GarryN Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Адский пистуц Покупаешь билет онлайн, приходишь на вокзал и стоишь километровую очередь, чтоб распечатать билет Безвиз, даЗЫ. Шоб у них горло пирьям поросло! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Дізєль Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 то для тих, кому потрібні паперові білєти, а якщо не потрібні - йдеш собі до потягу без проблєм Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryN Опубліковано 9 червня , 2017 Автор Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Я в курсе. В экспрессах показывал QR код на телефоне и все Но не во всех поездах это работаетПочему, бля??? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Дізєль Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Я в курсе. В экспрессах показывал QR код на телефоне и все Но не во всех поездах это работаетПочему, бля??? Хмм.. Бо треба не в вікно зустрічному потягу показувати, там люди не встигають розгледіти Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryN Опубліковано 9 червня , 2017 Автор Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 К чему это все? Проведи эксперимент. Купи онлайн билет Киев - Ужгород и посмотри что придет на почту. Приходит не билет, а бланк заказа, в котором написано что не является документом для посадки, а требуется обязательно распечатать билет в кассе 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Дізєль Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 К чему это все?Проведи эксперимент. Купи онлайн билет Киев - Ужгород и посмотри что придет на почту. Приходит не билет, а бланк заказа, в котором написано что не является документом для посадки, а требуется обязательно распечатать билет в кассе та нє, мені не треба в Ужгород Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryN Опубліковано 9 червня , 2017 Автор Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Ну тогда читай что присылают Вас приветствует ПАО "УКРЗАЛИЗНЫЦЯ".Во вложении данного письма находится копия оформленных Вами документов.Данные документы также будут доступны в течение 90 дней со дня заказа по ссылке http://booking.uz.gov.ua/ru/result Во избежание недоразумений при посадке в поезд, просим, по возможности, распечатать данные документы. Обращаем Ваше внимание на то, что: ПОСАДОЧНЫЙ / ПЕРЕВОЗОЧНЫЙ ДОКУМЕНТ является основанием для проезда и не требует обращения в кассу;БЛАНК ЗАКАЗА для проезда не действителен и требует дополнительного обращения в кассу на материковой части Украины для последующей печати на бланке установленного образца.Тип документа: бланк заказа (проездной) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mc5 Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 @GarryN, ти не любиш балчуна, йопт! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryN Опубліковано 9 червня , 2017 Автор Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Я не люблю маразм Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryN Опубліковано 9 червня , 2017 Автор Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 И очереди не люблю Link to comment Share on other sites More sharing options...
Параска Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 умеют у нас создать рабочие места Link to comment Share on other sites More sharing options...
snow_bird Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Так на Ужгород нема електронних квитків на якісь потяги?Тільки бронь? Взимку їздила на ужгородських - з телефона зчитували, як кругом. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryN Опубліковано 9 червня , 2017 Автор Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 129 -й поездВыше копия письмаНифига они не считывают Link to comment Share on other sites More sharing options...
Гість Хома Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Стартап - друкувати білети по 20 в окремій касі. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryN Опубліковано 9 червня , 2017 Автор Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Балчуну предложить? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mc5 Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Балчуну предложить?есть шо? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryN Опубліковано 9 червня , 2017 Автор Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Пистюлей Link to comment Share on other sites More sharing options...
mc5 Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Йульок,йопт! Link to comment Share on other sites More sharing options...
snow_bird Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 (змінено) Выше копия письма Нифига они не считывают Ну це стандартний лист.По можливості роздрукувати, а нема можливості - не друкувати Ось такий самий - зайшла з нероздрукованим, правда потяг 13/14Просто бувають потяги, в яких ще нема електронних квитків, лише бронь, то їх треба в касі викупати Шановний пасажире!Вас вітає ПАТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ".У вкладенні даного листа знаходиться копія оформлених Вами документів.Дані документи також будуть доступні протягом 90 днів від дня замовлення за посиланнямДля уникнення непорозумінь під час посадки в поїзд, просимо, за можливості, роздрукувати дані документи.Звертаємо Вашу увагу на те, що:ПОСАДОЧНИЙ / ПЕРЕВІЗНИЙ ДОКУМЕНТ є підставою для проїзду та не потребує звернення у касу;БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ для проїзду не дійсний та потребує додаткового звернення у касу на материковій частині України для подальшого друку на бланку встановленого зразка. Змінено 9 червня , 2017 користувачем snow_bird Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryN Опубліковано 9 червня , 2017 Автор Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Вы внимательно последний абзац прочитайте Мне пришел именно бланк заказа, а не посадочный документ Link to comment Share on other sites More sharing options...
snow_bird Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Мне пришел именно бланк заказа Так значить на цей потяг нема електронних квитків, чи помилка системи? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryN Опубліковано 9 червня , 2017 Автор Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 И это не броньЯ его оплатил онлайнА потом отстоял очередь, чтобы распечатали мне билет 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
snow_bird Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Я его оплатил онлайн А потом отстоял очередь, чтобы распечатали мне билет З таким не стикалась, це щось новеньке Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarryN Опубліковано 9 червня , 2017 Автор Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Нет тут считывающего устройства у проводникаИ это таки ошибка системы..под названием УЗ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mc5 Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 З таким не стикалась, це щось новенькеЧому?Також з таким стикався Link to comment Share on other sites More sharing options...
Euro Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 (змінено) На деяких напрямках замість квитків оформлюють бронь. Напевно пощастило Щоб перестрахуватися на випадок неможливості зчитування QR завжди роздруковую квитки вдома, без черги. Змінено 9 червня , 2017 користувачем Euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
snow_bird Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Чому? Також з таким стикався А коли купуєщ в інеті, це видно? Ну, що квиток буде не електронний? Чи приходить після оплати?Напевно літом багато додаткових, от і не вистачає сканерів.І це нечесно, до речі. Бо клектронні квитки дорожчі, беруть за послугу. А так виходить, що платиш за послугу і все одно стоїш в касу Link to comment Share on other sites More sharing options...
mg42 Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Есть такая большая контора по раскрою и кромкованию мебельных плит "Вияр". Мне там года два назад "менеджер" (блядь, попривыкали всяких шестерок-клерков "управляющими" называть) говорит, типа, зайдите на наш сайт, откройте программу, сделайте раскрой, сохраните его на флешке и принесите нам.Я ему говорю, мол, а зачем здесь флешка?Дятел не врубается.Я ему, мол, а давайте я вам с конным фельдъегерем на перфокартах пришлю... у вас что нет связи между вашим сайтом и вами? Да хотя-бы вручную по электронной почте.Придурок начинает выпадать на мороз, мол нах ему париться и читать какие-то электронные письма, если дятлы носят сами на флешках. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mc5 Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 А коли купуєщ в інеті, це видно? Ну, що квиток буде не електронний? Чи приходить після оплати?Там три варіанта - штрихкод чи смс з телефону, дома на принтері та варіант Гаррина.З нету - при оформленні, тобто до оплати. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mg42 Опубліковано 9 червня , 2017 Report Share Опубліковано 9 червня , 2017 Все бухтят, но стоят в очереди распечатывать "электронный" билет... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts