Перейти до змісту

ДТП :( 18+


Agh

Recommended Posts

 

 


навіть водій-уйопок практично завжди контролює ситуацію в напрямку руху

Гагага, особливо цей "контролював". Швидкість порушив, а побачивши перешкоду не гальмував. Не встиг, не зреагував на зміну дорожньої ситуації. Це ніякий не контроль, просто пощастило хоч якось втримати машину, "зловити" її кермом.

 

 

 


А занос мав бути обов'язково в ситуації з одночасним вимушеним маневруванням

 

В тому й річ, шо якби замість маневрування натискав на гальма, то:

1) зниження швидкості додало б часу як водію, так і пішоходу на реагування

2) сила ймовірного удару була б слабшою

3) не було б втрачено контроль над авто, не було б ризику заносу за умови справності гальмівної системи

4) при збереженні руху авто прямо, удару б взагалі не було, бо пішохід кинувся собі назад і покинув лінію зіткнення

 

А от маневрування та подальша втрата керування могла б призвести до набагато більш серйозних ушкоджень та жертв, просто на щастя вулиця була пустою та й стовп не опинився на шляху...

 

Якщо коротко, то на курсах контраварійного водіння вчать робити так, щоб не відбулось як на тому відео. Бо насправді, навіть знання ПДР не рятує від інстинктів зміни напрямку.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Його вдарили "щьочкой", як кажуть в футболі, тому що водій в останню мить передумав обїжджати хлопця "ззаду", що перетворилося на "спереду", і почав повертати вправо, таки вдаривши його ззаду в лівий бік корпусу. 100% в нього навіть лобове скло не постраждало. Тим не менш, тіло пролетіло в повітрі навіть більше довжини будинку поруч аж за припаркований хетчік.

 
Согласен. Но оценка скорости на глазок, доставляет. 
 

Перед авто зебра, хлопчина взув капці і розпочав переходити дорогу чітко по ній. Якщо б не зупинявся через капці, чи не передумав повертатися з середини - залишився б живий.

Зебра выглядит несколько по другому. И знаки должны быть. Это больше похоже на демонтированный переход и остатки краски на асфальте. Реально пофик, что там на асфальте, главное что в документации. А там, учитывая отсутствие знаков, его не будет. 

 

Link to comment
Share on other sites

Водій і не гальмував - було запізно і простір завузький для виводу авто з вірогідного заносу.

 

 

Три с хвостом секунды, от проявления пешика на переходе, до ДТП. Можно было остановиться. Если конечно не рулить, до заноса.  

Link to comment
Share on other sites

Да-да  :shuffle:

 

12.3 У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об’єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об’їзду перешкоди.

 
10.1 Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху.
 
 

Т.е. тормозить предписано однозначно, а изменять направление движения только при выполнении определенных условий.

Изучать ПДД, стоит сначала, там много интересного. Ладно, облегчу задачу - пешеход поперек дороги, это не препятствие, а опасность для движения. Опасность нельзя объезжать. Препятствие можно. Про полосу, в ПДД ни слова. 

Link to comment
Share on other sites

Так і роблю, коли є час.

 

Как раз когда времени нет, надо тормозить. Скорость реакции на торможение прилично выше как у водителя, так и у машины. Да и последствия в случай чего на меньшей скорости, меньше. Надо приучить себя при любых непонятках, бить по тормозу, а потом уже оценивать дорожную обстановку и принимать решение, рулить или не рулить. Выработанный рефлекс может сэкономить до секунды времени, а это на скорости в 60 км/ч около 17и метров.  

Link to comment
Share on other sites

Напевно, мене не дуже зрозуміли: я вважаю, що водій дебіл і безвідповідальний мудак. Ніхто інший на такій швидкості в такому місці їхати не буде. Але, як і будь-хто за кермом, ситуацію, що конкретно вже склалася через його попередні дії, він контролював. На такій дистанції, на завузькій дорозі з бордюрами, екстрене (а на інше не було часу) гальмування несло ризик перекидання авто через неминучий занос. Інтуітивно водій це відчув, тому змушений був маневрувати без гальмування. Це моє імхо на підставі власного досвіду. Якщо б я заснув за кермом і розігнався до такої швидкості у такому місці (свят-свят!), напевно, так би і змушений був діяти.

Link to comment
Share on other sites

Изучать ПДД, стоит сначала, там много интересного. Ладно, облегчу задачу - пешеход поперек дороги, это не препятствие, а опасность для движения. Опасность нельзя объезжать. Препятствие можно. Про полосу, в ПДД ни слова. 

Вы эта, все-таки напрягитесь и прочтите то, что процитировал peniata, он все-таки постарался и процитировал кусочки документа, стоит, воспользоваться своим же советом :)

Link to comment
Share on other sites

Напевно, мене не дуже зрозуміли: я вважаю, що водій дебіл і безвідповідальний мудак. Ніхто інший на такій швидкості в такому місці їхати не буде. Але, як і будь-хто за кермом, ситуацію, що конкретно вже склалася через його попередні дії, він контролював. На такій дистанції, на завузькій дорозі з бордюрами, екстрене (а на інше не було часу) гальмування несло ризик перекидання авто через неминучий занос. Інтуітивно водій це відчув, тому змушений був маневрувати без гальмування. Це моє імхо на підставі власного досвіду. Якщо б я заснув за кермом і розігнався до такої швидкості у такому місці (свят-свят!), напевно, так би і змушений був діяти.

За рулем, всегда есть риск. На то авто и источник повышенной опасности. Только не стоит изобретать велосипед, в книжечке с названием "ПДД" все есть. 

Link to comment
Share on other sites

Вы эта, все-таки напрягитесь и прочтите то, что процитировал peniata, он все-таки постарался и процитировал кусочки документа, стоит, воспользоваться своим же советом :)

В этом нет нужды. Я обычно читаю весь документ целиком. Чего не хватает в цитатах и в чем ошибка, я озвучил. Невозможно правильно прочитать отдельные пункты ПДД, не разобравшись с определениями. 

Link to comment
Share on other sites

В этом нет нужды. Я обычно читаю весь документ целиком. Чего не хватает в цитатах и в чем ошибка, я озвучил. Невозможно правильно прочитать отдельные пункты ПДД, не разобравшись с определениями. 

И все-таки...

Link to comment
Share on other sites

@dmp, shurken прав был. У тебя и у меня слегка вольное трактование ПДД, но ИМХО, понимание все равно правильное.

 

1) Ты написал "вменяется тормозить в своем ряду", а в ПДД нет указания касательно полосы, оговаривается маневрирование (изменение направления) и торможение

 

2) Я написал про препятствие, а пешеход им действительно не является (если строго читать определения) на это я еще тогда внимание обратил.

Link to comment
Share on other sites

Дальнейшие посты убедили меня в том, что мы расцениваем ситуацию одинаково:

 

 

 

 


Как раз когда времени нет, надо тормозить. Скорость реакции на торможение прилично выше как у водителя, так и у машины. Да и последствия в случай чего на меньшей скорости, меньше. Надо приучить себя при любых непонятках, бить по тормозу, а потом уже оценивать дорожную обстановку и принимать решение, рулить или не рулить
Link to comment
Share on other sites

...не стоит изобретать велосипед, в книжечке с названием "ПДД" все есть. 

@dmp, shurken прав был. У тебя и у меня слегка вольное трактование ПДД, но ИМХО, понимание все равно правильное.

 

1) Ты написал "вменяется тормозить в своем ряду", а в ПДД нет указания касательно полосы, оговаривается маневрирование (изменение направления) и торможение

 

2) Я написал про препятствие, а пешеход им действительно не является (если строго читать определения) на это я еще тогда внимание обратил.

Чого нема в ПДД, так це правил поведінки для тих, хто принципово діє поза цими правилами. Дорога йде між не одноповерховою забудівлею, між будівлями з виходами буквально на цю дорогу - метрів 15. Здоровий глузд підказує тут не тільки необхідність встановлення знаків про перехід перед напівстертою "зеброю", але й необхідність обмеження швидкості до 40 км/год. От якщо б це авто рухалося з припустими для такої ділянки 40 км, воно могло б спокійно загальмувати згідно правил. А на 120 ти вже не їдеш шляхом, а рухаєшся по траєкторії з відчуттям усієї своєї інерції, і в таких обставинах твій автопілот у голові важить набагато більше за ПДД. Ти усвідомлюєш, що до виниклої конкретної перешкоди з таким гальмівним прискоренням не втримаєш авто від заносу і, ймовірно, наступного перекидання = автокатастрофи. Тому вимушено обираєш теж ризикований, але такий, що залишає більше шансів, варіант маневрування практично без скидання швидкості.

Тому:

- водій мудак - не пригальмував перед в'їздом в населений пункт з щільною забудівлею, чим створив ризик аварії;

- відповідальні за встановлення дорожних знаків і підтримання дорожної розмітки у належному стані - мудаки;

- в екстреній ситуації, що склалася, водій втримав авто і ледь не уник зіткнення, тобто, в самій екстреній ситуації діяв адекватно;

- пішохід (земля пухом, не пощастило, і хто б не злякався там?) запанікував і несподівано для водія розвернувся назад;

- якщо б пішохід продовжив рух уперед, зіткнення б точно не було.

Змінено користувачем Euro
Link to comment
Share on other sites

"Жінка - водій автомобіля Лексус, заїжджаючи у двір, не помітила дитину-велосипедиста і двічі переїхала його: спершу передніми колесами, потім задніми", - повідомляєdtp.kiev.ua.

Повідомляється також, що постраждалу дитину у критичному стані терміново доставили в реанімацію дитячої лікарні ОХМАТДИТ, лікарі борються за її життя.

На місці ДТП працює оперативно-слідча група


http://nv.ua/img/article/1116/17_main_ukr.jpg

Link to comment
Share on other sites

Здоровий глузд підказує тут не тільки необхідність встановлення знаків про перехід перед напівстертою "зеброю", але й необхідність обмеження швидкості до 40 км/год. От якщо б це авто рухалося з припустими для такої ділянки 40 км, воно могло б спокійно загальмувати згідно правил.

Нет там перехода. И это автомобильная дорога национального значения Н-09. 

Предлагаю трассу на Харьков, Одессу, Житомир, Чернигов, да вообще все национальные дороги, застелить десятком лямов полицейских и ограничение 40 км/ч. А чо, там тоже сбивают, даже на бориспольской взлетке регулярно. А так все едут 40 и никого не сбивают. Дороги опять же нет смысла ремонтировать под такие скорости. Экономия для бюджета однако. Правда, что-бы доехать до Львова, неделя понадобится, зато никого не сбивают. 

 

Вообще я не понимаю, что вы хотите от водителей? Водителями же не рождаются. Если пешеход рулит через шесть полос над подземным переходом, то сев за руль, будет себя вести точно также. А кто ходит по переходу, оглядываясь по сторонам и за рулем блюдет ПДД. Расслабуха и наплевательское отношение к законам, оно с пешеходов начинается, а не с водителей. Водитель, подавляющую часть своей жизни таки на двух ногах проводит, а не на четырех колесах и он таки в первую очередь такой же пешеход и уж только потом водитель. 

 

В данном случае один переходит где попал и как попало, второй едет как попало, встретились два одиночества. Но из-за двух дятлов, почему-то жизнь предлагается испортить всем остальным, большинство из которых правила таки соблюдают. Купите себе участок, обложите полицейскими и обклейте машинку знаками 40 со всех сторон и катайтесь хоть с утра до вечера. 

 

Кстати, никогда в таких темах, не видел предложение ввести штраф за переход в неположенном месте как за проезд на красный. Во загадко. 

Link to comment
Share on other sites

женщина-водитель белого внедорожника Лексус, заезжая во двор, наехала на 4-летнего мальчика, который ехал на пластмассовом трехколесном велосипеде. Машина двумя колесами проехала по телу малыша.


Пострадавшего в критическом состоянии госпитализировали в реанимацию Охматдет. Как стало известно журналисту dtp.kiev.ua, у ребенка открытая черепно-мозговая травма и тяжелая травмв грудной клетки


Link to comment
Share on other sites

Мальчик 4 года в реанимации

Вполне резонный вопрос - что делал мальчик четырех лет, сам, на проезжей части? На сколько я вижу по фоткам, задние колеса находятся на дороге. 

Link to comment
Share on other sites

Все стало еще непонятней. Точнее понятно, что никто никого не переезжал, непонятно на кой это сочинять?

Ну и вопрос, что делал сам четырехлетний мальчик на улице, таки открыт. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Нет там перехода. И это автомобильная дорога национального значения Н-09.

Ну не знаю :pardon: Якщо хтось ще не бачить напівстерту зебру на стоп-кадрі просто перед авто в момент удару пішохода, відпишіться.

http://i66.tinypic.com/2cdxxc2.jpg

 

На відео видно краще

Link to comment
Share on other sites

вчера на перекрестке улиц Елены Телиги и Мельникова в Шевченковском районе Киева произошло ДТП: на женщину-пешехода совершил наезд автомобиль патрульной полиции. Из-за полученных травм  скончалась в больнице. Выяснилось, что полицейский автомобиль проехал на запрещающий сигнал светофора. Сегодня утром58-летняя женщина скончалась в реанимации.

Link to comment
Share on other sites

???!!!

там еще есть фото, посмотри

не хочу сюда их

Стоит не фотками впечатляться, а немного подумать. Если переезжать передним и задним колесом, то объект должен находится сзади, а не спереди. 

Link to comment
Share on other sites

Ну не знаю :pardon: Якщо хтось ще не бачить напівстерту зебру на стоп-кадрі просто перед авто в момент удару пішохода, відпишіться.

Пятна на асфальте, это не переход. На переход вполне есть ДСТУ и это ему явно не соответствует. А судя по отсутствующим знакам, его и по документам на дорогу не существует. 

Link to comment
Share on other sites

вчера на перекрестке улиц Елены Телиги и Мельникова в Шевченковском районе Киева произошло ДТП: на женщину-пешехода совершил наезд автомобиль патрульной полиции. Из-за полученных травм  скончалась в больнице. Выяснилось, что полицейский автомобиль проехал на запрещающий сигнал светофора. Сегодня утром58-летняя женщина скончалась в реанимации.

Очередной пример журнолажи. Полиция с мигалками ездит, какой нафик красный свет? Им должны уступать дорогу независимо от любых цветов. Да они должны при этом соблюдать безопасность, но это не повод на них бросаться. Хотя конечно в связи с таким привлечением внимания, стоило-бы рихтануть ПДД, на предмет того, что имеют преимущество при  световых и звуковых спецсигналах, а только световые, для привлечения внимания. А то таки много непоняток происходит. Но это вопрос не к полиции, а к Кабмину. 

Link to comment
Share on other sites

Пятна на асфальте, это не переход. На переход вполне есть ДСТУ и это ему явно не соответствует. А судя по отсутствующим знакам, его и по документам на дорогу не существует. 

 

В таких пятнах у нас 90% дорог, а ездить нужно не по документации и ДСТУ, а по знакам и разметке.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...