авто у годину пік - не краще :) Їхати ж у автобусі чи тролейбусі після 8 годин вечора - одне задоволення.

 

 

На щастя ламаються сучасні машини не кожен день, навіть не кожен місяць. Десь я бачив статистику, що ймовірність потрапити в ДТП вища за ймовірність поломки. Але й ДТП не кожного місяця, на щастя, трапляються.

О, я й забув навіть про ДТП. В Україні вони трапляються дуже часто, практично завжди - через якісь дрібниці, навіть якщо хтось бампера трохи пошкрябав. У цивілізованих країнах ДТП, та ще й такі, що заважали б руху транспорту, доводилося бачити значно рідше.

 

Якщо говорити про Україну, то можна й колесо десь пробити, або диск погнути. Це від якості машини не залежить. Теж нечасто здавалося би буває, але стрес є.

Link to comment
Share on other sites

На щастя ламаються сучасні машини не кожен день, навіть не кожен місяць. Десь я бачив статистику, що ймовірність потрапити в ДТП вища за ймовірність поломки. Але й ДТП не кожного місяця, на щастя, трапляються.

 

Оно-то так, только вот вождение автомобиля это само по себе стресс и напряг, даже если едешь днем 20 км/ч по прямой. Где-то даже исследование такое было.

А если не по прямой, да уставший после дня, да в темноте, да по заторам....  Иногда едешь как полный автомат, уставший моск отключен и только задаёт цель поездки, а руки сами едут (пару раз я так заезжал совсем не туда, неверно "выставив направление"). Я бы предпочел плюхнуться в сиденье бусика и втыкать в окно.

Змінено користувачем Бацилла
Link to comment
Share on other sites

@RiG, фокус в тому що і не в центрі жоповозки паркувати просто так не можна. В мене, наприклад, тачки немає, тому що тупо немає парковки під хатою. 

 

Кажись я теперь понимаю, почему Редис выставлял претензии Фоме нащот спижжетава велосипеда!  :fp1:

 

Редис шото знает! 

Link to comment
Share on other sites

Я дивлюся на це з погляду, скільки автовласник не доплачує :) Скільки у Києві можна було би зібрати грошей на штрафах тільки за неправильну парковку? Скільки можна було би заробляти власне на парковках?

Мабуть, цієї статистики ніхто не надасть, бо ніхто не бажає вирішувати проблему парковок.

 

А хто компенсує пішоходам стрес від постійного проходження лабіринтів з припаркованих авто?

А хто компенсує водіям стрес від пішоходів, що перетинають 6 смуг в 50 чи 100 метрах від переходу?

 

Або компенсує збитки постраждалим у ДТП через якогось негідника, припаркованого на пішохідному переході?

Або компенсує збитки постраждалим у ДТП через якогось негідника, який вискакує на перехід перед самісінькою машиною?

 

Ну, в годину пік звичайно не дуже зручно, але погодьтеся, на авто у годину пік - не краще :)

Краще. Сидиш, а не стоїш як оселедець в бочці. Кондиціонер створює комфортну атмосферу. Грає музика, яка до вподоби, чи слухаєш новини. Можна спокійно порозмовляти по телефону, зробивши ті дзвінки, наприклад, друзям чи рідним, на які так не вистачає часу.

 

Їхати ж у автобусі чи тролейбусі після 8 годин вечора - одне задоволення.

Іноді. Бо скорочується не тільки кількість пасажирів, але й кількість транспорту. Плюс залишкові проблеми від вечірньої години пік. Якщо казати про якесь стабільне задоволенння від поїздок громадським транспортом, то скоріше це десь до 7-ї ранку.

 

О, я й забув навіть про ДТП. В Україні вони трапляються дуже часто, практично завжди - через якісь дрібниці, навіть якщо хтось бампера трохи пошкрябав. У цивілізованих країнах ДТП, та ще й такі, що заважали б руху транспорту, доводилося бачити значно рідше.

Причин багато, але, мабуть, найголовніша: охоплення і умови каско. Змінено користувачем skiff
Link to comment
Share on other sites

А хто компенсує водіям стрес від пішоходів, що перетинають 6 смуг в 50 чи 100 метрах від переходу?

Або компенсує збитки постраждалим у ДТП через якогось негідника, який вискакує на перехід перед самісінькою машиною?

А ніхто й не повинен. Водій повинен постійно слідкувати за дорожньою ситуацією і бути готовим до несподіванок. Чи тварина вибіжить на дорогу, чи дерево або стовп впаде. А у місті так тим більше потрібно слідкувати. Скажете в Європі ніхто не переходить на червоне світло?

Краще. Сидиш, а не стоїш як оселедець в бочці. Кондиціонер створює комфортну атмосферу. Грає музика, яка до вподоби, чи слухаєш новини. Можна спокійно порозмовляти по телефону, зробивши ті дзвінки, наприклад, друзям чи рідним, на які так не вистачає часу.

Ну, кому як. Але за комфорт треба платити :)

 

 

Іноді. Бо скорочується не тільки кількість пасажирів, але й кількість транспорту. Плюс залишкові проблеми від вечірньої години пік. Якщо казати про якесь стабільне задоволенння від поїздок громадським транспортом, то скоріше це десь до 7-ї ранку.

Цю проблему вирішити легше, ніж набудувати безкоштовних парковок :)

 

 

Причин багато, але, мабуть, найголовніша: охоплення і умови каско.

Як на мене, КАСКО повинне бути обов'язковим і не повинно компенсувати подряпини бампера. А тих хто через подряпини викликає міліцію - обох треба штрафувати за створення перешкод у дорожньому русі.

Link to comment
Share on other sites

А ніхто й не повинен. Водій повинен постійно слідкувати за дорожньою ситуацією і бути готовим до несподіванок. Чи тварина вибіжить на дорогу, чи дерево або стовп впаде. А у місті так тим більше потрібно слідкувати.

Згоден, слідкувати потрібно. Але гальмівний шлях автомобіля трохи більший за 0 метрів. І якщо тварина чи стовп цього можуть й не знати, то до людини, яка цього не враховує, мабуть, і відповідно відноситись треба: як до стовпа.

 

Скажете в Європі ніхто не переходить на червоне світло?

В Європі і водії, і пішоходи порушують, мабуть, не меньше за наших. Але є одна дуже суттєва різниця: переважна більшість порушень в Європі не заважає іншим, наші ж порушники плювати хотіли на оточуючих.

 

Ну, кому як. Але за комфорт треба платити :)

А я щось проти цього маю?

 

Цю проблему вирішити легше, ніж набудувати безкоштовних парковок :)

Давайте все ж таки спробуємо домовитись: Ви не будете приписувати мені того, про що я не писав.

Питання безкоштовних парковок можете обговорювати з тим, хто їх вимагає.

 

Як на мене, КАСКО повинне бути обов'язковим і не повинно компенсувати подряпини бампера. А тих хто через подряпини викликає міліцію - обох треба штрафувати за створення перешкод у дорожньому русі.

Подряпина бампера - це, звісно, фігня. Але подряпина бампера означає можливість інших, у тому числі внутрішніх, пошкоджень, вартість усунення яких може бути суттєвою. На жаль, знаю це з власного досвіду.

Справа трохи в іншому: повне КАСКО має сплачуватись без довідки ДАЇ та не мати в договорі низки обов'язків водія по безумовному забезпеченню можливості регрессивного позову. Тобто, умовно кажучи, якщо машини залишились в змозі їхати без порушень ПДД і намає постраждалих, то вони й мають їхати, а не чекати ДАЇ іноді по декілька годин.

Link to comment
Share on other sites

А для меня стресс и напряг - ломать пальцы всяким придуркам в самолетах. А в машине - как на собственных двоих. Только быстрых.

 

Под домом - парковка. Рядом с домом (400м от подъезда) - охраняемая парковка за 12грн в сутки. На работе - парковка. Везде, куда я езжу есть где припарковаться.

 

По поводу поломок на дороге - не припоминаю за последние лет 10.

Link to comment
Share on other sites

Згоден, слідкувати потрібно. Але гальмівний шлях автомобіля трохи більший за 0 метрів. І якщо тварина чи стовп цього можуть й не знати, то до людини, яка цього не враховує, мабуть, і відповідно відноситись треба: як до стовпа.

Ні в якому разі! А якщо десь станеться ДТП і людину просто відкине проти її волі?

 

Взагалі, в цивілізованих державах для того й обмежують швидкість у містах до 50 км/год, і перевищення максимум 5 км/год. Звичайно, якщо скрізь літати 80, а то й більше, то можна у когось непомітно забрати життя чи здоров'я.

 

 

В Європі і водії, і пішоходи порушують, мабуть, не меньше за наших. Але є одна дуже суттєва різниця: переважна більшість порушень в Європі не заважає іншим, наші ж порушники плювати хотіли на оточуючих.

А чому? Не тому випадково, що це загрожує евакуатором і високими штрафами?

 

А я щось проти цього маю?

 

Давайте все ж таки спробуємо домовитись: Ви не будете приписувати мені того, про що я не писав.

Питання безкоштовних парковок можете обговорювати з тим, хто їх вимагає.

Ех, жаль тут на форумі нема з ким на цю тему поговорити :) От на ФБ такої автовати повно. Наприклад у коментах на Громадському до ініціативи Кличка з повернення евакуаторів. Але домовилися, з вами цю тему піднімати не буду ;)

 

 

Подряпина бампера - це, звісно, фігня. Але подряпина бампера означає можливість інших, у тому числі внутрішніх, пошкоджень, вартість усунення яких може бути суттєвою. На жаль, знаю це з власного досвіду.

Справа трохи в іншому: повне КАСКО має сплачуватись без довідки ДАЇ та не мати в договорі низки обов'язків водія по безумовному забезпеченню можливості регрессивного позову. Тобто, умовно кажучи, якщо машини залишились в змозі їхати без порушень ПДД і намає постраждалих, то вони й мають їхати, а не чекати ДАЇ іноді по декілька годин.

:tu:

Под домом - парковка. Рядом с домом (400м от подъезда) - охраняемая парковка за 12грн в сутки. На работе - парковка. Везде, куда я езжу есть где припарковаться.

Ну от чудово! А то дехто пише, що у Києві парковок нема :fp1:

Link to comment
Share on other sites

Та я куплю, але лише для того щоб їздити за місто у вихідні. В будні на роботу-  дурних нема.

Это не очень хорошая идея. Машину выходного дня, гораздо выгодней арендовать. 

Link to comment
Share on other sites

Як я писав вище, поки не буде евакуаторів, "адекватна" ціна з погляду українського автовласника - це безкоштовно.

Уже были у нас эвакуаторы. Было хуже. Вместо ряда запаркованных, отнимался еще полтора ряда, ожидающим эвакуатором. Да и в погоне за баблом, частенько и с разрешенных мест тягали, да-бы далеко не ехать. 

 

В Москве в свое время умно сделали - эвакуация и первые сутки стоянки на шару, только штраф за нарушение. Т.е. коммерческая составляющая, была убита на корню. Так, может и будет толк. 

Link to comment
Share on other sites

Ні в якому разі! А якщо десь станеться ДТП і людину просто відкине проти її волі?

Що значить "проти її волі"??? Якщо людина поперлася через 6 смуг руху, то, мабуть, потрапити під машину - якраз і є її воля.

 

Взагалі, в цивілізованих державах для того й обмежують швидкість у містах до 50 км/год, і перевищення максимум 5 км/год. Звичайно, якщо скрізь літати 80, а то й більше, то можна у когось непомітно забрати життя чи здоров'я.

Я Вам більше скажу - в цивілізованих державах дуже багато місць (іноді - цілі міста чи навіть регіони, наприклад, південна дорога понад Балатоном), де швидкість обмежена навіть до 30 км/год. Але - і це дуже цікаве "але" - виїхати з центру практично будь-якого міста з їхнім обмеженням в 30-50 в мене виходить швидше, ніж з Києва при 60+20. Справа, перш за все, в тих автобанах чи швидкісних магістралях, доїхати до яких з будь-якої точки звичайно можна за 10-15 хвилин. На тому ж Балатоні паралельно дорозі з обмеженням 30 йде повноцінний автобан.

Але є ще одна суттєва різниця: порушувати їхнє обмеження в 50, як правило, немає сенсу - світлофори працюють так, що суттєво перевищивши цю швидкість, станете на наступному. В Києві режим роботи світлофорів - суцільна загадка. Більш того, я знаю декілька місць, де єдина гарантована можливість перетнути наступний світлофор на зелене - їхати зі швидкістю понад 90. А ще дуже цікаве ноу-хау: пішохідні світлофори, що взагалі не мають якогось ритму.

Я ні в якому разі не хочу сказати, що організація руху на Заході не має якихось мінусів. Але загальна картина дуже не на нашу користь. При цьому, в деяких випадках це обумовлено виключно нашим совковим менталітетом, але в багатьох інших - це недоліки законів та місцевої влади.

Змінено користувачем skiff
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

 

 


Я Вам більше скажу - в цивілізованих державах дуже багато місць (іноді - цілі міста чи навіть регіони, наприклад, південна дорога понад Балатоном), де швидкість обмежена навіть до 30 км/год.

Я скажу еще больше, в цивилизованных странах много дорог в городах, где лимит скорости увеличивается. У нас в городе такого не видел нигде :(

Link to comment
Share on other sites

Я скажу еще больше, в цивилизованных странах много дорог в городах, где лимит скорости увеличивается. У нас в городе такого не видел нигде :(

 В Запорожье на набережной был лимит 80.

Link to comment
Share on other sites

Еду вчера с работы бензик 95 на заправке в селе 20.80, утром едут трактористы на работу 21.80, через час еду я уже 22.80, что будет к вечеру?

Змінено користувачем хозяин
Link to comment
Share on other sites

Еду вчера с работы бензик 95 на заправке в селе 20.80, утром едут трактористы на работу 21.80, через час еду я уже 22.80, что будет к вечеру?

90 центов как и было раньше. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...