Перейти до змісту

Школьная реформа


Olegik

Recommended Posts

Мой комментарий с ФУПа

 

Инна - прибацаное существо, без башни. Она питала искреннюю ненависть к ректорам университетов (заслуженную и незаслуженную)и ко всем докторам и даже кандидатам наук, она с Квитом протолкнула нелепый, ебанутый и преступный "перелік специальностей" (злые люди говорят про грантик в 2 лимона евро). В конце концов, у неё просто нет системного образования.

Но, в наше болото давно надо было внести кипишь и разворотить это все. Она железобетонно отстаивало своё мнение, была громоотводом у Квита, разруливала вопросы, от которых он (в следствие тонкой душевной организации, видимо) просто прятался.

Но, если прийдет мямля, потакающая ректорам и нардепам (особенно спецам в освите)- плохо.

Очень плохо.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Мой комментарий с ФУПа

 

Инна - прибацаное существо, без башни. Она питала искреннюю ненависть к ректорам университетов (заслуженную и незаслуженную)и ко всем докторам и даже кандидатам наук, она с Квитом протолкнула нелепый, ебанутый и преступный "перелік специальностей" (злые люди говорят про грантик в 2 лимона евро). В конце концов, у неё просто нет системного образования.

Попри неї ухитрялися залагоджувати свої справи всякі покидьки, чиї ідеї вона підхоплювала і з запалом втілювала. Чого вартує хоча б прив'язка кваліфікації "вчитель" до новоствореної спеціальності "середня освіта".

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 


она с Квитом протолкнула нелепый, ебанутый и преступный "перелік специальностей"

 

т.е. это благодаря ей теперь есть только химики, физики, биологи и т.п. без разделения специализаций?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

т.е. это благодаря ей теперь есть только химики, физики, биологи и т.п. без разделения специализаций?

 

 

Геолог, географ, метеоролог, климатолог, гидролог и ещё под 10 специальностей-" Науки про Землю"

Зато есть теология, но нет биохимика, ботаника, зоолога, почвоведа, молеккулярщика, цитолога, физиолога. Даже в магистратуре

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

тобто найкраще рішення-нічого не чіпати, так?

Навпаки, змінювати глобально, АЛЕ всі наші реформатори - азіати за натурою і прислухаються до "низів" приблизно як Туркменбаші до своїх туркменів. Обговорення проектів на сайтах - більше для показухи. МОН демонструє університетам, що інтереси ВНЗ залежать від ласки сраних чиновників у Києві. Наприклад, цієї весни ввели новий перелік спеціальностей, і ВНЗ розробили акти узгодження - як ліцензійні місця старих напрямів переходять у місця нових. Ці акти ЗАТВЕРДИЛИ, але не НАДАЛИ СИЛУ ЛІЦЕНЗІЇ (!!!). Простою мовою це означає, що старих спеціальностей юридично вже нема, а нових ще нема, тому всі процеси зміни ліцензії паралізовані. І що, когось за це взули? Хрін там, чинуші "пояснили" ректорам, що цього року до таких питань руки не дійдуть, тому нема чого і тріпатись.

 

Совсун - чиновник якраз такого азіатського стилю. Щось добре при ній було, але постійно доводилось здіймати ґвалт, щоб раптова божевільна ідея не зруйнувала щось путнє. Часом вдавалось, часом ні. Бувало, що доводилось дзвонити колезі з комп'ютерних наук, що МОН вважає їх непрофільними у класичних університетах і хоче позбавити держзамовлення, зате математика (!) є профільною у будівельних (!) ВНЗ. Добре, що обурених голосів було багато, і зупинили, але де гарантія, що за рік не повторять?

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Геолог, географ, метеоролог, климатолог, гидролог и ещё под 10 специальностей-" Науки про Землю"

Зато есть теология, но нет биохимика, ботаника, зоолога, почвоведа, молеккулярщика, цитолога, физиолога. Даже в магистратуре

Кажучи строго, МОН залишило рятівну лазівку - можна відкривати КІЛЬКА навчальних програм у межах ОДНОЇ спеціальності, наприклад, зоологія і ботаніка у межах біології, але мінус - що фонд держзамовлення спільний, тобто більше зоологів - це менше ботаніків, і прогнозувати співвідношення неможливо.

Змінено користувачем convex
Link to comment
Share on other sites

я взагалі не розумію сенсу існування багатьох міінстерств, в тому числі- і міністерства освіти

+ Ще багато

Стіві , вибач помилився з лайком. Не знаю як то виправити.

Link to comment
Share on other sites

З актами переходу і ліцензіями - бардак повний. Ми-галузь доволі консервативна. Приходить батько студента і питає-де ліцензія. Ми йому -ось акт переходу. Батько-йдіть в дупу, де ліцензії?

Ми в цьому році, готуючи вже фахівців більше 30 років хотіли збільшити ліцензію. С вересня. Хер вам. Не розглядаємо.

Так ми відкрили заново спеціальність. Ну не мудакі?

От така хрень постійно

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

З актами переходу і ліцензіями - бардак повний. Ми-галузь доволі консервативна. Приходить батько студента і питає-де ліцензія. Ми йому -ось акт переходу. Батько-йдіть в дупу, де ліцензії?

Ми в цьому році, готуючи вже фахівців більше 30 років хотіли збільшити ліцензію. С вересня. Хер вам. Не розглядаємо.

Так ми відкрили заново спеціальність. Ну не мудакі?

От така хрень постійно

А у нас у такій самій ситуації з повним пакетом документів начальство просто не випустило до Києва, щоб не дратувати клерків. Правда, тут зіграла роль ще й особлива симпатія начальства.

Link to comment
Share on other sites

А у нас у такій самій ситуації з повним пакетом документів начальство просто не випустило до Києва, щоб не дратувати клерків. Правда, тут зіграла роль ще й особлива симпатія начальства.

Вибачте мою французьку. Анахуя ті клерки разом з їх начальством ?

Link to comment
Share on other sites

Вибачте мою французьку. Анахуя ті клерки разом з їх начальством ?

А для того, що НАШЕ начальство підписує документи від імені ВНЗ (факультет не має для цього повноважень), а КИЇВСЬКІ клерки призначають комісію, яка з'ясовує, чи може ВНЗ готувати студентів і в якій кількості. Це призначення комісії відбувається залежно від фаз Місяця, ментруального циклу дами з МОН і т.п. Комісію можуть не призначати місяцями без жодних пояснень, губити документи, не відповідати на дзвінки і листи, словом, університет має відчути свою мізерність. А без ліцензування і акредитації вчити студентів НЕ МОЖНА.

Link to comment
Share on other sites

А для того, що НАШЕ начальство підписує документи від імені ВНЗ (факультет не має для цього повноважень), а КИЇВСЬКІ клерки призначають комісію, яка з'ясовує, чи може ВНЗ готувати студентів і в якій кількості. Це призначення комісії відбувається залежно від фаз Місяця, ментруального циклу дами з МОН і т.п. Комісію можуть не призначати місяцями без жодних пояснень, губити документи, не відповідати на дзвінки і листи, словом, університет має відчути свою мізерність. А без ліцензування і акредитації вчити студентів НЕ МОЖНА.

Не можна ? А я раніше думав , що вчать гарні викладачі , а не ліцензії та акредитації у київських глистів.Мабуть помилявся

Link to comment
Share on other sites

Не можна ? А я раніше думав , що вчать гарні викладачі , а не ліцензії та акредитації у київських глистів.Мабуть помилявся

Помилявся. Без київських глистів і їх паперів абітурієнта не можна зарахувати, а випускнику не можна видати диплом, і нікого не цікавить, наскільки гарні наші викладачі. Читай Закон про вищу освіту.

Link to comment
Share on other sites

Каждая школа Киева может самостоятельно выбирать формат проведения праздника Первого звонка, говорится в письме департамента образования и науки Киевгорадминистрации.

 

"Мы стремимся избавиться от пережитков советского прошлого и дать возможность школам самостоятельно определять формат праздника Первого сентября, и это не обязательно должна быть линейка", - приводятся в сообщении КГГА слова замглавы горадминистрации Анны Старостенко.

http://society.lb.ua/education/2016/08/30/343890_kievskim_shkolam_razreshili.html
Link to comment
Share on other sites

Зошити поза законом

 

Версія для друку Коментарі 1 http://life.img.pravda.com/images/doc/4/4/447b792----.jpg

30.08.2016

Зоя Звиняцковская, журналист, специально для УП.Жизнь

Кілька днів тому я зустрілася зі своєю подружкою. На формальне ввічливе "Як справи?" я відповіла чи не півгодинним спічем переможця.

Адже ми нарешті здобули – програму для молодшої школи розвантажено, тепер можна підписувати зошити у вільному стилі, вчителям не рекомендовано використовувати червону ручку, а краще взагалі зелену, і якщо вчитель твоєї дитини не дозволяє їй писати в першому класі олівцем, то треба…

Раптом я помітила, що моя подруга від цієї запальної промови стає щохвилини сумнішою.

Тоді я зупинилася і розгублено спитала: "В чому справа? Хіба ти не вважаєш, що всі ці зміни – це класно? Тобі подобалося, як було?"

"Звичайно ж не подобалося, – відповіла колишня сумлінна учениця і нинішня мати двох дочок-школярок. – Нікому не подобалося. Але, розумієш, це було чи не останнє місце в нашому дуже стресовому житті, де мені не треба було нічого вирішувати і де від мене нічого не залежало. Такий чорний бокс, здав туди дитину – і отримав через 10 років. А ви його зламали. Це дуже сумно".

Авжеж я розумію. Наше життя сьогодні влаштовано так, що якщо ти хочеш, щоб в під'їзді було світло, то треба самому робити ОСББ, а щоб магазин не продавав тобі зіпсоване молоко, треба увійти в раду Cпілки захисту споживачів.

Щоб вільно пересуватися тротуарами, запаркованими автомобілями, треба стати активістом Громадської ради при Київраді і ще й постійно копати в спину депутатів.

Цей список можна продовжувати до нескінченності, адже буквально все треба робити власноруч – а ти ж маєш ще й працювати і дбати про свою родину, бо хто про неї подбає, окрім тебе.

І ось тепер, бачте, на додаток до цього всього треба ще й стати активістом батьківського комітету, розібратися, що там до чого, може, сперечатися з вчителем – і все тільки для того, щоб дитина просто вчилася? Та ну вас.

Але ж треба.

За пару днів – 1 вересня і перше, з чим ви стикнетесь (після ремонту класу, звичайно) – вимогами здати гроші на додаткові посібники. І вже тут треба не відкривати бігцем гаманець, а трохи подумати.

Що ж то таке? Я вже писала про це докладно.

І про величезну, масштабом на всю країну фінансову аферу, в якій беруть участь видавці, упорядники підручників та адміністратори шкіл.

І про адмінважелі, за допомогою яких у наших дітей відбирають час їхнього життя, додають їм стресів та навантажень.

І про параліч волі батьків, що навіть не намагаються поцікавитись, за що вони платять. Тим самим потураючи цій афері з неприпустимим навантаженням.

Писала я про те, що це – не підручники, бо справжні підручники мають гриф МОН – напис "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" і далі наказ Міністерства від – залежить від року видання підручника.

Повний перелік підручників, відповідно, є на сайті міністерства.

Без них неможливо опанувати програму і їхня кількість чітко визначена для кожного класу.

Все інше, так звані зошити з друкованою основою, де на першій сторінці замість "Рекомендовано Міністерством освіти..." написано: "Схвалено для використання..." і далі посилання на лист-рекомендацію – це не підручники.

Одразу зауважу, що в багатьох випадках упорядники зошитів та видавництва, що їх друкують, відверто не зацікавлені в тому, щоб зошити виглядали, так би мовити, необов’язково.

Тому їх камуфлюють під підручники.

Додаткові зошити з таких предметів як "Я у світі", "Основи здоров’я", "Літературне читання" або "Природознавство" ззовні та зсередини оформлені як підручники, виглядають як частина підручників і навіть написані тими ж авторами, що й підручники.

http://life.img.pravda.com/images/doc/b/e/be145cf-zohity--3-.jpg Додаткові зошити ззовні та зсередини оформлені як підручники, виглядають як частина підручників і навіть написані тими ж авторами, що й підручники

В них наскрізні піктограми, герої та зміст. Але вони не є підручниками. Це додаткові посібники, які вчитель за бажанням (і за гроші батьків) може використовувати на уроці.

А чого б їх не використовувати, запитаєте ви? Адже ось, вони написані й видані тими ж самими авторами, йдуть за програмою, чому ні?

Вчителі й, особливо, шкільна адміністрація (не кажучи вже про видавництва й авторів) просто в захваті від зошитів і пропонують їх куди тільки завгодно, невпинно й наполегливо. Так чому ми, батьки, маємо цьому опиратися?

В мене є щонайменше три відповіді не це запитання, і кожна з них відповідає певному типу додаткових зошитів.

Отже, розглянемо їх ближче.

Відповідь перша: Додаткові зошити крадуть час життя вашої дитини, втомлюють та перевантажують її.

Тут ми говоримо про цілком зрозумілі посібники, переважно для першого класу, які колись звалися "прописи".

В них є місце для нескінченного вимальовування смужок, гачечків та кружечків, дитина вчиться писати.

Здається, все гарно, але особисто я пам'ятаю, що все це не гірше виходило в звичайному зошиті в косу смужку, що набагато дешевший.

Найголовніше запитання – коли саме дитина заповнює сторінки "прописів"?

Приміром, "Зошит з навчання грамоти та розвитку мовлення, частина перша", ("Грамота", 2012, автор М. Захарійчук, вона ж авторка "Букваря") має 96 сторінок.

Їх колись треба заповнити. Результат – домашні завдання в першому клас, що прямо заборонено.

Ще один "зрозумілий" зошит – з математики. Дитинка в першому класі ще не вміє писати (і, згідно з програмою, не повинна вміти читати). Але зошит складається із текстових завдань, вже написаних за шкільними правилами: умова – розв'язання – відповідь (слово "відповідь" з великої літери, потім дві крапки, якщо не так – це помилка).

Дитинка поки що має вписувати цифри, потім сама буде писати всю цю конструкцію. Все це, звичайно, домашнє завдання – в тому ж першому класі.

І це не все, додаткові зошити є майже по всім предметам і "додаються" протягом всієї школи, особливо молодшої. Завдання із зошитів – додаткові, бо й самі зошити додаткові, програмою не передбачені.

http://life.img.pravda.com/images/doc/d/4/d433205-zohity--2-.jpg Всі вправи на "співпрацю" винесено до додаткових зошитів, які переважно є збіркою завдань для роботи вдома. Отже, дитина має виконувати вправи на співпрацю дома, сама – або з батьками

Отже, на виконання цих завдань потрібний додатковий час. Десь до третього класу навантаження стає настільки великим, що часто-густо зошити лишаються недописані – діти не встигають.

Але вчителі намагаються запхати побільше завдань, тому задають на канікули і, звичайно, на свята (що категорично заборонено). Діти сидять над додатковими зошитами в той час, коли могли б піти на гурток, почитати, пограти, погуляти або зробити якусь хатню роботу.

Витяг з Методичних рекомендацій МОН щодо вивчення предметів у початковій школі 2016-2017 н. р. (тут і далі витяг з офіційного документу МОН, Додатку до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016 р. № 1/9-437): Обсяг домашніх завдань визначається згідно з Державними санітарними правилами і нормами влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПІН 5.5.2.008-01).

У 1-му класі домашні завдання не задаються.

У 2-4 класах обсяг домашніх завдань з усіх предметів має бути таким, щоб витрати часу на їх виконання не перевищували: у 2-му класі – 45 хвилин; у 3-му класі – 1 годину 10 хвилин; 4-му класі – 1 годину 30 хвилин.

Відповідь друга: Це профанація навчання.

Педагогіка та знання з дитячої психології розвиваються просто шаленими темпами.

Вже загальновідомо, що дитину можна зацікавити чимось, якщо, приміром, запропонувати їй розмальовку.

Або зробити з нею якийсь невеличкий проект.

Вона тоді почувається залученою до процесу, їй цікаво. Тому це так зараз модно – робити проекти. І малювати теж модно.

Але тут є одне але. Всі ці новомодні форми навчання, яких і справді безліч, передбачають спільну роботу вчителя з учнем, відкрите вільне спілкування, висловлення учнем своєї думки, спроб та помилок. Це процес, без якого не можна досягти бажаного результату.

Тепер уявіть залучення цих методів до нашої класно-урочної системи навчання. Це коли вчитель говорить, а учні слухають. Уявили? Так, я теж ні.

Але все просто: всі ці вправи на "співпрацю" винесено до додаткових зошитів, які переважно є збіркою завдань для роботи вдома. Отже, дитина має виконувати вправи на співпрацю дома, сама – або з батьками.

Зрозуміли тепер, чому ви робили уроки самі, а ваші діти – не можуть?

Втім, є інше рішення проблеми – формальні відписки. Багато розумних дітей швидко засвоюють цю науку ліцемірства, якої наша школа дійсно гарно навчає.

Ось, прошу дуже, – "Зошит з літературного читання", автор – Віра Науменко, Генеза, 2014.

"Уяви себе ромашкою або жайворонком (на вибір)" – це вправа до казки Андерсена "Ромашка" (стор. 26). Ну, добре, що хоч на вибір.

Або так: "Уяви, що торкаєшся бороди гнома. Що ти відчуваєш? Запиши". Це – до казки Топеліуса "Казка про старого гнома" (стор. 28).

Я все розумію, коли дитина прочитала казку, може вона й хоче уявити себе пташкою, або вхопити гнома за бороду – це розвиває уяву, творче мислення тощо.

Але перед вами – завдання додому. Для самостійної роботи. Не вчитель говорить з дітьми на уроці про казку, літає пташкою, мацає гнома – а дитя само із собою, сидячи ввечері за уроками після школи, має все це уявляти – а насправді вигадувати нудні відписки, там навіть передбачена певна кількість рядків для кожного "прояву уяви".

Отже, замість розмовляти про прочитане дитина вчиться робити, що сказали – навіть якщо воно позбавлено для неї сенсу.

А ще діти люблять малювати. Ви не знали? Обожнюють просто! І це – чудовий привід заставляти їх малювати і розмальовувати все наскрізно і повсякчасно в усіх зошитах.

Заодно можна кожного разу витрачати по півсторінки просто на пустий квадрат – хай дитина зробить малюнок. Щодо сюжету, тут не треба себе обмежувати.

"За змістом вірша намалюй смутну і щасливу діброву" (стор. 69). І два квадрати 5 на 5 см. Я б хотіла подивитись, як упорядники її намалюють.

http://life.img.pravda.com/images/doc/e/0/e0d3489-zohity--4-.jpg

Дітей просять за змістом вірша намалювати смутну і щасливу діброви

Отак за кілька місяців дитина не може вже бачити кольорові олівці, а від будь-якої розмальовки її нудить.

В наступних класах цю роботу переважно виконують батьки, там досить великий об'єм.

Витяг з Методичних рекомендацій МОН: Недопустимим є перевантаження учнів завданнями, які містяться у додаткових посібниках, зошитах з друкованою основою: зафарбовування малюнків, складання схем, таблиць, виконання додаткових завдань і вправ, написання домашніх творів тощо.

Домашні завдання не задаються учням на вихідні, святкові та канікулярні дні.

Серед методів навчання мають домінувати інтерактивні, методи навчання у русі тощо.

Діапазон навчальної взаємодії школярів має розширюватися поступово: у 1-2 класах – це переважно робота в парах і в малих групах (3 учні), у 3-4 класах – групова, командна робота.

І, нарешті, відповідь третя: неправдивий зміст.

Нагадаю ще раз: зошити, про яки йдеться – не підручники.

За великим рахунком, їхній зміст ніхто не перевіряє. І якщо у нас навіть підручники рясніють помилками, зошити – це просто жах.

Особливо відзначаються тут, природно, зошити з неіснуючих, штучних предметів на кшалт "Основи здоров'я" та "Я у світі".

Відкриваємо робочий зошит "Я у світі" 3 клас (О. Тагліна, Г. Іванова, "Ранок", 2014), один з моїх улюблених, якщо чесно. Сторінка 53, прошу дуже: розглянь великодні писанки, виконані в традиціях різних народів. Розфарбуй.

http://life.img.pravda.com/images/doc/c/5/c59e8c4-zohity--1-.jpg Робочий зошит "Я у світі" 3 клас (О. Тагліна, Г. Іванова, "Ранок", 2014)

Люди, що це було? Спочатку я кинулась шукати щось про австрійські писанки, але потім зрозуміла – це така творча фантазія.

Тобто, як би вони могли виглядати, якби там робили писанки... З якого дива? Не краще замість цього дійсно розповісти про культуру цих країн?

Окремо звертаю увагу спеціалістів на малюнок писанки в українській традиції.

Йдемо далі. Нагадую, предмет штучний, що розповідати – незрозуміло, можна що завгодно, назва дозволяє.

Тому всередині зошита – кольорова вкладка: Сім чудес стародавнього світу, де серйозно, без тіні сумніву розповідають про висячі сади Семіраміди та Александрійський маяк. (Ілюстровані найгіршими фотографіями, вкраденими з інтернету).

Жодного натяку на те, що наукою ще достеменно не встановлено, чи були ці сади взагалі. Всі описи йдуть як про реальність.

Кожній освіченій людині відомо, що, приміром, не збереглося точної інформації про Колос Родоський. Сьогодні наукова спільнота не має достеменної інформації як виглядала статуя і навіть невідомо, де саме, в якому місці бухти вона стояла.

Але упорядникам зошита невідомі сумніви! Вони з впевненістю розповідають про Колос так, ніби він і зараз стоїть в Родосі.

А ось і малюнок (невідомо ким зроблена сумнівна реконструкція). Прошу дуже, так він виглядає.

Критичне мислення? Науковий підхід? Перевірена інформація? Ні, не чули.

Після такого "навчання" дитина готова сприймати як належне все, що написано на папері – від політичної агітки до містичних вигадок.

Витяг з Методичних рекомендацій МОН: Необхідно мінімізувати використання зошитів із друкованою основою і передусім із таких навчальних предметів, де формування навички практично виконувати роботу є їх основною метою ("Інформатика", "Основи здоров’я", "Я у світі" тощо).

***

Я дуже добре пригадую перший клас моєї дитини. Перші батьківські збори. Приємна, лагідна вчителька.

Головний зміст її промови: "Зараз в дитини зміниться геть усе життя.

Нові, незвичні, великі навантаження – розумові, психологічні, зміна звичного режиму дня і таке інше.

Ті діти, що вже у свої шість років не сплять вдень – будуть спати перші місяці, батьки, не дивуйтеся.

Для всієї родини це досить відчутний стрес, адже треба пристосуватись до нових умов.

Для когось це буде менш складно, для когось – більше, але разом подолаємо, будемо робити все, щоб всі подужали.

Адже вони такі маленькі. Раніше, пам'ятаю, в сім рочків до школи і тоді було важкувато, а сьогодні, бачте, в шість – ну нічого, ми всі разом, вчителі й батьки, всі допоможемо, щоб вони, такі малі, впоралися з навантаженнями в цей чи не найскладніший для них перший навчальний рік. Все буде добре".

І просто наступною фразою, без жодної паузи, таким самим голосом уважної, доброї вчительки: "І я попрошу здати по 250 гривень на додаткові зошити".

Люди, може, не треба?

Зоя Звіняцьківська, журналіст, спеціально для УП.Життя

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

пробують копіювати те що на заході-отримають людей які не матимуть вміння думати і зменшиться кількість вступників у вузи через низький рівень підготовки.Гіперактивні батьки з претензіями запиляють вчителів  за домашні роботи і ті просто зникнуть.В дітей не буде знань з літератури географії і історії.А приватні школи де будуть вчити по старих методиках з домашніми завданнями і класичною освітою будуть для багатих

Link to comment
Share on other sites

пробують копіювати те що на заході-отримають людей які не матимуть вміння думати і зменшиться кількість вступників у вузи через низький рівень підготовки.Гіперактивні батьки з претензіями запиляють вчителів  за домашні роботи і ті просто зникнуть.В дітей не буде знань з літератури географії і історії.А приватні школи де будуть вчити по старих методиках з домашніми завданнями і класичною освітою будуть для багатих

 

имхо программа должна быть построена так, чтобы максимум проходить в школе (читайте, рабочее время).

нет никакой необходимости сидеть в школе бОльшую часть дня и потом еще дома до ночи.

если такая необходимость есть, значит что-то не так с программой обучения.

можно подумать по старым методикам выходили гении через одного.

 

пс гиперактивных родителей пиздить ломом.

Змінено користувачем Бацилла
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Каждая школа Киева может самостоятельно выбирать формат проведения праздника Первого звонка, говорится в письме департамента образования и науки Киевгорадминистрации.

 

"Мы стремимся избавиться от пережитков советского прошлого и дать возможность школам самостоятельно определять формат праздника Первого сентября, и это не обязательно должна быть линейка", - приводятся в сообщении КГГА слова замглавы горадминистрации Анны Старостенко.

 

http://society.lb.ua/education/2016/08/30/343890_kievskim_shkolam_razreshili.html

 

ойо, оказывается еще и "формат" "праздника Первого звонка" был :fp1:

 

да избавьтесь от самого этого "праздника" построения на плацу, так как это и есть пережиток советского прошлого.

обязаловка, от которой только гемор родителям, учителям да и детям.

Змінено користувачем Бацилла
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Сегодня утром Квитка спросила меня, почему она ходит в садик и зачем ей потом идти в школу. Я пробубнила очень что-то невнятное, но потом, приехав на работу, поняла, что хочу ответить ей на этот вопрос вечером. Осознанно. Мне почему-то вспомнилась речь Стива Джобса перед выпускниками университета Стэнфорда. Когда-то я помнила ее почти наизусть, настолько она меня впечатлила. Многие вещи стали для меня жизненными ориентирами. Я ими жила, ими думала. Но время так быстро нас меняет, что, подхватывая, текучку, мы часто забываем думать о чем-то истинно важном и вечном. И вот сейчас, когда вернусь домой, я буду готова поговорить с ней. Как и обещала. Я знаю, что этот ответ будет более важным для меня самой, нежели для нее. Но, многие вещи, уверена, детям нужно закладывать даже с 4 летнего возраста. В общем, в преддверие 1 сентября пару моих любимых цитат Джобса: 
" - Вы не можете соединить точки, смотря вперёд; вы можете соединить их, только оглядываясь в прошлое. Поэтому вам придётся довериться тем точкам, которые вы как-нибудь свяжете в будущем. Вам придётся на что-то положиться: на свой характер, судьбу, жизнь, карму – что угодно. Такой подход никогда не подводил меня и он изменил мою жизнь."
- Ваше время ограничено, поэтому не тратьте его на жизнь чей-то чужой жизнью. Не попадайте в ловушку догмы, которая говорит жить мыслями других людей. Не позволяйте шуму чужих мнений перебить ваш внутренний голос. И самое важное, имейте храбрость следовать своему сердцу и интуиции. Они каким-то образом уже знают то, кем вы хотите стать на самом деле. Всё остальное вторично.
- Память о смерти – лучший способ избежать мыслей о том, что вам есть что терять. Вы уже голый. У вас больше нет причин не идти на зов своего сердца.
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

 

Министерство образования и науки при закупках учебников будет требовать издания также и электронной версии.

 

Об этом на презентации в Киеве первой интерактивной школьной библиотеки сказала министр образования и науки Лилия Гриневич, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Укринформ.

 

"Сейчас мы при разговоре с издателями, при каких-либо закупках, в том числе учебников, уже со следующего года требуем от них электронную книгу наряду с бумажной. Благодаря тому, что мы получим электронную книгу, ее можно будет тиражировать в современной школьной библиотеке, загружать на планшет ребенку и не носить огромные портфели, наполненные тяжелыми учебниками", - сказала Гриневич.

...

http://censor.net.ua/news/408483/pri_zakupkah_uchebnikov_minobrazovanie_obyajet_izdatelstva_vypuskat_elektronnuyu_versiyu_grinevich

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

"01.10.2016
У Маріуполі, у 27-й гімназії, дітей навчають за допомогою віршів, які прославляють Росію.
  Про це на своїй сторінці у Facebook написала волонтер Галина Однорог. Учні 3-го класу гімназії мусили вставляти букви у слова вірша, який прославляє прапор та герб Росії.
  Галина Однорог додалала, що це – методички харківського видавництва "Ранок". Вони начебто схвалені Міністерством освіти і науки України у 2014 році і підписані до друку 29 січня 2016 року. За словами волонтерки, ці методички змушували купувати батьків у багатьох школах Маріуполя.
  "Це провина цілком тих вчителів, які навчають наших дітей за такими методичками. Сподіваюсь на звільнення з роботи таких вчителів. Також скерували лист міністру освіти та науки Гриневич Л. М стосовно дозволу використовувати такі підручники для 3-х класів, де прославляють російську символіку", -- написала волонтер."

http://expres.ua/news/2016/10/01/205546-ukrayinskyh-ditey-shkolah-vchat-okupantiv-proslavlyaty

-----------------

Невже це не "фейк"?

post-2013-0-90956900-1475301752_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

имхо программа должна быть построена так, чтобы максимум проходить в школе (читайте, рабочее время).

нет никакой необходимости сидеть в школе бОльшую часть дня и потом еще дома до ночи.

если такая необходимость есть, значит что-то не так с программой обучения.

 

Домашка нужна сугубо для того, чтобы приучить ребенка к самостоятельной работе вне школы и к планированию своего времени, чтоб не было: задали сегодня аж на понедельник? ну тогда до вечера воскресенья можно забить. 

При правильном подходе и кружки успеваются, и аврала в ночь на понедельник нет. Очень важный момент - ощутить, что сначала ты сделал задание, а уже потом на все четыре стороны, когда над душой ничего не висит.

 

Разумеется, домашка не должна быть задана резко с сегодня на завтра так, чтоб еще и делать ее всей семьей: тогда это перечеркивает идею планирования. Высунув язык и "на вчера" - это не тот режим, к которому нужно приучать детей.

 

А вообще, при нынешнем количестве детей в классах без деления на группы по уровню знаний, в обязательном порядке будут те, кому и без домашки материал никак не догнать, при этом будут и другие, которые скажут, что слишком мало задают.

 

Кстати, еще момент. Как только объем домашки начинает зашкаливать, сразу выстреливает подход бездумного списывания. Ты делаешь географию, я историю, на переменке за 10 минут передираем друг у друга. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Кстати, еще момент. Как только объем домашки начинает зашкаливать, сразу выстреливает подход бездумного списывания. Ты делаешь географию, я историю, на переменке за 10 минут передираем друг у друга. 

фигасе "бездумного" ! :tu:

классная идея, приучает к работе в команде

шоли, своему ученику подсказать..... :gigi:

Link to comment
Share on other sites

Дивлюся я на це діло з точки зору 2-го класу. Нічого не змінилося.

Якщо спочатку на питання: "як малий контрольну написав?", - "Я ж тепер не можу оцінки називати!",

то тепер і оцінки, і червона паста, і домашка на вихідні і все інше як і було.

 

Не скажу, що я проти цього, але ж і шуму було :)

 

Забув. Техніка читання теж є :)

Змінено користувачем GAMER
Link to comment
Share on other sites

фигасе "бездумного" ! :tu:

классная идея, приучает к работе в команде

шоли, своему ученику подсказать..... :gigi:

Я понимаю, что ты имеешь ввиду. Но в этом случае лучше и задавать общее задание, как командную работу. На двоих, на четверых.

 

А когда я даю сдирать информатику в обмен на правоведение, это уже немножко другое.

 

Какая ж командная работа, если ребенок, который и так не очень дружит с математикой, содрал домашку у соседа и довольный и счастливый "избавился от проблемы"?

Link to comment
Share on other sites

"Вийшов посібник відомого історика та громадського діяча Pavlo Polianskyi, в якому вперше систематизовано матеріал, присвячений Революції Гідності в Україні, агресії Росії проти України і російсько-українській війні, найостаннішим, включно з 2016 роком, подіям світової історії.
  Павло Полянський, історк, автор підручників, громадський діяч презентує посібник в Українськоїму кризовому медіацентрі в понеділок, 10 вересня, о 13:00.
  У київському видавництві «Грамота» вийшов друком навчально-методичний посібник «POST SCRIPTUM. Актуальні матеріали до підручників з історії для 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» Павла Полянського. Книга заповнює прогалину у вивченні шкільного курсу історії, що утворилася у 2010 р. унаслідок внесення українофобом Табачником змін програми.
У результаті, матеріал про події 30-х років ХХ ст., зокрема світова економічна криза 1929-1933 рр., встановлення нацистської диктатури в Німеччині та визрівання Другої світової війни, механічно «випали» й виявились не відображеними ні у підручниках для 10-го класу, ні для 11-го класів. У 2016 р. ці питання повернуто до навчальної програми й вони знову є обов’язковими для вивчення.
  Фактичний матеріал, присвячений подіям 2014-2016 років в Україні та у світі, що міститься у посібнику, є ексклюзивним, у жодному з чинних підручників як з історії України та і з всесвітньої історії, що видавалися дотепер, він не відображений.
  Так, посібник уперше містить систематизований матеріал, присвячений Революції Гідності в Україні, агресії Росії проти України і російсько-українській війні, найостаннішим, включно з 2016 роком, подіям світової історії. Зокрема, у посібнику в доступній для учнів формі викладене історичне тло, причини та передумови падіння режиму Януковича, події на Майдані, розкрито причини, цілі, підготовку та здійснення неспровокованої агресії з боку Росії проти України. Виклад подій російсько-української війни та інших подій світової історії доведено автором аж до літа 2016 р.
  Посібник може використовуватися як на уроках історії в 10-11-х і класах, так і в позакласній роботі, при підготовці до тематичного оцінювання, державної підсумкової атестації та ЗНО.
  Міністерством освіти і науки України посібник включено до офіційного Переліку навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році (Лист МОН України №1/9-434 від 17.08.2016"

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Створити...