Перейти до змісту

Потихоньку отчаливаем в правильном направлении


Recommended Posts

Зубожіння по-київськи - в магазині Рошен немає жодного торту.

Може тортовозка не тим шляхом до магазину їхала?

 

11.03.18 12:40 Минимум 15 машин пострадали из-за огромных ям у моста Метро в Киеве. ФОТО

 

censor_news_big3.jpg

 

На Набережном шоссе в Киеве образовались большие ямы, после встречи с которыми водители вынуждены менять одно, а то и сразу два колеса.

 

Об этом сообщает "Киев Оперативный", информирует Цензор.НЕТ.

 

"Киев, Набережное шоссе, метрах в 200 до моста Метро стоит сразу 10 машин с пробитыми колесами, из них у 7 пробиты сразу по два колеса. Все из-за страшных, огромных ям на дороге", - говорится в сообщении.

Чуть позже появилась информация о том, что еще 5 машин пострадали от ям на Набережном шоссе.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

отакі от 144 реформи всі

 

Що я зрозуміла про державу, працюючи мером
3312 ПЕРЕГЛЯДІВ
 
Понеділок, 12 березня 2018, 20:30
c592d69-mat_160x160.jpg
голова Коцюбинською селищної ради

Громада Коцюбинського обрала мене головою у 2015 році. Тоді мені було 29 років. Досвідчені політики говорили, що гендер і вік – це проблема.

Зараз можу сказати, що найбільша проблема не в цьому. І навіть не в розбитих дорогах, зношених комунікаціях, корупції.

 

Найбільша проблема – це відсутність фунціоналу для будь-якого управлінця, що прямо продиктовано законодавством.

Виграти мерські вибори з мінімальним бюджетом у селищі реально. Моя кампанія коштувала трохи більше 10 тисяч гривень на поліграфію. Я обійшла більше 3 тисяч квартир і фактично знала кожного свого виборця в обличчя.

Але менеджерського хисту замало. Ті, хто не поступається принциповою антикорупційною позицією, – приречені. Поясню, чому.

Законодавець у законі "Про місцеве самоврядування" обумовив, що заступників, як і штатний розклад апарату (бухгалтерія, планово-економічний, юридичний відділ тощо) на подання мера має затвердити рада, тобто депутати мають проголосувати.

Оскільки в Коцюбинській раді стабільну більшість має партія "Нові обличчя" мера Ірпеня Володимира Карплюка, який завжди мав рейдерські амбіції щодо Біличанського лісу, усі зусилля депутатів були направлені на саботаж.

У результаті протягом двох років не було сформовано виконавчий комітет, не затверджено на посаду ані керуючу справами, ані заступників. Це спричинило колосальне навантаження на рядових працівників ради.

Відразу постає питання зарплати, яка визначається законом "Про держслужбу". Органам місцевого самоврядування законотворці затвердили оклади трішки більше мінімальних – середній оклад близько 4 тисяч гривень. Бюджет 2018 року депутати не ухвалили.

Єдиний юрист ради – Гальчевський Володимир Деміонович, людина з обмеженими можливостями. Йому вже більше 70 років. На милицях він щодня ходить до суду. У 2016 році чоловік просто прийшов на прийом і вирішив лишитися в раді доти, поки буде потрібним.

Історія Коцюбинського унікальна тим, що мені пощастило згуртувати небайдужих людей з компетенціями, які фактично ходять на роботу не за зарплату, а прагнуть змін.

Але треба чесно казати, що волонтерити або працювати заради ідеї може в родині хтось один, за умови що інший – заробляє.

Тож фактично мій апарат складається з жінок після декретної відпустки, які прагнуть реалізації і яких підтримують чоловіки, або з пенсіонерів.

До 2015 року всі в селищі від малого до великого знали, що ми такі бідні, бо нема грошей. Я можу з гордістю сказати, що гроші таки з’явилися. Зараз у нас два річних бюджети нерозподілені, минулого року зовнішнього фінансування залучили в розмірі річного бюджету.

Але треба розуміти, що розподіляються бюджетні кошти виключно шляхом голосування. І тут ми зайшли в глухий кут.

Не маємо більшості – не маємо виділення коштів на базові потреби селища, такі як капітальний ремонт доріг, придбання спецтехніки, модернізацію вуличного освітлення тощо.

Останні чотири сесії депутатська більшість просто проігнорувала, а відсутність кворуму унеможливлює проведення сесії.

Тому, з залишком на рахунках селищної ради близько 30 мільйонів гривень, комунальники на санчатах розвозять піщано-соляну суміш, щоб полегшити працю двірникам.

Інфляція за минулий рік "з’їла" близько 2,6 мільйона гривень. За ці кошти можна було б оновити автопарк УЖКГ – трактор, сміттєвоз, промивна машина для прочистки каналізаційних мереж.

Заміна вуличних ліхтарів на LED-лампи аналогічно могла б заощадити 30% витрат на електроенергію. Або якщо рахувати в системі благ, то ліхтарі б горіли всю ніч до самого ранку. Елементарно за нерозподілені кошти можна було б повністю відновити дороги – у селищі всього 12 кілометрів доріг.

Звідси виникає логічне запитання: хто має нести відповідальність за бездарне господарювання?

Будь-яке незаконне рішення ради підписує мер і несе персональну відповідальність, так як у нього є право "вето". Однак депутати чисто технічно можуть його подолати, і знову відповідальність переходить до мера.

Колегіальної відповідальності ради не несуть. Незважаючи на те, що було внесено зміни до закону "Про статус місцевих депутатів" щодо поіменного голосування депутатів, механізму притягнення до відповідальності наразі не існує.

Депутати фактично працюють на громадських засадах, і відповідальність на них виключно медійна, не більше і не менше.

Відповідно до статті 79 закону "Про місцеве самоврядування", депутати можуть виголосити недовіру меру двома третинами свого складу.

Це можливо за умови порушення мером законів України, прав та свобод громадян, набрання законної сили рішення суду про притягнення його до відповідальності за правопорушення.

А що може зробити мер, якщо депутати не ходять на сесії?

Нічого. Механізму позбавлення їх мандату в мера немає. Але депутати можуть оголосити йому недовіру. Відкликати ж депутата можуть люди за народною недовірою, якщо, звичайно, депутат непартійний.

Що найбільше мене вражає, так це псевдосесії. Як показує практика, депутати можуть їх проводити з мером чи без нього, з секретарем чи за його відсутності. Вони можуть це робити, і їм за це нічого не буде.

Більше того, починаючи з 2014 року після ухвалення нового закону "Про прокуратуру", коли ліквідували прокурорський нагляд за діяльністю органів місцевого самоврядування, а суди так і не запрацювали натомість, відкрилася "скринька Пандори".

Фактично, будь-яке збіговисько тепер можна називати сесією, адже за дотриманням процедури законності ухвалення рішень та бюджетного законодавства вже ніхто не слідкує.

Функцію контролю делегували суспільству та громадським активістам, які можуть роками безрезультатно ходити по судах заради відновлення справедливості за умови, що знайдуть кошти на судовий збір і матимуть відповідні компетенції.

Вперше незаконне захоплення влади в Коцюбинському відбулося у квітні 2016 року. Депутатська більшість від "Нових облич" двома третинами оголосила мені як меру недовіру без жодних правових підстав, що потім було оскаржено в суді.

Тоді реєстратор зробив зміну в реєстрі у вихідний день навіть без сплати держмита. Депутати від "Нових облич" молотками зірвали замки в раді, виготовляли підроблені печатки кожного разу після того, як правоохоронці їх вилучали.

Коцюбинську селищну раду було розпущено. Призначено перевибори.

Самопроголошеній голові Юлії Главацькій прокуратура Київської області вручила підозру, реєстратору Скоріній теж. Однак до відповідальності досі нікого не притягнуто.

Безкарність породжує вседозволеність. Про господарчий процес чи тим паче інтереси простих людей тоді вже не йдеться. Особливо, коли на кону – тисячі гектарів рекреаційного лісу. А це – мільярди.

Аби було, що красти, треба, щоб хтось працював. Коли ніхто не працює – лишається тільки земля і ліс, за який точитиметься боротьба не на життя, а на смерть.

3 березня в Коцюбинському відбулися громадські слухання щодо приєднання до Києва. Захід ініціювала громада. Майже 61% присутніх висловилися за приєднання до Києва. Криза боротьби з мером Ірпеня затягнулася, інфраструктурних проблемжодних вирішено не було.

Треба нагадати, що у 2015 році Коцюбинська рада ухвалила рішення про приєднання Коцюбинського до Ірпінської ОТГ. Це рішення було скасовано в суді громадськими активістами.

Після оприлюднення результатів 7 березня депутатська більшість потайки організувала зібрання, яке назвали сесією, на якій двома третинами в котрий раз оголосили недовіру голові, обрали секретарем Миколу Єременко, на якого тимчасово поклали обов’язки мера.

Зміни в реєстр внесла співробітник Ірпінської міської ради, а саме спеціаліст з фінансово-економічного управління виконкому Ірпінської міськради Бондарчук Тетяна Михайлівна, яка мала технічний доступ до реєстру.

Реєстраційні дії ми, звичайно, будемо оскаржувати. Так само, як і дії депутатів. Це вже втретє за останні два роки. Нічого нового.

Але питання в тому, що ми гаємо час на безглузді рухи. Якщо за два роки нікого не притягнуто до відповідальності, то влада фактично легалізує інструмент позбавлення неугодних через доступ до реєстру.

А поки децентралізація, як і дерегуляція, в умовах непрацюючих судів, зневіреного суспільства та неефективної правоохоронної системи замість демократичних цінностей принесли тільки хаос та безлад у державу.

Ольга Матюшина, голова Коцюбинською селищної ради

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Всі реформи чинної влади сьогодні спрямовані лише на економію коштів на життях людей. Для кого тоді вони робляться? Адже мертвим – реформи непотрібні! Вони потрібні для живих і мають покращувати їхнє життя.

Але за 26 років правління існуючого політичного класу ми втратили 10 мільйонів життів і продовжуємо втрачати дедалі більше. За своїми жахливими наслідками це співставно з геноцидом та репресіями сталінізму.

За оцінками фахівців, наявного населення в Україні залишилося близько 34-36 мільйонів – решта виїхали за кордон у пошуках кращої долі. Країна спустошена "попередниками" і продовжує добиватися "горе-реформаторами", які знищують те, що ще залишилося життєздатним.

Ми чверть століття ходимо по колу і повільно вимираємо, як нація. Вже сьогодні в нас спостерігається шалений дефіцит кадрів у всіх галузях, ми перестаємо бути конкурентоспроможними, нас мало і ми стаємо дедалі слабкішими.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

 




Вот что бывает на четвёртый год войны, когда армией командуют гандоны. Это полигон "Широкий лан".




 








29062583_1609538652457859_18987002220519









  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

 




А тепер на Ширлані пожежа, в якій один військовослужбовець загинув, семеро зазнали опіків. І судячи з усього, влада шукає не тих, хто вкрав 400 мільйонів на будівництві цього полігону, а тих, хто злив фото і відео того, що набудували.




 







28796016_2107427732855777_64122784336733

29026001_2107447419520475_32574560637623

28870660_2107447492853801_79071025235702

28870278_2107447499520467_81653835129463








  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ох-хо-хо-юшки... Хо-хо...

 

Танюша + миклованюша = ..... :D

 

В Киеве местами картина страшнее.

 

Вот другой ракурс:

 

5aa532b1d4ec2.jpeg

 

5aa532ba6a0e8.jpeg

 

5aa532c34c8eb.jpeg

 

5aa5337433516.jpeg

 

5aa53387a1f7f.jpeg

 

5aa5339475a8b.jpeg

 

Медиабляди и зрадоёбы - оружие пострашнее "Тополей" и "Искандеров". Потому так и лелеется Хуйлом.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Reload Page to see tweet..Link..

Цікаво, а за сукупною економічною потугою ці 124 дорівнюють хоча б одному АЗОТу?

 

В Северодонецке заговорили о банкротстве "Азота"

12:23, 5 марта

sevdon1_5a9cf16bf0145.jpg

"Северодонецкое объединение "Азот", проработав менее 4 месяцев, снова остановило свою деятельность. По неподтвержденной информации, в ближайшее время предприятие не планирует возобновлять работу.

Согласно официальной информации предприятия говорится, что российский поставщик прекратил сотрудничал с «Азотом» и больше не поставляет аммиак для производства аммиачной селитры. Теперь же после введенных санкций Киева по России и закрытия торговых путей, продукцию предприятия просто некому продавать.

Известно, что в свое время «Азот» выпускал 90% общего объема промышленной продукции Северодонецка. Сейчас в городе заговорили о том, что надежды на возобновление работы предприятия нет, скорее всего, оно будет объявлено банкротом.

 

Отзывы и комментарии

Valeriy Popov 5 мар. 2018 г., 12:57:26

А планировали в марте даже карбамид запускать. Сочувствую, коллеги.

 

Александр 5 мар. 2018 г., 19:32:54

А долги людям кто отдавать будет, Бугаева и его банду немедленно арестовать, иначе смоются.

 

Истина 5 мар. 2018 г., 23:06:27

Городу---.....!!! Такую махину и на металл....Ужас!

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Інна Чекман

22196230_443013149426574_688538918400584

 

ОЗНАЙОМТЕСЬ!!!!

Ось за що сьогодні 229-а голосами Опоблоку, БПП і НФ проголосував цей плюгавий Парламент:

Тільки факти. Вчитайтеся:

1. Московським окупантам та їхнім посібникам терористам гарантується амністія.
Стаття 3. Держава гарантує відповідно до закону недопущення кримінального переслідування, притягнення до кримінальної, адміністративної відповідальності та покарання осіб – учасників подій на території Донецької, Луганської областей.

2. Узаконюється режим "сприяння" для російської мови і знищення української мови.

Стаття 4. Держава гарантує відповідно до Закону України "Про засади державної мовної політики" право мовного самовизначення кожного жителя в окремих районах Донецької та Луганської областей щодо мови, яку вважає рідною, вибору мови спілкування, вільного користування російською та будь-якою іншою мовою у суспільному та приватному житті, вивчення і підтримки російської та будь-якої іншої мови, їх вільний розвиток і рівноправність.

3. Надається імунітет депутатам, "обраним" під контролем терористів.

Стаття 5, абзац 2. Повноваження депутатів місцевих рад і посадових осіб, обраних на позачергових виборах, призначених Верховною Радою України цим Законом, не можуть бути достроково припинені.

4. Терористи призначатимуть керівників органів прокуратури і судів, а самі стануть "народною міліцією", підпорядкованою виключно місцевій владі, яку доволі ймовірно буде обрано з колишніх ватажків загонів бойовиків.

Стаття 5, абзац 3. В окремих районах Донецької та Луганської областей законами України запроваджується особливий порядок призначення керівників органів прокуратури і судів, який передбачає участь органів місцевого самоврядування у вирішенні цих питань.

Стаття 9. В окремих районах Донецької та Луганської областей рішенням міських, селищних, сільських рад створюються загони народної міліції, на які покладається реалізація завдання з охорони громадського порядку в населених пунктах цих районів.

Координація діяльності загонів народної міліції з охорони громадського порядку в населених пунктах здійснюється відповідним сільським, селищним, міським головою.

Загони народної міліції утворюються на добровільних засадах із числа громадян України, які постійно проживають у відповідних населених пунктах окремих районів Донецької та Луганської областей.

5. Україна має забезпечити прямі зовнішні відносини Донбасу з регіонами Росії. По суті, визнається сам факт відсутності фактичного кордону з Росією.

Стаття 8. Органи виконавчої влади сприяють розвитку в окремих районах Донецької та Луганської областей транскордонного співробітництва, спрямованого на вирішення спільних проблем розвитку, посилення та поглиблення добросусідських відносин між територіальними громадами, органами місцевого самоврядування окремих районів з адміністративно-територіальними одиницями Російської Федерації на основі угод про прикордонне співробітництво, що укладаються територіальними громадами, органами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади України та територіальними громадами у межах компетенції, встановленої законом.

6. І найцинічніше – це те, що ми з Вами за це все маємо платити, не вимагаючи від них жодних податків.

Стаття 7. Держава надає підтримку соціально-економічному розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей...

У законі про Державний бюджет України щороку передбачаються видатки, що спрямовуються на державну підтримку соціально-економічного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей. Україна гарантує визначення таких видатків загального фонду Державного бюджету України захищеними видатками, обсяг яких не може змінюватися при здійсненні скорочення затверджених бюджетних призначень.

Ганьба зрадникам і олігархо-барижним служкам! 
Ганьба тим хто лишається байдужим до такої очевидної наруги над цінностями за які полягли тисячі відданих Українців. 
Ганьба.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Інна Чекман

22196230_443013149426574_688538918400584

 

ОЗНАЙОМТЕСЬ!!!!

Ось за що сьогодні 229-а голосами Опоблоку, БПП і НФ проголосував цей плюгавий Парламент:

Тільки факти. Вчитайтеся:

1. Московським окупантам та їхнім посібникам терористам гарантується амністія.

Стаття 3. Держава гарантує відповідно до закону недопущення кримінального переслідування, притягнення до кримінальної, адміністративної відповідальності та покарання осіб – учасників подій на території Донецької, Луганської областей.

2. Узаконюється режим "сприяння" для російської мови і знищення української мови.

Стаття 4. Держава гарантує відповідно до Закону України "Про засади державної мовної політики" право мовного самовизначення кожного жителя в окремих районах Донецької та Луганської областей щодо мови, яку вважає рідною, вибору мови спілкування, вільного користування російською та будь-якою іншою мовою у суспільному та приватному житті, вивчення і підтримки російської та будь-якої іншої мови, їх вільний розвиток і рівноправність.

3. Надається імунітет депутатам, "обраним" під контролем терористів.

Стаття 5, абзац 2. Повноваження депутатів місцевих рад і посадових осіб, обраних на позачергових виборах, призначених Верховною Радою України цим Законом, не можуть бути достроково припинені.

4. Терористи призначатимуть керівників органів прокуратури і судів, а самі стануть "народною міліцією", підпорядкованою виключно місцевій владі, яку доволі ймовірно буде обрано з колишніх ватажків загонів бойовиків.

Стаття 5, абзац 3. В окремих районах Донецької та Луганської областей законами України запроваджується особливий порядок призначення керівників органів прокуратури і судів, який передбачає участь органів місцевого самоврядування у вирішенні цих питань.

Стаття 9. В окремих районах Донецької та Луганської областей рішенням міських, селищних, сільських рад створюються загони народної міліції, на які покладається реалізація завдання з охорони громадського порядку в населених пунктах цих районів.

Координація діяльності загонів народної міліції з охорони громадського порядку в населених пунктах здійснюється відповідним сільським, селищним, міським головою.

Загони народної міліції утворюються на добровільних засадах із числа громадян України, які постійно проживають у відповідних населених пунктах окремих районів Донецької та Луганської областей.

5. Україна має забезпечити прямі зовнішні відносини Донбасу з регіонами Росії. По суті, визнається сам факт відсутності фактичного кордону з Росією.

Стаття 8. Органи виконавчої влади сприяють розвитку в окремих районах Донецької та Луганської областей транскордонного співробітництва, спрямованого на вирішення спільних проблем розвитку, посилення та поглиблення добросусідських відносин між територіальними громадами, органами місцевого самоврядування окремих районів з адміністративно-територіальними одиницями Російської Федерації на основі угод про прикордонне співробітництво, що укладаються територіальними громадами, органами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади України та територіальними громадами у межах компетенції, встановленої законом.

6. І найцинічніше – це те, що ми з Вами за це все маємо платити, не вимагаючи від них жодних податків.

Стаття 7. Держава надає підтримку соціально-економічному розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей...

У законі про Державний бюджет України щороку передбачаються видатки, що спрямовуються на державну підтримку соціально-економічного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей. Україна гарантує визначення таких видатків загального фонду Державного бюджету України захищеними видатками, обсяг яких не може змінюватися при здійсненні скорочення затверджених бюджетних призначень.

Ганьба зрадникам і олігархо-барижним служкам! 

Ганьба тим хто лишається байдужим до такої очевидної наруги над цінностями за які полягли тисячі відданих Українців. 

Ганьба.

 

 

 

 

 

У тебе дуже пізнє запалення і схильність до маніпуляцій і самонавіювання.

 

 

Документом вносяться зміни до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей", де пропонується  викласти статтю 1 цього закону в такій редакції:  "Згідно з цим Законом тимчасово, на строк, що закінчується через один рік з дня набрання чинності Законом України "Про створення необхідних умов для мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької та Луганської областей", запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей, до яких належать райони, міста, селища, села, що визначаються рішенням Верховної Ради України".

Водночас після доопрацювання  встановлюється, що особливий порядок місцевого самоврядування в ОРДЛО набирає чинності після виведення всіх незаконних збройних формувань, їх військової техніки, а також бойовиків та найманців з території України.

“Встановити, що відповідно до статті 10 Закону України "Про створення необхідних умов для мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької та Луганської областей" особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей набирає чинності виключно після виконання всіх умов, викладених у статті 10 названого Закону, зокрема у частині, що стосується виведення всіх незаконних збройних формувань, їх військової техніки, а також бойовиків та найманців з території України”, - йдеться у документі.

Читайте також: Без закону про Донбас із РФ могли зняти санкції - Герасимов

Закон набирає чинності з дня його опублікування.

Як відомо, Закон України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей" був ухвалений Верховною Радою 16 вересня 2014 року,  Президент підписав  його 16 жовтня 2014 року, а набув чинності закон 18 жовтня 2014 року. Між тим, діяла лише стаття 1 цього закону, де йшлося про запровадження на три роки особливого порядку місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей.

Інші статті цього закону, згідно з прикінцевими положеннями, діють "з дня набуття повноважень органами місцевого самоврядування в окремих районах Донецької і Луганської областей, обраними на позачергових виборах, проведених відповідно до Конституції України, цього та інших законів України".

Набув чинності 10.10.2017р.

http://www.golos.com.ua/article/294585

Змінено користувачем DA'
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ОЗНАЙОМТЕСЬ!!!!

Ось за що сьогодні 229-а голосами Опоблоку, БПП і НФ проголосував цей плюгавий Парламент:

Тільки факти. Вчитайтеся:

 

1. Московським окупантам та їхнім посібникам терористам гарантується амністія.

Стаття 3. Держава гарантує відповідно до закону недопущення кримінального переслідування, притягнення до кримінальної, адміністративної відповідальності та покарання осіб – учасників подій на території Донецької, Луганської областей.

2. Узаконюється режим "сприяння" для російської мови і знищення української мови.

Стаття 4. Держава гарантує відповідно до Закону України "Про засади державної мовної політики" право мовного самовизначення кожного жителя в окремих районах Донецької та Луганської областей щодо мови, яку вважає рідною, вибору мови спілкування, вільного користування російською та будь-якою іншою мовою у суспільному та приватному житті, вивчення і підтримки російської та будь-якої іншої мови, їх вільний розвиток і рівноправність.

3. Надається імунітет депутатам, "обраним" під контролем терористів.

Стаття 5, абзац 2. Повноваження депутатів місцевих рад і посадових осіб, обраних на позачергових виборах, призначених Верховною Радою України цим Законом, не можуть бути достроково припинені.

4. Терористи призначатимуть керівників органів прокуратури і судів, а самі стануть "народною міліцією", підпорядкованою виключно місцевій владі, яку доволі ймовірно буде обрано з колишніх ватажків загонів бойовиків.

Стаття 5, абзац 3. В окремих районах Донецької та Луганської областей законами України запроваджується особливий порядок призначення керівників органів прокуратури і судів, який передбачає участь органів місцевого самоврядування у вирішенні цих питань.

Стаття 9. В окремих районах Донецької та Луганської областей рішенням міських, селищних, сільських рад створюються загони народної міліції, на які покладається реалізація завдання з охорони громадського порядку в населених пунктах цих районів.

Координація діяльності загонів народної міліції з охорони громадського порядку в населених пунктах здійснюється відповідним сільським, селищним, міським головою.

Загони народної міліції утворюються на добровільних засадах із числа громадян України, які постійно проживають у відповідних населених пунктах окремих районів Донецької та Луганської областей.

5. Україна має забезпечити прямі зовнішні відносини Донбасу з регіонами Росії. По суті, визнається сам факт відсутності фактичного кордону з Росією.

Стаття 8. Органи виконавчої влади сприяють розвитку в окремих районах Донецької та Луганської областей транскордонного співробітництва, спрямованого на вирішення спільних проблем розвитку, посилення та поглиблення добросусідських відносин між територіальними громадами, органами місцевого самоврядування окремих районів з адміністративно-територіальними одиницями Російської Федерації на основі угод про прикордонне співробітництво, що укладаються територіальними громадами, органами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади України та територіальними громадами у межах компетенції, встановленої законом.

6. І найцинічніше – це те, що ми з Вами за це все маємо платити, не вимагаючи від них жодних податків.

Стаття 7. Держава надає підтримку соціально-економічному розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей...

У законі про Державний бюджет України щороку передбачаються видатки, що спрямовуються на державну підтримку соціально-економічного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей. Україна гарантує визначення таких видатків загального фонду Державного бюджету України захищеними видатками, обсяг яких не може змінюватися при здійсненні скорочення затверджених бюджетних призначень.

Ганьба зрадникам і олігархо-барижним служкам! 

Ганьба тим хто лишається байдужим до такої очевидної наруги над цінностями за які полягли тисячі відданих Українців. 

Ганьба.

 

 

Яскравість того дійства не згасає з часом. 

 

46019-2_uk_normal.png

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

якщо це правільноє направлєніє...

 

 

Щороку Стокгольмський міжнародний інститут дослідження миру (Stockholm International Peace Research Institute – SIPRI) оприлюднює доповідь "Озброєння, роззброєння та міжнародна безпека".

У ній представлені результати досліджень глобальних продажів зброї та військово-технічного співробітництва країн світу.

 

Згідно з даними SIPRI, уже майже 10 років Україна входить у топ-десятку найбільших постачальників товарів військового призначення у світі.

У 2009-2013 роках це було 8-е місце у світовому рейтингу з часткою забезпечення світового ринку у 3%. У період 2012-2016 років Україна закріпилася на 9-му місці з відповідною часткою у 2,6%.

Додамо, що протягом 2009-2013 років рейтинг постачальників товарів військового призначення у світі очолювали США (частка ринку – 29%), РФ (частка ринку – 27%) і Німеччина (частка ринку – 7 %).

Протягом 2012-2016 років США і РФ зберегли перші позиції в рейтингу (з відповідними частками ринку – 33% і 23%), а на третє місце вийшов Китай (частка ринку – 6,2%).

На ринку українського експорту нашими партнерами є Китай, Індія, США, Таїланд, В’єтнам, ОАЕ, Ірак, Польща, Хорватія, Ефіопія, Алжир, Нігерія, Замбія, Азербайджан, Білорусь, Туреччина, країни Близького Сходу та Азіатського регіону.

З 2015 року – року визнання Верховною Радою Росії державою-агресором – динаміка експортної спроможності підприємств оборонно-промислового комплексу України зростає (за даними звітів Державного концерну "Укроборонпром").

Зокрема, у 2015 році Україна відвантажила експортну продукцію на 567 мільйонів доларів, у 2016 році – на 769,5 мільйонів доларів, що на 25% більше, ніж у попередньому.

Протягом першого півріччя 2017 року обсяг експорту озброєння та послуг спеціального та подвійного призначення підприємств учасників Державного концерну "Укроборонпром" склав 345 мільйонів доларів.

Зріз і портфель замовлень: станом на 31 грудня 2016 року портфель замовлень складав 1 мільярд 446 мільйонів доларів, а станом на 1 липня 2017 року – оцінювався у 2,37 мільярда доларів.

Цей напрямок діяльності є зрозумілим. Вартість виробництва одного танка "Оплот" становить близько 4 мільйонів доларів, експортна вартість такої одиниці –майже 5 мільйонів доларів.

Експортна вартість модернізованого танку Т-64БМ "Булат", основою якого є законсервований старий Т-64, складає 1 мільйон доларів.

Щодо вартості бронетранспортерів – командирський бронетранспортер БТР-4КЕ за 1,48 мільйона доларів та бронетранспортер БТР-4 за 1,248 мільйона доларів Ірак прийняв від України наприкінці березня 2013 року.

Отже, зростання обсягів експорту надає національному виробникові можливість для залучення валютних ресурсів. А це – впевнений крок до зміцнення і нарощування власного виробництва.

Враховуючи динаміку доволі стрімкого зростання обсягів експорту, Україна, вірогідно, зможе наздогнати конкурентів та навіть увійти в топ-5 найбільших світових експортерів зброї.

Принаймні, саме таку мету ще 2015 року задекларував Державний концерн "Укроборонпром", до складу якого входять 134 підприємства оборонно-промислового комплексу України.

Проте чи має ця амбітна мета бути безперечним пріоритетом?

Цілком логічним було б припустити, що чотири роки військової агресії РФ на Донбасі мали б стимулювати українську владу спрямувати розвиток роботи національного оборонно-промислового комплексу на забезпечення внутрішніх воєнних потреб.

Це створило б необхідні передумови для ефективної відсічі збройній агресії РФ на окупованих територіях і гарантованого захисту державних кордонів України.

Утім, незважаючи на власні експортні амбіції, звіти "Укроборонпрому" свідчать, що українські виробники не мають належного попиту на внутрішньому ринку.

Водночас більшість великих оборонних підприємств країни мають державне оборонне замовлення лише на рівні 5-10% від їхніх потенційних можливостей.

Слід додати, що Україна продовжує купувати імпортну продукцію військового призначення (звіт ДК "Укроборонпром" за 2016 рік): бронетехніку, ракетні комплекси протиповітряної оборони, двигуни до бронемашин, бронежилети, авіаційні двигуни для літаків, радіолокаційні станції тощо у Франції, США, Канади, Польщі, Італії, Туреччини.

Чому імпорт продовжується і надалі – питання риторичне, адже Україна має власні виробничі потужності для вироблення наведених вище позицій.

Відверто дивує і той факт, що в розподілі видатків державного бюджету України на 2018 рік на закупівлю і модернізацію озброєння та військової техніки виділено лише 2,7 мільярда гривень, що в півтора рази менше, ніж минулого року (4,5 мільярда гривень відповідно).

Розподіл видатків державного бюджету України на 2018 рік передбачає і певний змістовний "перекіс". Видатки на утримання керівництва та військового управління ЗСУ зростуть у 1,3 рази – з 384,5 мільйонів гривень до 500 мільйонів гривень.

У той же час, значно меншою мірою зростуть видатки на соціальне забезпечення українських військових:

– будівництво (придбання) житла для військовослужбовців ЗСУ (з 751 мільйона гривень у 2017-му до 857 мільйонів у 2018 році);

– медичне лікування, реабілітацію та санаторне забезпечення особового складу ЗСУ (1,9 мільярда гривень до 2,4 мільярдів);

– забезпечення діяльності ЗСУ та підготовку військ (з 52 мільярдів гривень до 60 мільярдів відповідно).

Отже, про створення умов для формування соціального престижу професії військового та підвищення трудової мотивації особового складу ЗСУ наразі не йдеться.

Додамо до цього й те, що вітчизняне оборонне замовлення виконується на виробничих фондах, рівень зношення яких складає 67%, а на деяких підприємствах – 80%.

Цей напрямок інвестування, на нашу думку, видається стратегічним за сучасних умов, а такий рівень зношення –яскравий показник відсутності системного підходу держави в модернізації національного оборонно-промислового комплексу.

Погодьтеся, що за таких умов складно уявити стримування, а тим паче і відсіч військовій агресії РФ на Донбасі.

Слід нагадати, що відповідно до Воєнної доктрини України, актуальною воєнною загрозою для України є збройна агресія і порушення територіальної цілісності (тимчасова окупація РФ Криму, міста Севастополя та військова агресія РФ в окремих районах Донецької і Луганської областей).

Чому влада не піклується про наших військових належним чином? Чому не забезпечує власні ЗСУ якісним озброєнням вітчизняного виробництва?

Отже, ми або збираємося виграти війну на ентузіазмі невмотивованих військових, або воювати насправді не збираємося.

Юрій Георгієвський, доктор юридичних наук, голова Координаційної ради ГО "ЕкспертиЗА Реформ"

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Інна Чекман

 

хм, хм...

вхавр, который так яростно возмущаеццо, когда другие цитируют соцсети,

принес кокойты фейсбучег с офигенно овторитеными каментами незнамо кого.  :zrada:

 

ето вообще как назвать?

а как назвать то, што куски вырваны из контекста?

ето усвидомленая деза или от бестолковости?

нафига розганять бред и нагнетать?

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Був би цей закон юлін, а не антиукраїнської зрадомафії, ти б і сам сходу визнав справедливими усі пункти заяви Тягнибока з посту vkhavr2.

Змінено користувачем Euro
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

хм, хм...

вхавр, который так яростно возмущаеццо, когда другие цитируют соцсети,

принес кокойты фейсбучег с офигенно овторитеными каментами незнамо кого.  :zrada:

 

ето вообще как назвать?

а как назвать то, што куски вырваны из контекста?

ето усвидомленая деза или от бестолковости?

нафига розганять бред и нагнетать?

+===========================================================+

Вчуся у твоїх улюблених юзерів. По-суті є що заперечити? 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Що в законі тебе турбує?

+====================================================+

Хто платитиме за "інтеграцію" лугандону в Україну? 

Чи будуть в лугандоні непідконтрольні Києву мілітарні частини? 

Чи будуть в лугандоні непідконтрольні Києву суди та менти?

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

+===========================================================+

Вчуся у твоїх улюблених юзерів. По-суті є що заперечити? 

по сути тебе приведено ниже, а для самых одаренных красненьким выделено.

 

розповсюдження суспільно-небезпечної брехні заборонено правилами форуму.

так що можеш прибрати ту маячню. 

Link to comment
Share on other sites

+====================================================+

Хто платитиме за "інтеграцію" лугандону в Україну? 

Чи будуть в лугандоні непідконтрольні Києву мілітарні частини? 

Чи будуть в лугандоні непідконтрольні Києву суди та менти?

1. кацапи

2. ні

3. ні

Link to comment
Share on other sites

 

 


1. кацапи

В Стокгольмі теж казали, що кацапи башлятимуть - і де гроші?

 

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1680-18

 

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей

(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 45, ст.2043)

{Із змінами, внесеними згідно із Законами
№ 256-VIII від 17.03.2015, ВВР, 2015, № 17, ст.125
№ 2167-VIII від 06.10.2017, ВВР, 2017, № 40-41, ст.384}

Цей Закон визначає тимчасовий порядок організації місцевого самоврядування, діяльності органів місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей з метою створення умов для якнайшвидшої нормалізації обстановки, відновлення правопорядку, конституційних прав і свобод громадян, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, створення умов для повернення жителів до вимушено залишених місць постійного проживання, їх реінтеграції, а також для відновлення життєдіяльності в населених пунктах у Донецькій та Луганській областях та розвитку територій.

Стаття 1. Згідно з цим Законом тимчасово, на строк, що закінчується через один рік з дня набрання чинності Законом України "Про створення необхідних умов для мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької та Луганської областей", запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей, до яких належать райони, міста, селища, села, що визначаються рішенням Верховної Ради України (далі - окремі райони Донецької та Луганської областей).

{Стаття 1 в редакції Закону № 2167-VIII від 06.10.2017}

Стаття 2. Законодавство України в окремих районах Донецької та Луганської областей на період дії особливого порядку місцевого самоврядування діє з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Стаття 3. Держава гарантує відповідно до закону недопущення кримінального переслідування, притягнення до кримінальної, адміністративної відповідальності та покарання осіб - учасників подій на території Донецької, Луганської областей.

Органам влади та їх посадовим (службовим) особам, підприємствам, установам, організаціям усіх форм власності забороняється дискримінація, переслідування та притягнення до відповідальності осіб з приводу подій, що мали місце у Донецькій, Луганській областях.

Стаття 4. Держава гарантує відповідно до Закону України "Про засади державної мовної політики" право мовного самовизначення кожного жителя в окремих районах Донецької та Луганської областей щодо мови, яку вважає рідною, вибору мови спілкування, вільного користування російською та будь-якою іншою мовою у суспільному та приватному житті, вивчення і підтримки російської та будь-якої іншої мови, їх вільний розвиток і рівноправність.

 Органи місцевого самоврядування, місцеві органи виконавчої влади у спосіб і в межах повноважень, що передбачені Законом України "Про засади державної мовної політики", іншими законами України, міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, сприяють в окремих районах Донецької та Луганської областей використанню російської та інших мов в усній і письмовій формі у сфері освіти, в засобах масової інформації і створюють можливості для їх використання у діяльності органів державної влади і органів місцевого самоврядування, в судочинстві, в економічній і соціальній діяльності, при проведенні культурних заходів та в інших сферах суспільного життя.

Стаття 5. В окремих районах Донецької та Луганської областей місцеве самоврядування здійснюється відповідно до Конституції та законів України відповідними територіальними громадами безпосередньо та через органи місцевого самоврядування.

Повноваження депутатів місцевих рад і посадових осіб, обраних на позачергових виборах, призначених Верховною Радою України цим Законом, не можуть бути достроково припинені.

В окремих районах Донецької та Луганської областей законами України запроваджується особливий порядок призначення керівників органів прокуратури і судів, який передбачає участь органів місцевого самоврядування у вирішенні цих питань.

Стаття 6. Для забезпечення узгодженої діяльності органів місцевого самоврядування та центральних і місцевих органів виконавчої влади щодо забезпечення розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей Кабінет Міністрів України, міністерства, інші центральні органи виконавчої влади можуть укладати з відповідними органами місцевого самоврядування угоди щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів.

Ініціатива стосовно укладення угоди щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей належить відповідним органам місцевого самоврядування.

Для укладення угоди щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей органи місцевого самоврядування подають до Кабінету Міністрів України, міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади пропозиції з питань розвитку окремих районів, що потребують вирішення Кабінетом Міністрів України, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, реалізації спільних проектів уряду та органів місцевого самоврядування. Кабінет Міністрів України, міністерство, інший центральний орган виконавчої влади розглядає подані пропозиції та в десятиденний строк від дня одержання таких пропозицій відкриває процедуру консультацій з представниками органів місцевого самоврядування окремих районів Донецької та Луганської областей, заінтересованих (хтось ще має сумніви, що закон писаний прямо у Кремлі, якщо промптівський переклад-кацапізм проліз аж у діючий закон України ??? ) суб’єктів господарювання, громадськості. Рішення про відкриття процедури консультацій приймається Кабінетом Міністрів України, міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади, про прийняте рішення невідкладно інформується ініціатор укладення угоди, який забезпечує залучення до консультацій представників відповідних органів місцевого самоврядування, заінтересованих суб’єктів господарювання, представників громадськості.

У ході консультацій представники Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування окремих районів Донецької та Луганської областей, заінтересованих суб’єктів, представники громадськості готують проект угоди щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей.

Угода щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей набирає чинності з дня її схвалення Кабінетом Міністрів України, міністерством.

Кабінет Міністрів України контролює виконання органами виконавчої влади укладених угод щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей, заслуховує їх звіти, вживає відповідно до закону заходів до забезпечення виконання сторонами укладених угод.

Стаття 7. Держава надає підтримку соціально-економічному розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей.

Державна підтримка полягає у запровадженні законом відмінного від загального економічного режиму здійснення господарської та інвестиційної діяльності, спрямованого на відновлення об’єктів промисловості, транспортної та соціальної інфраструктури, житлового фонду, переорієнтацію промислового потенціалу, створення нових робочих місць, залучення інвестицій і кредитів для відновлення та розвитку об’єктів, розташованих в окремих районах Донецької та Луганської областей.

Для впровадження сталого соціально-економічного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей Кабінет Міністрів України відповідно до Закону України "Про державні цільові програми" затверджує державну цільову програму, в якій визначає заходи, завдання та показники, спрямовані на створення умов для комплексного та збалансованого територіального розвитку, відновлення виробничого та експортного потенціалу, забезпечення ефективного використання ресурсного та промислового потенціалу, потреб населення відповідних територій у високотехнологічній конкурентоспроможній екологічно чистій продукції, високоякісних послугах, створення сприятливого середовища для залучення інвестицій та оптимального здійснення інвестиційної діяльності, розширення сфери застосування праці шляхом створення нових робочих місць.

У законі про Державний бюджет України щороку передбачаються видатки (кацапи башляють, DA' ?), що спрямовуються на державну підтримку соціально-економічного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей. Україна гарантує визначення таких видатків загального фонду Державного бюджету України захищеними видатками, обсяг яких не може змінюватися при здійсненні скорочення затверджених бюджетних призначень.

Стаття 8. Органи виконавчої влади сприяють розвитку в окремих районах Донецької та Луганської областей транскордонного співробітництва, спрямованого на вирішення спільних проблем розвитку, посилення та поглиблення добросусідських відносин між територіальними громадами, органами місцевого самоврядування окремих районів з адміністративно-територіальними одиницями Російської Федерації (флатам біть, флатам дружіть, DA' ?) на основі угод про прикордонне співробітництво, що укладаються територіальними громадами, органами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади України та територіальними громадами у межах компетенції, встановленої законом.

Стаття 9. В окремих районах Донецької та Луганської областей рішенням міських, селищних, сільських рад створюються загони народної міліції, на які покладається реалізація завдання з охорони громадського порядку в населених пунктах цих районів.

Координація діяльності загонів народної міліції з охорони громадського порядку в населених пунктах здійснюється відповідним сільським, селищним, міським головою.

Загони народної міліції утворюються на добровільних засадах із числа громадян України, які постійно проживають у відповідних населених пунктах окремих районів Донецької та Луганської областей.

Загони народної міліції під час охорони громадського порядку реалізують повноваження, передбачені для них законами України.

Про утворення та діяльність загонів народної міліції сільський, селищний, міський голова інформує місцеве населення через засоби масової інформації.

Стаття 10. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

2. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 85 Конституції України призначити позачергові вибори депутатів районних, міських, районних у містах, селищних, сільських рад, сільських, селищних, міських голів в окремих районах Донецької та Луганської областей на неділю 7 грудня 2014 року.

Кабінету Міністрів України в межах повноважень вжити невідкладних заходів щодо забезпечення фінансування позачергових виборів, що призначені абзацом першим цього пункту, за рахунок коштів резервного фонду Державного бюджету України.

3. Кабінету Міністрів України невідкладно за участю органів місцевого самоврядування окремих районів Донецької та Луганської областей підготувати та внести на розгляд Верховної Ради України законопроекти та забезпечити прийняття підзаконних нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону.

4. Статті 2-9 цього Закону діють з дня набуття повноважень органами місцевого самоврядування в окремих районах Донецької і Луганської областей, обраними на позачергових виборах, проведених відповідно до Конституції України, цього та інших законів України, з додержанням засад загальних, рівних, вільних і прозорих виборів, а також публічності та відкритості виборчого процесу як основних принципів виборчого права, встановлених Конституцією України та міжнародними договорами України, що закріплюють загальновизнані міжнародні стандарти забезпечення прав людини і є частиною національного законодавства України, у тому числі з обов’язковим дотриманням стандартів ОБСЄ щодо проведення демократичних виборів, із забезпеченням:

участі у спостереженні за виборами міжнародних безсторонніх спостерігачів, зокрема від Бюро демократичних інститутів і прав людини ОБСЄ, Конгресу місцевих та регіональних влад Ради Європи, інших міжнародних організацій та іноземних держав, а також інших офіційних спостерігачів;

безпечних умов діяльності та безперешкодної участі офіційних спостерігачів у виборчому процесі;

виведення усіх незаконних збройних формувань, їх військової техніки, а також бойовиків та найманців з території України;

недопущення незаконного втручання у виборчий процес, у тому числі з боку незаконних збройних формувань;

дотримання принципів політичного плюралізму і багатопартійності, рівності прав і можливостей участі у виборчому процесі;

свободи передвиборної агітації, рівних можливостей доступу до засобів масової інформації та відновлення з цією метою українського теле- та радіомовлення, обігу українських друкованих засобів масової інформації на всій території Донецької та Луганської областей;

дотримання гарантій вільного  волевиявлення та таємного голосування, виборчих прав внутрішньо переміщених осіб, які були змушені покинути місця проживання в окремих районах Донецької та Луганської областей;

прозорого підрахунку голосів, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.

{Статтю 10 доповнено пунктом 4 згідно із Законом № 256-VIII від 17.03.2015}

5. Передбачений цим Законом особливий порядок діяльності органів місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей реалізується виключно органами місцевого самоврядування, що обрані на позачергових виборах, призначених і проведених відповідно до Конституції України, цього та інших законів України.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Стаття 1. Згідно з цим Законом тимчасово, на строком, що закінчується через один рік з дня набрання чинності Законом України "Про створення необхідних умов для мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької та Луганської областей"

Закон діє вже півроку, з 10.10.2017р. Почнемо з цього, що ти спробуєш назвати хоч одного дирявого звільненого від відповідальності згідно цього закону. Чи хоч щось, профінансоване за рахунок бюджету на непідконтрольній території.

 

Далі те, що ти так встидливо випустив з уваги:

Статті 2-9 цього Закону діють з дня набуття повноважень органами місцевого самоврядування в окремих районах Донецької і Луганської областей, обраними на позачергових виборах, проведених відповідно до Конституції України, цього та інших законів України

 

із забезпеченням:

виведення усіх незаконних збройних формувань, їх військової техніки, а також бойовиків та найманців з території України;

недопущення незаконного втручання у виборчий процес, у тому числі з боку незаконних збройних формувань;

 

P.S. Я тобі ще дещо підкажу, закон про засади мовної політики, на який посилаються деякі статті, втратив чинність за рішенням конституційного суду.

Змінено користувачем DA'
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

До речі, в мережі є актуальніша для нас версія цієї карикатури. Але ж ти написав: кацапи, ні, ні. Я й відповів в тему. Один хєр триндять вони однаково.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

В Стокгольмі теж казали, що кацапи башлятимуть - і де гроші?

 

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1680-18

еще одна интерпретацыя тлумачень?

сильно, сильно...  :fp1:

 

кроме того, што тебе ответил ДА, выделю тебе то, што ты тоже почемуйто

не заметил, выделяя другое:

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

 
Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей
Стаття 4. Держава гарантує відповідно до Закону України "Про засади державної мовної політики" право мовного ....
вот Конституция, например:

 

Громадянам, які належать до національних меншин, відповідно до закону гарантується право на навчання рідною мовою чи на вивчення рідної мови у державних і комунальних навчальних закладах або через національні культурні товариства.

Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.
 
В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.
Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування.
Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом.

 

зрада, не?  :nose3:
 
поехали далее:
 
 
 
Стаття 5. В окремих районах Донецької та Луганської областей місцеве самоврядування здійснюється відповідно до Конституції та законів України (ты их четал? не?) відповідними територіальними громадами безпосередньо та через органи місцевого самоврядування.
 
Повноваження депутатів місцевих рад і посадових осіб, обраних на позачергових виборах, призначених Верховною Радою України цим Законом, не можуть бути достроково припинені.
 
В окремих районах Донецької та Луганської областей законами України запроваджується особливий порядок (ты его четал? не?) призначеннякерівників органів прокуратури і судів, який передбачає участь органів місцевого самоврядування у вирішенні цих питань.
 
Стаття 6. по "заінтересованим" - ты не повериш, в скольких еще законах, кодексах встречаеццо ето слово. 
ето значит, што песали моксели, да?  :nose3:
 
Стаття 7. Держава надає підтримку соціально-економічному розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей.
 
Державна підтримка полягає у запровадженні законом (ты его четал? не?) відмінного від загального економічного режиму здійснення господарської та інвестиційної діяльності, спрямованого на відновлення об’єктів промисловості, транспортної та соціальної інфраструктури, житлового фонду, переорієнтацію промислового потенціалу, створення нових робочих місць, залучення інвестицій і кредитів для відновлення та розвитку об’єктів, розташованих в окремих районах Донецької та Луганської областей.
 
Стаття 8. Органи виконавчої влади сприяють розвитку в окремих районах Донецької та Луганської областей транскордонного співробітництва, спрямованого на вирішення спільних проблем розвитку, посилення та поглиблення добросусідських відносин між територіальними громадами, органами місцевого самоврядування окремих районів з адміністративно-територіальними одиницями Російської Федерації (флатам біть, флатам дружіть, DA' ?) на основі угод про прикордонне співробітництво, що укладаються територіальними громадами, органами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади України та територіальними громадами у межах компетенції, встановленої законом. (ты его четал, закон етот? не?)

 

так што лутше уж про дены, черно-белый ведметь.

которые да, не имеют к тканям отношения  :weep:

 

Денье́ (сокращённо ден, англ. denier от лат. denarius) — внесистемная единица линейной плотности волокон или нитей, то есть отношение их массы к длине. 1 ден = 0,05 г/450 м (1 грамм на 9 километров или 0,00000011 кг/м). Таким образом, денье — чисто техническая характеристика толщины волокна, которая определяет плотность изделия (фактуру ткани или трикотажного полотна), зависящую от количества и качества волокон, схемы их переплетения в ткани или полотне. В основном применяется для чулочно-носочных изделий.

 

но, ясное дело, твоя интерпретацыя самая правильная, вестимо.  :nose3:

все остальные не правы. 8-)

Link to comment
Share on other sites

 

 


Почнемо з цього, що ти спробуєш назвати хоч одного дирявого звільненого від відповідальності

Пля, тобі дати сто баксів на пам'ять? Як там себе Штепа чуха, кажуть, балотуватися на преза буде?

 

згідно цього закону.

Треба бути останнім падлом відмивати владу від лайна, коли згідно закону терористи та сепари відповідальності уникають, полонених кацапів відпускають, а Колмогорови роками сидять у в'язницях.

 

зрада, не?

Так, зрада. Бо тепер кацапська в судах і прокуратурі офіційно. Українець (такий собі Колмогоров), попавши до суду десь під Маріком, повинний буде слухати прокурора та суддю на кацапській.

запроваджується особливий порядок

Лесо, ми вже в федерації чи де? Закон один для усіх чи ні?  Чому одні громадяни отримують більше(менше) прав, ніж решта?

ето значит, што песали моксели, да?

А цей закон з'явився після перемовин з марсіанами?

відмінного від загального економічного

Лесо, не нагадаєш, скільки разів і часу на Донбасщині були різні "економічні" зони і баблодроми? І до чого усе це привело? Все х..ня, розкладай ті самі граблі.

 

 


но, ясное дело, твоя интерпретацыя самая правильная

Я прокоментив. Від тебе навіть інтерпретацій не було, тільки під...бки "читав-нє".

 

 


не имеют к тканям отношения :weep:

Лесо, у тебе і до закону Ома маються різні інтерпретації? Потрібен Вищий Фізичний Суд, який розтлумачить використання та дію цього закону?

Щільність виміряється у мірах маси, поділених на одиницю об'єму, а не у мірах маси, поділених на одиницю довжини.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Створити...