Перейти до змісту

Потихоньку отчаливаем в правильном направлении


Recommended Posts

слухай уважно розмови в електричці 

Черчіль проводив "плебісцит" у вагоні метро, аби з'ясувати - воювати з Гітлером, чи вести перемовини? Послухав людей і сам став великою людиною.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Як екс-касир Януковича успішно співпрацює із чинним президентом Порошенко

https://24tv.ua/yak_eks_kasir_yanukovicha_uspishno_spivpratsyuye_iz_chinnim_prezidentom_poroshenko_n939974

 

 

Вся політика президента Порошенка полягала в тому, щоб обдурити партнерів по коаліції "Європейська Україна", що була утворена одразу після виборів 2014 року. Тому не дивно, що з п’яти членів коаліції вона дуже швидко скоротилася до двох – "Блоку Петра Порошенка" та "Народного фронту". Замість виконання коаліційної угоди, вони зайнялися розподілом корупційних потоків. У підсумку, щоб покривати дефіцит голосів, БПП та "Народний фронт" змушені кликати на допомогу олігархічні фракції, які потім отримують взамін за підтримку законів свою долю корупційної пайки.

Окрім розподілу корупційних потоків, Банкову з цими групами корупціонерів-мажоритарників, об’єднує небажання міняти закон про вибори на відкриті списки. Нехтування цією вимогою, між іншим, було однією з причин до виходу фракцій з коаліції.

Протезом, на який спирається коаліція, є депутатська група "Відродження". Саме вони рятували ситуацію, коли Банковій не вистачало голосів. 10% депутатів "Відродження" у середньому голосували за найбільш важливі для коаліції закони. Ядро групи складають колишні регіонали, які голосували за диктаторські закони 16 січня.

Частину групи контролює Віталій Хомутиннік, який був наймолодшим депутатом у Верховній Раді четвертого скликання – на момент обрання в 2002 році йому було 26. За цей час, безперервно будучи нардепом, Хомутиннік перетворився на олігарха, хоча закон забороняв йому суміщати представницький мандат з будь-яким бізнесом. Сьогодні у власності Хомутинніка: приватний літак, яхта, журнали та частка в найбільшому аграрному холдингу "Кернел", яка котується на Варшавській біржі.

Інша частина групи "Відродження" контролюється Ігорем Коломойським, в мережі можна знайти навіть прослушки, ймовірно, телефонної розмови олігарха зі співголовою групи Вікторем Бондарем, де вони обговорюють фінансування депутатів – по 50 тисяч доларів щомісяця за вступ до партії "Відродження".

Ну а ключовим переговорником у Відродженні є депутат Євген Гєллєр. В минулому регіонал, він вийшов з партії разом із втечею Януковича та обрався депутатом в чинний парламент за округом в Донецькій області. Зробив це за допомогою батальйону "Дніпро", який закрив дві виборчі ділянки в момент можливого вкидання бюлетенів. Саме підпис, схожий на підпис Гєллєра, найчастіше фігурує в так званій тіньовій бухгалтерії "Партії регіонів". Його називають головним розпорядником тіньового "общака" колишнього президента, в тому числі гроші Полу Манафорту виділялися за підписом Геллера.

Але днями вдалося виявити практично нову схему легалізації грошей Гєллєром. У розділі "Доходи, у тому числі подарунки" в щойно поданій декларації за 2017 рік Геллер вказав подарунок у вигляді грошей на суму майже 18 мільйонів гривень.

Я отримав відповідь від Агентства запобігання корупції, яке стверджує, що Ольга Фрідман, яка зробила цей подарунок, є бабусею депутата Гєллєра. А подальший пошук в Інтернеті показав, що Ольга Фрідман зареєстрована в тому ж багатоквартирному будинку в Донецьку, в якому був зареєстрований Гєллєр з батьками. А тепер найцікавіше – бабуся Гєллєра, яка подарувала йому минулого року 18 мільйонів гривень, м’яко кажучи, є людиною похилого віку. Їй не багато не мало – 97 років.

97-річна бабуся Гєллєра Фрідман не мала достатніх легальних доходів та грошових активів для такого подарунку. У державному реєстрі немає згадки про участь її в жодному бізнесі. Усе це може свідчити, що у діях Геллера наявні ознаки декларування недостовірної інформації, а це є кримінальний злочин.

Саме на таких людей спирається чинний президент у парламенті. І саме для безкарного використання подібних схем Банкова зламала хребет Агентству запобігання корупції, яке має перевіряти декларації політиків, які вигадують все нові й нові форми легалізації грошей – чи то подарунок від 97-річної бабусі з Донецька, чи то продаж акцій в телеканалі, як нещодавно зробив Яценюк.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Це варто тут повністю відтворити
 

Як зберегти Україну на шляху реформ: непублічна доповідь країн-членів ЄС
Міністри закордонних справ 13 держав Євросоюзу _ Понеділок, 19 березня 2018, 09:30

 
В понеділок у Брюсселі знову говоритимуть про Україну.

Рада ЄС на рівні міністрів закордонних справ обговорить ситуацію в нашій державі, хоча і не ухвалюватиме жодних рішень. А перед тим вони зустрінуться з українським колегою Павлом Клімкиним.
А в якості грунту для обговорення 13 країн-членів ЄС підготували для інших колег позиційний документ (non-paper) зі своїм поглядом на останні тенденції, звершення та виклики, з якими стикнулася Україна. Цей документ міністри передадуть українському гостю.

На чільному місці в ньому – протидія корупції.

А ще йдеться про потребу підтримати чинну владу; про загрози, яку несе поширення "зради"; про небезпеку популістів; про подальшу допомогу ЄС.
Доповіді у форматі non-paper є непублічними, і це лише підвищує їхню цінність, адже тут міністри наводять щирий погляд на ситуацію.
"Європейська правда" отримала від джерел копію цього документа і публікує його переклад українською. Ми також залишили виділення жирним та курсивом тих фраз, які були виділені в оригінальному, англійському тексті.

* * * * *

Неофіційний документ авторства Хорватії, Чехії, Данії, Естонії, Фінляндії, Ірландії, Латвії, Литви, Польщі, Словаччини, Словенії, Швеції та Великої Британії.


Щоби зберегти Україну на шляху реформ, важливою є боротьба з корупцією

Минуло чотири роки від початку російської військової агресії проти України, порушення Росією принципів європейської безпеки та незаконної анексії Криму. За цей час Україна пройшла довгий шлях у процесі свого перетворення на сучасне суспільство, орієнтоване на Європу.
Зважаючи на російську агресію, яка і досі триває, українське керівництво заслуговує на високу оцінку через значні досягнення в реформах по низці ключових напрямків, серед яких – енергетика, банківський сектор, державні закупівлі та децентралізація.
Але ми бачимо також те, скільки потрібно зробити, щоб закріпити ці реформи, щоб забезпечити процвітання України, її перетворення на стійку, процвітаючу та добре функціонуючу демократію, яка надає своїм громадянам можливість повноцінно реалізувати свій потенціал.
Зробити це – відповідальність українського керівництва. А ми і надалі готові підтримувати бажання українців змінювати країну, рухати її до того майбутнього, яке вони самі обрали. Для Європи успіх України має стратегічне значення.
Наразі процес змін досяг критичної точки.
Нещодавно розпочалося багато важливих реформ – пенсійна, освітня та медична, але їхнє виконання часто відстає від планів або навіть завмерло на самому початку. Уряд не повністю дотримується критеріїв, погоджених з ЄС та МВФ.

Експерти та активісти попереджають про ризик "відкату" досягнутих змін. Незавершені реформи загрожують підривом довіри до всього процесу реформ, ведуть до втоми і розчарування щодо реформ серед українців.
Вже чути популістські аргументи, мовляв, процвітаюче і добре функціонуюче суспільство може бути створене без проведення болючих змін. За цих умов вибори 2019 року стануть випробуванням для України.
Ключ до успішного реформування та припливу іноземних інвестицій – це боротьба з корупцією.
Україна вже створила антикорупційні установи, запустила систему електронних декларацій та підвищила прозорість у державних закупівлях. Але тепер необхідно забезпечити незалежність та ефективність антикорупційних установ. Зокрема, дуже важливо, щоб Національне антикорупційне бюро залишалося здатним ефективно та незалежно розслідувати випадки корупції. Важливе значення має створення незалежного Антикорупційного суду (АКС), яке завершить ланцюг антикорупційних органів.
Потрібно, щоб ці інституції могли спільно досягти помітних та відчутних результатів у боротьбі з корупцією.
Венеціанська комісія надала рекомендації щодо створення АКС, і Україна повинна їх виконати.
Окрім цього, уряд повинен забезпечити прозоре та ефективне корпоративне управління державними підприємствами, яке зменшить простір для корупції та забезпечить швидке виконання нещодавно прийнятого законодавства про приватизацію. Нові можливості для України надасть конференція з питань реформ, яка відбудеться в Копенгагені 27 червня.

Ми закликаємо українське керівництво використати переваги цієї Конференції як рушійної сили змін, як важливого етапу проведення реформ та як засобу зміцнення громадської довіри до того, що лідери України справді мають політичну волю до проведення реформ. Ми очікуємо, що Україна представить відчутний і помітний прогрес у виконанні Плану реформ, представленого на попередній конференції в Лондоні 6 липня 2017 року.
Ключовими темами зустрічі в Копенгагені будуть належне врядування, включаючи боротьбу з корупцією, а також економічний розвиток та зростання України. Для міжнародної спільноти конференція надасть можливість відновити рішучу підтримку та посилити партнерство з Україною.
Успіх у сприянні реформам як до, так і після 27 червня має стати головним досягненням конференції в Копенгагені.
Угода про асоціацію з ЄС пропонує Україні європейський шлях. Вона допоможе вам створити умови для збільшення обсягів торгівлі та для залучення іноземних інвестицій. Але це вимагає суттєвих реформ.
Наданий Україні безвізовий режим – реальна демонстрація переваг від тісніших відносин ЄС. В рамках одного лише Європейського інструмента сусідства ЄС надає Україні гранти на суму до 200 мільйонів євро на рік, підкреслюючи наше тверде зобов'язання підтримувати реформи в Україні.
Ми бачимо зміни завдяки програмам у сфері децентралізації, реформи системи держуправління та боротьби з корупцією. Консультативна місія ЄС відіграє важливу роль у реформуванні сектора безпеки. Група підтримки України в рамках Єврокомісії залишається успішною ініціативою в політиці ЄС. Зовнішній інвестиційний план ЄС дає змогу мобілізувати та використовувати потенційно великі обсяги інвестицій у реальну економіку (хоча залишаються проблеми зі здатністю України засвоїти їх). Тим часом викликом для ЄС є політична ситуація в Україні [напередодні виборів].

Не існує швидких стежок до успіху, немає швидких рецептів виправлення проблем, деякі речі є справді важливими. 

 

Зважаючи на викладене, ми, представники країн-членів ЄС, справді віримо, що:
Ми й надалі маємо заохочувати українське керівництво до реформ, у тому числі в сферах боротьби з корупцією, правосуддя, щодо виборчого законодавства, правоохоронних органів, приватизації, енергоефективності та дерегуляції. 
Ми не маємо утримуватися від відвертих заяв, коли є така потреба. Та при цьому ми повинні уникати створення платформи для популістів, навіть якщо ті взяли на озброєння реформістські та антикорупційні гасла.
Ми повинні допомагати уряду протидіяти неправдивій тезі, мовляв, від 2014 року "нічого не змінилося". Потрібно сприяти інформації про позитиви та про успіхи українських реформ.
Ми повинні додатково посилити залежність допомоги ЄС від умов, що стимулюють реальний прогрес реформ у ключових сферах.
Ми повинні чітко визначити, що політична асоціація та економічна інтеграція з ЄС неможливі без ретельної та прозорої адміністративної, політичної та економічної трансформації України.

 

Не існує шляху до успіху в обхід цих перетворень.

 

Ми повинні і надалі пропонувати довгострокові, але гнучкі програми допомоги на додаток до більш цілеспрямованої технічної допомоги – зокрема, для виконання асоціації. Група підтримки України в тісній координації з державами-членами зробила важливі кроки в цьому напрямку. Ця спільна робота має бути посилена.
Ми повинні розширити підтримку міжлюдських контактів та професійних обмінів, демонструючи, що для нас важливі не тільки державні органи та структурні реформи, але й українські громадяни.
Ми повинні приділяти першочергову увагу на політичному рівні питанням антикорупційного суду та виборчої реформи.
Ми повинні продовжувати підтримку громадянського суспільства, роль якого щодо захисту реформ є вирішальною. Ми повинні захищати громадянське суспільство від тих, хто прагне звузити простір для його дій. Це особливо важливо, коли йдеться про антикорупційних активістів.
Ми повинні підтримати Україну в протидії російській дезінформації, кібератакам та іншим гібридним діям Росії під час українських виборів 2019 року.
 
Представлене на зустрічі Ради міністрів Євросоюзу у закордонних справах,
Брюссель,
19 березня 2018 року
Переклад "Європейської правди"

 

Link to comment
Share on other sites

Відомості 2017 року шокують. Адже кількість клопотань, що надійшло до суду, стосовно проведення обшуку житла чи іншого володіння особи становить 118 884, що в порівнянні в 45 разів більше, ніж в 2012 році!

Кількість клопотань щодо тимчасового доступу до речей і документів — 257 744.

Приблизно 85% таких клопотань задовольняється судами. Вочевидь, можна констатувати, що ми на вірному шляху побудови поліцейської держави.


https://sud.ua/ru/news/sud-info/116072-statistika-schodo-obshukiv-vrazhaye

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

 

Відомості 2017 року шокують. Адже кількість клопотань, що надійшло до суду, стосовно проведення обшуку житла чи іншого володіння особи становить 118 884, що в порівнянні в 45 разів більше, ніж в 2012 році!

Кількість клопотань щодо тимчасового доступу до речей і документів — 257 744.

Приблизно 85% таких клопотань задовольняється судами. Вочевидь, можна констатувати, що ми на вірному шляху побудови поліцейської держави.

https://sud.ua/ru/news/sud-info/116072-statistika-schodo-obshukiv-vrazhaye

 

 

:zrada:  :weep:   :zrada:

 

 

https://uk.wikipedia.org/wiki/Закон_України

Криміна́льний процесуа́льний ко́декс Украї́ни — кодифікований закон, що визначає порядок кримінального провадження на території України, ухвалений Верховною Радою України 13 квітня 2012 року, набрав чинності 20 листопада 2012 року.

 

:lol2:

Link to comment
Share on other sites

открою секред:

совсем недавно приняли много кардинальных изменений в хозяйственный

и гражданский процесс, большая часть фактически переписата наново.

введено много новых институтоф и правил, с которыми у нас раньше не сталкивались.

так вот могу наперёд заверить, што количество использования етих самых

новелл в феврале-марте етого года будет в мегаразы меньше, чем в феврале-марте

2022 года, например. :gigi:

не говоря уже про весь 2022-й год...  :weep:

Link to comment
Share on other sites

вот сразу такая фигня насторажываед, когда читаеш: а чо не в 2013-2016?

глядиш - и вот оно, чюдо!  :gigi:

Так воно не від кодексу залежить, а від свавілля мафії.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Так воно не від кодексу залежить, а від свавілля мафії.

 

ну вот што за маячьня?

ты щетать и четать умееш вообще, или у тебя чисто што-нибудь

бы, штоб только против лесы?  :fp1:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 





Вчора був на мітингу Руху нових сил у Харкові. Оскільки я не є членом цієї організації, я прийшов на цю акцію, як звичайний громадянин, який вирішив підтримати вимоги відставки зрадницької потвори, відвертої мразоти і паскуди космічного масштабу, яка волею сумної і оманливої долі українського народу, скориставшись розгубленістю громадян України під час російської агресії, у шахрайський спосіб застрибнула у крісло керівника нашої держави.


І вчора у Харкові у мене було таке відчуття, що я потрапив під дію якоїсь дурної машини часу. Ніби я повернувся на чотири роки назад. У часи режиму Януковича. Знову мусорське свавілля щодо організаторів акції протесту, знову нахабні провокації тітушок (як би вони зараз себе не називали) відносно учасників акції, знову протизаконне і огидне небажання мусорів реагувати на ці провокації, якими тітушня намагалася залякати звичайних громадян, які користуючись правами наданими їм Конституцією, вирішили висловити своє незадоволення діючою корупційною і взагалі злочинною владою.



І дуже показово у своїй ненависті до вільних громадян зійшлися разом представники діючої влади, в особі радника Голови ХОДА Світличної, Олега Ширяєва і проросійські сили в особі пов’язаного з ригомосковським нардепом Мураєвим, такого собі “ветерана АТО” Олега Черкашина.


Особливої пікантності цьому єднанню додає той факт, що ще рік тому Ширяєв і його прихильники, билися і стрілялися з вогнепальної зброї з цим Черкашиним і його бойовиками. Це була резонансна історія у Харкові. І є велике кримінальне провадження щодо неї. Але ж, бач, як ворогів об’єднує служіння кримінальній владі!


Знаєте, друзі, якщо до згаданих подій додати вчорашні напади відомих ще з другого Майдану тітушок на протестувальників біля садиби Порошенка, і на захист Порошенка, то складається враження, що оця машина часу скоро привезе Україну до нових трагедій. Влада просто почне вбивати своїх опонентів.


Фото 1. Я на вчорашньому мітингу разом з паном Владимир Косарчук. 1f642.png:)


Фото 3,4. Олег Черкашин і його тітушки.


Скрін 5,6. Допис Олега Ширяєва.









29342377_1806920392708537_48039600863827

29386948_1806920526041857_70777380294057

29343146_1806920612708515_82068113114896

29386110_1806920736041836_30094009018917

29342983_1806920919375151_81015072088370





  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

психологи пояснюють нашу любов до зради через важке дитинство, яке у стресі

зрада допомагає підтримувати рівень адреналіну і стресу -  що є звичним і природнім 

така собі адаптація організму до навколишніх умов

 

11026088_467395766744614_310875406750000

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ти повністю відтворив, але дещо не виділив, бо певно це не зходиться з теорією "зубожіння" від секти.
Я взагалі нічого не виділяв і не знімав виділень.
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

психологи пояснюють нашу любов до зради через важке дитинство, яке у стресі зрада допомагає підтримувати рівень адреналіну і стресу -  що є звичним і природнім  така собі адаптація організму до навколишніх умов

:(

Link to comment
Share on other sites

психологи пояснюють нашу любов до зради через важке дитинство, яке у стресі

зрада допомагає підтримувати рівень адреналіну і стресу -  що є звичним і природнім 

така собі адаптація організму до навколишніх умов

 

11026088_467395766744614_310875406750000

Мне тоже нравится такое объяснения, но я не могу вписать в эту теорию детей арабских шейхов, которые как дебилы гоняют на своих машинах по пустыне и самоубиваются в результате безмозглых экстремальных трюков.

Видимо у разных социальных слоев есть свой каналы получения адреналина и разные причины его потребности.

Link to comment
Share on other sites

Вот еще покращення готовится

Please wait.. Loading

+========================================================+

Хана вільному бізнесу! Виживе лише такий "бізнес", який кришується

шоколадом і Ко!

Змінено користувачем vkhavr2
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Мне тоже нравится такое объяснения, но я не могу вписать в эту теорию детей арабских шейхов, которые как дебилы гоняют на своих машинах по пустыне и самоубиваются в результате безмозглых экстремальных трюков.

Видимо у разных социальных слоев есть свой каналы получения адреналина и разные причины его потребности.

+============================================================================+

На їх поведінку ще накладається таке явище як "статус", що нормальній людині не притаманне.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

DYpIsYPVMAAxLSc.jpg

 

Хоч я є переконаним прихильником євроатлантичної інтеграції і бачу в ній безліч плюсів, але до євробюрократів ставлюся без сантиментів. Їх доля - підтримка поточної влади до останньго. Зека як шпиняли за Тимошенко і силові дії на Євромайдані! Але до останньго вели з ним перемовини і ставали гарантами замість примусити капітулювати!

Тикати їх носом в нашу реформу поліції, що фактично завершилась пшиком, чи в медичну, завдяки якій 2/3 населення будуть позбавлені медичної допомоги через нездатність її оплатити, треба. Та не варто сподіватися збити їх з колії стабільності і примусити публічно визнати, що в усіх наших реформах (ну може крім вимушених пенсійних змін) - то бричка поперед коняки, то взагалі профанація і окозамилювання.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Хоч я є переконаним прихильником євроатлантичної інтеграції і бачу в ній безліч плюсів, але до євробюрократів ставлюся без сантиментів. Їх доля - підтримка поточної влади до останньго. Зека як шпиняли за Тимошенко і силові дії на Євромайдані! Але до останньго вели з ним перемовини і ставали гарантами замість примусити капітулювати!

Тикати їх носом в нашу реформу поліції, що фактично завершилась пшиком, чи в медичну, завдяки якій 2/3 населення будуть позбавлені медичної допомоги через нездатність її оплатити, треба. Та не варто сподіватися збити їх з колії стабільності і примусити публічно визнати, що в усіх наших реформах (ну може крім вимушених пенсійних змін) - то бричка поперед коняки, то взагалі профанація і окозамилювання.

Результат реформ буде чітко видно лише тоді, коли популістичний совок вивітриться з голови. Коли кожен нарешті усвідомить, що у цьому житті ніхто ні до кого не прийде і не принесе рай на блюдечку. Забрати, поділити і просрати, ми проходили, деякі дуже добре засвоїли. А от створити, надбати і зберегти, тільки вчимося. І знаєш, Євро, от хочу задати тобі одне запитання, що створила, побудувала у своєму житті тимошенко? Щось скільки не намагаюсь щось віднайти, вилазять лише схеми, вкрасти, вивести, приховати, відібрати, збрехати. Хоч щось доброго вона створила, збудувала?  

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Результат реформ буде чітко видно лише тоді, коли популістичний совок вивітриться з голови. Коли кожен нарешті усвідомить, що у цьому житті ніхто ні до кого не прийде і не принесе рай на блюдечку. Забрати, поділити і просрати, ми проходили, деякі дуже добре засвоїли. А от створити, надбати і зберегти, тільки вчимося. І знаєш, Євро, от хочу задати тобі одне запитання, що створила, побудувала у своєму житті тимошенко? Щось скільки не намагаюсь щось віднайти, вилазять лише схеми, вкрасти, вивести, приховати, відібрати, збрехати. Хоч щось доброго вона створила, збудувала?

Та так, нічого майже. Хіба що окрім запобігання викрадення олігархатом держвласності на мільярди доларів, зробила ринок електроенергії, коли кучмореформатори довели країну до веєрних відключень тижнями по 12 годин на добу, або неочікувано для мафії впоралась в 2009 році з дефіцитом грошей в бюджеті після виведення банками ригів за сприяння НБУ Ющенка колосальних сум з країни. Ну і ще "дещо" - дивно що хтось не може віднайти цю та іншу інформацію, замість "фактів" про "всьопропало!"

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%AE%D0%BB%D1%96%D1%8F_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0

 

 

Основними моментами, які характеризували економічну діяльність Кабінету міністрів Юлії Тимошенко, стали:

  • Збільшення доходів бюджету майже на 70 % (за підсумками 2005 загальна сума доходів Державного бюджету зросла на 49,6 %, а доходи загального фонду Держбюджету — на 62,4 %).%5B86%5D%5B87%5D%5B88%5D%5B89%5D
  • Підвищення зарплат, пенсій (понад 73 %), стипендій (понад 36 %) (у вересні-2005 порівняно з червнем-2004)%)%5B90%5D%5B91%5D%5B92%5D%5B93%5D%5B94%5D%5B95%5D%5B96%5D.Збільшення грошового забезпечення низці категорій військовослужбовців на 200 %.%5B97%5D
  • у 2005 р. уряд в 12 разів підвищив розмір «одноразової допомоги при народженні дитини»: до 1.1.2004 — 320 ₴; Після 1.1.2004 — 684 ₴; 1.4.2005 — 8497, 6 ₴; 1.1.2008 — 12240 ₴ (на першу дитину), 25000 ₴ (на другу), 50000 ₴ (на третю)%5B98%5D.
  • Кампанія «Контрабанда—стоп», та виведення з тіні «олігархічного бізнесу».%5B99%5D У цей час Громадська рада при Державній митній службi України (згодом переформатована у Громадську колегію) була сформована здебільшого з представників малого та середнього бізнесу.%5B100%5D%5B101%5D%5B102%5DПрибутки митниці збільшилися на 73 %,надходження податку на додану вартість зросли удвічі.%5B103%5D%5B104%5D
  • Заяви про необхідність масової реприватизації 3000 підприємств%5B105%5D. У результаті державі було повернуто контроль лише над найбільшим металургійнім комбінатом «Криворіжсталь» (який перепродали в жовтні-2005 в шість разів дорожче, тобто дорожче на 4 млрд дол.; а за увесь період приватизації 1991—2004 «надходження від приватизації в Україні» склали лише 8.5 млрд дол.). 16 червня 2005 президент України Віктор Ющенко, голова Верховної Ради Володимир Литвин і Юлія Тимошенко підписали меморандум про гарантії прав власності та забезпечення законності при їх реалізації; після підписання документа Віктор Ющенко заявив, що «українська влада поставила крапку у дискусії з проблемних питань приватизації».
  • Ініціювання перевірки законності приватизації багатьох підприємств.%5B106%5D Зокрема, в судовому порядку було доведено незаконність приватизації найбільшого металургійного комбінату «Криворіжсталь», 93,02 % акцій якого у 2004 придбав за 4,26 млрд грн консорціум «Інвестиційно-металургійний союз» Рината Ахметова та Віктора Пінчука.%5B107%5D%5B108%5D Уряд повернув комбінату державну власність і організував повторну приватизацію.%5B109%5D У жовтні 2005 «Криворіжсталь» було продано на відкритому аукціонів шість разів дорожче — за 24,2 млрд грн.%5B110%5D
  • У квітні-травні 2005 — пройшли так звані «бензинова, цукрова, м'ясна кризи» — коли ціни (на цукор і бензин) за 2-3 тижні піднімалися на 30 %−50 %. Ці «кризи» мали ознаки «картельної змови» — уряд Тимошенко повернув ціни на колишні рівні через місяць-півтора (діючи, в основному, ринковими методами — «товарними інтервенціями»):

 — «М'ясна криза» була викликана тим, що Тимошенко в перші місяці свого прем'єрства — підвищила зарплати та пенсії в півтора рази. Це викликало зростання попиту на м'ясо; Уряд зняв мито на ввезення м'яса, спекулятивні ціни впали, але політичні опоненти Тимошенко (перш за все президент Ющенко) продовжували критикувати Тимошенко — мовляв, «в Україну завозять переморожене м'ясо, обрізки». Водночас, Уряд Тимошенко прийняв рішення про значне збільшення виробництва м'яса птиці; внаслідок реалізації цієї програми — через кілька років Україна перетворилася з імпортера в експортера «курячого м'яса».

 

 — «Цукрова та бензинова кризи» мали ознаки «картельної змови, яка призвела до стрибка цін на 30 % — 50 %».%5B111%5D Уряд організував завезення партії тростинного цукру; та відмінив мита на ввіз нафтопродуктів в Україну. І за місяць-два ціни повернулися на минулий рівень. Окрім того, «цукрову кризу» розслідував Антимонопольний комітет, який (аж через рік, в квітні 2006 року, за уряду Єханурова) прийняв рішення, що «цукрова криза» була «змовою монополістів» (серед яких був і секретар РНБО Петро Порошенко); і нарахував на винуватців штрафи понад 20 млрн.

 

 — Під час «бензинової кризи» Ющенко (на засіданні РНБО, в травні 2005) вперше в різкій формі зробив зауваження Тимошенко за «тиск на оптових продавців бензину».

 

У липні 2005 року авторитетний американський журнал Forbes, складаючи рейтинг 100 найвпливовіших жінок світу, називає українського прем'єра Юлію Тимошенко третьою за впливовістю жінкою планети.%5B112%5D 

 

 

Змінено користувачем Euro
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...